Sivuja: 1 ... 350 351 [352] 353 354 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619114 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5265 : 03.12.2008 13:55:23 »

Ahdistaa.....

Viime öinen uni muistutti miehestä, joka vainosi minua monta vuotta.. Seurasi aina jostain kun pääsin yläasteella koulusta lähettäen viestejä "kävelit just osuuspankin ohi päälläs pitkä nahkatakki" ..."tiedän missä asut ja oon siinä ihan lähellä, jos vaikka haluaisit nähdä"..

Ei nähty pariin vuoteen, luulin että kaveri oli joutunut kuseen huumesohlaustensa kanssa tai muuta vastaavaa, mutta sitten eräänä iltana törmäsin häneen moniin vuosiin ensimmäistä kertaa baarissa ja hän raahasi mut pihalle sieltä, koska halusi jutella.. Oltiin siinä pihalla ja kohta tuttu portsari tuli kysyyn multa että onko kaikki ihan ok ja sain tilaisuuden häippästä takasin sisälle ja etsiä mun kaverit..

Pari vuotta kului ja tutustuin mister Urakoitsijaan. Vietimme sen kesän hänen pikkuserkkunsa mökillä ryypäten viikonloppuisin. Eräänä iltana tämä mun ahdistelija saapui sinne ja paljastui että hän on samaa kaveripiiriä niiden tyyppien kanssa ketä siellä mökillä oli. Aina kun jäimme kaksin, hän alkoi käyttäytyä todella limaisesti. Mister Urakoitsija sanoi mulle aina että älä välitä, se on vaan vähän pimee tyyppi.. En kertonut että tiesimme entuudestaan. Lopulta mr Urakoitsijakin sanoi sitten mulle että ootko huomannut miten toi kaveri kyylää ja seuraa sua koko ajan..

Kerran olimme sitten baarissa kolmistaan ja kävi niin, että tällä kaverilla ei muka ollut kyytiä kotiinsa ja meinasi että ainoa ratkaisu on tulla yöksi mun kotiin, minne mister Urakoitsijakin oli tulossa.. Suostuin sitten lopulta ja soitin äidille ettei ihmettele kun tuon pari kaveria meille yöksi..Mr Urakoitsija veti herneet nenään ja tiuskasi mulle että enkö tajua että se tulee tarkoituksella meille, se haluaa että me ei saada olla kaksistaan rauhassa.

Oltiin kotona ja mä en saanut unta, koska mr Urakoitsija vei kaikki tilat mun sängystä ja kuorsasi liikaa.. Hipsin alusvaatteisillani käytävälle ja keittiöön juomaan vettä.. Kun palasin, tämä tyyppi seisoi mun huoneen oven edessä eikä väistänyt, sanoi että mennään tuonne hänen huoneeseensa, koska haluaa keskustella. Mentiin sitten ja siinä kävi just niinku järkevä kuvittelis tuossa tilanteessa käyvän, mä en vaan halunnut pelätä pahinta.. Yritin rimpuilla sen otteesta ja kun välillä pääsin, yritin paeta huoneen reunoja pitkin vetäen kaikkia tavaroita hyllyiltä alas ja kun ovelle pääsy oli estetty, menin pöydän alle ja yritin sieltä potkia..
Lopulta olin niin väsynyt etten jaksanut enää taistella. Sanoin koko ajan, että nyt lopetat ja annat mun olla tai alan huutamaan ja äiti herää. Se naureskeli.. Että voi pientä, miten sä pelkäät noin... Jos sä tuut tänne hipsiin puolialasti niin kyllä mä tiedän mitä sä haluat..

Mitä voin tehdä kun huomattavasti itseäni isompi tyyppi raahaa mua pitkin lattiaa.. Ja kaikkea.. En voinut kun itkee hiljaa... Mutta ennen kuin mitään varsinaisesti edes tapahtui, mun tilaisuus vapauteen koitti ja otin jalat alleni niin helvetin nopeeta että!! Juoksin pois huoneesta äkkiä omaan huoneeseeni ja hyppäsin mr Urakoitsijan ja seinän väliin turvavyöhykkeelle...
Kaveri tuli ovelle ja sanoi mulle, että nyt teit tosi typerästi............
Sanoin sille, että menisi siivoomaan sen huoneen sen näköseksi, että siellä ei ole tapahtunut mitään.

Seuraavana päivänä sitten kun mr Urakoitsija ja tää tyyppi poistuivat meiltä samalla kyydillä, pääsin juttelemaan äidin kanssa. Se sanoi mulle, että sillä tuli tosi kummallinen tunne siitä toisesta tyypistä, että se on jotenkin pelottava... Sanoin vaan että joo, onhan se vähän kummallinen..

En ikinä kertonut äidille.

Sinä kesänä en enää nähnyt tyyppiä vaikka hengasinkin mr Urakoitsijan kanssa..

Näin aikani painajaisia siitä tyypistä, sellaisia, että joku paha henki yritti kontrolloida minua ja lopulta unessa tajusin, että se on hän.. Ja viime yönä sitten pitkästä aikaa. Hän oli kiivennyt parvekkeelleni ja pääsi sisälle ja juoksin täällä ympäriinsä häntä pakoon, lopulta "lamaannuin" enkä pystynyt enää liikkua, koska hän teki minut liikkumattomaksi ajatuksen voimalla ja alkoi nauraa inhottavaa nauruaan.. Sad

Se soittelee aina välillä eri numeroista, mutta lyön luurin korvaan aina siinä vaiheessa kun tajuan äänestä kuka se on..
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5266 : 03.12.2008 13:56:53 »

                                   Minäkin kiitän! smitten smitten smitten

 Oli niin hyvä mieli nukkumaan mennessä.Sai tulla jopa pyjaman housuissa. Grin Harvoihin kemuihin noin vapaa
 pukeutuminen on.
 Ja KIITOS ELÄMÄNILO tuosta muistutuksesta!Hyvin tärkeä olikin.Päivä tässä mallissa ja vasta heräämistä
 teen,kun meni vielä tovi,jos toinenkin facebookissa. Grin
 Nyt nostoja tekemään,ettei mene valuutta hukkaan!
 Hyvää päivänjatkoa kaikille! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5267 : 03.12.2008 14:07:43 »

Tulipa pitkä ja kamala tarina taas... Grin

En varsinaisesti enää pelkää sitä tyyppiä mutta ihmettelen vaan miten se voi vieläkin tulla uniin....
Mä luulin silloin sinä kesänä että sen on pakko olla joku ihme demoni, niin valtava outo häiriintynyt lataus siinä tyypissä oli, kun äitikin sen tunnisti .... Noh, enää en tarvitse elämääni tuollaisia ihmisiä..
Sillä on sitä paitsi ihan kummalliset silmät, onko se hajataittoa vai mitä kun näyttää, että silmät katsoo hieman eri suuntiin??  idiot2

Se muuten on  vesimies .... 2funny

Asiasta moottorisahaan.. Chandra.. Smiley Cheesy smitten Aina kiva nähdä vilaus sinusta täällä!!

Juon kahvia ja syön geishaa... En siis oikeaa vaan sitä suklaata (eh, hyvää huumoria taas..)  Wink
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 14:10:26 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5268 : 03.12.2008 14:30:31 »

tigrix -kaveri on alkanut edustaan alitajunnassasi kaikkia niitä asioita, joita pelkäät ja tulevat ulkopuolta sinua itsesi hallitsemattomassa muodossa. Varsinaisesti ei ehkä tarkoita, että juuri se kaveri on se suuriin pelko... vaan voi edustaa kaikkea mitä pelkäät  Sad Onko sinulla menossa jokin stressi kausi?
Kokemuksesi on varmasti jättänyt syvät pelon jäljet muistiin ja mikä on kaameampaa, kuin odotaminen? Vaikka et taatusti "odota"  Angry Uhkaus ja tuollainen vahingon teon yritys on jo tuomittavaa sinällään, koska toinen on jo vienyt uhriltaan itsemääräämisoikeuden. Vaikka ns.mitään ei muka ois tapahtunut   Undecided Ajatus on vahva väline...

Unessa voit yrittää voittaa tämän ja mielikuvaharjoitukset ovat vahvoja välineitä, joilla voi siedättää alitajuntaa. On totta, että ihminen joka osaa /kykenee mielessään aikaan saamaan vahvoja tunnekokemuksia ja kykenee ajattelemaan eri toimintamalleja niihin ratkaisuksi, on toimivampi itse tilanteissa joissa voi joutua vastaavaan tilanteeseen kuin missä sinä olit.
Et pelää... kirjoitit. Et varmasti ja miksi siihen tulisi tuhlata energiaa. Mutta pohdi voisiko unesi kuvastaa jotakin muuta. Symbolisesti...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5269 : 03.12.2008 16:18:37 »

En minä niin vakavasti suhtautunut niihin ihme viesteihin, mitä se silloin aikoinaan lähetteli,
mutta tuon yhen episodin jälkeen mietin vakavasti että pitäiskö asiasta ilmoittaa poliisille..
Olisin nimittäin saanut aiheutettua kaverille ongelmia myös narauttamalla sen huumeiden hallussapidosta ja lääkkeiden pimeestä myymisestä.. Tosin minulla itsellä ei ollut mitään todistusaineistoa ja olisin itse joutunut samaan sotkuun kun niin moni tuttu pyöri niissä jutuissa mukana, että en sitten viitsinyt..

Noh, kuulin jostain että se sai potkut duunista ja menetti ajokorttinsa...

En toivo pahaa hänelle, toivon vaan että ei tarvisi enää nähdä.

Luulen sen unen kyllä liittyneen enemminkin yleisesti kontrollin menettämisen pelkoon...
Koska mietin eilen, että mitä jos oikeasti törmäisin johonkin mieheen nyt joka veis jalat alta ja tuntuis täydelliseltä, niin uskaltaisinko mä vaan hypätä siihen vai vastustelisinko?? idiot2
En tiedä oonko sittenkään ollenkaan valmis, vaikka toivon kovasti jotain uutta elämään..
Kaikkei epäluulot ja itsesuojeluvaisto nousevat pinnalle niin herkästi,
joten toivottavasti saan ne kitkettyä surutta sit kun oikea osuu kohdalle....

No turha kai siitä nyt on huolehtia..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5270 : 03.12.2008 18:02:24 »

Pikku Lionheartin voimat loppuu..

No more pain, please.
Koko paska luettavissa blogista.
http://mymadmind-ace.blogspot.com/

Nyt tarviin aikaa. Itselleni. Mulle, vain mulle.

Lionheart kuittaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5271 : 03.12.2008 20:51:01 »

S, tarkoitin että olin kriittinen sinun ja skopun juttua kohtaan.. vaikka itseäkin voisi kiinnostaa näyttelijät, riippuu tosin näyttelijästä.. vieläkin mielessä se ravun valo aamulla, se on kumma juttu muuten. illalla se on jotenkin karhea ja koulimaton (no ei aivan maailman ryvettämä) mutta aamulla aina kuin itse valo, enkeli.

pitkä ja valoa ja nuori=fresh.

veikkaan että taas menee 1 kk ilman läheisyyttä mutta sit taas. matkalta on sillekin kerrottavaa, jos ei kerrottavat riittäneet heh.

vähän jurppii muutama muu asia, mutta kyllä jouskari aina jaloilleen putoaa, huumorilla ja ajatellen että kaikki opettaa.'
 2 työpv ja valoon. olen valmis valloittamaan k.o saaren. rapu ei ees tiennyt missä se on heh. hei nehän rakastaa vettä. tuon sille jotain veteen viittaavaa, vaikka jättisimpukan kuoren tai ravun kuoren. olisko se raaka.  Cheesy

ou jee..on se sen valo ja söpöys lumoavaa, vaikka kosketus lie vasta tulossa. kysyi paluupvn. sport ja ulkomaa kun kiehtoo.. jos nyt joku vielä.. ja se pilaantumattomuus tosiaan. en jaksaisi nyt ainakaan varakasta mutta kyynistä. jos voi menestyä ja olla sielukas ymv jne. se on eri asia. rapu ei ollut katsellut elokuvia juurikaan. mut siis ihme
.

huom meidän yhteiskartalla siis seiskassa  kuunsolmu aspect_tri venus    chiron aspect_tri mars ja että.. kumpaakin kiinnostaa toisen erilaisuus luulen ja yhtymäkohdat, ikäeronkin voi kääntää positiiviseksi. jupiter yhteiskartan ykkösessä=humour.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2008 21:11:46 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #5272 : 03.12.2008 21:11:30 »

Ota Lion ihmeessä aikaa itsellesi ja NAUTISKELE! Minäkin aion tehdä niin. Tänään oli yksi elämäni viimeinen päivä ja vaikka asioita ei olekaan selvitetty, niin minä pääsen eroon yhdestä vaikeasta tilanteesta. Mutta minäkin tarvitsen nyt aikaa ja ihan itselleni. Olen siis hengessä mukana vaikka sinun syysi varmaan ovat erilaiset. Antoisia itsellisiä hetkiä sinulle.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5273 : 03.12.2008 22:36:12 »


Hei Ystäväin


Kiitos kaikille illan kivasta "rupattelu" hetkestä,
hyvästä glögistä ja rahkatortuista.
- rahkatortun ohjetta jäin kaipaamaan -

www.Positiivarit.fi:ssa
oli ajatuksia herättävä kirjoitus.

"PANKKITILISI ON TAAS TÄYNNÄ

Kuvittele, että saat joka aamu
melkoisen summan rahaa tilillesi, vaikkapa 86 400 euroa.
Voit käyttää rahaasi mielin määrin,
mutta joka yö pankkitilisi nollataan,
ja mitään ei jää säästöön.
Mitä sinä tekisit sellaisella pankkitilillä:
yrittäisit tietysti nostaa päivän aikana
rahaa niin paljon kuin pystyt!

Meillä jokaisella on sellainen pankkitili,
ja sen nimi on AIKA.

Joka vuorokausi tilillesi on talletettu 86 400 sekuntia.
Ja joka ikinen yö tuo tili menee nollille – olit sitten
käyttänyt aikasi hyvin tai huonosti.


Jos et pysty käyttämään saamaasi aikaa – menetys
jää sinun kannettavaksesi.

Takaisin et voi mennä,
sinun on elettävä taas tämän päivän talletuksella.
Käytä saamasi pääoma mahdollisimman hyvin,
terveyteen, onnellisuuteen ja onnistumiseen.


Kello käy jo, ota päivästä kaikki irti!" 



smitten Elämänilo

Hei!

Tässäpä kaipaamasi rahkatorttutaikina. Margariinin sijaan laitan kuitenkin voita! Nam!

ONNENHALTIJAN JOULUTORTUT

500 g margariinia
500 g vehnäjauhoja
½ kupillista vettä
2 tölkkiä maitorahkaa
1. Sekoita margariini, jauhot ja maitorahka.
2. Sekoita joukkoon vesi niin, että saat notkean taikinan.
3. Anna taikinan levätä hetken viileässä paikassa.
4. Leivo sitten herkulliset joulutortut.
5. Nämä onnistuvat aina.
+ (2 * kaulinta 3 cm osaan)
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5274 : 03.12.2008 23:31:22 »

Mä kärsin tästä nälästä, kun oon syönyt vaan geisha-patukan ja palan näkkäriä, mutta kun tilillä on 50 centtiä niin sillä ei menty ostaan ruokaa ja söin jo kaiken mitä kaapeissa oli tuossa viikon aikana......

Siis ihan mahtava tää mun rahatilanne, huomenna tuleekin sitten veronpalautukset,
jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! En voi lakata hehkuttamasta sitä.. Cheesy Grin Grin
Ihan sama muuten, mutta pääasia, että pääsen huomenna ruokakauppaan koska en tosiaan oo mikään vähäsyömänen kuihduttelija!!!! Ruokaa ruokaa.. nyt tekis mieli pizzaa tai ihan mitä vaan epäterveellistä ja runsaskalorista...... Jotain.. Myisin sieluni jos saisin nyt hese-aterian tai mitä vaan...
Tai ees joulutortun kun te puhutte niistä täällä!!

Nyt on varmaan pakko soittaa jollekin että laittais heti mun tilille vaikka kympin niin maksan huomenna takasin..
En pysty elää tän mieliteon kanssa yön yli.. Tongue
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5275 : 04.12.2008 00:24:56 »


Hei!

Tässäpä kaipaamasi rahkatorttutaikina. Margariinin sijaan laitan kuitenkin voita! Nam!

ONNENHALTIJAN JOULUTORTUT

500 g margariinia
500 g vehnäjauhoja
½ kupillista vettä
2 tölkkiä maitorahkaa
1. Sekoita margariini, jauhot ja maitorahka.
2. Sekoita joukkoon vesi niin, että saat notkean taikinan.
3. Anna taikinan levätä hetken viileässä paikassa.
4. Leivo sitten herkulliset joulutortut.
5. Nämä onnistuvat aina.
+ (2 * kaulinta 3 cm osaan)

Kiitos "Esmiralda"

Mitä tuo loppu tarkoittaa
+ (2 * kaulinta 3 cm osaan)  :Smiley


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #5276 : 04.12.2008 09:45:33 »

Oijoi  Undecided

Täällä on vietetty pikkujouluiltaa, enkä ehtinyt hitaana härkänä mukaan naatiskelemaan. Embarrassed

Pitääkin olla nyt herkillään, josko ehtisin pitäisitte illatsut toisellakin kertaa ja ehtisin tulemaan mukaan ...
Ja kiitos Esimiralda, laitoin torttutaikinaohjeen talteen, jos vaikka ennättäisi leipomaan näitä! Kuulostivat niin herkullisilta.  smitten

Iloista päivänjatkoa itse kullekin säädylle - ja säädyttömillekin!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5277 : 04.12.2008 11:07:12 »

Huomenta!!

Mulla on ihan kummallisia mielitekoja... idiot2 Kuulostaako tää teidän mielestä oudolta; mä ihan janoan bensan hajua.... Ja mullan, maan... Ja havupuiden... Parasta ois joku mullassa ja moottoriöljyssä myörinyt mies joka tulee kuusimetsältä... 2funny ahaha aah.. Nuuh--  Kiss

lenkilläkin tuossa joku päivä kun lumet oli sulaneet, olin ihan haltioitunut siitä maan tuoksusta mikä tulvi nenään metsässä.. Ja entäs kun kävelin sellaisten kaadettujen puiden ohi... Pihkaaa.. Hmmm mikä ihanan metsäinen rauhoittava, maadoittava tuoksu!! Suorastaan huumaava!!

Sitten kaupasta tarttui mukaan tervakarkkeja ja salmiakkia ja vedin niitä ihan hulluna... NAM..

Ihan outoa?  idiot2 Siis kun en tosiaan oo mikään salmiakki-ihminen, yleensä tykkään makeasta, en suolaisesta...

Tämä kai jotenkin liittyy siihen, että hajuaisti on parastunut huomattavasti ja maailma on kuin ihan uusi yhden aistin osalta... Kohta pääsen tankkaamaan autoa ja haisteleen bensaa... Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5278 : 04.12.2008 11:08:52 »

Siis kiitos luojalle, että kaikki aistini toimivat!!!! Vaikkakin näkö on mitä on, mutta näen kuitenkin!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5279 : 04.12.2008 11:29:48 »

Mitäs ajattelette tästä asiasta mitä päätin nyt kysyä??

Jos ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi vaikeuksia elämässä, tai esim sairaus/saurauksia joista on kuin ihmeenkaupalla selvinnyt, voisi saada kykyjä, esim käsilläparantaminen, selvännäkö tai jokin muu henkimaailmaan liittyvä.

Minä jotenkin uskon että voi saada.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 350 351 [352] 353 354 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: