Sivuja: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618971 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #5550 : 31.12.2008 23:02:21 »

Aina on aihetta juhlaan. Wink
Käytiin tuossa pamauttelemassa parit kissanpierut, muuten taitaa loppuvuosi hurahtaa koneella istuen. :/ Ei oo mittään bailuja tiedossa.

Kissat ovat kyllä ihan ihmeissään kun jotkuu paukuttelevat raketteja tuossa pihalla.
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5551 : 31.12.2008 23:24:41 »

mäkin melkein lupauduin yövuoroon tuon aamuvuoron lisäks, mutta kieltäydyin sit kun en olis kuitenkaan malttanut nukkua päivällä.. Ja hyvä niin koska oon nyt jo niin silmät ristissä että olisin varmaan ollut halukas ampumaan itseni jos ois pitänyt tehä töitä vielä aamu seitsemään.....
Vaikka rahaahan se ois tietänyt..

Ei mulle raha ole kaikki kaikessa, joskus saa huilata kuten nyt.. Aijai, oon huomena ihan krapulaton!  angel
Ja säästän ainakan 70€ sillä että en mee mihinkään riekkumaan..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5552 : 31.12.2008 23:46:47 »

Hei haloo. Mä tajusin että olen hengaillut täällä foorumilla jo 4 vuotta. Onko se ees mahdollista.  Grin Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5553 : 31.12.2008 23:53:10 »

Iltaa  smitten
Piipahdus täällä kököttävän nieluni kera... on sitten tauti edennyt -alaspäin  Angry huuhdon sen alas punssilla a´la 40vol.  Cheesy Maistuuko muille tömpsy? Lääkkeeks  2funny

Suukkoja tiedossa... hienoa  Kiss
Omani suukottelee mielellään myös, mutta on kieli niin iso ja kuolaa löytyy, että mami on hieman ruotinut moista käytöstä  :Smiley Mutta aina vähän voi suukotella  smitten
...puhuu koirasta, ei miehestä...  2funny

Nyt on torppa hiljainen, ja kaukana vaan välähtelee... seuraavaks kutsuu tyyny ja tulevan vuoden eka aamu  angel
Turvallista vaihtumista kaikille!

Ja joo, Tigrix... niin se aika kulkee  Cheesy Paljonko olet ollut kirjautuneena? Minulla on 16pv., kohta eka kk. täys  Grin  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5554 : 01.01.2009 00:09:21 »

54 päivää.... Mutta olen kyllä luonut profiilini pariin kertaan uudelleen, joten tässä siis ei ole kaikki tunnit aikojen alusta.. Grin huh........  Tongue Tongue Noh, sivistystähän tämä on.  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5555 : 01.01.2009 01:10:06 »

Noniin, nyt se sitten on.. ja miltä nyt tuntuu? Kieltämättä ihan erilaiselta, kuin koko menneen vuoden taakat ois pyyhkäisty helwettiin ja jäljellä ois vaan tyhjä papyryskääre... Wink

Onkohan mulla nyt joku merkuriuksen aspekti päällä, pitänee tarkistaa, koska tällaista jonninjoutavaa tekstiä suoltuisi ulos nyt kilometrejä..

Enkä nyt mitenkään YRITÄ olla hauska, koska tämä seuraava juttu menee jo ihan ala-arvoisen huumorin puolelle, mutta en voi pitää sitä sisällänikään, koska isänikin olisi ylpeä minusta ja pitäisi minua parhaana tyttärenään kun oivalsin jotain näin fantastista: kun en kerran muuta keksinyt ja sattui sopivasti olemaan otollinen "tila" menin parvekkeelle ja pieraisin tasan klo 00.00.

Eikö olekin ihmeellistä? Pointti oli se että kerrankin kukaan ei vahingossakaan voi kuulla eikä haistaa mitään,
toisekseen tuolla ulkona muutkin paukuttelee että kukin tyylillään ja niillä eväillä mitä on.. Hei ei kaikilla ole varaa kunnon räjähteisiin!!  Cheesy Se oli minun terveiseni maailmankaikkeudelle!  smitten happy new year!
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #5556 : 01.01.2009 01:39:49 »

No voi hitsinpimpula - sekös se olikin tuo vieno tuoksahdus, mikä äsken ulkosalla nenääni dupsahti....

Toivotan teille kaikille kahvihuoneen kalpeille hoitureille sekä muillekin kahviaddikteille sekä T-kuppisille erittäin loistokasta vuotta alkanutta.

Punaviinitilkka oli livahtaa rinnuksilleni, kun luin uudesta nimestäsi Arkkiveisutar sekä huomatessani Sashan vaihtaneen Härän Veskariin - ja onnittelen kumpaakin uudistuneista energioistani.

Itse pyrin ryhdistäytymään tästä ryytyneisyydestäni ja perehtymään roikkumaan jääneen lopputyön tekemiseen sekä lautakuntatyökentelyyn tulevana vuonna. Ja esikoiseni ajanee tänä vuonna ajokortin, joten lupaan roikkua jäähallin nurkilla ensi syksystä vähenevässä määrin.

Se näistä uudenvuodenlupauksista.

Vanhoista on syytä pitää kiinni, kuten ikuinen mottoni: hilpakka mieli on paras ryppyvoide.  Wink Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5557 : 01.01.2009 14:17:23 »

Heh..!  Cheesy No olet sitten mennyt vaihtamaan nimesi!  Smiley
Miksi ihmeessä Sanitar?  Huh
Se on kaunis nimi, mutta, heh..!  :Deikö se ole jokin vessa-keijun nimi?  idiot2 Cheesy  crazy2
Ainakin olen jossain vessa-tuotteissa tömännyt tuohon nimeen? idiot2
No ei nimi miestä/naista pahenna. smitten






2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

 Kiss iiik ihana Sasha ....täytyy sanoa että kyllä minullakin oli ekana kokema jostain saniteettihengettärestä - mutta ei paha sekään - olin jo muuttanut nimeä ennenkuin luin tämän sun kirjotuksen  :Smiley - mutta jotain sille nyt tapahtuu ENIWEI Aaiviisuinen jä viime vuodelle - ka on kyllä vielä Arkiviisuna tunnukseni - siis perustiedoissa , mutta tämä näkyvä nimmari nyt elää - ja varmasti Avatarkin ... elämme mielenkiintoisia aikoja ... smitten - kiitti Sasha kun "sanitoit" eli puhuit ajatuksesi rehellisesti puhtaana paperille  smitten


Muutes saatteko vielä aikaiseksi sen peukkuhymiön  Huh kyselee SANITRA  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5558 : 01.01.2009 14:50:44 »


Huomenta ja tervetuloa vuosi 2009! Afro

Kyllä onnistuu peukut.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5559 : 01.01.2009 14:57:10 »

Afro Nyt minäkin opin sen tekemään coolsmiley


Afro ah nyt mie muistin  Kiss
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5560 : 01.01.2009 14:58:39 »

No voi hitsinpimpula - sekös se olikin tuo vieno tuoksahdus, mikä äsken ulkosalla nenääni dupsahti....

Toivotan teille kaikille kahvihuoneen kalpeille hoitureille sekä muillekin kahviaddikteille sekä T-kuppisille erittäin loistokasta vuotta alkanutta.

Punaviinitilkka oli livahtaa rinnuksilleni, kun luin uudesta nimestäsi Arkkiveisutar sekä huomatessani Sashan vaihtaneen Härän Veskariin - ja onnittelen kumpaakin uudistuneista energioistani.

Itse pyrin ryhdistäytymään tästä ryytyneisyydestäni ja perehtymään roikkumaan jääneen lopputyön tekemiseen sekä lautakuntatyökentelyyn tulevana vuonna. Ja esikoiseni ajanee tänä vuonna ajokortin, joten lupaan roikkua jäähallin nurkilla ensi syksystä vähenevässä määrin.

Se näistä uudenvuodenlupauksista.

Vanhoista on syytä pitää kiinni, kuten ikuinen mottoni: hilpakka mieli on paras ryppyvoide.  Wink Grin


Afro Afro Afro vitsit sie olet ihana Elektrainen .....  smitten Kiss Kiss Kiss heii nythän nuo nimmarit Sanitra ja Elektra ovat iaika coolisti samanlaiset  Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5561 : 01.01.2009 15:11:18 »



Hei Ystäväin

Vuoden ensimmäinen päivä ja aurinko paistaa.

Iloa, Valoa ja Rakkautta alkaneelle vuodelle 2009.


 smittenElämänilo  smitten


tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5562 : 01.01.2009 15:35:24 »

grr  Smiley

vähän muutakin kiitos, eli jännitystä, yllätyksiä, mielenkiintoa, uusia asioita, menestystä, bisneksiä, matkoja, ihmisiä ja sen sellaista uudelle vuodelle...


...kaipaako joku muukin ehkä jotain uutta
Huh
    Grin Grin Cheesy
« Viimeksi muokattu: 01.01.2009 15:37:05 kirjoittanut ^^Ixpiyacoc^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5563 : 01.01.2009 17:19:59 »

Ei helevetti.. Oli kivaa, mitään en kadu mut.. joo. Nyt lähen selvittelemää kuka olen, mistä tulen, mihin menen jajaja.. No joo. Vähä sekavaa.

Housut sytty tulee eilen.

Koira pelkää raketteja.

Viina on pahaa.

Moro.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5564 : 01.01.2009 17:29:04 »

Tein muutaman uuden vuoden lupauksen, mutta ne ovet sellaisia asioita, jotka olen päättänyt jo muutenkin..
Aina muutos ei onnistu kertarysäysellä vaan pitää edetä sykleittäin kohti tavoitetta ja vahvistaa ja julistaa tekemäänsä päätöstä yhä uudelleen... Jonain päivänä huomaa, että muutos on tehnyt itse itsensä ajan kanssa, ilman väkivaltaista yrittämistä.  Wink

Mutta niitä lupauksia en aio kellekkään lausua ääneen, kun tässä kohtaa tärkeintä on että itse tiedostaa ja on rehellinen itselleen, en lupaa mitään näyttääkseni mitään kelleen muulle kuin itselleni.  Smiley

On jotenkin maaginen olo. Taidan kasvismössö-ateriani jälkeen lukea kanavointi-kirjaa, jonka lukemisen aloitin kotona.. Äiti sanoi että saan sen omakseni. Olis kyllä ollut kivaa olla pitempään kotona kun meidän olkkarin kirjahylly on oikea aarre!! Koko loman ajan luin kasveilla ja yrteillä parantamisesta, toinen oli Frantsilan opus ja toisesta en muista, mutta opinpa taas.. Ja äiti pisti mulle mukaan kuivattua puna-apilaa ja nokkosta... Smiley Luin myös jotain white eaglen kanavointeja ja vanhoja voi hyvin-lehtiä..

Ootteko muuten huomanneet, voi hyvin lehti oli paljon sielukkaampi ja henkevämpi silloin kuin marikka burton (nykyisin borg) oli sen toimitusjohtajana? nykyään lehti on paljon pinnallisempi ja kaupallisempi..
80-luvun lopun ja 90-luvun puolenvälin välisistä voi hyvin-lehdistä löytää oikeasti vaikka mitä mielenkiintoista.. Todella paljon viisautta ja tietoa!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 369 370 [371] 372 373 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: