Sivuja: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618817 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6945 : 20.06.2009 12:20:53 »

Joo. Tosi siistiä...
Jotain positiivista tässä on, se nimittäin että mun paino on tippunut 4kg hieman yli viikossa...
Pakko tän saatana jotain on olla, kun tuntuu että kuolen.
Heräsin yöllä ihan saatananmoiseen vihlaisuun ja itkin..
Suihkussa meinas lähteä taju, kun kirveli niin paljon.  buck2

Pahoittelen että olen näin ihanan valoisa tänä aamuna...

En tiedä miten mä ehdin/kerkeen lääkäriin kun mulla on ens viikolla joka päivä aamuvuoro neljään asti,
enkä jotenkin kehtais olla pois, kun kerran oon niin tuonne paikkaan halunnut töihin! Mutta pakkohan se on jotain tehdä asialle. Oon aina sanonut, että meen lääkäriin vasta kun pää tai joku muu raaja irtoo ja tää on kyllä ihan melkein rinnastettavissa siihen.. En muista milloin olis ollut näin heikko ja vetämätön olo ja päälle vielä kaikki muu kipu ja tuska.

Että kaunista huomenta vaan kaikille....

Mä tässä arvon lähtisinkö ibumaxia ostamaan, kun en mitään särkylääkkeitä omista, jos se hieman auttais? Ei viitsis lähtee koska sitten on pakko kävellä ja helvetti se on kipeetä.. Mutta joka tapauksessa tarvii hakea huoltsikalta lohtujäätelöä...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6946 : 20.06.2009 12:31:45 »

lekuriin siitä, mutta älä sitten rakastu.. minulle esiteltiin yhden komean kirurgin kuvaa, mutta kun en ole miesten ihastelutuulella.. voin ymmärtää pikaisen toiminnan, silti järkikin voisi olla päässä.. jos olisin itse odotellut 2-3 kk erään kanssa, ei olisi tainnut mitään kokeakaan.. koki kuitenkin hetken jotain. parempihan se olisi pidemmän aikaa, ja suojattuna. toinen ääripää on sitten tuo 5 vuoden tutustuminen, joka saattaa tänä vuonna edetä  Cool  Grin

hassua, kesä ei ole tälle  jousimies kaikkein romanttisinta aikaa..
keskustelua voi olla.. matkoja jne..
« Viimeksi muokattu: 20.06.2009 12:35:06 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6947 : 20.06.2009 12:38:28 »

Hiljaista ja rauhaisaa Juhannuspäivää  smitten
Minä tyypilliseen turhautuneen naisen tavoin aloitin aamun siivoamalla  crazy2 ja pohtimalla öisiä uniani taas... ovat ihan liian... jotakin  Angry peilaavat liian hyvin sisäistä tunnelmaa, mutta eivät kerro mitään  Huh


mun ilo meni pilalle: mun puhelimessa ei enää ollutkaan sen jätkän numeroa, kenelle oli ilmoitusluontoista asiaa....

No onko sinulla kenenkään sen ystävän/tuttavan/perheenjäsenen yhteystietoja..?  angel
...jos vaikka välittäisit viestin..  Grin 2funny


Jotain tuon tyyppistä olisin myös seuraavaksi ehdottanut  :Smiley Mutta joo, sitten ei ole sinun tehtäväsi kertoa asiaa, jos yhteyttä ei saa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6948 : 20.06.2009 17:28:08 »

millä alalla kyseinen skorppari on? ja ethän tiedä mitä hänkin salaa! kun skorppari pettää, et kuule häneltä vaan siltä toiselta naiselta.. no joo.. olin liikenteessä eikä ainakaan miehet napanneet, mutta itseni tuntien, aina tuleekin kunnon hajurako edelliseen.. silloin kun ei rakasta, tuntuu kummalliselta että rakastaisi.. tai siis sielutasolla tietysti.. ja kun sitten on jonkun kanssa, sekin tuntuu ihan normal.. heh.. sellaista täällä erillisyyden kehillä.. laskin montako miestä on kulutettu ja niitä on ollut ihan liikaa, mutta lähes aina olin se joka taisteli  Grin

matkaa odotellessa

pineapple juice
« Viimeksi muokattu: 20.06.2009 17:36:16 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6949 : 20.06.2009 17:37:53 »

do something else..   Wink

no, ei kai voi kun ottaa irti kun saa, siis elämästä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #6950 : 20.06.2009 21:24:58 »

Wienissä sataa ja minulla on jäätelö-ilta Adolf Hitlerin kanssa.  Tongue
Löysin antikvariasta Mein Kampfin ja kokeilen, pystynkö lukemaan sen saksallani. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6951 : 20.06.2009 21:26:48 »

Päivitin tosin vielä blogiani uteliaille
-täällä kun ei paljon keskusteluja ole, kun ihmiset on jussia juhlimassa.  Wink
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6952 : 21.06.2009 11:52:12 »

Mua v*tuttaa niin ankarasti heti aamusta että vois repiä jonku pään irti (oman...)  tickedoff  uglystupid2  idiot2

Miehet on perseestä.

Huomenta vaan... Tiigris: pidän peukkuja että sun ja  skorpioni juttu ei ton takia
kaadu  Kiss (vaikka ne miehet tällähetkellä onki perseestä  2funny)

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
LYV
Vieras
« Vastaus #6953 : 21.06.2009 12:10:36 »

Tuli tässä mieleen kuinka usein Seppo Tanhua näissä astrologisissa luennoissaan viestittää aina, että vika on loppujen lopuksi sinussa itsessäsi ja syy on loppujen lopuksi vain sinun. 2funny Tuli vaan mieleen, kun kohtaan tämän aina. 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6954 : 21.06.2009 13:21:31 »

Jotenkin hauskaa, itselle ei tulisi mieleen sanoa "vika on sinun" ensimmäisenä ihmiselle,
joka on sairastunut johonkin "itseaiheutetusti",
koska sen nyt varmaan muutenkin kyllä ymmärtää...
Olkoon sitten mitenkä huumoria vaan.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #6955 : 21.06.2009 13:34:10 »

Jotenkin hauskaa, itselle ei tulisi mieleen sanoa "vika on sinun" ensimmäisenä ihmiselle,
joka on sairastunut johonkin "itseaiheutetusti",
koska sen nyt varmaan muutenkin kyllä ymmärtää...
Olkoon sitten mitenkä huumoria vaan.

Joo. Itse olen sairastunut lapsesta asti masennukseen. Onhan se perjaatteessa oma vika, mutta onhan se surullista itsen kohdalla ettei elämä ole ruusuilla tanssimista ja musta on jotenkin huvittavaa, että joku totee siihen "omapahan on vikas".
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6956 : 21.06.2009 15:35:43 »

Musta tuntuu taas siltä etten mä kuulu mihinkään. Missään ei oo oikeen hyvä olla
ja kaikki ahdistaa  idiot2 Kaikki ihmissuhde kuviot on menny päin jotain,eikä enää ees
kiinnostakaan,paljon helpompaa olla yksin!
Mutta kaikki muut mun parhaimmat kaverit seurustelee just nyt ja oikeen *ällöttää*
välillä se niiden nuoleskelu jos ollaan esim kolmestaan kattomassa leffaa,mä ilman kumppania,
niin kiva sit kattoo toisten nuoleskelua siinä.... jotain rajaa?
Näin Suklaasilmänki tänään kaupan edessä,ei moikattu ees,mentiin toistemme ohi
niinkuin ei oltais koskaan tunnettukaan... Toisaalta aika surullista että välit meni niin poikki,
mut ehkä se on sit parempi  Undecided
Syksyllä alkais suurtalouskokki koulu johon pääsin,ei tosin hirveesti innosta mut pakko vaan mennä johonki.. sit otan kyllä opintolainaa ja hommaan oman tietsikan ja istun vaikka päivät
netissä jos ei muuta elämää kerta oo  Grin
Tuntuu jotenki täällä astrossaki että oon jotenki ulkopuolinen,semmonen ei kukaan...
Yksinkertaisesti vaan valtava tyhjyys sisällä...
No onneks mulla on sentään koirat aina  smitten

Oon vaan viimepäivinä huomannu,että itse annan muille ihmisille paljon,
siis oon hyvä ystävä enkä v*ttuile ja otan muut huomioon ja yritän olla niin ettei kukaan
loukkaannu ja kaikilla olis kivaa,niin silti kerta toisensa jälkeen joku "puukottaa" mua selkään
yms.. se vaan menee niin etten saa samanlaista kohtelua muilta.. mikä vitun logiikka siinä on?

No.. ehkä tää tästä taas... tulis vaan jotain sisältöä johonki,on niin sekavaa kaikki
ettei oikeen mistään saa mitään otetta.
Oikeestaan ootan jo syksyä että tulis jotain muuta.
Tuntuu etten kuulu mihinkään.Ettei kukaan ees huomais jos mua ei oliskaan.
 Lips Sealed
Tämmöstä tänään...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6957 : 21.06.2009 15:54:07 »

Juu en mä mihinkään "jengiin/ryhmiin" oo koskaan kuulunutkaan,ei ne oo mun juttu yhtään...Jään mieluusti niistä pois.
Mutta mulla on paljon ystäviä,erilaisia ja eri-ikäisiä... niin tuntuu vaan,että onko ne oikeesti mun ystäviä? Vai oonko mä vaan ystävä niille  Huh
Oon huomannu lähiaikoina että mä kyllä kuuntelen niiden huolia,oon iloinen niiden puolesta yms..
mutta niitä tuskin kiinnostaakaan mun asiat!!!
Huomaan sen aina,ku ollaan isolla porukalla menossa,että mä oon se jollain tapaa huomaamaton
siinä porukassa... Tai sit vaan kuvittelen.
On mulla ainaki yks aito kaveri ja se on se  leijona .. senkaa itketään ja nauretaan ja puhutaan aivan kaikesta  angel Siitä saan ainaki olla kiitollinen,vaikka se nousevana skorpionina onki
aika hankala luonne ja välistä hyvinkin äkkipikainen ja saattaa sanoa pahastikin...
Mutta yksin ehkä tällähetkellä viihdynki parhaiten.
Tuntuu että pitää ottaa vähän etäisyyttä kaikkeen.

Kyllä kai elämä vielä munki eteen joskus jotain hyvääki heittää... Tuntuu että
oon huonot puolet siitä jo aika pitkälti nähny.. ei mikään sinänsä enää hetkauta.

Koneen hankin kyllä heti ensimmäisenä kunhan rahaa tulee  Smiley
Ei tartte aina tänne kotikotiin tulla että pääsee nettiin.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6958 : 21.06.2009 15:56:03 »

ihania kesäisiä retkiä rannoilla, joissa paatit kulkevat.. niin se mennyt jää ja tulevaisuus tulee.. teen varovaista markkinointia ohessa.. ei pitäis, kun lomailee.. siis markkinoida lomailua  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6959 : 21.06.2009 18:29:44 »

Niinhän se on..

nyt mä alan grillailee  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 462 463 [464] 465 466 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: