Sivuja: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618961 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6330 : 30.03.2009 14:22:34 »

Näin kevään kunniaksi, vähän liehittelyä. Wink Koska surf-man on kerran niin HOT. Polttaa, polttaa Wink Grin
« Viimeksi muokattu: 30.03.2009 14:26:00 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6331 : 30.03.2009 14:37:04 »

Hyvä kysymys juuri näin kevään kynnyksellä Smiley Varmaan juuri siksi, että kaikki alkaa alusta jälleen uudestaan. Siinä ajatellaan, että myös ihastuminen ja hormoonihyrräys hykerryttää ihmiset ihan sekaisin Wink Cheesy

Eikös miehissä ole näkyvissä tietty vilkuilevaisuus meihin naisiin päin aina näin keväällä? Olen jopa osan huomannut möllöttävän ihan taukkina Grin

Jalat kyllä mulla pysyy lujasti maassa, vaikka pää oiskin välillä kovinkin pilvissä, ja tuppaan jäädä haaveiluihin kiinni. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6332 : 30.03.2009 14:54:41 »

Tässähän tuli ihan tiuki tavallinen suomalainen rahvas kesämies hyvin esiin. Grin

Noita riittää mun kulkureitilläni kun meen asioilleni kaupungiin. Välillä vois kulkea laput sivuilla, ettei vain tartteis nähdä. Eivät muuten kauheesti erotu kevään harmaudesta. Osa näyttää kun istuvat, että oisivat osa kuin katukivetystä tai ränsistynyttä puupenkki Tongue knuppel2 Wink Voe sitä möllötystä!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6333 : 30.03.2009 15:30:24 »

Onneksi et Elwyn ole joutunut ketään niitä elwyttämään angel  Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6334 : 30.03.2009 17:20:41 »

No niitä rantamiehiä ja surf-miehiä. Wink Nyt mää hokasin miksi surfmies näytti v-selkäisenä niin hottikselta. Koska Elwyn sun ex oli sellainen surffilaudalla liitäjä.

Et sitten tietäis minne ne talven hiihtelijät ois nyt sitten tehneet menoaan? Meinaatko että jonnekin hiekkadyyneille päin? Wink Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6335 : 30.03.2009 18:00:52 »

VOI TSIISUS... Angry

Kuvitelkaa! Olin postissa hakemassa valtavan suurta ja painavaa pakettia. Mua ennen oli nuori mies kassalla, postitti jonkun jutun.. Hänellä oli lastenvaunut.. Kun hän lähti, yksi keski-ikäinen nainen syöksyi avaamaan hänelle oven, molemmat ovet siis, siksi kun hänellä oli ne vaunut.. Sanoipa poika vielä että kiitos paljon, mutta olisin kyllä päässyt...............

Noh, minä sain helvetin vaikeasti kannettavan painavan postipakettini, josta oikeijn mistään saanut edes otetta ja sekoilin sen kanssa siinä vaikka kuinka kauan, eikä kukaan tullut avaamaan mulle ovea!!! Mun piti laskee laatikko kaksi kertaa maahan avatakseni ovi ja sama homma toisen oven kohdalla..

PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  tickedoff
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6336 : 30.03.2009 21:37:14 »

Eikös miehissä ole näkyvissä tietty vilkuilevaisuus meihin naisiin päin aina näin keväällä? Olen jopa osan huomannut möllöttävän ihan taukkina Grin

Kyllä, samaa olen huomannut minäkin...  Grin Mutta kyllä sitä itsekin jotenkin aina "herää eloon" näin keväisin.  :Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6337 : 31.03.2009 12:36:19 »

Pohdiskelen että näkyykö tuolla ohjeet osiossa aloittaman aihe tool tipistä vain ja ainoastaan mun koneella, kun ylläpito ei vieläkään ole vastannut mitään. Saman laitoin asiakaspalvelun kautta kuukauis (ainakin) sitten.

Ilmeisesti astrologian opiskelun/tajuamisen helppottaminen ei ole oleellinen osa foorumia  uglystupid2 tickedoff knuppel2 2funny . Hymiö, joka näyttää tyhmältä ja kaivaa nenää sopisi tähän nyt...

Blääh!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6338 : 31.03.2009 13:01:30 »

elämäni on kieltämättä uskomatonta.. varsinkin eilisen jälkeen.. kun ymmärtää valintojaan sielutasolla.. niin huh.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6339 : 31.03.2009 13:34:18 »

Pohdiskelen että näkyykö tuolla ohjeet osiossa aloittaman aihe tool tipistä vain ja ainoastaan mun koneella, kun ylläpito ei vieläkään ole vastannut mitään. Saman laitoin asiakaspalvelun kautta kuukauis (ainakin) sitten.

Ilmeisesti astrologian opiskelun/tajuamisen helppottaminen ei ole oleellinen osa foorumia  uglystupid2 tickedoff knuppel2 2funny . Hymiö, joka näyttää tyhmältä ja kaivaa nenää sopisi tähän nyt...

Blääh!

Ongelma ei taida olla foorumilla, sillä minulla kyllä nuo tipit näkyvät ja käytän firefoxia ja xp:tä..
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6340 : 31.03.2009 15:05:18 »

Iltapäivää tupahan  smitten
Pistänpä oikein kunnon kahvet tippuun ja tuohon pöydälle vadin suklaamunia... on niin hyvä päivä, monella tapaa  Cheesy Taidan mennä kaakottaa höyhenet pöllyten pitkin taloa ja potpottaa... alankohan munimaan jos jatkan   2funny
Ei vaiska... olen saanut yhden ison kirjoitusurakan siihen pisteeseen, että enään vain fiilailen ja tarkistelen ulkoasua  Wink Lisäksi päätimme ukon kanssa pitää juhlat pääsiäisenä ja tuota hössötystä aloitellaan suunnittelulla nyt... ikkunat sain pestyä ulkoapäin, pääsiäiskoristeet odottaa tuossa vieressä laatikossa -lapset saa homman niistä ja on vain NIIN hyvä olla  smitten

...kevät, kevät, pajunkissat ja mustarastaan laulut, kevät, kevät.... kohta saa aloitta potittamisen ja idättämisen ja lumikellot varmaan aloittavat ihan justiinsa tuosta kun lumipeite hieman hellittää lisää... kukkia, kukkia...
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6341 : 31.03.2009 15:19:06 »

Pikkasenko otti silmiin toi sun keväisen energinen keltainen tekstisi, Kide Cheesy

Sitten päätit oinaan lailla vetäistä kunnon annoksen suklaamunia Wink Hyvä, hyvä. Alkoi tehdä itteläni kanssa mieli. Taidanpa ottaa tähän suklaatuutin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6342 : 31.03.2009 19:33:18 »

En oo pitkään aikaan ollut näinkin pitkää aikaa kiinnostunut yhdestä ja samasta miehestä ilman että tulee ihan hillitöntä pakoreaktiota.

En mä nyt tiedä edelleenkään mitä tämä on hyvän ystävyyden, luottamuksen ja turvallisuuden tunteen lisäksi - tarvitaanko edes muuta?  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6343 : 31.03.2009 19:53:00 »

Onks teistä kukaan huomannut, että elämä ei oikeesti ole mitenkään hauskaa? Mä olen yrittänyt ohittaa sen faktan, mutta kun ympäristö jatkuvasti toistaa samaa laulua niin en mä voi enää ohittaa, että niin se on.  Huh

No voi pöh.... Sad

Eihän elämä voi olla hauskaa koko ajan mutta jonkin sortin mielenrauhan ja hyväksynnän elämän monimuotoisuutta kohtaan pystyy kehittämään. Siis sellaisen, että okei, asiat ei juuri koskaan mene niin kuin ehkä oletin, mutta kaikki on silti ihan ok.  Grin

Jo jatkuvasti tulee pettymyksiä, niin sitten pitää jo kiinnittää huomiota omiin odotuksiin, että ovatko ne kenties liian korkealla sfääreissä. Toki minäkin mummola-keikoilla toivoisin että niissä mummojen vaipoissa olisi vaikka suloisia ruusuntuoksuisia kissanpentuja, mutta mutta... Se ei vain mene niin.  2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6344 : 31.03.2009 20:58:15 »

Onks teistä kukaan huomannut, että elämä ei oikeesti ole mitenkään hauskaa? Mä olen yrittänyt ohittaa sen faktan, mutta kun ympäristö jatkuvasti toistaa samaa laulua niin en mä voi enää ohittaa, että niin se on.  Huh

Oon huomannut!   Sad
 ja stna että yks tyyppi kiristää mun hermot niin että  tickedoff  tickedoff  tickedoff
Kun kohta otan puhelimen käteeni ja soitan,ei tuu enää nättiä tekstiä!!!!!!!!!!!!PRKL!!!!!!
MIKÄ ihmisiä vaivaa??!!Ja Mikä mua vaivaa? idiot2  2funny

hermolomalle kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitooos.  Grin

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 421 422 [423] 424 425 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: