Sivuja: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619064 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5595 : 04.01.2009 12:25:04 »

Saturnalia: Onnea vaan sulle tänään!

Itsekkin tässä vuosia sitten olin Kalatmiehen pauloissa. Hän oli mua reippaasti nuorempi Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5596 : 04.01.2009 12:25:34 »

joo, ravusta ja kaloista saa kuitenkin paremmin soppaa kuin selkoa skooppien kautta..

härästäkin saa pataruokaa..

jotkut metsästää kauriita..

miksi muuten skoopeissa ei ole esim jaguaaria, pantteria, strutsia ja kirahvia? alkaa tää vanha valikko kyllästyttää. tai voisin olla gepardi tai haukka..   Cool
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 12:27:52 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5597 : 04.01.2009 12:27:05 »

Oiskohan Kalatmies sitten hyväkin kalastaa??  Kalaa vois tuoda pöytään jos minkäkinlaista Grin

Vitsi kun vitsit lentää!!! 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5598 : 04.01.2009 13:55:20 »

Mulla on ihan hirveä kuume! Koirakuume smitten

Nyt on tullut aika saada sellainen ihana karvapallo!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5599 : 04.01.2009 18:11:34 »

Tigris, arvaanko oikein että aina astrossa joku NAINEN ottaa itseensä, jos sanon että jotain mies-merkkiä en ottaisi. Ja sanoin lisäksi etten tunne ko kaksosmiehiä.. mutta sellainen fiilis vaan on. Jos tutustuisin ja osoittautuisi fiksuksi, voisi asia muuttua. Mistäs tiedän vaikka heitä olisikin ympärillä, mutta arkibisneksissä en ole kysellyt merkkiä miehiltä, naisilta kyllä ja olivat jouskari ja veskari.

Mitkäs lämpötilat? Täälläpäin talviurheilu rulaa, -10 astetta, no niin. Viime vuonna tähän aikaan liukastuin, hyvin on käpälä parantunut, silloin kylpylässä. Nyt.. kylpylään menossa vasta ens kuussa, eri kaupunki. En taida vielä mennä Baltiaan, ei siellä ole sen kummempaa kuin täällä. Kevät voisi olla- viisaampi. Mutten meinaa malttaa odottaa kesän uutta kaupunkikohdetta ja syksyn bisneshappeninkia, koska sellaisesta on jo 1.5 v siis isosta. Ja talvikin on jo suunniteltu, eli suunnitelman mukaan vaan. Oikeastaan olen suunnitellut jo syksyyn 2010 asti. Sitten vaan tsekkaan menikö kuten ap kartta sanoo. Tjtn

Jousimiehestä on sanottu tätä. Kaikki suunnitellaan. Tietysti kaksonen voisi tuoda hassunhauskaa kaaosta tähän.. mutta ex  aurinko jousimies   kuu  kaksoset valitti samasta, että suunnittelen kaiken. No aika kaoottista oli hänen ei-suunnitelmallisuutensa..

niin Tigrikselle (=tikru) vihjeenä, nimimerkkini viittaa kyllä pleiadein tähtikuvioon (celestial) tällä hetkellä eikä kaloihin.. vitsi meinas mennä ohi
..
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 18:21:46 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5600 : 04.01.2009 18:31:52 »

pitikö tässä puhua vain sinusta???  Huh :Smiley

mitäs jos paljastuukin..

että joku tosi mahtava ja menestyvä mies onkin kaksonen.. alanko tehdä agentin töitä..
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 18:46:01 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5601 : 04.01.2009 19:10:56 »

En ottanut itseeni.  Grin Sinä vain tunnut puhuvan niin negatiivisesti tai yleistäen merkistä kuin merkistä, olkoonkin sitten miehiä............ Että halusin vain sanoa.

Jos joku puhuu kaksosista niin en sitä ota henkilökohtaisesti, koska en tunne itseäni yhtään sellaiseksi, miksi kaksonen kuvataan äärimmillään. Ja samapa se....

Toivottavasti joskus vielä kohtaat kaksosmiehen, joka vie jalat alta.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5602 : 04.01.2009 19:31:50 »

hei!! pakko korjata! minähän TIEDÄN tosi kivan bisneskaksosmiehen

kylläpä muisti pettää ku firmaa vaihtaa, olen noihin nais ja mieskrapuihin vähän juuttunut

hänhän oli juuri kaksonen ja aikas taitava ja hauska.

mutta siis ei romanticaa, ei kaiken tarvi olla.

maailma tuntuu niin pieneltä, taas. joka paikassa törmää johonkin asiaan, joka liittyy johonkin. oli se sitten sukututkimus, bisnes, matkailu, itäeurooppa, eteläeurooppa.. kumma. ja politiikka ja kanavointi.

enkä puhu negatiivisesti, ellei sitä niin halua lukea. tai ainakin puhun positiivisesti, kunnes joku toimii negatiivisesti.  2funny

eikös silloin olla rehellisiä.

enkös ole sanonut että esim  oinas  leijona ei ole mitään pahoja kokemuksia, ovat ok. samoin  harka  neitsyt  vesimies  vaaka ihan neutraaleja. ehkä..  jousimies  kalat  kauris  skorpioni on tullut nähtyä koko paketti.

no nyt tämä on toistoa.

unohtui tuosta nämä  kaksoset  rapu . joista kaksosmiehestä ilmeisestikin positiivinen kuva.. joten mistä tuli tuo fiilikseni.. hmm 

voin siis päätellä että tuntemistani pomoista/bisnesmiehistä  kaksoset mies on ollut paras  laugh , mutta kun en tiedä mitä merkkiä on eräät.

ehkä he ovat noita ehdottamiani Jaguaareja, Panttereita ja Kirahveja..  angel
  Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 19:49:13 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5603 : 04.01.2009 22:40:22 »

Jees. Mä ainakin haluun seuraavassa elämässäni olla kirahvi....
Siis horoskooppimerkiltäni.... Cool


Mä en tiedä what-the-f... is going on with my obsessed mind...
Tekee niin sairrrrraan paljon mieli röökiä, että mitä jos vaan luovutan nyt?  buck2
Mitä jos ostan pikkuaskin, poltan ne ja jatkan tupakoimatta?  buck2

Niinku alkoholisti sanois oltuaan pari kuukautta raitis, että nyt kun mä oon raitis niin vois vetää kännit?  Undecided

Tai joku suurahmatti viettäis mässäilybileet sen kunniaks, että on laihduttanut 3kg?  Sad

 uglystupid2
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5604 : 04.01.2009 23:11:10 »

Iltaa tupahan  angel
Lueskelin tuossa Tigrix juttujasi ja piti oikein kaivaa Caroline Myss´n kirja -hengen anatomia esiin... vaikka todennäköisyys löytää juuri se kohta, joka pulpahti mieleen on aika pieni  :Smiley
MUTTA jos saat/löydät lue kolmas periaate hengen anatomiasta -vain sinä itse voit auttaa itseäsi paranemaan.
Joo, et ole sairas... mutta sivulla 77 kerrotaan yhdestä tupakoijasta, joka kysyy Carolinelta mitä haittaa olisi jos hän polttaisi pari päivässä vain? Caroline kirjoittaa ymmärtäneensä, että kysyjän henki oli riippuvainen ja vaikka mieli ja keho haluaa irti kaikki henkinen energia on suuntautuneena tupakkaan. Silloin se on ainainen kiusaus ja energiasyöppö. Tässä kappaleessa hän kirjoittaa kuinka nämä voimaobjektit (riippuvuuskohteet) ovat itseasiassa monen muun tiellä ja edessä. Voimaobjektit muka antavat jotakin käyttäjälleen, vaikka todelisuudessa näin ei ole. Loppujen lopuksi riippuvuuden aiheuttajaa voi kuvata biologisella sanalla -parasiitti  buck2
Kyseinen kirjan kysyjä on kyllä laajemma tasolla riippuvuussuhteessa moniin seikkoihin, mutta jostakin syystä tämä seikka pälkähti päähäni ja toivottavasti ei aiheuta lisää tunnekuohua...

Puhalla pois moinen loiseläjä, nimeltä Tupakanhimo  angel
Kaiva se tunne mitä haluat siltä ja sitä kautta voit oppia ymmärtämään, miksi irroittautuminen tuotta puhteja.
Vaikka itse aikoinani lopettaneena, muistan kyllä... se vainosi monta vuotta ja repsahduksia sattui. Jossakin vaiheessa tein jopa kompromisseja, että kännissä saa polttaa  Tongue Voi pojat, niitä aamuja  buck2 Onneksi sekin jäi ja nyt sitten ollaankin allergisia tupakan savulle  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5605 : 04.01.2009 23:15:55 »

Kyllä aika usein -itseasiassa- menestyvä (liike)mies on Kaksonen.
Tunnen 3 kaksoset-juristia, aika hyvin nuo ovat leipänsä ansainneet. Smiley

Veljeni kuin myös  kaksoset suunnittelee robotteja ja asuu suurimman osan ajastaan
kait lentokoneissa, koska hän lentää väliä San Francisco-Hong Kong-Tokio-Milano koko ajan
Hän on myöskin avoliitossa, ollut jo vuosia ja häät kai ovat pian tulossa,
kun hän on rakentamassa omaa taloa, joka pitäisi olla jo suht' valmiskin. Smiley

Kaksonen on usein sellainen, että se aina löytää tien menestykseen.
Vähän kuin kissa, joka putoaa aina jaloilleen tai on kuin vesi, joka aina löytää tien virrata. Smiley

Jos Kaksosen haluaa pitkä-aikaiseksi kumppaniksi,
niin pitää vain olla oikean luonteinen tyyppi. Smiley


Okei...

Mutta oon just nyt niin täynnä vihaa tätä asiaa kohtaan.
Se että en saa röökiä...

hhhhhhhhhmmmmmmmmhhh!!!!! Mikä mun elämässä on vikana??!!!!?!?   tickedoff



Joo mä tiedän.. Itseäkin naurattaa ajatus että oon ihan poissa tolaltani... Jos raivoisin nyt jollekin livenä niin mulle naurettais.. Koska mä en osaa ees olla vihanen... Oon vaan mielipuolinen hysteerikko...



 Grin

Veskarini aloitti tupakkalakon pari viikkoa sitten niin, että napsii jotain nappeja,
joiden pitäisi vaikuttaa aivoihin niin, että ei enään tee mieli tupakkaa.

Sen pitäisi alkaa tehota noin parissa viikossa, mutta silti perjantaina illallisella sen piti
käydä Hotelli Wienin lobbyssa koko ajan Dunhill vetämässä keuhkoihinsa. Grin
Täällä on tullut vuoden vaihteessa laki, että kaikissa paikoissa ei enään saa tupakoida
ja siksi myöskin hän on lopettamassa, kuin myöskin, koska minä en polta. Wink

Hän sanoi, että vetää nyt kuitenkin sen kuurin loppuun ja aloittaa toisen
ja jos se sitten tehoa, hän kokeilee jotain muuta keinoa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5606 : 04.01.2009 23:29:19 »

Thanx mates.. parasiittipa hyvinkin.. Ootteko ikinä nähny kenenkään juoksevan tällasessa pakkasessa 2km päähän huoltsikalle (tähän aikaan vuorokaudesta) yhen röökiaskin takia...??

Juu.. Olen orja.. Paluumatkalla mietin, miten tupakka HALLITSEE, vaikka sitten kun poltan niin huomaan miten se yskittää ja maistuu paskalle, koska en oo kolmeen kuukauteen polttanut...

En siis polttanut vielä, mutta menen kohta..




Ketä mä huijaan? Tää tekee mut vaan niin hirveen surulliseksi. Mä tiedän että äiti ja siskot ei tykkää että poltan. Mä tiedän että mun tuleva aviomies ja lasteni isä (ketä en oo vielä tavannut) haluais, että en polta. Mä tiedän sen!! Mä en itsekään halua, koska haluun olla vapaa näistä kaikista pakkomielteistä ja riippuvuuksista!!

Onko se  askendentti jousimies joka ajaa ihmisen nautintoihin LIIKAA, kaikki menee överiksi?? En voi ottaa sellasta normaalia pikku kipollista jätskiä vaan vedän kerrallaan litran. Seuraavana päivänä teen kahden tunnin kävelylenkin ja punttitreenin ja oikeen rääkkään itseäni .... Kaikki menee liiallisuuksiin!! Johonkin aikaan panin kaikkee elävää mikä tuli vastaan, nyt onneks se vaihe on ohi.... Sitten ne viinalla läträämiset menee aina överiks.. Mä en vaan osaa lopettaa mitään, haluun tehä perusteellisesti sen, mitä ikinä teenkään pilatakseni elämäni.. 2funny uglystupid2

Okei, ehkä liiottelin HIEMAN........ Meen silti tupakalle nyt. Kiitos. Kiitos siitä.
Sentään ymmärrän että mulla on jokin ongelma tässä.  Grin

Oh mercy!!!  2funny

Love to you, lot's of love! Koska rakkautta tää maailma kaipaa!  smitten
(rakastankin ihan överisti... no ehkä se on hyvä juttu  smitten)
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5607 : 05.01.2009 08:00:36 »

Huomenta... arki saapui taloon ja tupahan vääntäydyn tahkoamaan silmiäni, sillä välin kun lapsukaiset lapioivat puuroa suuhunsa  Cheesy  smitten
En jaksanut vielä edes aamukahvia keittää... mutta jospa sen nyt tänne laittais höyryämään  angel

Olen, Tigrix  Smiley mm.itseni... mielenkiintoisen heitit joku viisaampi vois vastata. Tekeekö  askendentti jousimies herkemmin henkilöks, joka ei osaa ajoissa sanoa stop. Tälläistä "vikaa" hieman löytyy, myönnän ja läheiset varmaan käskis ottaan pois sanan "hieman"  :Smiley

Mutta... mites oletko jo pureskellut kaikki apteekin tarjottavat tai kysäissyt lääkäriltä. Olen myös kuullut, jonkun ottavan joitakin lääkkei... niin kuin Sasha kertoi... kukakoos se oli? Hyvä muisti  buck2

 kaksoset sta... kuinka syvää on suuttumus? Tuossa muutamia katselleena, joskus ihmetyttää ja suuttumuksen syvyys, sitten kun oikein suuttuu  Huh Silmät leiskuu ja paljon pahaa suu sylkee... mutta kun homma on ohi, siitä ei puhuta ja taas paistaa aurinko... HUI  Shocked
Pahempaa kuin pässeil, jotka pitää paljon meteliä tyhjästäkin  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5608 : 05.01.2009 11:25:30 »

mitäs me sitten tekisimme jos emme voisi kehua ja haukkua (mieluiten oman merkin kehua kuullaan) astromerkkejä? jotain tärkeääkö?

noh.. etsin edelleen hauskoja ihmisiä hieman enemmän, kai niitä ripotellen tielle tulee. lauantain event odotan. on tosiaan italialainen nainen tulossa puhumaan, ja merkkiä kun en tiedä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5609 : 05.01.2009 12:08:36 »

Kide- Tyhjä ämpäri kolisee paljon paremmin kuin täysinäinen  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: