Sivuja: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618743 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5970 : 13.02.2009 20:57:38 »

Nii. Ja määkin oon päättänyt laittaa tuulemaan ja ihan kohta voisin hankkia itselleni TV:n ja sohvan..!!
Ehkä säästän ensin pari kuukautta tai puoli vuotta, niin että suurin osa rahoista on jemmassa ja maksan sit osamaksulla... jei.. Oisko kiva?
Haluisin myös maalata kaks seinää uudelleen, koska vaaleankeltanen ja vaaleanpunainen seinä alkavat jo tympiä..
Keltaisen maalaisin vaalean harmaanruskeaksi ja vaaleanpunaisen harmahtavan roosaksi, hieman sellaiseksi tummemmaksi, mutta aika maanläheisen väriseksi...

Nonii, kelle soittasin, oinaalle vai jouskarille, että mennään hakeen maalia ja tuutko maalaan mun seinät.. Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5971 : 14.02.2009 02:49:06 »



                                             tickedoff

                          Eihän täällä ole enää ketään!! Ja aamukahviin on vielä aikaa!!

                               Siis nukkukaa hyvin ja nähkää naapurin seksikkäästä !!

                                    U N T A,  jota ette onneksi aamulla enää muista.


                                                              angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5972 : 14.02.2009 15:31:56 »

Haha! En mäkään jaksa angstata, vaikkakin kaipaan romantiikkaa..

Mä kävin ostaan sellasen paketin missä on kaks vaaleenpunasta sydänleivosta.. Ilmeisesti ne pitäis jakaa rakkaan kanssa mutta saanpahan sit itse kaksi, lälläslää.. 2funny
Voisi mennä vuokraan jonkun leffankin kyllä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5973 : 14.02.2009 17:32:25 »

Hahhah.. Mä oon saanut tänään 3 treffikutsua, nyt pitää siis oikeen miettiä mihin suuntaan tässä lähtisi..
 uglystupid2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5974 : 14.02.2009 17:33:39 »

tänään pitkästä aikaa baariin kaverin kans  Cheesy

Jos sais jotain muuta ajateltavaa murehtimisen sijasta!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5975 : 14.02.2009 17:42:06 »

Ai baariin, hah, mä en enää muista minkälaista on olla baarissa.. Siis koska olisin viimeks käynyt.. idiot2
Marraskuussa? No käytiin me sen mun kaverin kanssa myymässä niitä paitoja yks vkloppu, mutta en juonut silloin..

Mä oon tänään kotona ja katson sinkkuelämää + yhden toisen leffan ja nautin olemassaolosta.. smitten
Mä en mihinkään täältä tänään lähde.  Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5976 : 14.02.2009 19:48:27 »

Smiley smitten smitten Kiss laugh smitten Smiley Cheesy Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5977 : 14.02.2009 21:25:32 »

Hei taas... jatkanen yksinpuhelua täällä--  smiley6600

Mulla on niin sanotusti perhosia mahassa. Tänään on ollut miesrintamalla ihan ihmeellisiä tapahtumia, en tiedä saako ystävänpäivä vaan kaikki sinkkumiehet jollekin metsästyskannalle.. idiot2

Mister Urakoitsija soitti mulle, siis tämä neitsyt-herra joka kuvittelee olevansa elämäni rakkaus.. Se ei joulun jälkeen ole pitänyt yhteyttä, nyt sitten soitti ja sanoi olevansa tulossa mun luokse kylään ja olisi mielellään myös yötä. Jokin minussa sai rohkeuden sanoa että se ei nyt sovi. Jotenkin olen päässyt hänestä ja tempuistaan niin hyvin ylitse, etten tarvitse enää sitä samaan soutamis-huopaamis-peliä enää ja tein sen selväksi. Hyvä hyvä!

Noh sitten tällainen.. Puhuin tässä jo eilen (?) kauris-miehestä, jolle tosin annoin pakit, mutta nyt puhun sitten eri kauriksesta. Se on tosin mua 5v vanhempi, mutta ei se musta mikään paha ikäero ole, hyvä vaan että on vähän kypsempi. Hän on herättänyt mussa pienehkön mielenkiinnon ja tänään sitten juteltiin vähän enemmän.. Tottakai mun piti ottaa lopulta se syntymäaikakin selville.. Hän on  askendentti leijona kuu skorpioni enkä yhtään ihmettele nyt sitä voimakkuutta mikä hänestä huokuu.. Saas nähdä miten tämä homma etenee. En vielä kuvittele mitään.  Smiley

Mulla taitaa olla jo kevättä rinnassa.. Sydän on avoinna uudelle rakkaudelle ja uudelle alulle, enkä kylillä liikkuessanikaan malta olla hymyilemättä vastaantuleville miehille ja oon kyllä huomannut miten ne katsoo takaisin.. Grin Enkä siis tällä nyt tarkoita että olisin mikään erityisen superhehkeä, mutta kyllä ne miehet huomaa naisessa ne energiat sen ulkonäön takaa. Jos mieli ja sydän on hyvässä kuosissa niin uskon sen näkyvän ja vetävän puoleensa.

Mitäs teidän viikonloppuihinne kuuluu? Tunteeko kukaan muu että nyt on oikeesti lovea ilmassa?  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5978 : 14.02.2009 22:52:33 »

Hyvä, hyvä..!  Wink
Kokillekin parit minttukaakaot... Cool

Jaahas, jaahas. Pitäisköhän tässä vähän yrittää rauhoittua, en saa varmaan yöllä unta kun oon niin täpinöissäni.. Jotenkin tunnen nahoissani sen että  jupiter kolmioitsee mun keskitaivastani ja 7. huoneen aurinkoa ja merkuriusta ... ja  aspect_sex uranukselle.. Sen lisäks  pluto aspect_sex pluto ja   pluto aspect_con neptunus ... Tässä ajassa on jotain voimakasta...
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5979 : 15.02.2009 01:59:50 »

Kyllä varmasti on lovea ilmassa kun nautin just 22 jälkeen ja meillä on unisex-majoitus. Muistaakseni ainakin kokki oli ihan jees noin ulkonäöllisesti Kiss crazy2 2funny

                                   coolsmiley

               Lienee, jopa tuskallisen hellyttävää jatkaa kaikkiin mahdollisiin vaihto- ja

                    ehtoihin! Maisemathan pysyvät paikallaan, ihmiset vain vaihtuvat.


                                                     angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5980 : 15.02.2009 04:16:08 »

Asiassa kävikin niin että mä oon ehkä menettämässä sydäntäni hra kaksoselle.. Cheesy
Mitä tästäkin seuraa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5981 : 15.02.2009 12:05:07 »

kokemuksia.. ystävänpäivän viestejä satelee vieläkin.. katselen miehiä, sieluja kehoissa.. ei nyt .. mutta spassa oli kivaa.. viestejä Egyptistä.. pieni visiitti tässä vaan.. hassua käydä toisessa kaupungissa ja katsoa miten he huvittelee siellä..

aurinkoa ja ulos syömään.. tarjoan taas.. on näköjään mennyt tuo runsaus jakeluun.. kun jollain muullakin.. hauskaa elää illuusiota, jota ei mihinkään tarvitsisi, kun aina saa kaikkea, vaikkei haluaisi  Grin .. kaikkea saa viimeistään ajan kanssa.. tuli kutsu toiseen paikkaan kesällä.. jne..

Your Numeroscope - Today, February 15, 2009
Family is often the focal point on a 6-Day. Your fierce independence and drive can see you very busy, and taking the time to connect with these special people can be put on the back burner too often. Before too much time gets away from you, One, consider making plans to spend some time catching up. Let these people know that they are special to you, and that you do think of them regardless of how busy you are.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 12:11:04 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5982 : 15.02.2009 16:29:39 »

huh huh... nyt alkaa jo vähä krapula helpottaa  Embarrassed Kauhee olo ollu koko päivän ja laatta lentäny
parikin kertaa.. ei näin  Grin
Pitäs oppia juomaan KOHTUUDELLA. Mutta join suoraan sanottuna suruuni ja itkin aamuyöstä
niin vuolaasti että koko tyyny ihan kyynelistä märkä..
sit päätin,että nyt en enää roiku menneessä (suklaasilmä) vaan nousen ylös ja jatkan
matkaani eteenpän!! Vaikka tekee kipeää välillä ja riipaisee sydäntä niin tiedän että
selviydyn tästä ihan varmasti!

Mulla on ensviikolla taas "treffit" mun kämpällä.. yks ruskeasilmäinen  kalat mies tulee käymään
 Smiley
On kerran jo käyny ja leivottiin pizzaa,joka meni ihan pilalle  Cheesy Se on vaan jotenki hirrrrveeen UJO..
mutta ehkä se siitä.

 aurinko kalat, kuu skorpionimerkurius  vesimies, venus harka, mars kauris  coolsmiley
 askendentti leijona 

mut tuskin tulee syventymään kaveruutta pidemmälle.. ainakin tällähetkellä tuntuu siltä ja niin on hyvä. angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5983 : 15.02.2009 20:36:05 »

Huomenna jo nuo "treffit".. hihiii  Cheesy mitähän siitäki tulee.. pitäs keksiä jotain tekemistä
ku mun tv ei näy,niin ei voi leffojakaan kattella..
No se on huomisen murhe!
Nyt pizzaa,sipsejä ja limsaa ja sit saunaan rentoutumaan  smitten

tiigris: sullahan on vientiä! nauti siitä  smitten 

Mä tässä suunnittelen yhden  rapu miehen tapaamista.. se aikois tulla koko v lopuks mun luo..
mut jotenki en tiiä... ehkä perun koko jutun. Se on se jonka luona olin joskus aikoja
sitten käymässä eikä jääny kovin hyvä maku.. liian lässyttäjä ja sellainen imelä
jollain tavalla,yöh  crazy2 mitä ihmettä mä sitä kylään oon kutsumassa  2funny

Järjestän itseni kiireiseksi ettei jää aikaa ainakaan menneessä roikkumiseen.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5984 : 15.02.2009 21:25:27 »

Kengu, näytät keräilevän noita vesimerkkejä ympärilles aika kiitettävästi..
No toisaalta ei ihme kun kalat on neitsyen vastamerkki ja sitten sussa itsessäkin on vettä jonkin verran.

Mulla on tuosta eräästä tyypistä niin hyvä kutina.
Siitä kaksosesta nimittäin.

Kauris on kertakaikkiaan symppis ja syvällinen, mutta kaksonen on sosiaalinen ja niin välitön - sen luonteessa on kieltämättä paljon samaa kuin mussa. Kauris vaikuttaa liian takertuvaiselta, mutta kaksosesta en keksi hirveesti pahaa sanottavaa.. Ihme.. Grin Muuta kuin ehkä se että se on aika tavallinen. Tosin se tykkää siitä että mä oon vähän erilainen.. Sillä on  merkurius rapu :ssa ja  kuu oinas:ssa,  venus kaksoset ..
Aika hyvin että mun venus on sen kuumerkki ja sen aurinko ja venus on mun arinko, mars ja merkurius..

Noh, kiinnostavia miehiä näkyy olevan paljon maailmassa, toivottavasti tässä tarttuisi joku matkaankin,
en jaksa tätä että aina niitä tulee sitten 2-3 pyörimään yhtä aikaa jalkoihin. Mikähän siinäkin on? En tykkää tapailla montaa yhtä aikaa, vaikka olisi viatonta tutustumista. Sitten toinen soittaa kun ollaan toisen kanssa kahvilla ja mesessä ne hyökkää yhtä aikaa kimppuun. Eikä heti tutustumisen alussa halua sanoa "tapailen tässä sun lisäks kahta muutakin" koska se laskee tunnelmaa kuin lehmän häntä.. Tietenkin sen sitten sanon, jos jokin alkaa mennä vakavammaksi..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: