Sivuja: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618850 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5070 : 22.11.2008 11:34:14 »

Mä joskus häpeen omaa herkkyyttäni. Saattasko johtuu siitä, ettei meillä kotona koskaan itketä ja jos itkee ni mutsi tai faija huutaa vaan et "Lopeta tollane vollottamine! Ryhdistäydy!". Siinä kai syy, etten itke ihmisten nähden.

Sain just tietää et mummi on saanu sydänkohtauksen aamulla. Faija kerto siitä näin: "Onks kukaa käyny hakee postii? Mummi muuten sai sydänkohtauksen aamulla."

Mitä helvettiä maailmalla tänää tapahtuu? Mul menee ny ohi. Ehkä hyvä niin.

Asutko sä vielä kotosalla? No ei kyllä herkkyydessä ole mitään hävettävää. Annas vaan itkun tulla... Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5071 : 22.11.2008 11:43:20 »

Uutisissa oli, että tuon lentokoneessa syntyneen lapsen passiin tulee kaksi merkintää. Ruotsin lain mukaan siihen mainitaan äidin kotikunta, mutta ulkomailla syntyneen passiin tulee merkintä myös faktisesta syntymäpaikasta ja tässä tapauksessa se on Kazatstan. Koska syntyminen tapahtui 11km korkeudessa Kazatstanin ilmatilassa. Voi miten hauska muisto tuostakin tulee tuon perheen elämään.  Smiley Tahdon lähettää onnitteluni näin virtuaalisesti. Ilmaan.  smitten

tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #5072 : 22.11.2008 11:50:54 »

Lionheart.. On tuokin rankka tapa ilmaista mummin sydänkohtaus...  tickedoff Ja tuntuu tutulta toi muukin mitä kirjoitit että ei saa itkeä.. Mun osalta elämä (lapsuus ja nuoruus) oli yhtä helvettiä, koska äiti oli se joka LÖI jos itkin. Ja isä passiivisesti poistui taka-alalle tekemään harrasteitaan... Sulki silmänsä. Nyt tällä iällä jo toki tajuan minkä paineen alla äiti eli kun joutui pitämään yksin huushollia pystyssä, ja koska en herkkänä lapsena ollut ihan sitä mitä äiti oli minusta toivonut, niin se sitten purkautui todella jälkensä jättävään muotoon. Ymmärrän toki, mutta en hyväksy sitä käytöstä!! Ja kuule, jos on itku silmässä, niin itke! Se on paljon sitten niiden toisten sisäinen ongelma, jos eivät osaa ottaa täysin normaalia tunteenpurkausta vastaan..  knuppel2 Ja tähän maailmaan tarvitaan herkkyyttä, koska muuten kaikki menee juuri niin kylmäksi toiminnaksi, että yksi "sydänkohtaus" ohitetaan olankohautuksella. Hitto, ilman sitä naista ei olisi teitä täällä heilumassa, kunnioitusta kehiin! Siis, paukutan isäsi päähän kunnioitusta..  knuppel2 Anteeksi jos tuo äskeinen kuohahdus loukkasi, en toki tarkoita. Olen vain itse tärinä päällä itkettyäni koko hemmetin aamun, ja en aio enää peitellä herkkyyttäni. Se on voimavara, ei häpeä.  tickedoff Voimia Lionheart!!!  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5073 : 22.11.2008 13:52:39 »

Asutko sä vielä kotosalla? No ei kyllä herkkyydessä ole mitään hävettävää. Annas vaan itkun tulla... Smiley
Juu asun.. Viel pari vuotta et oon 18 ja sit lennän pihalle himast.

Lionheart.. On tuokin rankka tapa ilmaista mummin sydänkohtaus...  tickedoff Ja tuntuu tutulta toi muukin mitä kirjoitit että ei saa itkeä.. Mun osalta elämä (lapsuus ja nuoruus) oli yhtä helvettiä, koska äiti oli se joka LÖI jos itkin. Ja isä passiivisesti poistui taka-alalle tekemään harrasteitaan... Sulki silmänsä. Nyt tällä iällä jo toki tajuan minkä paineen alla äiti eli kun joutui pitämään yksin huushollia pystyssä, ja koska en herkkänä lapsena ollut ihan sitä mitä äiti oli minusta toivonut, niin se sitten purkautui todella jälkensä jättävään muotoon. Ymmärrän toki, mutta en hyväksy sitä käytöstä!! Ja kuule, jos on itku silmässä, niin itke! Se on paljon sitten niiden toisten sisäinen ongelma, jos eivät osaa ottaa täysin normaalia tunteenpurkausta vastaan..  knuppel2 Ja tähän maailmaan tarvitaan herkkyyttä, koska muuten kaikki menee juuri niin kylmäksi toiminnaksi, että yksi "sydänkohtaus" ohitetaan olankohautuksella. Hitto, ilman sitä naista ei olisi teitä täällä heilumassa, kunnioitusta kehiin! Siis, paukutan isäsi päähän kunnioitusta..  knuppel2 Anteeksi jos tuo äskeinen kuohahdus loukkasi, en toki tarkoita. Olen vain itse tärinä päällä itkettyäni koko hemmetin aamun, ja en aio enää peitellä herkkyyttäni. Se on voimavara, ei häpeä.  tickedoff Voimia Lionheart!!!  smitten  smitten
Meillä vaan ei osata. Mutsin kasvatustyylistä on täällä puhuttu ennenki ja se on todettu melko.. noh, ainakin  leijona-lapselle sopimattomaksi. Meilläki nääs tulee läimää tämän tästä.

Mutjooh..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5074 : 22.11.2008 15:01:31 »

Saturnalia?

Se movielinkki jonka taannoin lähetit. Eikö sulla töki jokaisen movin kohdalla? Katsompi mitä tahansa elokuvaa niin 5-10 sek pydähdys ja taas muutaman sekunnin näkyy ja taas tuo 5-10 sekunnin pysähdys.

Pirkule  Angry
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5075 : 22.11.2008 19:26:31 »

Kokopäivän pyöriny kaverinkans kaupungilla ja makutuomarina,jee  Cheesy
Jouluisat tunnelmat jo kaupoissa... joululaulut soi korvissa ja ihmiset ryntäili sinne sun tänne  crazy2
Sit käytiin Suklaasilmän kaverinluona missä vietettiin vähä aikaa.. kovasti yrittivät
saada meitä jäämään saunomaan mutta mua ei innosta saunoa sellaisenkin seurassa
jonka vasta tapasin..  Grin
Nyt vaan mietin mitä tekis loppuillan... ollu menossa kokoajan niin ei osaa enää rauhoittua ollenkaan. angel
No hoitokoira pitää ainaki vielä lenkittää ja sit vois ehkä soittaa jolleki ja tehdä jotakin. :Smiley

Hiljasta täällä tuvassa  knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5076 : 22.11.2008 21:59:41 »

Nyt se väsymys ja turhautuneisuus sitten iski. Sad
Riideltiin äitinkans autossa ihan mitättömästä asiasta,tai äiti alkoi yksikseen
aukomaan taas sitä päätään...
Sit vielä löi mua 3 krt !!! Shocked
Jäin pois kyydistä ja sanoin että "toivottavasti ajat kolarin ja kuolet!"
Ja oikeastaan toivon sitä vieläkin.

Minkälaisten idioottien,pahoinpitelijöiden,hyväksikäyttäjien,paskapäiden kanssa mun pitää
elämäni jakaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tickedoff

Laitoin Suklaasilmälleki vihaisen viestin vaikkei mulla nyt ees olis syytä
sille olla oikeestaan vihainen.. mutta viha ruokkii itseään...
Tuli vaan vastaus että "rauhotu nyt".

prkl mä en rauhoitu enää koskaan jos mua kohdellaan väärin.Oli se kuka tahansa.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5077 : 22.11.2008 22:17:30 »

Onneks  harka veli kävi vuokraamassa leffan jota aletaan kohta senkaa kattoo,
ei tuu kuitenkaan niin tylsä ilta kuin luulin...
Kännykkä vaan kiinni ettei kukaan pääse häiritsemään. buck2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5078 : 23.11.2008 00:20:42 »

 oinas tuli siis kahville mun luokse, oli hauskaa kunnes alkoi läpsimään perseelle ynnä muuta mistä ahdistuin ihan hirveesti.. Hilautu aina liian lähelle ja lähdin pois. Yritin sanattomasti viestiä, että mun raja tuli vastaan..

Sitten meen hakeen kahvia ja kohta se seisoo mun takana ja kietoo kätensä mun ympärille lääppien joka mahdollisesta paikasta.. Rimpuilin itseni irti ja sanoin että nyt lähdet menemään.. Naureskeli vaan että ylireagoin, ettei tässä mitään hätää. Sanoin vaan että turpa kiinni, en kuuntele enempää ja nyt lähdet..

Yritti selitellä... Mutta ei auttanut kuin lähteä..


Kyllä nyt miehellä pitäis olla tilannetajua sen verran, että osaa tulkita jotain toisen käytöksestä!!

Mun mielestä ei oo oikeutta ruveta tolla tavalla käymään toiseen kiinni, ennen kuin toinen flirttailee avoimesti ja vaikuttaa siltä että ei panisi pahakseen... Angry
Mä en tosiaankaan antanut aihetta ymmärtää että mua tarvis tuollain alkaa lääppimään!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5079 : 23.11.2008 00:23:15 »

Niin ja siis avoin flirttikään ei oikeuta käymään käsiksi... Mikään ei oikeuta tuollaiseen että käydään noin yhtäkkisesti ja ällöttävästi toiseen käsiksi ja vielä et toinen ei pääse pakoon siitä tai pysty estämään kun kaikki tapahtuu niin äkkiä....... tickedoff

Hienovaraisuutta please???
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5080 : 23.11.2008 09:46:52 »

mistä te puhutte heh eh

rapu ei tietenkään ilmoittaudu ihmisten aikaan vaan klo 23 yöllä.. noo.. sanoin että viikon kuluttua kiitos.. tarkkailin omia tunteita, aika voimakkaita on, sydämenlyönnit.. kaipausta hieman, kipua.. hmm.. njaa.. katsotaan sit jos läheisemmiksi ruvetaan.. minä päätän kiitos..

lapseni seuraa poikakaverin peliä tänään, itsekin menen urheiluhallille.. jep jep.. rapuhan pelasi aina su aamu ja la ilta, mikähän nyt on tahti..

aika kiihkee tapaus sekin omalla tavallaan. kai minä sitten tapaan sen, oinaan kanssa kun vähän hidastui, vaik ei nää kumpikaan tosiaan ole elämänkumppaneita niin jos sielukumppaneita, on tunnetta. koska yksi on hidas, toinen ehtii, heh- enkä edes ole jaellut numeroani laajemmin..  Wink
.

 kuu
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 10:25:15 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5081 : 23.11.2008 09:48:17 »

kengu, voitko asua missään kotoa poissa? niinkuin äideillä ja lapsilla on koulukoteja ja turvakoteja..

tigris, mieti mitä tunnet tyyppiä kohtaan.. miehiä on NIIN moneksi.. minä olin aina ravun kanssa se joka lähestyi, no ei aina.. harva jotenkin uskaltaa lääppiä ennen kuin pelaan takaisin samaan tyyliin.. miehet on toisaalta onneksi asialinjalla. yleensä. vaikka katteleehan ne. kai se on vähän silleen että partyissa enempi olis läheistoimintaa.. enpäs otakaan rapua pikkujouluihin tällä kertaa. siitäs saa..

Kiss
millä ajatuksella se yleensä on palaamassa..  rapu  angel

unohdin sen tunteistani kokonaan puoleksi vuodeksi, nyt pitää miettiä onko ko hullutus vielä tarpeen.. uranus viisi.. kuu viisi tulossa- jos se on joku kaksoisliekki, kai sitä sitte rakastaa jotenkin aina+? siis kun näkee, koskettaa, puhuu tms. se on todella menoiässä ja erittäin viriili tietysti  Grin

laugh  :Smiley
onpa maailma muuten pieni, paikka johon menen tänään, siellä yksi mies on työyhteyksistä tuttu, siis junnulätkä on hänen toinen juttunsa

LUMI on tosiaan tullut, romanttista ainakin sisätyöntekijöille, duunareista en tiedä.
 Cool

The End
                *    **          *

        *             *           *                *  *    *

*                *           *            * *
 

                                                                   The Start




            cocktails

    fun

       sanonko mitä..
« Viimeksi muokattu: 23.11.2008 10:52:49 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5082 : 23.11.2008 11:10:41 »

C: Kyllä mä muutan kotoa pois heti kun se tulee mahdolliseksi...
enskuussa pidetään psykiatrin ja muutaman sossunkans palaveri ja mietitään että
miten mulle järjestyis kämppä ja rahat vuokraan..  Smiley
Jee,tänään on viimeinen päivä kun pitää hoitaa sitä hoitokoiraa.. ei enää jaksais. Lips Sealed
Sit varmaan vietetään Suklaasilmänkans pitkästä aikaa kahdestaan aikaa.. smitten
aina melkeen pyöriny joko sen tai mun kavereita siinä meidän mukana...
Vitsi oon onnellinen kun sain mesen toimimaan!
Se on niin kauan temppuillut ja eilen sit jotenki kikkailin ja nyt se toimii  Cool

Vois lämmittää glögiä aamupalaks  coolsmiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5083 : 23.11.2008 11:54:50 »

Huomentapäivää tupaan.

Kengu, se on ihan terveellistä pysähtyä miettimään että minkälaisten ihmisten kanssa sitä elämänsä oikein jakaa. Toivottavasti sinulle järjestyy se oma asunto. Eihän se tietenkään kaikkia ongelmia ratkaise, mutta ainakin saisit olla rauhassa silloin kun siltä tuntuu.  Smiley

Tigrix, toi oli kyllä ihan oikein tehty, että heitit sen pihalle. Tollanen lääppiminen on inhottavaa ja viimeistään siitä pitäisi tajuta, jos toinen ei ole selvästi mukana, että ei nyt oo hyvä juttu.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5084 : 23.11.2008 13:17:43 »

Juu huomenta vaan täältäkin...

tigris, mieti mitä tunnet tyyppiä kohtaan.. miehiä on NIIN moneksi.. minä olin aina ravun kanssa se joka lähestyi, no ei aina.. harva jotenkin uskaltaa lääppiä ennen kuin pelaan takaisin samaan tyyliin.. miehet on toisaalta onneksi asialinjalla. yleensä. vaikka katteleehan ne. kai se on vähän silleen että partyissa enempi olis läheistoimintaa.. enpäs otakaan rapua pikkujouluihin tällä kertaa. siitäs saa..
Tigrix, toi oli kyllä ihan oikein tehty, että heitit sen pihalle. Tollanen lääppiminen on inhottavaa ja viimeistään siitä pitäisi tajuta, jos toinen ei ole selvästi mukana, että ei nyt oo hyvä juttu.

Joo kyllä yleensä suurin osa miehistä on hyvin asiallisia ainakin niitten näppiensä kanssa, kunnes nainen selkeesti antaa jotain merkkiä.. Olenhan tässä puolen vuoden aikana tapaillut muutamaa tyyppiä, niin ei kukaan niistä ole käynyt liian tuttavalliseksi, kun en oo osottanut sellaisen kiinnostuksen merkkejä..

Oon vähän sitä mieltä, että jos toista aletaan kosketteleen niin kaikki tapahtuu ajan kanssa ja oikeessa tilanteessa ja se oikea tilanne pitää vaan tunnistaa... Tuo eilinen oli ihan överikäyttäytymistä, jota vois ehkä odottaa humalassa olevalta tyypiltä, mutta tuo oli kyllä ihan selvin päin.. Oikeastaan kyllä juuri itse tykkään olla se joka tekee kaikki aloitteet ja joskus toimin aika suoraan itsekkin. Mutta se on vähän eri asia... Wink

tallennettu
Sivuja: 1 ... 337 338 [339] 340 341 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: