Sivuja: 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618829 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5415 : 13.12.2008 16:57:21 »

maarita, juuh, olen ajatellut kyllä että tuosta meiningistä ei hyvää seuraa!  Grin

Mulla on melko monta asiaa, joihin tarviisin sitä 'avuliasta aatua' ja oonhan mä teettänytkin niillä poikakaveriehdokkailla nyt vaikka mitä ja se alkaa jo nolottaa, kun ne on niin avuliaita..... Tongue

No ehkä mr Urakoitsija vois tulla laittaa tuon koneen kuntoon, se nyt varmaan ainakin ymmärtää mistä on kyse..

Juttelin eilen sen yhden oinaksen kanssa, ketä tapailin muutamia kertoja ja soittelin paljon..
Se sanoi mulle että mä oon niin epämääräinen ihminen ja mun naiselliset piirteet on suoraan kuin jostain oikukkaiden naisten käsikirjasta että hän ei jaksa enää... pieni vastus on turn on, mutta mä olen jo liikaa..

Hahhahaa.. tietäispä vaan... Mä olin tahallani vaikee kun en ollut niin kiinnostunut,
en vaan tohtinut sanoa sitä ääneen.. (joo eli aika epämääräinen olen kyllä)...



Sasha, ajattelin kuitenkin jatkaa noiden vitamiinien ottoa... Niin eikös se mene niin että vitamiinit kannattaa ottaa mieluiten aamusta/päivästä, hivenaineet taasen illalla?  idiot2 vai olenko keksinyt koko jutun?
En ota niitä yliannostusta, tiedän että minulla on sinkki- ja seleeni-vaje tupakoinnista johtuen, joten nyt syön niitä kuurin, kun olen lopettanut polttamisen..
Helokkiöljy on varmaankin täysin vaaratonta, kun sitä ei ota yliannostusta ja syö tarpeeksi myös omega3 rasvahappoja..

En vain tiedä mihin aikaan kannattaisi ottaa tuollainen "sekoituspilleri" jossa on c-vitamiinia, biotiinia, piimaata ja kromia? Olen ottanut sen aina aamuisin. Iltaisin otan sinkin ja seleenin.

En syö ravintolisiä ympäri vuoden vaan kuuriluontoisesti. Koska olen kyllä lukenut että sisäelimille on paljon ystävällisempää yrittää saada kaikki tarvittavat aineet oikeasta ravinnosta, silloin ne imeytyvätkin paremmin.

Tuo kuravesi on mielenkiintoista, muistaakseni luin jostakin saven terveydellisistä vaikutuksista sisäisesti otettuna, ehkä se on sitä?  idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5416 : 13.12.2008 17:44:18 »

Tigru, en tiedä mihin aikaan ne pitäisi ottaa.  idiot2
Tiedän vain sen, että kaikkia vitamineja ei voi ottaa yhtäaikaa,
koska ne heikentävät toistensa imeytymistä.

Voimakas C-vitamini voi laukaista oksu reaktion yhdessä jonkun muun kanssa.
Rauta tyhjään vatsaan tekee saman.
Toinen asia, jonka olen huomannut tai sitten vain kuvitellut, niin
keinotekoiset vitaminit oksuaa helposti ja taas luonnolliset ei..? idiot2

Laitan tuosta kuravedestä tietoa, kunhan saan käännettyä saksankielisen tuoteselosteen
ja käyttötarkoituksen. Tai ehkä on parempi, ettei tiedä ihan kaikkea siitä,
etenkin jos se kerran on jotain ehtaa p*skaa, nauttii vain sen hyvää tekevän vaikutuksen iloista.  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5417 : 13.12.2008 18:14:23 »

Jooh, luonnolliset jutut aina parhaita... Luonnollisestikin!

Paskakin on jotain niin aitoa, että aidompaa et löydä!  Wink
tallennettu
rapu76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #5418 : 13.12.2008 18:15:55 »

Voisikohan se Sashan p-jauhe olla schindelen vulkaanista kivijauhetta? Itse vedän sitä jugurttiin sekoitettuna-on melkoista velliä. Pitäisi auttaa ties mihin. Vielä en ole itse huomannut, mutta tutullani teki hyvää hiuksille.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5419 : 13.12.2008 18:25:52 »

:Smiley Grin

Heh..! Kyllä elämä on paskaa, -käytännöllisesti joudun syömään sitä! Grin 2funny

Jaa että vulkaanista kiviainesta..? Huh
Kyllä se narskuu hampaisiin, kuin hienonnettu hiekka.

Sillä paranee haavaumat ja vuotavat ikenet ja haiseva hengitys.
Myöskin kun sekoittaa sitä hivenen kosteusvoiteeseen, niin lähtee finnit ja näppylät,
kuin myös ihottumat. Tein siitä mutanaamiot koko keholle,
mutta kannattaa kyllä tehdä se poikaystävän kylppärissä tai vuokrata hotellihuone!
Sen verran sotkuista touhua! Grin

Sitä voi sekoittaa myös shampooseen ja hoitaa hiuksia,
mutta kyllä pitää huuhdella hyvin.


Olisikohan...? Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5420 : 13.12.2008 19:01:22 »

Vulkaaninen kiviaines, joo, sitähän keräillään tulivuorten ympäriltä ja viedään viljelysmaille, todella ravinnerikasta ja hedelmällistä maata, joten eipä ihme jos siitä jotain terveystuotteitakin tehdään. Toisaalta ihmetyttää, mutta kai siitä on käsitelty kaikki ihmiselle epäsopiva pois.

Toisaalta kyllähän kaikki kivennäis- ja hivenaineetkin ovat tavallaan maata. Rauta on ihan oikeeta rautaa jne. Kaikki on lähtöisin maasta. Kukat ja kasvitkin kasvaa sen paskan avulla, emmekä siitä myrkytyksiä saa vaikka syömme paskan avulla kasvanutta porkkanaa..

Siis joo, no moni asia tulee kyllä suoraan maasta, joten eipä siinä mitään niin ihmeellistä ole.  Smiley

Joo onpa taas selitykset.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5421 : 13.12.2008 19:19:41 »

No niin nyt tulis sitten niin ruma sana että  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff


Mä saan huomenna vain yhden päivän palkan, ja sekin on viime kuun 16. päivältä.. tickedoff
Olin töissä viime kuussa 24., 25., 28., 29. ja 30. päivä ja kirjoitin niiden sopimukset silloin..
Eikä palkkaa näy eikä kuulu!! tosi v-mäistä että joutuu odottamaan kuukauden ja joskus puolitoista kuukautta muutaman päivän palkkaa, varsinkin jos on laskenut niiden varaan jotain.. Angry

Kuuluis saada palkka kahdessa viikossa. Tästä on ollut ennenkin puhetta. Kyse on vaan erään ihmisen hitaasta toiminnasta.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5422 : 13.12.2008 20:31:05 »

Hei tupahan  smitten
Ei huonompi ajatus, jotta Sashan "muta" on vulkaanista  coolsmiley
Kun maa sylkee mutapurkauksen jostakin päin, se on geysirin tapainen pulputava mutaläpi. Itse vesi on syvältä ja vulkaanisen maa-aineksen kuumentamaa... lähes höyristyttämää, mutta paineen vuoksi nestemäistä. Happea ei ole ja vesi sisältää silloin vielä todella happamia aineita -syövyttäviä. Tämä liuos muuttaa pintaan päin noustessaan kiinteää maainesta saven kaltaiseksi velliksi ja sekoittuu siihen. Pinnalla hapen vaikutuksesta yleensä hapan osuus vellistä haihtuu -neutralisoituu ja velli on todella ravintorikasta ja neutralisoivaa tavaraa. Parempaa kuin tuhka maalle... miksi siis ei ihmiselle  :Smiley

Maa äitimme on viisas  smitten

Tai sitten yksi hyvä "lannoite" on vielä, mutta tuskin sitä ihmiselle syötetään  2funny
guanoa, joka sisältää paljon typpeä ja fosforia... voidaan käytää myös ruudin valmistukseen  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5423 : 13.12.2008 22:16:47 »

Jooooh....


Niin se on.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5424 : 13.12.2008 22:40:29 »

Hei tajuatteko te miltä mun sydämessä nyt tuntuu? Siellä soittaa joku mahtipontinen sinfoniaorkesteri jotain elämää suurempaa tunnaria.... huhhuh... Eikä oo kyse siis rytmihäiriöistä... Grin

santa_kiss
« Viimeksi muokattu: 13.12.2008 22:43:27 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5425 : 13.12.2008 23:49:13 »

No mä kirjotan taas tänne, koska mun on nyt kirjotettava, koska HENGÄSTYN omiin ajatuksiini ellen kirjoita, ymmärrättekö..!
 Grin

Kyllä mä voin luottaa kun muhun luotetaan, rakastaa kun mua rakastetaan ja odottaa, kun mua kuulemma odotetaan vaikka maailman tappiin... Kyllä mä voin nyt heittäytyä siihen, koska se ei ole mulle yhtään sen vaarallisempaa kuin hänellekään, jos ei nyt uskalla hypätä ja levittää siipiään, ei uskalla koskaan.. En voi menettää mitään.. Oon mukamas menettänyt elämässäni jo niin paljon asioita ja ollut niin monta kertaa paskana, että mitä sitten jos se tapahtuis vielä kerran tai kymmenen kertaa! Aina on selvitty..

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5426 : 13.12.2008 23:52:49 »

:Smiley Grin

Heh..! Kyllä elämä on paskaa, -käytännöllisesti joudun syömään sitä! Grin 2funny

Jaa että vulkaanista kiviainesta..? Huh
Kyllä se narskuu hampaisiin, kuin hienonnettu hiekka.
....


Hei "Sasha"

Palanutta tuotetta sinullakin.
santa_kiss

Itse käytän Tuhkavettä
- olen voimistunut valtavasti sen käytön jälkeen

Lisäksi käytän kuivattuja Koivun hiirenkorvia


http://www.goodset.composer.fi/eshop/categories/21/


smitten Elämänilo

« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 00:01:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5427 : 13.12.2008 23:54:26 »


Tigriiix!   smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5428 : 14.12.2008 00:04:14 »

No Neelaa!! Grin

Tsihihiih.... En mä yleensä oo näin kummallisissa viboissa, mut nyt mä oikeesti tärisen vaikka mulla ei oo kylmä ja mä naureskelen ittekseni..


Joo mä tiedän! Hölmöö! Ei mahda mitään...!

Eikä tässä nyt mitään oo julistettu tai allekirjotettu, mutta jotain nyt kuitenkin ja kun puhuin kyseisen herran kanssa äsken niin se oli kanssa niin sekasin päästään ettei osannut puhua..
Voi pojat mitä tästäkin tulee.  Grin

Ja oon nähnyt sen viimeks elokuussa, nyt sitten varmaan nähdään jouluna...
Kummallista että joskus kaikki tapahtuu puhelimessa, mutta kun lähemmäs ei pääse..
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5429 : 14.12.2008 00:34:18 »


Ihastumisessa, rakastumisessa, hullaantumisessa ei ole mitään hölmöä!

Sehän on IHANAA!  smitten

Hyvät yöt tupaan!  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: