Sivuja: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618851 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6465 : 18.04.2009 15:35:34 »

Ahaha.. Mä nukuin viime yönä 3 tuntia ja myöhästyin töistä 45min..
Ja hauskintahan tässä on se, etten myöhästynyt pommiin nukkumisen tai kiireen takia, vaan oikeesti luulin meneväni kahdeksaks....... Vaikka tuolla alkaa aamuvuoro AINA seitsemältä......
Olin menossa jonnekin muuhun paikkaan.... 2funny

Tuli vaan siinä vartin yli seitsemän puhelu, että missäs oot... Mulla tuli enste ihan järjetön liuta kirosanoja ja sitten toinen mokoma anteekspyytöjä.. Joo muttei kukaan ollu vihanen, sen ois kyllä aistinu..

Ensimmäinen kerta elämässäni kun myöhästyin jostain tollai, oon aina aikasessa...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6466 : 18.04.2009 19:33:39 »

heissan... täällä tämä yksi kätinen  Cheesy
kotiuduin just töistä ja yhrenkerran, kun juilii tuo käpälä  Sad pistin lastan ja söin vasurilla... hauskaa touhua  Grin hotkimisesta ei tule  mitään, eli jotakin hyödyllistä tästäkin löytyy  :Smiley

täällähän on metkat vipinät... onko meillä hieman tuollaista "pakotusta pyrstösulissa" olemassa useammalla  :Smiley sitä de kevät on, mutta sen viinaksen kanssa luttaaminen ei hyvä... surinasussusta tulee baarikärpänen  crazy2
prinsessa ´65... vai mikä se nyt oli...
 2funny
 Lips Sealed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6467 : 18.04.2009 19:35:23 »

Aijai, nyt riipasee.. Kaveri tekstas yksistä bileistä että siellä on myös se  kaksoset .....
"ainiin, mutta eihän sua kiinnosta"  Wink

Joo, eh ei yhtään. Voisitko silti kytätä koko illan mitä se tekee.  2funny No joo, en vastannut noin, mutta ajattelin. Jos huomenna ei olis töitä niin.......... angel angel angel Tää enkeli lähtisi kaupungille.... Mä oon kiinnostunut siitä, onko se  kaksoset kiinnostunut musta.. Sen kanssa vois kehittää jonkun kivan jahtauskuvion.  Grin

No joo... Taitaa siirtyä mun suunnitelmat vappuun. (psst, nää on salaisia ajatuksia sitten, en mä oikeesti suunnittele tällasta, koska mä tiedän mikä morkkis ja tyhmyyskompleksi mulle aina tulee - parempi ajatella että kaikki tapahtuu vahingossa).. Joo ei tarvii ymmärtää.... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6468 : 18.04.2009 21:32:23 »

Mun pitää mennä nukkuun tää eläväkuollut olo pois.....
Tuli eilen muuten, kun tein pitkän kaavan iltarukouksen ja harjoituksia, joita on "avaudu kanavaksi" kirjassa, niin sellanen kummallinen juttu. Olin saavuttanut sen meditatiivisen tilan ja pyysin luokseni opasta, niin sain sellasen näyn että istun teltassa missä on nuotio ja mä tunnistin, että mun lapsi on siellä. Tuli sellanen jälleen näkemisen riemu mutta samalla kaiho...
Olkoon mun omia mielikuvitusleikkejä tai mitä tahansa niin tuntuu että tällasta ei kannattais harrastaa kun on kauheen väsynyt.... Ei se mua pelottanut, mutta jäi vähän ihmetyttämään se kummallinen tunne, niin kuin se olis ollu joku varoitus tai ennakkotieto jostain kohtalokkaasta.  Huh

Äidin kanssa sattui ihmeellinen synkronisuus taas. Löysin netistä yhden rukouksen josta tuli heti mieleen, että pitää soittaa äidille ja lukee se. Niin soitin ja äidillä oli lehti auki pöydällä, missä oli se sama rukous ja se oli ajatellut mua kun oli aiemmin sen lukenut.

Äiti tytär äiti tytär äiti tytär - onko mitään vahvempaa... Mun elämässä tää tuntuu olevan vahvin sidos..... Ainakin näistä tällä hetkellä olevista reaalisidoksista..

Joskus mietin oonko riippuvainen äidistä ole ja tein testin, ajattelin että miten mä selviäisin jos äiti kuolis. Kävin ne kaikki tunteet läpi ja tajusin että mä selviäisin siitä. Miettiiköhän kukaan muu ihminen tällasia ja visioi .. Mä oon visioinut varmaan kaikki mahdolliset "tragediat" ja hurjat muutokset läpi, mitä vois tapahtua. Ja oikeesti itkenytkin niitä. Koska sitten niihin on valmistunut henkisesti... En mä niitä pelkää, mutta en myöskään tietoisesti ainakaan toivo niitä.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6469 : 19.04.2009 12:52:31 »


Hei Ystäväin

Trvehdys kuin tuulahdus. Tulinpa katsomaan mitä teille kuuluu.

"Tiigris" opisklelee, käy töissä ja pohtii elämäänsä.
"Elvyn" menee ensiviikolla taas Kolille duuniin,
valokuvailee luontoa ja haaveilee uudesta digikamerastaan,
kouluunkin hakemukset laittanut.
"*Kide*" käy töissä, vaikka käsi on kipeä
ja kotioloissa opettelee elämään vasenkätisenä.
"Saturnalia" miettii miksi puraistessa suklaata
korvassa olisi vieteri joka pomppii!!,
nukahtamiseen saa apua melatoniinista.
"rovatar" ja "^^star^^ " vaihtaa mielipidettään.
"Neela" lohduttaa "Saturnalia".

Tällaista lueskelin ensimmäiseltä sivulta.

Aurinkoisia päiviä ja iloisia ajatuksia elämäänne.
Iloa, Valoa ja Rakkautta sekä Kaikkea Hyvää.


 smittenElämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6470 : 19.04.2009 13:46:14 »

No mutta, mitäs sitten Elämänilolle kuuluu?  Smiley

Wa-Hey! Mä pääsin just kotiin, ihanaa ihanaa..... Kyllä mä nyt oon tajunnut, että toi vanhustyö ei ole mun juttuni, siis en vois olla tuollasessa paikassa vakituisesti töissä. Veripalveluun haettiin sairaanhoitajaa, sitten oli psykiatrisen hoitajan yksityisvastaanotto mihin haettiin sairaanhoitajaa, heh heh, kyllä noita paikkoja riittää (tosin en näe ihan tässä vaiheessa itseäni missään yksityisvastaanotolla  2funny).. Ehkä mä paikkani löydän...

Hitto että toi veripalvelu vähän rupes kutkuttamaan.... Olis päiväduuni, tekemisissä terveiden ja hyväntuulisten asiakkaiden kanssa ja oikeasti saisi jotain vastakaikua hieman enemmän kuin dementikoilta, oppis kunnolla ainakin pistään suoneen ja vissiin aika paljon paperijuttuja.. Sellanen siisti sisätyö....
Ei sinne vaadittu edes mitään erityisosaamista, muuta kuin hyvä suomen ja muiden kielten taito plussaa ja asiakaspalveluhenkisyyttä... Niitä löytyy... Mutta saa nähä uskallanko ees hakea paikkaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6471 : 19.04.2009 17:15:16 »

http://www.youtube.com/watch?v=Wnm51FJHUd4&feature=related

I hate you so much right now  2funny Muistatteko tän biisin?
Joku on tehnyt siihen hauskan videon....
Anteeks tää kuuluisi musaketjuun, mutta tää herätti mussa niin paljon lämpimiä muistoja (pitää lähettää tää  kauris -siskolle  smitten) ...

Olisin kyllä ihan kypsä menemään nukkumaan jo......
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6472 : 19.04.2009 19:23:18 »

Heibbodei tupaan!
Täältä tämä pakkovasuri taas tuli ja huomaatteko, olen kehittynyt täs kirjoittamisessakin  Cheesy syöminen onnistuu jo ja jopa perunat kuorin ihan itse  2funny 2funny

Mitä tehtiin ennen nettiä...  idiot2 Roikuttiin kylillä ja katseltiin ihmisiä, joista ei tykänny  Wink Näin on paree  angel
Olin tänään metsäretkellä lasten kanssa ja löydettiin yks isohko puro. Ihanaa se solina ja se vesi, oli kirkasta... yläjuoksulla oli lähde  smitten
Laittaisin kuvia, mutta miten noita pienennetään? Jotta kun ovat liian isoja nyt  Undecided

ps.Elämänilo -mitä sinulle kuuluu?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6473 : 20.04.2009 08:03:44 »

Huomenta ystäväiseni  smitten
Jostakin punkes himo keittää kardemumman kaffet ja kaivaa pakasteesta kaurakeksejä... nam!
Olkaa hyvä, jos maistuu  Smiley
Minulle maistuu ainakin... *mussutta ja murentaa*  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6474 : 20.04.2009 16:47:14 »

Kiitos, kiitos.  Smiley Tosin koitan vetää täällä herkutonta linjaa.. Tongue


Olipas taas päivä. Kirjotin yhtä mielenterveystehtävää 8 sivua ja lähetin valmiina opettajalle..
Saa nähdä mikä on palaute.
Mutta arvatkaas mikä toi oli? Mun viimeinen tehtävä.
(tosin yks viime viikolla palauttamani elinsiirtotehtävä saattaa tulla opettajalta bumerangina takas ja voin joutuu lisäileen sinne juttuja..hope not!!)

Enää on se YKSI tentti ja opinnäytetyö loppuun... angel

Ei jumankekka, opparistakin kirjoitin valmiiksi johdannon ja ehkä tässä illan mittaan vielä tiivistelmän. Se työ kaipaa vielä loppupohdintaa ja vähän kielen ja asun siistimistä, mutta sitten se on valmis esitettäväksi.. Ainiin joo, vähän lisää behaviorismista teoriaan myös.....
Mutta siis ei oo enää paljoo jäljellä.... mä alan kohta leijumaan  Grin

Tulin just kotiin ja on sellanen olo että harmi kun ei oo mitään tekemistä, ei voi ees siivota kun on siistiä.. Jatkaisko ton opinnäytetyön parissa....!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6475 : 20.04.2009 18:36:31 »

meiliini tuli just pitkä lista regressiohoitajista ja parantajista, jos kiinnostaa.. wow, matkailuala taitaa nyt aueta!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6476 : 20.04.2009 19:25:33 »

Saturnalia, ehkä me kaikki nähdään vielä joskus pullattelemassa!  Smiley

Mulla olis pieni hinku järkätä itselleni valmistumisjuhlat, mutta mitäs mä niitä yksin täällä juhlin. En usko että äiti järin innostuis, jos sanoisin että hei mä tuun sitten kotiin kun oon valmistunu nii kutsutaan vähän porukkaa..

Yhden asian oon päättänyt ja se on mikä? Kun unohdin sen kesken lauseen, että moro.

Mä aloin sittenkin tekemään lisätehtävää mielenterveys-sivuaineeseen, koska tajusin että niitä oli aika vähän ja lähetin opettajalle kiireen vilkkaan viestin, että älä arvioi mua vielä, täältä tulee tehtäviä..! Oon kirjottanut tänään tekstiä yhteensä 13 sivua ja olo on sen mukainen.  2funny Tosin siis muutama pätkä sieltä täältä copy paste, mutta tarviihan niitäkin muokkailla ja lisätä pohdintaa aiheesta.... Pakko oli jotain alkaa väsäämään, kun näköjään jätin opparin koulun tiedostoihin niin etten lähettänyt sitä itselleni sähköpostilla....

Anteeks että mä en puhu mistään muusta, mutta tää olis aika rankkaa jos en jakais tätä minnekään. Try to understand. Mä nautin kyllä tästä, oon jossain ihan hirveessä imussa nyt, mutta samalla kyllä aika uupunut...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6477 : 20.04.2009 21:11:54 »

Niin, mikä ettei. Tai sitten joskus myöhemmin, kun on vähän enemmän vapaa-aikaa.. Grin

Kirjotin taas kolme sivua.....

Miksi mulla on näin hyvä olo, onko tämä enää edes normaalia  Smiley Smiley Oon löytänyt sisältäni ahkeran opiskelijan, hyvä juttu että se löytyi kolmen vuoden totaalilaiskottelun jälkeen... 2funny
Sama juttu oli lukiossa, ekat vuodet lintsattiin ja ajateltiin että helppoa on, viimesenä vuotena haalittiin kursseja ihan mieletön määrä hirvittävällä tohinalla sitten........ Ja vannottiin että tämän jälkeen olen viisaampi enkä enää ikinä aiheuta itselleni tällaista työmäärää näin lyhyeen aikaan..

Ihmisen muisti on kyllä huono.  Grin

Kuuntelen repeatilla tuota Bryan Adamsin I'm Readya, jonka Elwyn linkkasi eilen musaketjuun.
Niin ihanan toivoa tuova biisi, että voi huokausten huokaus... angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6478 : 20.04.2009 22:12:22 »

Vai että Elwynilläkin ollut raskasta, no se on jo jotain että sinua pystyy kohahduttamaan.  Smiley

Miksi kaikki on saanut veronpalautuksia, mutta posti ei ole muistanut minua millään kirjeellä?  idiot2
Koska kaiken järjen ja logiikan mukaan (huom. minultakin löytyy joskus sellaista) mun pitäis saada myös... Tosin en muistaakseni viime veronpalautuksistakaan tiennyt mitään, ennen kuin ne tupsahti tilille! Ja taas 22:22.  :Smiley Nyt nukkumaan, öitä.

*muoks lisäys: ja edelleenkin mun kello heittää 10 minuutilla...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6479 : 21.04.2009 10:41:12 »

no en minäkään rumaa kattelisi, mutta ei ne olekaan rumia olleet.-ainakaan oman maun sivusta. hassua ajatella.. miten mies sitten katsoo naista..


-Yksi tapa miten voitte ajatella tätä tanssia, on miettiä eroa reaktion ja tietoisen toiminnan välillä. Kun tanssitte omaa tunnevapaustanssianne, ajatelkaa, miten reaktio seuraa nopeasti noussutta tunnetta. Viha voi johtaa koviin sanoihin, joko mielessänne tai ääneen sanottuna. Suru voi johtaa voimattomuuden tunteeseen ja tarpeeseen syyttää toisia tilanteestanne.
 
Sillä hetkellä kun tunne nousee, reaktio tulee saataville. Jotkut ihmiset elävät jatkuvassa reaktiokierteessä ja heitä heittelevät jatkuvasti tapahtumat, jotka saavat tunteet muuttumaan reaktioiksi. Syy miksi jotkut ihmiset määrittelevät tunnevapauden vapaudeksi tunteista, on se, että voi olla vaikeaa erottaa tunteita ja niistä seuraavia reaktioita toisistaan. Tunnevapautta on silloin, kun vapaasti tunnette tunteenne, mutta kieltäydytte sortumasta reaktiiviseen ajatteluun ja käyttäytymiseen. Tunnevapautta on silloin, kun päätätte kehittää tarkoituksellista, tietoista toimintaa tunteidenne perusteella.
 
Tietoista toimintaa tapahtuu silloin, kun tunnette tunteenne ja syntyy tarve reagoida, mutta sen sijaan että sorrutte reagoimaan, keskitytte siihen korkeampaan osaanne, joka pystyy näkemään suuremman kuvan ja säilyttämään vilpittömyyden itsenne osalta. Tuo korkeampi osanne - tuo keskittynyt mieli - päättää toiminnasta. Keräätte lisätietoa panemalla merkille ja hyväksymällä tunteen ja sisällänne nousevan reaktion, etsimällä vihjeitä ympäristöstänne, kuuntelemalla toisten näkökulmia ja miettimällä toisten asemaa käyttäen empatiaa. Tämän tiedon keräämisen avulla, mikä voi viedä muutaman sekunnin tai jopa päiviä, kehitätte tietoista toimintaa. Päätätte, mitä sanoja ja tekoja käytätte kunnioittaaksenne parhaiten omia tunteitanne, samalla kun pysytte kurssissa sen kanssa, kuka haluatte olla, ja toimitte annetuilla resursseilla mahdollisimman vilpittömästi elämäntarkoituksenne osalta.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2009 10:46:55 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: