Sivuja: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618901 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6585 : 08.05.2009 11:45:04 »

Tervehdys teille kaikille pitkästä aikaa! smitten

Onpa täällä tullut muutosta ja KAUNIIMPAA ulkoasua.Ihana yleismuutos,joten kiitos koven työn tehneille.Etsin tupaa tuolta sivujen takaa ja luulin sen jo kuolleen,mutta sokeudessani en huomannut että tässähän se oli etusivulla.

Olen puuhastellut toisella suunnalla,mutta vanhoja ihania ystäviä täältäkin on matkassa. angel
Muutosta on kovasti ilmassa ihan joka aluella elämässäni ja taas muutto uuteen kotiinkin.Tällainenhan minä,punainen Taivaanvaeltaja,joka ei kauaa aloillaan ole.
Hiuksissa violettia ja purppuraa. Grin

Kevään tullen tulee voimakas tarve muuntautua ja minulle se merkitsee koko elämän uudelleen laittoa.Rakkautta kipinöi hieman rinnassa,mutta katsotaan nyt,, :Smiley
Ihan vihreä kevät on tullut kukkineen ja lintuineen.

Muutosten tuulia teillekin,jotka sitä kaipaavat.Ootte ihania kaikki!

Halein;Chandra  smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #6586 : 08.05.2009 17:21:49 »

Chandra, muuttoa täälläkin pukkaa, paluumuuttoa Nurmekseen  Grin
Jännä on kevät, mutta olkoon   Cheesy
Hyvää kevättä täältäkin kaikille astrolaisille - ja halit  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #6587 : 08.05.2009 18:12:03 »

Chandra, muuttoa täälläkin pukkaa, paluumuuttoa Nurmekseen  Grin
Jännä on kevät, mutta olkoon   Cheesy
Hyvää kevättä täältäkin kaikille astrolaisille - ja halit  smitten

Pohjois-Karjala on paras Grin Wink
Niin on  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #6588 : 08.05.2009 18:28:22 »

 2funny
 smitten
Lapissa...


http://www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU&feature=related

 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #6589 : 08.05.2009 18:49:42 »

Mäkin pääsen maalaamaan Cool Kaveri pyysi auttamassa rempassa.. Olen aikaisemmin maalannut talon, aittoja ja navettaa veljen kanssa mutta sisätilojen maalaus on ihan uutta.

Käytiin jo miesten tiimarissa (eli Claes Ohlsonilla) katselemassa kaikkia remonttijuttuja :Smiley

:O

Ihanaa...sie ossaat käytännön töitä!

Ei muuta ku tänne päin vain! smitten

Kyllä mie sisätilat...
ku sie navetan ja muut ulukorakennukset...

ja tyylillä.... smitten

Ei muuta ku tervetuloa! smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6590 : 08.05.2009 21:22:49 »

Afro
Ja tsemppiä sun opinnäytteeseen!! Tiristät nyt kaiken itestäsi, sit se on oHI!!!  smiley6600
Juu!
Opinnäytetyö on tehty jo, esitetty ja matkalla kansitukseen.  Wink Mutta kiitos silti hani!  smitten
Onhan tässä vielä se keskiviikon tentti!

Sain tänään luettua hyvin. Huomenna sitten jatkan jälleen!
Hyvää yötä pupuset!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6591 : 08.05.2009 21:43:29 »

Mutta en MÄ kyllä nukkumaan mene.. Cool

"mitataan vuorokausivirtsamäärä, jonka lisäksi voi juoda nesteitä 1000ml/vrk"..
Hehheh, ton voi käsittää että se virtsa pitää juoda.  Grin Hahhah, hullulla on halvat huvit kun käsittää tahallaan kaiken väärin.  2funny

Sitten selailin tätä kirjaa ja löysin piirretyn kuvan missä havainnollistetaan naisen alapään rakennetta.. Tai niin ainakin luulin kunnes aloin lukeen "päännyökkääjälihas" "kieliluu" "henkitorvi"...
Joo tää kuva oli jostain ihan muualta mutta muistuttipa hämäävästi ihan erilaista värkkiä.  Grin

Kyllä tää on niin hauskaa!
Onneks mää hallitsen nää jutut!
2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6592 : 08.05.2009 22:05:41 »



                                     coolsmiley


            Kierrätys kunniaan, vaikka se joskus saattaakin kirpasta! Mutta,

               kivuliaat kokemukset ovat ehkä tekniikka lajien vajaalla

                  hallinnoillilla? Eli, astiaa ehkä kannattaa käyttää!

                     Ainakin, ennen kun hallitsee tilanteensa!


                                       Kiss    angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6593 : 08.05.2009 23:25:58 »





 

 virtsa pitää juoda. 



Sitten selailin tätä kirjaa ja löysin piirretyn kuvan missä havainnollistetaan naisen alapään rakennetta.. Tai niin ainakin luulin kunnes aloin lukeen "päännyökkääjälihas" "kieliluu" "henkitorvi"...
Joo tää kuva oli jostain ihan muualta mutta muistuttipa hämäävästi ihan erilaista värkkiä.  Grin

Kyllä tää on niin hauskaa!
Onneks mää hallitsen nää jutut!
2funny

                                         Undecided  Kiss

                    Just-joo, ja tästä lähtee. Huumoria kehiin, niin ettei kirpase!


                                                knuppel2  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6594 : 09.05.2009 15:23:10 »

Nii-i, voisin kyllä perustaa jonkun yksityisen sairaanhoitajan vastaanoton, missä sais vähän erilaista hoitoa.. Tongue  Grin Enkä tarkoittanut tuota kaksimielisesti! Mä vaan hoitaisin silleen intuition ja fiiliksen mukaan...

Nyt pitäis sitten lukea, joten pitäis päästä tän aloittamisen vaikeuden yli.
Mikä auttaisi.  Tongue
Haen koko ajan inspiraatiota, mutta se on poissa. Totally gone. Liian nälkä, liian täynnä, liian väynyt, liian energinen.. Koko ajan on väärä olotila.. Tai sitten olen liian nirso näille olotiloille ja koitan vaan vältellä.
Katselin äsken vaikka kuinka kauan victoria's secret muotinäytöksiä youtubesta.. hothothot.  Kiss
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6595 : 09.05.2009 20:09:44 »

tutkin vanhoja papereitani. yksi asia, kyllä on palkkataso noussut. toinen, voisin tehdä aikam. paljastuskirjan, kun olisi kerrottavaa ei vaan tuosta vuoden yrittäjästä (in bed with.. tyyliin) , vaan Nokian markkinointipäällikön yksityiselämästä on meilejä (ja tietty Nokian mainontaa) ja sitten vielä se pankkiirifirman pomo..  angel  täytyy katsoa.. mitenhän tämän kaiken paketoisi kirjaksi, ja millähän nimikkeellä? tai siis jos tuosta kaikesta kokoaisi omaelämäkerran tms.. tai eka kirja, "paljastuksia liike-elämän huipulta" tms.. sitten voisi siirtyä niihin henkisiin viisauksiin ja menneisiin elämiin tai tuleviin .. 
 


Cheesy  Grin
« Viimeksi muokattu: 09.05.2009 20:28:23 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6596 : 09.05.2009 22:24:22 »

Olen täynnä päättäväisyyttä. Tänään olen lukenut rytmihäiriöitä ja hallitsen jo muutaman. Huomenna kertaan ne opettelen muutaman lisää...

Siihen tämä päivä sitten menikin, motivaation hakemiseen ja sitten aloitin lukemisen. Huomenna ehkä löydän motivaation jo aamusta, kunhan saan hyvin nukuttua. Tämä aihe on kiinnostava, pitää vain sulkea pois mielestä huoli siitä ehtiikö lukea tarpeeksi paljon, koska se huolestuneisuus vie keskittymiskyvyn. Mikään ei ole mahdotonta, kun keskittyy.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6597 : 10.05.2009 18:05:03 »

Onkohan nää jotain puhdistumisoireita? Oon meinaan korjannut mun ruokavaliota terveempään suuntaan ja aloitin sen schindelen-mineraalijauheen about 2-3 viikkoa sitten... Siis kertakaikkiaan ihan krapulainen olo, ilman järkiperäistä syytä!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6598 : 10.05.2009 18:14:11 »

Mulla on ihan hirvee olo. Ihan niin kuin ois krapula ja olisin jäänyt katujyrän alle, hartiat on ihan jumissa, selkään sattuu, oksettaa... Mä tiedän että nää kivut tulee ihan puhtaasti siitä kun jännitän niin paljon sitä tenttiä.. Oon ihan jumissa ja naamakin kukkii niinkuin mummon perunamaa, tervetuloa vaan murrosikä takaisin..!

Saattaa olla puhdistumisoireita. Eli hormoonitoiminta (kuona-aineet lähti liikeelle) jyrää sulla varmasti 6-0 nyt. Nämä ovat vain mun oletuksia, siis pelkkiä arvailuja. :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6599 : 11.05.2009 09:58:24 »

Ihastuttavaa sadepäivää  smitten pitkästä aikaa...
Olen käyny kyksimäs mistä on puhe, mutta kirjautuminen on jääny vähiin... muka hoppu  :Smiley
Vaikka kyllä ehkä ihan oikeasti onkin ollut yhtä ja toista... onneksi sataa  angel
Ts.vapaa päivä piha hommista  Grin

Äitienpäivälahjaksi sain lupauksen, jotta NYT se kasvihuone nousee ja pohja onkin jo tulossa. Valutalkoot ensi vk.nloppuna, jos vain ilmoja on  angel Lisäksi Peace ruusun maahan laitettavaksi puutarhani tulevan portin kupeeseen  smitten
Anoppi sai uuden pöytäliinan, joka oli aivan "näköinen" ja osoittautui mieleiseksi. Edellisen joutui valitseen sellaisista, joista yhdestäkään ei pitäny  Huh Lisäksi runolla koristeltu uusi muki lapsukaisilta  smitten

Mitäs muut mamit sai? Tai /ja mitäs muille mammeille vietiin?  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: