Sivuja: 1 ... 375 376 [377] 378 379 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618689 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5640 : 07.01.2009 00:29:12 »

Iltaa tupaan..

Huomenna kouluun..  Undecided Embarrassed Cry Masentaa ja ahdistaa taas aika pahasti.. Saas nähä miten käy huomenna, jaksaako sitä nousta vai ei.. 95% todennäköisyydellä jään sänkyyn nukkumaan ja kadun sitä parin tunnin päästä. But that's life.

Mietin muuten että mihinhän on kengukin kadonnut..  Sad

Kaikki vaan katoo..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5641 : 07.01.2009 11:09:52 »

jumarran Tigris.. mutta hei.. meneekö sulla mikään ap kartan mukaan= kun itse tein päätöksen etääntyä ravusta, kun hän vain koisasi luonani taas - olkoot sielukumppani ja ha ha ha tyyppi - niin mielessä vilahti oinas, mutta kun sekään ei ole rakkautta, saati Rakkautta. toinen mikä mieleen tulee on vain henkisten tilaisuuksien miehet. mutta ei oo napannut. no sitten?

nämä "normaalit ympyrät" sisältävät kyllä menestyviäkin ja tavallisia miehiä mutta.. siis tämä rakastuminen.. öö.

voisi tapahtua tänä vuonna tai ensi vuonna tai ei. mitä siinä haluaa? huumaa, jakamista, välittämistä..

Lizzy sanoi että tässä jo keväällä.. noh.. jos ei mene se ennuste oikein, ei mikään.. luvassa kotimaan ja ulkomaanmatkoja ainakin 3 eri suuntaan tänä vuonna..
« Viimeksi muokattu: 07.01.2009 11:13:26 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5642 : 07.01.2009 21:56:07 »

Mua itkettää  Cry

Enpä tiennyt että nettikaupoissakin on ale. *tollo*  crazy2 

Mä en varmaan ikinä ihastu nettikauppoihin kun haluan nähdä ihan konkreettisesti mitä ostan.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5643 : 07.01.2009 21:59:21 »

Lionheart: en mä oo mihinkään hävinnyt. käyn melkeen joka päivä täällä
lukemassa teidän kuulumisia mut en itse oikeen oo jaksanu kirjottaa ku on niin
sekava elämäntilanne...
Mutta sen verran voisin kertoa että mulla taitaa olla treffit ylihuomenna... EHKÄ.  Cheesy no aika varmasti..

 aurinko kauris, kuu skorpioni, merkurius kauris, venus kauris, mars jousimies ...

vähä jänskättää ku niiiiiiiiiiin pitkä aika ku viimeks kyseist' tyyppiä oon nähny.. ottipa vaan pitkästä aikaa
yhteyttä.

Oon ihan ähkyssä ku tuli syötyä liikaa roskaruokaa. crazy2
Huomenna pitäs olla jo aikaisin menossa töihin...

päivä kerrallaan.

Muutama inhottava juttu on vielä vailla päätöstä jotka oon jättäny roikkumaan  Cry

tässä on aivan ihana kappale joka kaikkien kannattaa kuunnella:
http://www.youtube.com/watch?v=8us3432lh4M

hyvää illanjatkoa  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5644 : 07.01.2009 22:01:11 »

jumarran Tigris.. mutta hei.. meneekö sulla mikään ap kartan mukaan

EN MÄ TIEDÄ...

jossakin vaiheessa jotenkin heitin koko AP-kartan pois mielestäni, koska koin sen hallitsevan liikaa.
Ok, ehkä sen tarkotus on näyttää suunta, mihin on mahkuja, enemmänkin kuin olla mikään kässäri..

Sitä ihmettelen, onko mun AP-kartta nyt jo vaihtunut uuteen vaikka synttärit on kesäkuun alussa?  idiot2

Koska niinkuin se olisi näyttänyt ihan uudenlaiselta.......

Siellä oli 7. huoneessa vertex ja  venus mars yhtymä ja 5. huoneessa  juno , että hauskan näköinen sen puolesta!
« Viimeksi muokattu: 07.01.2009 22:03:51 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5645 : 08.01.2009 00:15:53 »

Mikähän mutkin pitää hereillä, kun nukuin viime yönä 3 tuntia, eikä nyt olleskaan huvita mennä nukkumaan,
vaikka oon viime aikoina nähnyt niin viihdyttäviä uniakin!!  Cool

Yksi asia silleen vaivaa, se että mitään ei oo sanottu ääneen. Mulla ja mister Urakoitsijalla oli jotain, sitten tuli vähän taukoa yhteydenpidossa ja mulle tuli vahva aavistus. Sanoin itselleni että anna olla. Mutta en antanut ja selvitin kiertoteitse, että se on vehdannut jonkun naisen kanssa.

Ei sitten voinut eilen sanoa mulle sitä puhelimessa, vaan oli ihan kuin ei mitään.

Noh, mä tiedän, että se tietää että mä tiedän. Koska se tietää että mä saan asiat selville. Eli ehkä se sillä tavalla jätti ton mulle nähtäväks, että tajuaisin että en omista häntä. No en luullutkaan, mutta miksi näin?
Noh, loppu tuli....

"kyllä tästä tulee jotain, luota muhun.. Mä en oo pitkään aikaan ollut mistään muusta elämässäni niin varma, kuin susta.." Yeah right? Mä tiesin että se oli kaikkea muuta kuin varma, siksi se hoki tuollaisia korulauseita niin paljon.

No en oo vihanen, enkä edes niin hirveän pettynytkään. Hän käyttäytyi tuttuun tyyliin. Aina kun herää liikaa tunteita, pitää mennä panemaan toista, jotta vahingossakaan mikään ei muutu liian vakavaksi, koska vakavuus pelottaa. Nyt ei minun tarvinnut tehdä muuta, kuin antaa jutun tuhoutua itsestään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5646 : 08.01.2009 10:10:07 »

mutta siis sivuhuomautuksena, kaikki stoorit ei ole kerrottu, kaikki bisnekset ei tehty, kaikki lomat ei koettu, kaikki miehet ei tavattu.. eilinen leffa muistutti taas siitä mitä tulee olla.. makua. bittielämä kyllästyttää.. sanailu.. pitää olla suuria maisemia, luontoa.. vaikka matkat tulee kohdistumaan.. kylpylöihin, johonkin cityyn, sitten kuumaa luontoa..

tigriX, anna olla.. höllennä.. ehdit vielä kokea niin paljon. eilen oli lopulta hyvä pv.  coolsmiley anna ihmisten mennä ja tulla.. ihmisiä tulee niin paljon. vaikka joskus tuntuu että harvoin. on myös totta että jotkut asiat on parempia salaisuuksina.. et voi odottaa nuorilta miehiltä paljon, jos mitään.. elä hetkessä.. itse asiassa voisin lopettaa nimenomaan astrologian seuraamisen 99% ja luoda kaiken muuten. mitä järkeä etsiä taivaalta jotain..

Maamerkin vuosi..  
 
  Smiley  Wink    venus  harka


Your Chinese Horoscope - January 2009
This is the month of the Ox, and 2009 is the year of the Ox. The month of the Ox adds stability and strength to the life of sensitive and kindhearted Goats. It will be easier to stick to self-improvement resolutions and long-term goals if you have help. The Full Moon on January 11 highlights home and family. Take time to sort out family finances and shared responsibilities. It's important to be cautious and conservative without becoming fearful or discouraged. Simple pleasures are best. This is a lucky month for finding true love. Dating Goats may discover a heart's home. Deadlocked relationships need to be reconsidered. Try to speak honestly about your feelings and needs. Get help if things don't change. The New Moon on January 26 encourages independence. How you see yourself is more important than the opinions of others. You must become your own cheerleader.
 
« Viimeksi muokattu: 08.01.2009 11:05:46 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5647 : 08.01.2009 18:32:17 »

mä olen maailman mustasukkaisin  Sad

Sittenhän meitä on kaks.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5648 : 08.01.2009 21:19:25 »


Life is an opportunity, benefit from it.

Life is beauty, admire it.

Life is a dream, realize it.

Life is a challenge, meet it.

Life is a duty, complete it.

Life is a game, play it.

Life is a promise, fulfill it.

Life is sorrow, overcome it.



Life is a song, sing it.

Life is a struggle, accept it.

Life is a tragedy, confront it.

Life is an adventure, dare it.

Life is luck, make it.

Life is too precious, do not destroy it.

Life is life, fight for it.


Be thankful that you don't already have everything you desire.
If you did, what would there be to look forward to?

Be thankful when you don't know something,
for it gives you the opportunity to learn.

Be thankful for the difficult times.
During those times you grow.

Be thankful for your limitations,
because they give you opportunities for improvement.
Be thankful for each new challenge,
because it will build your strength and character.

Be thankful for your mistakes. They will teach you valuable lessons.
Be thankful when you're tired and weary,
because it means you've made a difference.


It's easy to be thankful for the good things.
A life of rich fulfillment comes to those who are also thankful for the setbacks.

Gratitude can turn a negative into a positive.
Find a way to be thankful for your troubles,
and they can become your blessings.

I AM at Peace with where I AM in the Now moment.
I AM grateful for my connection to Source (or God).
I AM grateful for my ability to find JOY in all situations.
I AM grateful for my ability to choose the best feeling thought.
I AM grateful for my ability to feel the future that I desire coming to me.
I AM grateful for my ability to allow well-being to flow in every situation!
I AM so grateful for my ability to chill out, feel good, and appreciate!
« Viimeksi muokattu: 08.01.2009 21:22:31 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #5649 : 08.01.2009 21:48:37 »

Life's a bitch and then you die  Tongue
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5650 : 08.01.2009 22:02:00 »

Hei mitä teille kuuluu?
Minkälainen fiilis on ollut tänä vuonna tähän mennessä?

Mulla on ollut kieltämättä melko matalalentoista. En tiedä mistä johtuu, mutta joudun tekeen hirveesti töitä kootakseni itseni..... Nytkin on jotenkin hajottava olo, vaikka tänään oli hyvä päivä kavereiden kanssa ja sain varattua harjottelupaikankin, josta koin aiemmin stressiä...

Huh. Sydän hakkaa, tuhatta ja sataa ja peilistä katsoo vaan kysyvä ilme, kuka sä oot ja mitä teet elämälläs.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5651 : 09.01.2009 10:48:36 »

~~Celaeno~~. Yes, Life IS  Kiss

Mio, tuon kuulin usein Lossissa käydessäni  Wink

Tigrix, jotenkin Malttamattoman Odottavainen (edelleen  knuppel2 - vähän vaikea olla tässänyt  Undecided
Milloinhan se Kiinalainenkin Kuuvuosi vaihtuu  :Smiley

Hyvää loppuviikkoa kaikille - kaikesta huolimatta - rakkaudella  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5652 : 09.01.2009 11:08:45 »

Saturnalia, no onpas sulla iso pala purtavana  Cheesy siis todella positiivisesti haastava  smiley6600
ONNEA päätökseen  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5653 : 09.01.2009 11:12:54 »

Saturnalia, no mikä muu ihmistä liikuttaisi ja vetäisi eteenpäin kuin rakkaus!  smitten Jos vain tuntuu siltä yhtään niin ota hyppy tuntemattomaan. Teille Oikuille on Uranus tulossa parin vuoden päästä joka tapauksessa mullistaan maailmaa, joten jos et nyt halua muutosta niin parin vuoden päästä se tulee kuitenkin.   Wink

Tigrix, mun piti jo yöllä vastata tohon kuulumisiin, mutta kun kone teki tenän ja hyvä kun ulos pääsin kirjautuun.  Shocked koneet ei oo tykänny musta viime aikoina.  Undecided No mutta mulla on jotenkin kanssa sellanen olo että päällisin puolin ok, mutta huomaan todella taistelevani, että pysyn kasassa. Samanlainen jotenkin hajottava olo.

Kamala kun en meinannu taas yöllä saada millään unta. Toivon todella, että se johtuis tosta täydestäkuusta ja ens viikolla nukun paremmin.

Kahvit on keitettynä, olkaatten hyvä.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #5654 : 09.01.2009 12:16:34 »

Dawnchild!! tuttu nimi näkyi ketjun päässä, piti tulla tänne ihan sen vuoksi  Smiley Toipumisia toipilaalle, voimia pikkuinen  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 375 376 [377] 378 379 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: