Sivuja: 1 ... 456 457 [458] 459 460 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619080 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #6855 : 08.06.2009 19:25:19 »



Höpsis!  Angry

Kai sitä nyt omaan blogiinsa saa kirjoittaa mitä lystää?!!!  Shocked
Sinulla on erittäin viihdyttävä ja elävä tyyli kirjoittaa.
Allekirjoittanut tykkää ainakin kovasti. Ilot ja surut ovat vahvasti läsnä ja liikuttavat.  smitten

Blogi nyt mielestäni on paikka, johon ei kenenkään, joka tyylistäsi ei tykkää tarvitse tulla, osallistua.
Rohkeasti vaan!

Ompahan modeillakin sitten tekemistä!  Grin Grin

Anteeksi modet, se oli ilkeää.... mutta hauskaa. angel



Heh...!  Grin Älä unta näe! Grin

Opiskelen tässä (itsekseni hiljaa, koska en juurikaan enään uskalla kirjoittaa tapahtumista,
mihin tietyt transiitit, retroilut ja niin osuvat omalla kohdallani) näitä astrologisia kuvioita,
joten se(kin) harrastus kärsisi aikalailla
ja yritän sentään tämän tutkimisen ja opiskelemisen vielä pitää oikeutenani
tällä saitilla. Grin
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6856 : 08.06.2009 20:40:35 »


Heh...!  Grin Älä unta näe! Grin


Juup, mutta siitä huolimatta mä näin!  Grin

En kyllä muista enää pätkääkään unesta mutta aamulla vielä oli mielessä
tunnelma. Sashaki oli siinä mukana, semmosena hahmona vieressä, siis vaikka en henk. koht tunnekaan.
Ympäri Wieniä seikkailtiin, oli menoa ja meininkiä ja varsin hauskaa!

Että jatka vaan blogin pitämistä jos ne noin vahvasti vaikuttaa!  Cheesy  Grin
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6857 : 08.06.2009 21:26:52 »

^ Juu-u sama klubi..
Naismuistiin ei oo ollut näin piiiiitkä kevätväsy..

Mutta jes! Nyt on hankittu lakeuksille junaliput.
Pelkkä meno: -Tulo on sitten sattuman varassa  :Smiley

tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6858 : 09.06.2009 16:55:13 »

Oi että sylettää tuo hyväveli-politikointi taas:
-Joo vaiks teetkin ihan amatöörimäisen surkeeta jälkee
etkä ihan lakiakaan noudata niin mites ois, pokkaatko vielä pokaalin?

No eipä mitä. Saanpahan tarjota pomolle hyvät naurut huomenna
kun näytän ton vastaavan nk. aluetoimiston tuotokset,
naurettavaa riman alitusta..

Joo ja tänään käppäili Tiilen Petekin sillalla vastaan,
vaihto iso mies puolta kun huomasi mun sekopyöräilyn..





tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6859 : 10.06.2009 03:15:25 »

Huomenta tupaan  smitten
Kuluttelen aikaa..tulis jo ilta!! Oon menossa helSinkiin käymään. WWE  smitten smitten
Vapaapaini on niiiiin mun juttu  2funny Hyvin kirjoitetut juonet, komeita miehiä ja loistavia kroppia-jos ei ajattele että laittomilla aineilla on osuutensa  Huh .
Ja huominenkin vapaata töistä-saa parannella ääntä  2funny Viimeksi kesti melkein 20 min, ennenkun lähti ja paraneminen noin viikon  crazy2

Tämä tapahtuma on varmaankin tämän vuoden kohokohta! Oon niin  2funny Cheesy Wink Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6860 : 10.06.2009 14:46:30 »

^no johan on kello kummaksi mennyt  2funny
Tuon taisin kirjoittaa jälkeen 11 aamulla (kun Sserrraanos loppu)  :Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6861 : 10.06.2009 19:10:33 »


Soita Elwyn tonne:
http://www.vuokralaistenkeskusliitto.fi/

Mullakin oli yhdessä kämpässä äijä ahneuttaan vaatimassa
siivouslaskua, vaikka hinkkasin kaikki kahvat ja seinät ja pelit niin puhtaaksi ku mahollista.
Yritti velottaa jotain pikkurillinkynnen kokoista maalilohkeemaa kaapinovista
mutta 3 v. asumisen jäljet voi kyllä näkyä..
Tuli huutamaan jo pakkausta tehdessä vaikka kuinka selitin
ett siivoon kun saan kamat pihalle kun ne on nyt tiellä eikä uskonut järkipuhetta.

Sain sitten sen sarjan raivarin että häipyi tulipalokiireellä kämpästä
eikä uskaltanut näyttää naamaansa vaan soitteli kännykällä perään..
Mutta toi keskusliitto auttoi oikeesti, äijä lopetti ne nylkemisyritykset siihen.

Huh, pahalta näyttää toi säätila pohojammaalla ens vkl,
vaan on sitä pahemmissakin mudissa ryvetty.


tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6862 : 10.06.2009 22:35:28 »


Iltaa tupaan!

*voimahali* Elwynille!  smitten

Menet sinne vuorellesi seuraavaksi vain retkelle ja haaveksimaa?

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6863 : 11.06.2009 15:40:28 »


Onkin piiiiiitkästä aika luvassa tyttöilypäivät kaverin kanssa:
-Samppakaliaa, kurkkunaamioita, kälätystä ja ale-shoppailua yms..

Ja kaiken kruunaa tietty sunnuntai ja Niko Luola aijaijaijai!

Jännäksi menee että millä pelillä tulee kotiin,
kun vr uhkaa työnseisauksella just maanantainvastaisena yönä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6864 : 11.06.2009 20:16:45 »

Nyt on nähty äiti, siskot, siskon mies, toisen siskon kissa, mummo, paras ystävä..
Ajettu yhteensä noin 600km neljän päivän aikana.. Nukuttu kolme yötä patjalla olohuoneen lattialla lapsuudenkodissa (koska äiti on tehnyt mun vanhasta huoneesta itselleen makuuhuoneen)..
Syöty valmistumiskakkua ja käyty saunassa ekan kerran tänävuonna (ai että se on luksusta)..
Haisteltu maaseudun ilmaa ja kuunneltu sitä hiljaisuutta..

Mikä siinä on, aina kun käy kotona niin se on aina vain pienempi se talo, maaseutu on kuin jostain menneisyyden valokuvista, kotikaupunki onkin vain pari toisensa risteävää tietä ja lättänät vanhat rakennukset siellä muistuttaa 70-80-laatikkotaloja (mitä ne siis onkin) vaikka silloin kun olin pieni,
niin keskusta oli mun mielestä iso paikka ja ne rakennukset oli hienoja..

Kaikki muuttuu. Se ei ole mun koti yhtään sen enempää kuin tämäkään. Täällä on oma rauha.

Olen niin täynnä kaikkea. Joskus on vaikea sulattaa että elämä on tässä. Joskus sattuu ajatella mistä olen kotoisin ja mitä siitä kaikesta on enää jäljellä. Se paikka oli mulle joskus sellainen, että muuta en osannut kuvitellakaan. Silloin minulla oli vielä koti. Nykyään sydämeni ei ole kotona missään paikassa. Ei istu enää vanha kissapappa portailla, eikä aja isä työatollansa pihaan.. Ennen äiti teki kaiken, nyt huomaan että hän on töiden jälkeen tosi väsynyt. Ennen en edes siivonnut omia jälkiäni, nyt siivosin toistenkin jälkiä ja sahasin pari korillista polttopuita.. Ennen mua ei huvittanut käydä mummolla, mutta nyt menen sinne aina ensimmäisenä, koska tiedän että joka kerta saattaa olla viimeinen kerta.

Miksi pitää olla tällainen kaihonostalgia olo. Ihan syksyfiilis, haistoin pihassa mädäntyneen sienen.......

Ennen ei tiennyt "paremmasta". Nykyään kaipaa varmaan jotain niin suurta ja täydellistä, että mikään ei oikein täytä sitä kaipuuta. Mietin vain, että joskus kun tapaan miehen, asetun sen kanssa jonnekin, mistä tulee uusi koti, saamme lapsia, eikä todennäköisesti muuteta siitä minnekään moniin vuosiin (haluan että lapset saavat kokea juuret, kasvaa samassa ympäristössä).. Ehkä minäkin sitten juurrun uudelleen, saan vielä kokea sen tunteen, että tämä on koti, enkä muuta kaipaa. Voin seurata sivusta kun lapset kasvavat ja lähtevät pois kotoa samalla tavalla kuin minäkin olen 4 vuotta sitten lähtenyt ja he tulevat myös huomaamaan, että koti olikin vain illuusiota ja maailma on paljon suurempi....

« Viimeksi muokattu: 11.06.2009 20:18:17 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6865 : 11.06.2009 20:41:51 »

Niin.. Kasvaminen on kipeetä joskus...

 aurinko kaksoset askendentti jousimies mussa haluaisi kokea ja nähdä paljon, olla vapaa ajasta ja paikasta,  kuu kauris ja  kuunsolmu harka taas juurtua voimakkaasti johonkin turvalliseen ja rauhassa rakentaa jotain kestävää..
No, jotenkin kallistun noihin jälkimmäisiin enemmän. Vaikka ahdistuinkin ihan saakutisti kun olin vuorokauden ollut kotona käymättä kotipihaa kauempana, niin piti muuten vaan lähteä ajelemaan 16km:n päähän kauppaan.. 2funny Jossain pitää aina käydä, lähelläkin riittää.... Niin ja oli toi motarilla 140km vauhtikin ihan terapeuttinen kokemus pitkästä aikaa... Olisin voinut lähteä lentoon!

Mä vaan haluaisin tietää miten asiat on ja mitä tapahtuu ja kuka mä oon. Olisi joku vakio edes jonkin aikaa, niin helpottaisi...
Nyt mennään joka päivä ihan fiiliksen mukaan joka asiassa ja varmaa on vain se että mikään ei ole varmaa..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #6866 : 12.06.2009 00:58:20 »

Huomenna tuleepi yhteishaun tulokset.. Jännittää iha pirusti  Undecided Mut hope so mä pääsen siihen kouluun, sosiaali- ja terveysalalle hain. Lähihoitajan perustutkinnosta sitten erikoistumaan in the future  :Smiley

Pitäkää mulle peukkuja tai tassuja tai sorkkia tai eviä pystyssä!   Grin U know niinku sillee merkkien perusteel, ette oo tyhmii.. Ja moon väsyny.

Huomen taas duunii. Raskasta!

Hyvää yötä  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6867 : 12.06.2009 11:27:37 »

Länsimaalainen sorkka- ja kiinalainen kavio pystyssä Lionheartille.

Viikkohoroskooppi osu eilen täysillä..oliko jollain muulla sama?
Oinas
Hetkellinen melankolia ja surumielisyys ovat merkkejä tarpeestasi hiljentyä katselemaan elämää omasta tilanteestasi käsin. Nämä tunteet ovat arvokkaita oppaita matkalla kohti itsesi rakastamista eikä niissä ole mitään negatiivista.

Koko päivä oli tunteiden tuulimyllyä. Tais alkaa siitä kun yöllä pääsin käymään lapsuudenystävän haudalla, mutta jatkui koko päivän. Eka parku tuli Serraanoksia katsellessa  Grin
Ystävän koiralle kävin faunattaressa etsimässä frisbiitä ja satuin huomaamaan jonkun mini-hamsterin, jonka terraarioon/häkkiin oli kirjoitettu kuvaukseksi"Erakko" . Kyllä katso pikkusen pitkään myyjä siellä (entinen työkaveri Tongue), kun aloin täysillä parkumaan siinä häkin edessä. Tuli kysymään oonko ok ja sain soperrettua kuinka "komppaan tota mini-karvaläjää"  2funny Ilme oli näkemisen arvoinen  Smiley taitaa pitää mua ihan  uglystupid2
Tuli vaan niin voimakas liikutus ja samaistumisen tunne sitä kuvausta kohtaan-ja hamsteria.
Jos mun elämää vois samanlailla tarkastella, niin kyllä siinäkin toi erakko-lappu olis..
Pitäsköhän käydä ostamassa toinen erakko tähän pyörimään  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6868 : 12.06.2009 11:59:19 »

Kaksonen pitää peukkua pystyssä.. Voi miten tylsää, olisin halunnut olla joku eläin... Grin

Aika jotenkin yllättävää jellona, että sinä haet lähihoitajaksi.. Mikäs suuntauminen kiinnostaa, veikkaan ensihoito??

Hei arvatkaa vaan, mä oon meikitön, kampaukseton ja alasti täällä, tunnin päästä pistäs olla vimpan päälle pynttäytyneenä ja mennä valmistujaisjuhlaan hakeen todistus - ei piru, miten mä voin jättää näin viimetinkaan kun hiustenkin kanssa menis helposti tunti... Sitten tuun kirjotteleen tänne ihan turhuuksia, niinku ei olisi kiire.. Grin Noh mutta onneks mä oon tarvittaessa nopea.. Ja onneks tiedän mitkä vaatteet laitan... Toivottavasti meikki onnistuu kerralla.. Kajalin vetäminen ylös on vaikeeta..........
Onneks lakkasin kynnet eilen.......
JOoh... Nyt suoristamaan hiuksia!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6869 : 12.06.2009 12:21:48 »

Kökköä.. Angry Hiukset ei mee mitenkään ja meikki on perseestä...............................
tallennettu
Sivuja: 1 ... 456 457 [458] 459 460 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: