Sivuja: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619107 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6180 : 15.03.2009 00:52:06 »



                                            knuppel2  police  tickedoff

                                 Ilta bisselle kiivaasti, ennenkuin on myöhäistä.

                                    ( kahvia vasta aamulla jos ja kun? ).


                                                          angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6181 : 15.03.2009 16:29:18 »

Millaisesta opinnoista on kyse Elwyn?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6182 : 15.03.2009 16:36:23 »

Joo, tuo on hyvä juttu kyllä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6183 : 15.03.2009 16:39:32 »

Onnea vaan.  Smiley

Puuh, musta on tullut vanha! Se että otin perjantaina muutaman, tuntuu vieläkin! Nukuin kahteentoista ja olen ihan veto poissa. Pakko lähtee lenkille, ei tästä muuten mitään tuu!  Grin

Nyt ei auta ruikuttaa liikaa, vaikka vähän onkin mieli maassa.. Se on itse aiheutettua ja menee ohi!
Huomenna taas on normaali olo ja meen harjotteluun --> saa muuta ajateltavaa kun kotona toimettomana möllöttämisen aiheuttaman huonon omatunnon.. Grin Ei vaan, kyllä mä tässä ajattelin tänään vielä pestä pyykkiä ja imuroida ja pakko on kirjottaa muutama sivu oppimispäiväkirjaakin, että se siitä....
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6184 : 15.03.2009 16:41:40 »

Mites te tytöt olette muka niin vanhoja? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6185 : 15.03.2009 16:48:24 »

Hehheh  Grin no mulla toi vanhuus-viittaus liittyi vain tähän fyysiseen kohentumiseen alkoholin jäljiltä --> krapula tuppaa oleen vuosi vuodelta vähän vaikeempi asia, vaikka en oo viel ees neljännesvuosisataa täyttänyt.. Wink

Toisaalta olen vähentänyt niin paljon, että ilmankos silloin harvoin kun ottaa jotain, niin ei enää siedäkkään yhtä paljon.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6186 : 15.03.2009 16:48:59 »

Juu. Smiley Luin kerran uutisen, jossa eräs lääkäri sanoi; 2 pvää kun on päivystänyt putkeen niin olo vanhenee 3 vuodella. Tunne väsymyksestä on niin raju kehossa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6187 : 15.03.2009 16:50:30 »

Hehheh  Grin no mulla toi vanhuus-viittaus liittyi vain tähän fyysiseen kohentumiseen alkoholin jäljiltä --> krapula tuppaa oleen vuosi vuodelta vähän vaikeempi asia, vaikka en oo viel ees neljännesvuosisataa täyttänyt.. Wink

Toisaalta olen vähentänyt niin paljon, että ilmankos silloin harvoin kun ottaa jotain, niin ei enää siedäkkään yhtä paljon.

Minulla ois varmaan ihan sama vaikutus. Wink Siksi en halua enkä uskallakkaan enää juoda, enkä haluakkaan juoda niin jurriin itseäni. crazy2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6188 : 15.03.2009 22:01:59 »

ELWYN: mullaki on ollu tosi tosi tylsä päivä tänään,mitään en oo saanu aikaan  Lips Sealed
No käytiin me sentään  leijona kans lenkillä mut siihen se jäiki... mut joskus on hyvä vaan olla
ja kerätä voimia. Mun ainaki.

Anteeks se mun purkautuminen tänne,kyllähän mä sen tiedän että te luette mitä tänne kirjoitan
niinku itsekin luen kaikkien jutut mut en silti aina jaksa/kerkee jokaista alkaa kommentoimaan eikä
pidäkään  smitten
Oli niin ihme olo niin piti kaikkiin mahdollisiin purkaa sitä  knuppel2

Alkanu vähä ahdistaa tää  oinas ... tai ei siinä mitään vikaa oo,eikä siinä et me seurustellaan...
mua vaan jostain syystä ahdistaa ja jännittää ja pelottaa. Kai se on alkuvaiheessa aika normaalia  idiot2

Nyt meen saunaan rentoutumaan  smitten

SATURNALIA: neitsyt ja oinas sopii varmasti hyvin yhteen,sopiihan  Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6189 : 15.03.2009 23:05:50 »


Iltaa tupaan!

Ei ole ehtinyt olla tylsää, olin töissä koko vknlopun ja kiirettä piti.  buck2

Onnea Kengulle!  smitten

Ja Saturnalialle kanssa.  2funny  smitten  angel

Kyllä neitsyt tulee toimeen kenen kanssa vaan... ainakin jos niin päättää.  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6190 : 15.03.2009 23:40:19 »

Ja yhtään en ikävöi enää Peruun!!  2funny

Tätä mä kikattelin  Smiley
Te tulimerkit olette kyllä niin ihanan nopeita  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6191 : 16.03.2009 12:09:16 »


Huomenta Tupaan!

Mulla on vapaapäivä!  Cheesy
Eli tästä tulee pyjamapäivä.  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6192 : 16.03.2009 12:33:54 »

Huomenta NEELA ja muutkin  smitten
Mulla oli "ihana" herätys... Houru oli paskonu lattialle ja repiny kauraryynipaketin rikki ja niitä kauraryynejä oli/on sit pitkin taloa  Grin
Noooh mitä pienistä,nyt ei jaksa mikään lannistaa hirveesti!
Ihan kohta pitäs lähtee töihin päin,siellä odottaa pinaattikeitto ja päärynälimsa jääkaapissa
niin meen sinnekki ihan mielelläni  Tongue
Illalla sit  oinas luokse kattoo jtn leffaa tms.... Inhottaa tässä päivässä vaan se
että alko menkat ja maha ihan p*rkeleen kipee  tickedoff  knuppel2

Näin viimeyönä unta että olin armeijassa.. vitsi oli helpottavaa herätä siitä unesta  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6193 : 16.03.2009 14:51:56 »

Äväyväy..
Ajattelin perustaa topicin "Vastauksia tyhmiin kysymyksiin"
eli ihan mitä vaan taivaan ja maan väliltä vois kysyä ja jos tietää niin saa vastata..

En sitten jaksanut aloittaa uutta ketjua (ainakaan vielä) joten kysyn tässä:

Miten saa sellaisesta koivuhyllystä hinkattua pois jotain lasten keräilytarroja?
Työkaverilla olisi luovuttaa tosi kiva umpipuuhylly, mutta ne tarrat ja töhnäliimat pitäisi pestä jollain.

Auttaako tärpätti vai vaaditaanko stydimpää? En viitsisi hiomapaperilla rikkoo sitä muuten siistiä pintaa.

Kiitos vastaajalle etukäteen..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6194 : 16.03.2009 17:17:57 »

rhoda: en osaa sanoo.. idiot2 Itsellä on yhdessä pikkupöydässä sellanen karvainen puputarra, mutten raaski ees ottaa sitä pois kun oon sen ihan omakätisesti siihen liimannut joskus kersana.. Grin Tosin se jää piiloon liinan alle..  :Smiley

olipa HYVÄ päivä töissä!!

Ja tänään on krapulamasennus ohi! Ei tsiisus mä olin eilen syvissä ja synkissä vesissä, melkein tänne avauduin moneen otteeseen mutta ajattelin että oon liian synkällä päällä ilmaistaakseni itseäni. Ihan melkein hävetti itseä se olotila, koska haluisin pystyä aina kontrolloimaan itseäni ja oon tottunut siihen että pystyn tsemppaan itseni vaikka mistä murheen alhoista positiiviselle mielelle. Siis en voi käsittää, miten alkoholilla voi olla tollainen vaikutus. Mä oon mielestäni ihan täysissä järjissä ja vahva mieleltäni, mitä nyt vähän stressaantunut. Sitten otan kaljaa ja sen jälkeen kaks päivää "henkinen krapula", niin paha että mun piti eilen illalla soittaa äidille että musta tuntuu että mä en kestä elämää just nyt, vaikka tiedän että kun nukun yön yli niin on taas normaali olo.. Ja mä en ees helpolla myönnä äidille että mulla on paha fiilis. Sillon kun sille sen sanon niin se tietää että oon tosissani ja kuuntelee.
En mä ikinä tekis mitään itsetuhosta, mutta mieli vaan menee niin raskaaks että en osaa sanoin kuvata. Ei pysty tekemään yhtään mitään, hengittäminenkin tuntuu vaivalloiselta. Sellainen oli eilinen päivä. Ei enää alkoholia mulle, kun se vaikuttaa muhun noin.  idiot2

Ei ihme että ne vuodet jolloin join niinku "normaalit nuoret juo" olin niin usein masentunut ja voimaton.. Sillä alkoholilla oli varmasti suuri osa siinä. Mun hermosto ei kestä sitä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 411 412 [413] 414 415 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: