Sivuja: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619113 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #5880 : 28.01.2009 16:34:55 »

niin, kukaan ei ole vahinko.. ei Sashakaan.. ajatella millainen elämäntarina olisi jäänyt kokematta ja varastoimatta akashaan.. veikkaisin että Sashan lapsi olisi kaltaiseni järkevä, henkevä uraihminen.. Sasha-mamma, tuki ja turva ..  smitten  Smiley  Smiley


No thanks. Smiley

Kyllä vanhemmillakin voi käydä
aika vtumainen säkä pentunsa suhteen, vaikka mitä tekisi
-kuvittele kaiken sen täydellisen suhteen ja rakastumisen "kruununa". buck2

Ajattelen yleisesti, pohjautuen toki siihen, että olen ollut itsekin
jonkun lapsi ja teini-ikäinen,
että jos ajattelee olevansa parempi kuin typerät keskinkertaiset vanhempansa,
niin ei liene vaikeaa todistaa se käytännön elämässä todeksi. coolsmiley




tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5881 : 28.01.2009 16:48:13 »

Itse haluan kovasti lapsia... Smiley Smiley

Meidän äiti hokee aina että hän on niin kiitollinen, että on saanut ihania, kauniita, älykkäitä, musikaalisia, taiteellisia ja herkkiä lapsia jotka menestyy elämässään ja joilla on hyvä sosiaalinen ja eettinen omatunto.... Grin

(öh, en sano tätä itsekehu-mielessä  :Smiley joo, en en!  :Smiley)

Mutta, KOSKA olen hyvin samantapainen luonne kuin äitini, luultavasti opin rakastamaan lapsiani hyvin paljon, olivat he millaisia tahansa. Enhän mäkään teininä mikään enkeli ollut, eikä me lapset tosiaankaan olla oltu muutenkaan mitään unelmia.. 2funny

Mutta, äiti on paras. Mun äiti on ihana ihminen, niin lempeä, viisas ja suloinen.
Oon onnellinen että hän on äitini ja kiitollinen olen myös isästäni...

Kun on niin lämmin mieli omista vanhemmistaan (olen antanut heille kaiken anteeksi, ihan kaiken! Rakkauteni ja kiitollisuuteni heitä kohtaan, ei ole kiinni menneisyydestä, vaan TÄSTÄ hetkestä) niin on aika luonnollista ajatella, että haluaa itse pyrkiä samaan: olla joskus hyvä rakastava vanhempi lapsilleen.

Olisin niin valmis.  Smiley Olen 17-vuotiaasta asti ajatellut olevani valmis äidiksi.
Se on joku niin itsestäänselvä asia mun elämässäni.

Heh, vielä kun se mies vielä tulis.. Smiley

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5882 : 28.01.2009 17:05:39 »


Heh, vielä kun se mies vielä tulis.. Smiley



 Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5883 : 28.01.2009 17:13:57 »

Niin..... Siis toki sitä voisi hankkiutua raskaaksi satunnaisen ohikulkijankin kanssa, mutta jotenkin se ei vastaa haavettani ideaalisesta perhe-elämästä.  Wink

Ja jos oikein järjellä ajattelen, voisin kyllä muutamia vuosia tehdä töitä ja sitten vasta ajatella sitä lisääntymistä. Mies saa tulla vaikka heti, mutta muksut parin vuoden päästä. Thanks! Wink

Mä kyllä jotenkin nyt luotan elämään niin vahvasti, että ihan hymyilyttää, vaikka kirjoittelen täällä silmät ristissä kaikkia opiskelu-paska-rästitehtäviä.. Grin Koska tääkin on vaan ohimenevää..!  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5884 : 28.01.2009 18:15:11 »


Mutta, KOSKA olen hyvin samantapainen luonne kuin äitini, luultavasti opin rakastamaan lapsiani hyvin paljon, olivat he millaisia tahansa. Enhän mäkään teininä mikään enkeli ollut, eikä me lapset tosiaankaan olla oltu muutenkaan mitään unelmia..   2funny

Mitä turhaan kärsimään, myy vaan suoraan rasittava tenava mustalaisille hyvään hintaan
ja kerro sukulaisille ja tutuille, että se katosi mystisesti ostoskeskuksessa.. Tongue
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5885 : 28.01.2009 20:23:38 »

 Grin  Cheesy
Avasin äsken oven kalsareissa ja tukka pystyssä kun luulin että kaveri tulee...
Siellä olikin pikisilmäinen tumma nuori poika myymässä keksejä luokkaretkirahastoa varten, kumpikin oli varsin hämillään ja ostinpa sitten laatikollisen!
Mutta varsin hyviä nämä keksit on, hyvä kauppa molemmin puolin vaikka ostotilanne oli varsin omituinen!  Grin  smitten

*ROUSKIS ROUSKIS*
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5886 : 28.01.2009 21:17:36 »

ei, kyllä odottelen että se ihana, lapsirakas Sasha-mamma vielä sieltä kuoriutuu. tottakai. ei sinun tarvitse edes kuvitella..kun jonkun huvittelusi aikana.. äkkiä joku viisas sielu vaan valitsee sinut.. kerro meille sitten.

Sasha imettää

hoitaa pienokaista

haluaa toisen

miehet kustantaa (ja ihmettelee vieressä)

vihdoin joku mies saa haluamansa lapsen

Sashan rakkaus tulvii ja hän on innostunut

samalla kun..

minä vahaan tukkaa  Grin
.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2009 21:45:28 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5887 : 29.01.2009 10:26:15 »

eihän lapset silleen kamalia ole, mutta heilläkin on karma.. indigoilla kuulema tavallista vaikeampi.

yritän pitää kaiken yksinkertaisena nykyisin: henkiset ajatukset, vaatteet, kauneus ja terveys, raha, työ, ihmiset, matkat. jos alkaa tehdä vaikeuksia, niitä löytyy. jos luo hauskuutta, sitä tulee.

lapsi voi olla vaan aika erilainen kuin itse, syystä tai toisesta.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 10:29:54 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5888 : 29.01.2009 15:44:58 »

Kotimaa
Tekstiviesteillä häirintä muuttuu rikolliseksi
Helsinki

Julkaistu: 29.01. klo: 14:24
Päivitetty: 29.01. klo: 14:26
Tekstiviesteillä häirintä muuttuu rikolliseksi toiminnaksi. Hallitus antoi tänään eduskunnalle esityksen, jonka perusteella kotirauhan rikkomiseen voi syyllistyä tekstiviestejä lähettämällä. Tarkoituksena on vähentää häirintää ja parantaa häirityn asemaa.

Tekstiviesteihin liittyvä epäkohta tuli esiin viime syksynä, kun korkein oikeus antoi ennakkopäätöksen yksityistapauksessa. Oikeus päätyi ratkaisussaan siihen, että tekstiviestien lähettäminen ei täyttänyt kotirauhan rikkomisen tunnusmerkistöä. Myös käräjäoikeus ja hovioikeus olivat hylänneet syytteen kotirauhan rikkomisesta.

Kyseissä tapauksessa mies pommitti naista miltei päivittäin puheluilla ja tekstiviesteillä. Yhteydenotot tapahtuivat yleensä iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Mies myönsi, että hän oli osittain oikeudettomasti häirinnyt naista soitoilla ja viesteillä.

Vastedes asiattomien tekstien lähettäminen rinnastetaan häiritseviin puhelinsoittoihin. Rankaisemisen edellytyksenä on tahallisuus.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5889 : 29.01.2009 20:25:52 »

Tuosta Tiigriksen jutusta tuli mieleen..
Erinäisiä vuosia sitten mun hyvä miespuolinen ystävä lähti toisaalle opiskelemaan ja seuraavana kesänä palasi tänne kesätöihin. Kilttinä ihmisenä tarjosin olohuonettani hänelle majapaikaksi ja hän tulikin kassiensa kans. No ekana iltana laiton hänelle peiton ja tyynyn ja esittelin vuodesohvani hienouksia. Menin sitte ite maate ja tää mies tallusti perässä peitto kainalossa mun viereen, sano että kyllä hän mun vieressä saa paremmin nukuttua. Olin ihan OMG, mutta en saanu sanottua mitään. Mitään ei kuiteskaa tapahtunu. Seuraavana päivänä sit sanoin et ehkä olis kuitenkin parempi et nukut vaan siellä sohvalla. Vähän hän nyrpisteli mut sinne hän sitte loppukesäksi majoittui ja kaikki meni ihan ok.
Et kyllä niillä miehillä on aina se jokin mielessä...
Mut oli ihan kiva että oli aamukahvi aina keitettynä ja ruokaakin ilmaantu pöytään monta kertaa viikossa. Koiraakin hän mielellään ulkoilutti.
Toisaalta oli kiva että syksyllä sain olkkarini ja telkkarin taas omaan käyttöön...

Mulla on kans masu kipee, oma vika, söin yövuoron jälkeen "aamupalaksi" niitä eilisiä luokkaretkirahasto-keksejä.... crazy2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5890 : 29.01.2009 20:26:37 »

 Grin

Itse asiassa olen erittäin lapsirakas, mutta en vain koe niin,
että minun itseni tulee lisääntyä tähän maailmaan. Smiley

Säästän maailman siltä ja teen todenäköisesti vain suuren palveluksen ympäristölle,
kuin myös maapallolle, joka on paitsi kriisissä, niin ylikansoitettu.
Äitiys ei ole mikään itseisarvo.
Minusta on kivempaa nauttia muiden tenavista ja lähettää ne sitten äideilleen,
kun ne ovat likaisia ja väsyneitä. Tongue Cheesy

Käsittääkseni Jellona, josta koko keskustelu lähti ei ole enään mikään imeväinen,
vaikka niin käyttäytyykin.

Viimeksi näin ystäväni reilu puolivuotiaan heittävän lautasen lattialle kiukustuessaan
oloonsa. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5891 : 30.01.2009 11:11:03 »

Tiigris, tuohan on myös hyvä aamurukous  angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5892 : 30.01.2009 11:58:31 »

Huomenta  Cheesy
Aamen  angel Samaa mieltä Ippuskan kanssa... tuli niin hyvä mieli, kun tuli tupahan olkapäät lysyssä ja mieli mustana ja luin Tiigris´n rukouksen  smitten
Kiitos ja  Kiss
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5893 : 30.01.2009 13:16:06 »

Päivää.

Mul menee hyvin. Mutsin kans asiat sovittu, koulu alkaa sujumaan, kaverit tukee mua vaikeuksissa, lopetan tupakoinnin..

Sain sovittua  skorpioni kans asiat.. Moon rakastunu siihe jätkään taas, mut uskon ettei se satuta mua enää. Se lupas, uskon sitä. Son kasvanu tän puolen vuoden aikana ku ei pidetty yhteyttä, katunu sitä mitä se teki mulle, katunu sitä, joka ikinen päivä. Se menetti kaiken ku se menetti mut. Se lens ulos koulusta puol vuotta ennen valmistumista, se hävitti elämänsä silmänräpäyksessä.. Se joi, se itki, se katu. Se jätkä rakastaa mua varmaan oikeesti.

I'm so goddamn happy right now. Moon saanu elämäni takas raiteilleen.  Smiley

If you'll watch me fall, you will see that soon I'm gonna rise up again, stronger than ever before.

 leijona power.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #5894 : 30.01.2009 15:34:51 »

Päivää vaan... Smiley

Olen onnellinen puolestasi! smitten


Pakko muokata, kun rupesin miettimään... idiot2
...miten voi olla onnellinen toisen puolesta?....ihan kuin ihminen ei silloin itse voisi olla ja toinen on hänen puolestaan!  Shocked


Tarkoitin, että saat toki olla itsekkin onnellinen itsesi puolesta,  Wink mutta minulle tuottaa hyvää mieltä , kun Sinulla menee hyvin! smitten

T. Pilkunn....ja! Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 30.01.2009 15:42:31 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: