Sivuja: 1 ... 353 354 [355] 356 357 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618954 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5310 : 06.12.2008 19:53:50 »



Paljon kiitoksia Elwynille tuosta secondhand vinkistä !

ihailen tuota Ofeliaa, hieno tyyli ja mahtavaa kun joku järjestää tuollaista!

Joo, ja Sofi Oksaselle Onnea ensimmäinen Finlandiapalkinnon saanut gootti
smitten

Liityn onnitteluihin, todella  smitten


tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5311 : 06.12.2008 20:03:27 »

Hyvää, rauhallista ja arvokasta itsenäisyyspäivää tupahan  smitten
Suorinpa liinan pöydältä ja pistän sini-valkoisen kynttilän palamaan... linnan juhlat alkavat juuri ja takassa palaa puut räiskyen.
Rakastan sydän pakahtuen isänmaatani, tämä päivä on hieno  smitten smitten smitten

Kiitos muuten Aaviisuinen toivotteluista  smitten
Ja mites Tigrix, onko päänahka arka? Täällä on, mutta elämä voittaa  Wink Vitsi kun oli kivaa, vaikka lattialla oli vähän tilaa oikein kunnolla vääntää... Taisi se kello näyttää aamu kuutta, kun kömmin ukkoni kainalossa kotia ja pehkuihin. Nyt unettaa taas... kumma juttu, eikö?  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5312 : 06.12.2008 20:13:43 »

Joo vähän on pökkyräinen olo ja mua niin hävettää yks juttu eiliseltä, mutta tehty mitä tehty...
Olin ihan pleksit vaikka join ehkä vaan kymmenen ... Sitä se teettää kun luulee voivansa vetää entiseen tahtiin vaikka just ollu 2kk juomatta, jota ennen myöskin 2kk juomatta....

Mä en yhtään kaipaa niitä aikoja kun piti olla vähintään joka toinen viikonloppu menossa ja viikollakin kun oli opiskelijabileitä... Mä olin ihan auttamaton sieni, mikään määrä ei noussu päähän.

Tuntuu että mun sisällä asuu pieni deeku. Siksi on hyvä että nykyään juon harvoin.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5313 : 06.12.2008 20:16:43 »



Näihin lämpöisiin  tunnelmiin, toivotan  smitten

http://www.youtube.com/watch?v=J8ZbFEmH8x8&feature=related
T Aaviisuinen
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5314 : 06.12.2008 20:18:06 »

Hyvää itsenäisyyspäivää sitten vaan!! Afro

Toivottavasti eräs  neitsyt ei pidä mua ihan hirveenä ihmisenä... 2funny Mä herätin sen neljän aikaan, se tuli alas röökille ja muistan sen vaan sanoneen mulle jotain että voi helvetti sä oot ihan pleksit, mä heitän sut nyt kyllä kotiin..(olin kai juuri menossa taksijonoon)... Olipa kilttiä.. Mitähän mä puhuin sille...

NOLOO NOLOO NOLOO.... buck2 Älä ikinä näyttäydy selvänä oleville ihmisille liian humalassa  buck2 buck2
Tiedän nimittäin miten inhottavaa se on...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5315 : 06.12.2008 20:21:00 »

piti mennä itsenäisyysbileisiin mutten mennyt.. pakataan.. eräs soitti ja olisi tavannut, mutta.. ikänsä takia edelleen ujostelee.. annetaan anteeksi, jos yleensä haluan olla ko sielukumppanin kanssa yhteydessä. ja kyllä. ei mitään draamaa tällä kertaa, ihan mukavaa. varasin taxin aamuksi, taxi on myös toisessa päässä. hauska lastenleffa tuli katsottua.. mutta kerron sille tosiaan mielellään matkatarinat, kuten toivoi.

joo, vähän hankalia nuo joululoma-ajan järjestelyt yksityisajalle, voihan olla että  rapu on maasta poissa muutenkin, viime vuonna oli. eli helpottuupi kaikki järjestely tammikuussa. jossain mielessä haluaisin kertoa sille nämä sielujen polut ja retket, mutta onko se niin tärkeetä.. matka! jipii.. tuntuu olevan jotain elämää kotimaassakin, lapsenkin boyfriend oli kuvassa, nokittelua..

valoa, vapautta kohti.. mennään.. coolsmiley niin ja, tänään on eräänkin tyypin nimppari..

ensi vuonna saattaa tosiaan poistua monia esteitä joita oli tänä vuonna, työrasitteita, suhteen laitan nopeasti raiteilleen tai en ylläpidä sitä, ja bisnekset, heti tammikuussa koulutus. jne. olen tutkinut hieman mystisiä asioita itsekseni.. oli kiintoisaa..


 
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 20:28:40 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5316 : 06.12.2008 20:28:19 »

Hyvää, rauhallista ja arvokasta itsenäisyyspäivää tupahan  smitten
Suorinpa liinan pöydältä ja pistän sini-valkoisen kynttilän palamaan... linnan juhlat alkavat juuri ja takassa palaa puut räiskyen.
Rakastan sydän pakahtuen isänmaatani, tämä päivä on hieno  smitten smitten smitten

smitten


Afro Ja hei kiitos Tigrix  Kiss yritin tänään vaikka mitä löytääkseni tämän vanhan kunnon hymiön koodin Afro

Hyvää itsenäisyyspäivää sitten vaan!! Afro



No nyt soon silirimpsis tältä itsenäisyyden päivältä Smiley johan tässä tuli avauduttua taasen yhdelle päivälle  Grin

peeäs. Luen sitten huomisen lehdistä, mitä Linnan juhlissa tapahtui, ja kenenllä oli SE puku ... olen lopettanut TV:n katselun toistaiseksi. Cool
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 20:30:52 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5317 : 06.12.2008 20:46:28 »

Hei!  SE puku meni tuosta juuri, ja oli tietty Karpelan päällä, kultainen ihana puku!!!

Ja onnea kaikille suomalaisuudesta!!!

Viime yönä sommittelimme aivan ihania ´Suomi-himmeleitä' ja sehän oli kuin parasta meditaatiota tällaisena aikana.

Ja tietenkin nukuin kello 11.00 asti!!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5318 : 06.12.2008 22:02:49 »

Rakkaudellista Itsenäisyyspäivän iltaa kaikille  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5319 : 06.12.2008 23:14:35 »

Häpeä... Tuo mieltä ylentävä tunnetila --- ah nautin tästä.. crazy2 crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5320 : 06.12.2008 23:29:35 »

Päivän parasta antia.  Grin Kävin äsken vasta suihkussa ekan kerran tänään, kun oon ollut niin raato etten oo aiemmin jaksanut... Kun riisuin rintsikat (oon nukkunut ne päällä niin aiemmin en huomannut) lattialle tippu hirvee liuta kolikoita, 5 euron edestä hiluja..

En yhtään muista mihin tää tällanenkin liittyy, oonko itse pistänyt ne sinne vai joku muu, enkä pahemmin ees halua tietää,,,, crazy2
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5321 : 07.12.2008 00:26:22 »

Hei "Esmiralda"

Muuntelin hieman saamaani ohjetta,
eli tein Gluteeinittoman version.

ONNENHALTIJAN JOULUTORTUT

500 g margariinia tai (Hyla voita = vähälaktoosinn)
500 g vehnäjauhoja tai (perunajauhoja = Gluteeiniton)
½ kupillista vettä
2 tölkkiä maitorahkaa (Hyla)
1. Sekoita margariini, jauhot ja maitorahka.
2. Sekoita joukkoon vesi niin, että saat notkean taikinan.
3. Anna taikinan levätä hetken viileässä paikassa.
4. Leivo sitten herkulliset joulutortut.
5. Nämä onnistuvat aina.
+ (2 * kaulinta 3 cm osaan)

Itse tein Gluteeinittomia
- taikina oli tosi mureata ja vaikeata käsitellä

Kuva tekemistäni tortuista,
jotka paistoin 15 min 225-asteessa.



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 00:29:01 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5322 : 07.12.2008 01:05:20 »

Voi kun suloisia! Kutsuitko yökylään kahville, Elämänilo?

Esmiralda
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5323 : 07.12.2008 01:10:15 »

Jooh...

Muistin oikein..

Mulla oli hämärä muistikuva että oon eilen pussannut jotakuta...


Joo ja selvin päin olevaa ihmistä... Oh noes.....

Joo ja v'ttuilua on ollut ihan riittämiin eräästä episodista..
Mä nimittäin puhuin aika fiksuja.. Niin ja sit meen vielä pussaamaan vaikkei olla koskaan aiemmin pussattu enkä nyt tiedä oliko se ihan tarpeellista, kai mä vaan osoitin kiitokseni siitä että toinen halus varmistaa että löydän itseni perille kotiin ja heitti mut sitten... Vaikka olin inttänyt että mä osaan kävellä kotiin, oon ennenkin kävelly... Grin Ja olin kuulemma sanonu kaikkee että mä niin tykkään susta ja oot tosi kiva...
Ja olin saanu pienen raivarinkin yhestä jutusta enkä uskonu mitään...
Oikeen tyypillistä teinikännidraamailua kuulemma...................

Koska mä opin että aina ei tarvii avautuu............................ crazy2

Ja anteeks nyt teillekin että avaudun täällä,
mutta se ehkä vähän lieventää tätä mun morkkista.. Grin

Ja jos tässä jotain positiivista on niin kun Elvis soitti mulle tänään niin se nauro ihan katketakseen koko puhelun ajan, joten ainakin oon saanut sen nauramaan käytökselläni....
Ja sitten se kyllä kirjotti mesessä et kiva kun joku tykkää niin paljon että pusujakin saa xD ...

Se oli mukamas v-ttuilua kanssa... Mutta jos se ois ihan järkyttynyt ollu niin tuskin se ois soittanut mulle... Joten ehkä ressaan tätä ihan liikaa...
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #5324 : 07.12.2008 05:56:28 »

Täällä juhlittiin sitä vastoin kunkun synttäreitä. Hiippailin eräänkin alttarin ohi kadulla ja se oli valokuvan ja
kynttilöiden kanssa aivan kuin suomalaisesta muistotilaisuudesta, vaikka ihan siitä ei pitänyt olla kysymys.  Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 353 354 [355] 356 357 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: