Sivuja: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618952 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6510 : 25.04.2009 17:15:03 »

Ajattelin, että siellä se Elwyn luutu käsissä rokkas. Samalla ois varmaan tulleet autojenkin pinnat puhtaiksi Wink

Okei, en kiusoittele enempää... angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6511 : 25.04.2009 21:09:07 »

Mä en oo kyenny koko päivänä ajatteleen mitään järkevää. Liikaa seksiä.  Grin
On vaan niin hämmentyny olo itselläkin että kuka hitto, mikä hitto se mies oli, hyvänen aika,  Shocked onko tollasia ees olemassa vai oliko se joku hallusinaatio... Huomenna on varmaan joka paikka ihan hemmetin kipee.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6512 : 25.04.2009 21:52:38 »

Totta se oli, luulisin... 2funny

Mulla oli kyllä tosi kummallinen reissu taas. Sen siitä saa kun yksin lähtee! No tutustuin sellaseen 35v iihaanaan fiksuun taiteelliseen syvälliseen mieheen... Olin sen seuras varmaan jtn 4 tuntia, se makso mut yhteen paikkaan sisään ja osteli juomia.. Kaikin puolin se vaikutti kiinnostuneelta, eikä mulla herännyt mistään mitään epäilyksiä. Nii yhtäkkiä, ku olin käymäs WC:ssä nii se äijän pahus oli lähtenyt.  Angry

Sen kaveri tuli sanomaan mulle, että kuule.. Se lähti kotiin vaimon ja lasten luo...


Miksi ei sitten suoraan voinut mulle sanoa?? Ihan paska maku jää tollasesta.

Sitten lyöttäydyin yhteen tän 26v pitkätukkaisen inkkarin näkösen miehen kanssa, joka tulikin samalla taksilla tänne päin ja tulikin mun luo yöksi.. Ja loput sitten tulikin tuossa edellisessä viestissä.   Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6513 : 26.04.2009 09:37:40 »

eikö ole hassua.. miten asiat menee.. kun olet itse jo työstänyt jutut ja kokenut kokemukset, jotkut vielä pyörii elämässä.. olin isoissa bileissä Finlandiatalon kansainvälisen tilaisuuden jälkeen, ja yksi erikoismatkatoimiston vetäjä moikkasi.. mentiin alueelle, jonne alkaa jossain vaiheessa nousta hienoja kämppiä merenrantaan..

mutta sitten että  rapu vielä vaivautuu pitämään yhteyttä, ei oikeen jaksais. no onneksi ne muut vaikeni. kun näkee että miehet ei nyt just tarjoa mitään kunnollista ja ne huomaa etten viihdytäkään, ymmärtävät vaieta. kas, eilen oli taas monia miehiä, menestyviä ja kunnollisia ja fiksuja liikkeellä, mut ei juuri.. ihan kuin tietäisin aina milloin mitäkin tapahtuu.. mutta EN arvannut mitä  rapu tytöllä menossa - vauvauutisiako? kolmas  rapu soitti aiheesta..

onneksi pääsen siitä yhdestä junnaavasta firmasta.. kesällä kaikki muuttuu taas kerran. toisen firman kaavailuissa on järjestää lippuja konsertteihin, sportti esim auto, tapahtumiin pitkin maailmaa.
.

Your Horoscope - Today, April 25, 2009
Today you might feel especially inspired both intellectually and creatively, and you could find yourself discussing your ideas with others. The process of communication could open up new doors for you in your mind and result in some fascinating insights concerning whatever you're pursuing at this time. Sometime in the course of your conversations with others,  don't be surprised if you find that one of your friends needs a sympathetic ear. Enjoy your day.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2009 09:44:23 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6514 : 26.04.2009 10:01:42 »


HUOMENTA!  smitten

Ihana auringonpaiste, kiitos kahvista otan kupin ja menen takapihalle nautiskelemaan.
Eilen oli ihan pakko avata grillikausi..... ja kyllä oli hyvää.  Cheesy

Nyt ulos, mukavaa sunnuntaita kaikille!  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6515 : 26.04.2009 11:56:27 »

näkkäritanssia.. Grin

Ou jee, olipa piristävä herätys sunnuntaille!!  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6516 : 26.04.2009 13:49:41 »

Terkut taas täältä albiionlandiasta, istuin puoli tuntia parvekkeella auringossa ja PALOIN.. No en pahasti, mutta joo tästä se kesä alkaa Afro

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6517 : 26.04.2009 14:42:40 »

Aijaih, nytkö se tulee, krapulamasennus.. Sad Aarrgh, olin jo näin pitkällä ja mietin miten mulla voi olla näin hyvä ja tasapainonen olo.. Angry Kohta haluun vaan itkeä, oksentaa ja kuolla.... (no ei nyt IHAN) Ja kaikki alkaa ahdistaa niin paljon... Sad

Muistiin: tämä olo tuli sen jälkeen kun join kaksi kupillista kahvia. Eilen en juonut kahvia ja oli hyvä olo koko päivän, paitsi sen jälkeen, kun olin illalla polttanut tupakan. Johtopäätökset: kahvi ja tupakka laskee mielialaa ja lisää ahdistusta? Fysiologisena seikkana verenpaineen nousu ja kiertävä tunne mahaan (fyysinen paha olo, levoton olo) jos se lisäisi myös psyykkistä pahaa oloa, kun on näin herkässä olotilassa, että kaikki pienikin näköjään voi vaikuttaa ihan sikana??

Muistiin: älä ryyppää enää koskaan.  crazy2 Ja jos näin pääsee käymään, niin vältä pari päivää sen jälkeen kahvia ja tupakkaa. Mielellään lopeta niidenkin käyttäminen kokonaan.

Niin ja:
Terkut taas täältä albiionlandiasta, istuin puoli tuntia parvekkeella auringossa ja PALOIN.. No en pahasti, mutta joo tästä se kesä alkaa Afro

al-bii-no ... Onko vaikea sana?
Muistiin: opettele kirjoittamaan oikein.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6518 : 26.04.2009 17:58:48 »

Mä sain luettua kymmenen sivua tenttiin, hyvä hyvä.. Smiley Alan muistamaan jo kaikki glomerulonefriititkin, vaikka en aluksi osannut kirjottaa koko sanaa.  laugh Toivoa siis on...

Sitten kävin tunnin kävelyllä metsässä ja mitäs muuta.. Jotenkin ihan ihme päivä ollut,
Haaveilen ja haaveilen haaveilemisesta.. Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6519 : 26.04.2009 18:42:18 »

Heissuli vei ja hei!
Ihana näkkäritanssia livenä tänne ja heti  Cheesy
Olo on harmaa täälläkin, kun "juhlistin" töiden loppumista eilen ehtoolla... miten, koska ja kuinka pääsi sänkyyn  idiot2 mutta siellä herättiin  Grin 
Seuraavaksi saunaan ja nukkuun... huomenna on MAANANTAI  crazy2

Oliko kukaan Tampereen hot, rod and rock show´ssa?
Mein piti, mut ei sitten menty... ukolla on hammas ollu kipiä ja aikaa ja nyt sitten päivystykseen piti lähteä, kun alkoi poski turpoon ja kipu koveni  Undecided
Eli tuo Tiigriksen kokemus kunnon kyydistä on haavekuva vain täällä päin  :Smiley
...jospa sitten taas joskus...
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6520 : 27.04.2009 12:06:15 »

ei oo

 jousimies
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6521 : 27.04.2009 12:43:51 »

ARGH!!

V*ttu että on VAIKEA tehdä jouskarin kanssa töitä, EN KESTÄ  tickedoff tickedoff tickedoff

HEMMETTI  tickedoff tickedoff tickedoff



Noh! Onko  jousimies:llä hitaanlainen työtahti, vai kuinka? Oinasta siis ottaa päähän Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6522 : 27.04.2009 14:34:02 »

Saturnalia, järjetöntä lepyttelyä Grin

Neitsyt!? Kuinka ne niin vetävät puoleensa? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6523 : 27.04.2009 19:22:24 »

Mulla on sellanen olo, että nyt ohjat käsiin ja sinne suuntaan vaan minne sisin kompassi sanoo, eikä mitään ylimääräistä hötkyilyä.. Kylmä järki, selkeys, toiminta... Ei kompromisseja.
Mun ei tarvitse selitellä mitään kenellekään, jos teen omaa elämääni koskevat päätökset niin kuin teen, sen perusteella että olen ne itse valinnut jonkun aavistuksen ja tunteen ajamana.

Eikö näin.

Nyt vaan luotetaan elämään. Kyllä se suunta on edessä päin, kun sinne katsoo niin sen huomaa.  police

Katsotaan missä mä olen kuukauden päästä, sillä suoraan sanoen en tiedä vielä mitään.
Mutta jotenkin luulen että tässä tapahtuu jotain. Tai on melkein pakko tapahtua,
ettei jää tuleen makaamaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6524 : 27.04.2009 21:33:42 »

Onko kellään muulla sellasta oloa että
voi hurrrrja miten jännää tää elämä on.. Huhhuh, ihan kutkuttaa!
Siis kun ei tiedä mitä tapahtuu, mikään ei sinänsä ole varmaa,
mutta uskon vaan että kohta tapahtuu ihan rytisten kaikkia asioita.  laugh

Vai siis onko se tää mun  kaksoset jousimies -kombinaation positiivinen mielikuvitus?
Toisaalta jos mulla menee nyt tuplana  saturnus aspect_squ aurinko ,
niin luulis mun olevan ihan "maassa"...  Grin

Mjaa siis kyllä mä tiiän että tässä pitää hetken aikaa vielä hakata päätä seinään,
mutta SO WHAT, kerrankos sitä ihminen valmistuu ammattiin, ei siis meinaan ole ihan joka päiväistä tai jokavuotista ainakaan mun elämässä, JOTEN ihan mielellänihän mä itken vaikka kaksi viikkoa verta ja kyyneleitä sen eteen, että kohta tulee se stnan lappu kouraan!  police

Se merkitsee samaa, kuin vapaus!

Se merkitsee myös samaa, kuin lisääntyvä vastuu uusista asioista!

Mutta, on se silti kehitystä!!!!

Ja kyllä, mua pelottaa, mutta enemmänkin oon iloinen ja luotan että kaikki järjestyy..
On se tähänkin asti järjestynyt ja mitä JOS ei järjesty? Tai siis miten asiat vois olla järjestymättä, sehän on ihan sula mahdottomuus.. idiot2 Jos kaikki menee ihan epäjärjestykseen, niin mähän kuolen ja siinä tapauksessa mun ei tarvii enää stressata mistään.  2funny Joten kävi miten kävi, niin hyvä!  Smiley Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: