Sivuja: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619118 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5775 : 16.01.2009 16:33:50 »

Mulle iskä on aina ollu roolimalli ja yks mun elämän tärkeimmistä ihmisistä. Aina ku mutsi ei oo paikal ni faija osaa kyl olla mulle sellanen isä ku leijonanpennulle pitääki, johtuisko vaikka siitä, että faija on itekki  leijona. Puhuin just sen kans mun tatuoinnist jonka meinaan ottaa.. Siihe tulee vaikka mitä pientä kivaa mun elämästä ja johonki kohtaan otan myös pienen merkin, joka symbolisoi isää. Mun faija on mulle ykkönen, en tiiä mitä tekisin ilman sitä.

Asiasta viidenteen, kertokaa kokemuksianne  jousimies miehistä.. Mä kun pian saatan olla yks onnellinen jouskarin nainen..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5776 : 16.01.2009 16:34:16 »

Aijaah...

No liittyiskö jotenkin siihen, kun mulla  aurinko kaksoset askendentti jousimies, ainakin Sepon tulkonnoissa puhutaan kaksos- ja jouskarinaisen suhteessa isään että ihaileva ja kunnioittava suhde..

Olihan meillä isän kanssa sama nousumerkkikin.

Vaikka tietenkin isäsuhdetta leimasi paljon se että isä matkusteli koko mun lapsuuden työnsä merkeissä,
ja aina oli isää ikävä ja odotimme siskojen kanssa häntä kotiin kuin kuuta nousevaa, ei sekään sinänsä helppoa ollut ja jo 13-vuotiaana aloin miettimään isän tulevaa kuolemaa, koska hän oli sairas. Varmaan alitajuisesti halusi sen takia olla kaiken mahdollisen ajan hänen kanssaan. Aina kun isää piti suostutella johonkin, laittoi siskot ja äiti minun tekemään sen, koska kiedoin hänet pikkusormeni ympärille. Kai hän hemmotteli mua kaikkein eniten sitten... Smiley

Varmasti kaikissa lapsi-vanhempisuhteissa on hyvää ja vaikeetakin - onhan ne suhteet kuitenkin minun maailmankäsitykseni mukaan itse valittuja, eikä sattumaa.

Vaikka äitini on omalla tapaa erikoinen tyyppi, oon tehnyt viime vuosina meidän suhteen eteen töitä,
tullut omalta osaltani vastaan, ehkä jopa hyvittääkseni sitä, miten ignoorasin häntä lapsena,
ja murkkuna huusin ja olin niin totaalisen vaikea.  Grin

Nykyään hän on enemmän sielunsisko kuin äiti.  smitten Perhe on tärkeä mulle, siskotkin ihan mielettömän rakkaita. Sisarukset ovat elämässä niitä ihmisiä, ketkä tuntee parhaimmassa tapauksessa omasta syntymästä kuolemaan saakka, joten ei niitäkään suhteita tule vähätellä. Se sisko kehen mulla on 2,5v ikäeroo on  aurinko kauris kuu kaksoset kun minä  aurinko kaksoset kuu kauris - se asetelma kertoo jonkun astrologisen näkökulman mukaan menneiden elämien sidoksista.. Ja koen asian kyllä muutenkin vahvasti niin. Meillä on sama musta huumori ja luovuus ja masennustaipumus, kummatkin omalla tapaa erakoita.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5777 : 16.01.2009 16:42:27 »

Lionheart, tunnen kaksi  jousimies miestä melko hyvin..

Molemmilla on huumorintaju kohdillaan ja leppoisia ovat, mutta tekevät kyllä kaiken ihan kuin itseä huvittaa, eikä heihin pysty oikeen millään saamaan otetta. Toinen on sellanen reissumies jolla on aina samat vaatteet päällä, vähän huolimaton asioiden hoitamisesta, keskittyy hauskanpitoon ja tuntee varmaan jok'ikisen ihmisen tässä kaupungissa, kun istuu päivät pitkät kahviloissa ja baareissa..
Toinen taas on vähän erakompi luonne, mutta siinä mielessä hyvin jouskarimainen, että on aina opettamassa ja antamassa elämänohjeita, julistaa joskus hieman liikaakin..

Kumpikaan heistä ei ole kovin sitoutuvaa sorttia. Edellä mainittu seurustelee kyllä aina jonkun kanssa,
mutta juoksee vieraissa. Jälkimmäinen ei halua suhdetta, koska haluaa pitää vapauden tehdä omia juttuja ja keskittyä pelkästään niihin. Hyväntahtoisia ja anteliaita ovat, miellyttävää seuraa kun haluaa puhua ihan mistä vain, juttua riittää ja varmasti on hauskaa, mutta kovin tunteellisilta eivät vaikuta.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5778 : 16.01.2009 16:50:58 »

Huomenta.
Heräsin hetki sitten.. ei vaan jaksa. Soitin töihin että oon pois tän päivän  Undecided
Ihan hirvee olo.. pyörryttää mut ei tee mieli syödä mitään,ainut mitä tekee mieli on nukkua... nukkua nukkua nukkua... olin ihan sekaisin viimeyönä,näin valveunia.
kaikki tuntuu kaatuvan niskaan.
hampaat oon saanu pestyä tänään mutten muuta.
"mä en oo kunnos joka päivä on painajaista,samanlaista en erota perjantaita maanantaista.
mikä mua vaivaa oonko laiska vai sairas ja kun aikas katot mua huomaat vaihtavas paikkaa"


Ihan tollanen fiilis  Cry

Tuohon isi juttuun sen verran,ettämä en ainakaan kuuntele isääni ihaillen!!!
Eilen taas ku tulin kotiin niin se alko huutaa mulle ihme asioista ja potkas jonku tavaran mua
päin ja alko haukkuu mun ihmissuhteita yms...
noh,ei niitä enää jaksa ottaa ees itseensä niitä sen säälittäviä juttuja.
Oon alkanu ettii taas kämppää itselleni.

Oksettaa ku on niin huono olo,oksettaa koko helvetin elämä.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2009 16:55:21 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5779 : 16.01.2009 16:56:57 »

Voi kengu - jaksa vain, kyllä SE vielä iloksikin muuttuu   smiley6600
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5780 : 16.01.2009 17:46:57 »

Kiitos Tigrix noista jouskarijutuista. Tunnistin samoja piirteitä myös tosta mun, tai ei vielä mun, jouskarist  :Smiley Mut kyl leijona ny ain saaliinsa saa jos oikein kovasti tahtoo, eiks je?  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5781 : 16.01.2009 18:07:20 »

Kengu, mä niin tiedän mitä käyt läpi... On itselläkin ollut kausia, jolloin haluaisi vaan nukkua koko maailman pois. Pahinta siinä vaiheessa on kaikki ulkopuolelta tulevat paineet ja ihmiset jotka ei ymmärrä miten joku voi mennä toimintakyvyttömäks masennuksesta, vaan luulevat sen olevan laiskuutta.. Yritä sulkee korvat pois ulkomaailmalta ja keskitä ajatukses itsesi auttamiseen. Kyllä se helpottaa vielä, usko pois. Ainakin me täällä astrossa välitetään, ja halutaan että eheydyt.  smitten

Niin me kaikki ollaan joskus niin yksin, sillon ei auta kuin puhua henkimaailmalle ja pyytää sieltä apua..
Muista että henkimaailma pystyy auttamaan sinua parhaiten silloin kun olet vastaanottavaisessa tilassa, eli rauhallinen. Hengitä syvään ja keskitä ajatukset johonkin kauniiseen paikkaan, joka täyttää sinut rauhalla. Kun tunnet rauhoittuneesi tarpeeksi, voit alkaa juttelemaan enkeleille/oppaille, tai kenelle ikinä tahdotkaan.

Muista myös se että toivottomuus/rauhattomuus/synkkä olotila on aina ohimenevää.
Ja pohjalta on aina suunta vain ylös päin.

Tiedäthän... Että toivo on maailman kaunein asia,
ja parasta toivossa on, että sitä on aina.
Pimeydenkin keskellä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5782 : 16.01.2009 18:23:29 »

Kupliva ilo, herkeämättä hymyilevät kasvot
säteilevät silmät
jotka antoivat jokaiselle niihin katsovalle
palan tähtitaivasta

Mutta silmät, valoa täynnä
eivät nähneet eteensä
omalta loisteeltaan

Monien vuosien itkemättömät itkut
pysyivät tiukasti kimalluksena
iloisissa silmäkulmissa

Ehkä hän kosketti ihmisten sieluja
sillä he näkivät;
myötätunto on vilpitöntä
ilon ja surun ollessa sylikkäin


Runoni sinulle Kengu... smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5783 : 16.01.2009 18:39:33 »

Voi kiitos teille.

Tigrun runo oli ihana,melkeen itku pääsi  Cry 
Kyllä mä SATURNALIA oon onneks heti ensviikolla pääsen taas psykiatrille.
Jospa se keksis jonku paremman "pakoreitin" kaikesta kuin itsensä tappaminen.

Kyllä mä tiiän että tää olo menee ohi,
mutta tää masennus ei mee... jokapäivä tuntuu että kaikki on niin raskasta,
mitään ei jaksais tehdä mutta silti on pakko ja on pakko hymyillä töissä
pikkulapsille ja jaksaa leikkiä niiden kanssa ja kuunnella kun ne itkee ja riitelee.
Tekis itseki mieli rääkyä niinkuin pikkulapsi ja huutaa,
pääsisinköhän sitten johonkin turvalliseen syliin joka hyssyttelis ja sanois
että ei mitään hätää.  Cry  smitten

Henkimaailma auttaa jaksamaan ja enkelit. Tarot korttejakaan ei jaksa nostella.

kuulostaa omat kirjotukset niin säälin kerjäämiseltä vaan että huh huh....
Oliskohan ulkona tähtitaivas jos menis katselemaan  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5784 : 16.01.2009 18:40:56 »

Mulla oli työkaverina  jousimies -mies, semmonen päälle parikymppinen kaveri.
Hän oli tosi ystävällinen ja voisko sanoa lempeä puheissaan, herkkäkin, vetäyty syrjään jos ympärillä oli vieraampaa porukkaa pälisemässä. Aina hän niin kauniisti puhui tyttöystävästään, ja uskollinen on takuuvarmasti. Löyty kyllä se tomerakin puoli, takas sai varmasti jos tarpeeksi kauan kettuili.
Nuorten neitosten mielestä tosi ihqun näkönen, semmonen rento surffari-meininki. Harrasti sitä surffailua rullat alla ja kolhi aika reippaasti itteään siinä ja muissa menevissä harrastuksissa. Toisaalta halus rauhoittua yksikseen mökillä. Lomamatkoillakin aina jotain tapahtu, eikä aina niin mukavaa. Jousimiesmäisesti lähdössä talvella jonnekin todella kauas lämpöiselle rannalle riippumattoon löhöämään ja etsimään itseään...tyttöystävä kuulemma ymmärtää ja tukee häntä täysin, vaikka taitaa molemminpuoleinen ikävä iskeä!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5785 : 16.01.2009 19:26:10 »

Ulkona OLI äsken todella kirkas ja kylmä taivas  - ja joku IHMEEN kirkas valopallo taivaalla, liekö ollut  jupiter vai  venus  :Smiley :Smiley :Smiley mutta ei siellä kauan viihdy, sen verran pakkanen  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5786 : 16.01.2009 19:30:46 »

kengulle rukouksia, sori nämä on englanniksi..

http://www.ewtn.com/Devotionals/prayers/index.htm
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5787 : 16.01.2009 19:37:09 »


Voi kengu - jaksa vain, kyllä SE vielä iloksikin muuttuu   smiley6600
 smitten

kengulle rukouksia, sori nämä on englanniksi..

http://www.ewtn.com/Devotionals/prayers/index.htm

 Kiss angel   kengururotta     angel Kiss
http://angel-tattoo.net/wp-content/uploads/2008/03/large-angel-back-tattoo.jpg  
smitten
http://www.youtube.com/watch?v=_4j-tSFQYYU&feature=related

onnentyttö
mikko kuustonen :



Onnentyttö hiljaa hymyilee
Hän on yksin mutta kuuntelee
ja jossain portti aukenee
Onnentyttö hiljaa hymyilee

Onnentyttö näkee pimeän taa

ja saavuttamattoman tavoittaa
Hän menee eikä malta odottaa
Onnentyttö näkee pimeän taa

Hän kuulee naurun enkelten
ja siihen nukahtaa
ja kyynelistä jokaisen yöhön unohtaa
ja lentää siivin hopeisin
taivaaseen ja takaisin

Onnentyttö tanssii aamuisin
Joka päivä uusin askelin
Ne sanoo se on elämästä sekaisin
Onnentyttö tanssii aamuisin

Hän kuulee naurun enkelten
ja siihen nukahtaa
ja kyynelistä jokaisen yöhön unohtaa
ja lentää siivin hopeisin
taivaaseen ja takaisin

Tiedän toisinaan hän laulaa oudoin sanoin
suurempaa maailmaa hän oven avaa silloin

Hän kuulee naurun enkelten
ja siihen nukahtaa
ja kyynelistä jokaisen yöhön unohtaa
ja lentää siivin hopeisin
taivaaseen ja takaisin

http://www.youtube.com/watch?v=pDHVCusjD7M

Taaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 16.01.2009 19:42:52 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5788 : 16.01.2009 19:46:21 »

Nyt mua alkoi jännittää ihan pirusti. Aaaapuaaa...  uglystupid2

Oli pakko paiskata toi oma kuva avattareks sen kunniaks, että kokeilin uutta suoristusrautaa ja mullon kerrankin suorat hiukset.. Ootan vaan malttamattomana että ne kasvais, kun nyt ne ei oo enää ihan lyhyet eikä puolipitkätkään, kasvais nyt äkkiä sellaset 5cm niin sais leikata pari cm latvoista että olis enempi tasapitkät, liian kerrostetut nyt ollakseen polkkatukka..
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5789 : 16.01.2009 19:48:27 »

Ulkona OLI äsken todella kirkas ja kylmä taivas  - ja joku IHMEEN kirkas valopallo taivaalla, liekö ollut  jupiter vai  venus  :Smiley :Smiley :Smiley mutta ei siellä kauan viihdy, sen verran pakkanen  knuppel2


Saman olen havainnut  Shocked  ja täällä on jokin laista vastausta, ainakin yhdenlaista  Wink http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/        http://www.ursa.fi/extra/taivaalla/planeetat.php4?mvalue=200901&daynr=2454848
« Viimeksi muokattu: 16.01.2009 19:51:09 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Sivuja: 1 ... 384 385 [386] 387 388 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: