Sivuja: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619036 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5940 : 09.02.2009 20:12:27 »

Kaverini ainakin sai lipun konserttiin.  :Smiley

Hui, olen fyysisesti väsynyt. Olen tässä miettinyt mikä tekee ihmisestä voimakkaan. Omalla kohdallani koen sen niin, että olen voimakas tiedostaessani olevani kokonainen juuri tällaisena kuin olen. Yritän nähdä kaiken mikä minussa on ja hyväksyä ne asiat. Silloin jäljelle ei jää mitään ongelmia. Kyse on siitä, miten asioihin suhtautuu ja se että on valmis kohtaamaan kaikki tuntemukset ja ajatukset, eikä piilota niitä maton alle muhimaan ja kanna niiden taakkaa tiedostamattaan.. Vaikkapa että ok, mä jännitän jotain tulevaa tapahtumaa, totean että se on ihan inhimillistä ja etsin mielessäni muistoja tilanteista joita jännitin ja jälkeenpäin tajusin, että hyvin meni vaikka jännitin.. Sitten vapaudun siitä ajatuksesta ja tunnen oloni hyväksi.. Jännitys ei välttämättä katoa, mutta se saa luvan olla, koska annan itselleni vapautuksen: saan jännittää, jos se nyt on minulle tässä hetkessä ominaista..

Pitäis vielä huomista varten pakata vähän vaatteita ja tavaroita ja siivoilla..
Ehkä vedän kuitenkin sitä ennen pari kertaa syvään henkeä!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5941 : 09.02.2009 20:15:12 »

suggeroi itseäsi Tiigeri. olet silmissäni aivan jees, eli no worries. teet hyvää työtä, olet henkevä ja viehättävä. ongelmia ei ole olemassakaan.

no niin SXC teki päivän psyykkauksen.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5942 : 09.02.2009 20:28:01 »


Iltaa tupaan!  smitten

Meitsi molempien ystävä, mega- ja klubikeikkojen. .... Ja Madonnaa menossa katsomaan  Smiley

Miten Elwynin projekti asunnon vaidosta edistyy?


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5943 : 09.02.2009 20:41:38 »


Kannattaakin odottaa sitä parasta kotia itselleen!  angel

Onnea Etsinnöille  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5944 : 09.02.2009 21:47:27 »

Onnee toivottaa myös.. Oikee koti löytää sinut, sinut johdatetaan sinne. Näin ainakin kävi mulle tän kämpän suhteen: ihan uskomaton mäihä kun sain tämän suuren hakijamäärän joukosta.

Ja kiitosta vaan, ~Sac Xib Chac~  Wink

Onpa kiva fiilis kun kämppä on siisti. Äiti tulee huomenna ekaa kertaa käymään mun luona pikavisiitillä... Oonhan mä asunut täällä (kaupungissa, ei kämpässä, neljäs asunto meneillään!) jo kohta 4v niin sopii tulla..
Siitä jatketaan matkaa Turkuseen....

Oli kerrassaan loistava puhelu äsken, saatiin sanottua soljuvasti vuorotellen -selvää pässinlihaa, -okei, asia on pihvi, -ja sillä sipuli, -selvä pyy! Harvemmin tulee suunnittelematta noin hauskaa dialogia ja hauskaa siis nimenomaan se suunnittelemattomuus, eihän noissa sanonnoissa nyt sinänsä ole mitään ratkiriemukasta..
Arvostan hassua ja osuvaa sanailua.. Wink En kyllä pahemmin välitä sellaisesta, että jostakin lauseesta tulee hitti ja se on mukamas niin hauska ja osuva joka väliin, nyt näkee joka puolella Sinuun tarvii tekstityksen...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5945 : 10.02.2009 11:08:03 »

karman laki-mites sitä luetaan(kaan)

Pohdin tossa karman lakia.. jos kerran se jo , että ajattelee pahaa jostakusta tulee takaisin moninkertaisena , sairautena, ansionmenetyksenä jne.. niin mitäs sitten kun:

mies joka sai syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tytärtäni kohtaan, seurustelee äitini kanssa ja pahoinpitelee sitä sai sydänkohtauksen ja makasi teholla aivokuolleena ja kuoli tänä aamuna

ja minä iloitsen siitä

kuinka paljon nyt tulee shittiä niskaan sitte?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5946 : 10.02.2009 12:16:40 »

I-Ronia, olen monesti lähettänyt sinulle mielessäni myönteistä energiaa kun olen viestejäsi lukenut. Sinulla on ollut niin paha tilanne ja aika vaikea elämänpolku ylipäätään. Suosittelen, että lukaise itsekin vanhoja viestejäsi. Katso mitä olet kirjoittanut ja kulloinkin ajatellut. Saatat yllättyä mitä sieltä nousee.

Kukaan ei varmasti edes oleta, että sinun pitäisi olla surun murtama tuon äitisi miesystävän kuolemasta.
Nyt sinun tehtäväsi on kuitenkin vielä selvittää itsellesi miten aiot tulevaisuudessa toimia äitisi suhteen. Hänelle tuo kuolema on iso menetys, mutta mieti ansaitseeko hän sinun tai perheesi lohdutuksia. Mielestäni ei. Jos minulta kysytään niin tämä on Sinulle elämäsi tilaisuus ihan oikeasti laittaa piste kaikille kärsimyksillesi mitä olet näiden ihmisten taholta kokenut. Äidilläsi ei ole nyt ketään tukemassa, mutta hän etsiköön tukea sieltä mistä parhaaksi näkee. Se ei ole millään tavalla sinun tehtäväsi. Kaiken sen jälkeen mitä olet kokenut niin mielestäni olisi karman lakien mukaista, että äitisikin saa nyt tuntea oman käytöksensä. Katsokoon kuinka montaa ihmistä hän on elämänsä aikana ilahduttanut ja montako ihmistä hänellä on lohduttamassa surun hetkellä. Surullista kyllä, veikkaan, että ei montaa. Mutta niin se vain menee ja niin sen kuuluukin mennä. Mieti mikä on itsesi kannalta hyvä ja perheesi kannalta ja toimi sen mukaan. Minä sanoisin, että se on etäisyys ja ihan uusi alku. Ilman tätä miestä ja äitiäsi. Mutta joka tapauksessa toivotan Sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää!

Mutta vastatakseni tuohon kysymykseen ihan yleisesti niin en itse ajattele sillä tavalla, että sairaus tai jokin menetys sinänsä olisi rangaistus. Usein ne ovat vain sellaisia kosmisia stop merkkejä, joiden tarkoitus on pysäyttää ja havahduttaa ajattelemaan.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5947 : 10.02.2009 12:27:01 »

saatat olla oikeassa. mutta luulen että nyt en ole objektiivinen kun noi hormonit hyrrää ja tunnen myötätuntoa äitiäni kohtaan, kun koen myös hänen yksinolonsa, ennenkaikkea yksinäisyytensä. ehkä olen vaan liian tunteellinen tai jopa liian kiltti..en siis tarkoita että juoksisin oikopäätä olkapääksi,100km fyysinen välimatka on ihan ok

ehkä olen sitä mieltä että jos muuten ei ymmärrä pysähtyä, elämä pysäyttää.että jos ei perkele ymmärrä piäniä vihjeitä nii laitetaan sitten isoo kivee tielle.. ehkä tämä oli äitini elämänläksy, oppia olemaan yksin, kun ei ymmärtänyt edellisestä tragediasta niin laitetaan sitten toinen.. tiedä häntä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5948 : 10.02.2009 12:43:01 »

siinä oli muuten taas aika äärimmäinen esimerkki vapaasta tahdosta. miten ihmisen moraali herää? yhden vai useamman elämän aikana? tarkoitan k.o miestä.

no joo, raskaita aiheita. itsekin jouduin ohjaamaan erään käytöstä ulkopuolisten kanssa. jokin ihmisessä on, että luulee voivansa tehdä mitä vain. jos ihminen olisi taas robotti, aina vain rakastava ja menestyvä - se ei ollut jumaluuden tarkoitus? näinhän se on sanottu. kunpa ihmiset hoitaisivat hommansa=elämä ja muut bisnekset, vahingoittamatta muita. jotain on yleensä vialla tuollaisten henkilöiden taustassa.

ei mut hei, eikö ole kiva että ensin "lama" ja sitten pam, maailma onkin jo kohonnut ihan eri tasoille ja kaikki luodaan mitä halutaan.

.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2009 12:54:19 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5949 : 10.02.2009 13:10:40 »

I-Ronia, kyllä sinä olet mielestäni liian kiltti. Itsessäni on samaa vikaa.  Embarrassed Undecided
Hyvä sentään tuo fyysinen etäisyys. Toivottavasti saisit sitä henkistäkin. Kyllä tämä tosiaan on ennen kaikkea äidillesi iso kolaus ja pysähdyksen paikka. Tuosta objektiivisuudesta niin juuri siksi ehdotinkin, että lukisit vanhoja viestejäsi. Sitäkin kautta voi saada tunnekuohun keskellä etäisyyttä miettiä.

Kenen tahansa olisi tuossa tilanteessa vaikea miettiä mitä tekee. Mutta voimia ja rohkeutta! Muista ettet tee mitään vain sen takia, että haluat olla kiltti vaan tee niin kuin sinusta ihan oikeasti tuntuu. Äläkä pelkää toimia eri tavalla kuin ennen, vaikka se ensin arveluttaisikin.  Smiley

Sairauksista puheen ollen...
Mulle on iskeny flunssa, joten menen tästä takaisin lepäämään.  buck2
« Viimeksi muokattu: 10.02.2009 13:12:14 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5950 : 10.02.2009 16:21:11 »



                                     coolsmiley

           I-Ronialle, saattaapa,,, ja vallan hyvinkin voi olla, että teillä kaikilla neljällä

              on sotkuja kauempaakin noissa sisäisissä suhteissanne!



                                            angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5951 : 10.02.2009 21:03:08 »

karman laki-mites sitä luetaan(kaan)

Pohdin tossa karman lakia.. jos kerran se jo , että ajattelee pahaa jostakusta tulee takaisin moninkertaisena , sairautena, ansionmenetyksenä jne.. niin mitäs sitten kun:

mies joka sai syytteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tytärtäni kohtaan, seurustelee äitini kanssa ja pahoinpitelee sitä sai sydänkohtauksen ja makasi teholla aivokuolleena ja kuoli tänä aamuna

ja minä iloitsen siitä

kuinka paljon nyt tulee shittiä niskaan sitte?

Siis äitisi kuoli vai se mies?
Luin monta kertaa, mutta en kai enään tajua suomenkielen kiemuroita täysin? idiot2

Mutta joka tapauksessa, ai kun hyvä juttu, Cheesy jos nyt kuolema rangaistuksena voidaan ottaa.
Olisi stna vain jäänyt sinne sängyn pohjalle tilansa tajuavaksi
kasvikseksi paskavaippoihin. knuppel2 tickedoff

Ja mitä shittiä voisi tulla, jos näin hyvin asiat ovat luonnostaan järjestyneet? Smiley

Avaan shampanja pullon puolestasi ja ei muuta kuin nastarovia I-ronia uudelle paremmalle elämälle! Cheesy smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5952 : 11.02.2009 16:16:39 »

se mieshän henkensä heitti, vähän jäi harmittaan kun en naamatusen ehtinyt tunteitani sille sanoon..

biletystä pakko siirtää kun juniori on rintaruokinnalla, ristiäiset lauantaina, nimenomaan halusin ystävänpäivälle, sattu olee 1 pappi ja 1 aika mutta sehän riittää Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5953 : 11.02.2009 22:28:05 »

Pari tapahtumantäyteistä piiitkää päivää autossa istumisineen, kaupungilla kiertelemisineen, kymmenissä eri paikoissa, kolmen rakkaan ihmisen ja uuden rakkaan kissan kanssa vietettyä aikaa..
Pari yötä 4 tunnin yöunilla...
Kantapäät rakoilla kävelemisestä, perse puuduksissa parin-kolmen tunnin automatkasta..

Pääsen kotiin, suljen oven. Hiljaisuus. Ei enää kolmen kälättävän naisen ääntä,
ei enää naurua, ivailua, kuulumisia, tiuskimista, höpöttelyä..
Ei enää liikennevaloja ja liikaa kaistoja.. Grin

Vaan mun tyhjä kämppä, jonne kaipasin viime yönä kun jaoin äidin kanssa parisängyn.

Tää tyhjyys täyttää mut ja alan melkein kaipaan vaikka sitä kaaosta, mikä oli kun ajettiin vieraassa keskustassa ja kaikki huuteli ajo-ohjeita kuskille.....

Kaipaan jotain. Vois vaikka itkee nyt. Vois hakata päätä seinään.
Hitto että kaipaan JOTAIN.....

Oon T Y H J Ä ......... Jos huudan, kuulen vastauksen, kaiku vaan.. Mun oma ääni.. Ei ketään muuta..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5954 : 11.02.2009 22:29:25 »

Joo tää menee taas huomenna ohi... Kaipaan vaan unta. Kiitos ja anteeksi, heikko hetki.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 395 396 [397] 398 399 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: