Sivuja: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618675 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5055 : 21.11.2008 16:09:17 »

Kohtalon ivaa....

Mä sain postista housut jotka tilasin, ne on kokoa 34 kuten yleensä...

Vedin ne ne sit päälleni ja ai perhana mikä punkeeminen.. Angry
Jupisin vaan mielessäni että nää nykyhousut näköjään rakennetaan aina vaan pienemmiksi,
vikahan ei voi tietenkään olla minussa!
Vedin mahan niin sisään kun pystyin, ja sain napin just ja just kiinni,
mutta kaikki läskit jäi puristuksiin  buck2 ja vyötärön yläpuolelle muodostui kiva makkara.. buck2

Katsoin peilistä ja repesin nauruun ihan totaalisesti.
Ja arvatkaa vaan, lensikö housujen nappi helvettiin sillä hetkellä ??! 
uglystupid2 2funny 2funny tickedoff 2funny Cheesy

Tämä kohtaus oli suoraan kuin jostain ö-luokan horror-komediasta!  uglystupid2

ÖHM...

Eikä siinä vielä kaikki, vaan tarina jatkuu...!

Postiluukustani tippui kohta kyseisen episodin jälkeen eräs mainos lappunen

"ETSIMME HENKILÖITÄ, JOTKA HALUAVAT LAIHTUA
vain aidosti kiinnostuneille
(herbalife jälleenmyyjä...)"

 2funny 2funny Mua naurattaa niiiin paljon, täällä vaan hihittelen niin että läskit löllyy...
Mutta siis nyt motivoiduin siitä että tuolle läskille pitää oikeesti tehdä jotain... Grin
En mä voi olla tällainen makkara.. 2funny
4kg pois.. knuppel2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5056 : 21.11.2008 16:20:23 »

Lionheart: Se on vain niin, että kun jokin asia on tullakseen elämään, siis kuin luotu asia, niin se tulee.

Kaikella ei tarttekkaan olla sanoja kuvaamaan sitä tunnetta. Elän tässä hetkessä ja nyt. Olen ihan onnellinen smitten

Joku mies sanoi kerran, että mtäs nyt mennä sekaisin intiaaneista sillä he ovat ihmisiä siinä missä me myös. No on hemmetti vieköön, sanoin sille. Intiaaneissa on vaan se jokin!
Ymmärrän.  Smiley Ja halusin vielä sanoa, etten tarkottanu mitenkää vähätellä tai haukkua intiaaneja.  Smiley

Pian olis tarkotuksena lähteä, kuumeesta huolimatta, kuvaamaan toi auringonlasku. Tuli yhtäkkinen halu päästä ikuistamaan se tuolta mein jyrkänteeltä.

Mul oli tapana käydä siellä mun enkelin, edellisen koiran siis, kanssa kuvaamassa auringonlaskuja. Nyt mun enkeli ei enää lähe mun mukaan. Sanoin sille kerran et joku päivä me ollaan osa auringonlaskua. Nyt se on osa sitä. Frozen tears fallin from my emerald green eyes.

No pain.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5057 : 21.11.2008 16:31:11 »

Lionheart: Se on vain niin, että kun jokin asia on tullakseen elämään, siis kuin luotu asia, niin se tulee.

Kaikella ei tarttekkaan olla sanoja kuvaamaan sitä tunnetta. Elän tässä hetkessä ja nyt. Olen ihan onnellinen smitten

Joku mies sanoi kerran, että mtäs nyt mennä sekaisin intiaaneista sillä he ovat ihmisiä siinä missä me myös. No on hemmetti vieköön, sanoin sille. Intiaaneissa on vaan se jokin!
Ymmärrän.  Smiley Ja halusin vielä sanoa, etten tarkottanu mitenkää vähätellä tai haukkua intiaaneja.  Smiley

Pian olis tarkotuksena lähteä, kuumeesta huolimatta, kuvaamaan toi auringonlasku. Tuli yhtäkkinen halu päästä ikuistamaan se tuolta mein jyrkänteeltä.

Mul oli tapana käydä siellä mun enkelin, edellisen koiran siis, kanssa kuvaamassa auringonlaskuja. Nyt mun enkeli ei enää lähe mun mukaan. Sanoin sille kerran et joku päivä me ollaan osa auringonlaskua. Nyt se on osa sitä. Frozen tears fallin from my emerald green eyes.

No pain.

Sinulla on sydän paikallaan, Lionheart Smiley

Käyhän vaan kuvaamassa. Itsekkin harrastan valokuvausta ja auringonlasku on mitä kaunein. Hyvä ettei tule sitä katsellessa tippa linssiin smitten

Minäkin haluaisin itselleni koiran - olen halunnut ties miten monta vuotta. Pikkutyttönä hoidan naapurimme skotlanninpaimenkoiraa; käytin lenkillä, harjasin sen upeaa turkkia ja leikin sen kanssa. Sitten kun se kuoli, niin olin pitkään todella surullinen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5058 : 21.11.2008 16:33:19 »

takkatuli

väkeviä

romantiikkaa

mielikuvitusta

juhlia..

Kuulostaa täydelliseltä..  :Smiley

Mustikkakeittoa, kotisohva, Disney Channel ja koira seurana.. Vaihdetaanko?  Grin

Mä oon miettiny tota intiaanijuttuu.. Mikä heissä kiehtoo?  Huh Kun siis.. Noh, en oo perehtyny asiaan. Tein kerran jonkun esitelmän intiaaneista ja ne vaikutti tylsiltä. Ärsyttävää kun pohjustan mielipiteeni aina yksittäisien tapahtumien varaan. Mikä toinen mahdollisuus häh..  :Smiley

Ihmisillä on jäänyt kuva intiaaneista, et he ovat villejä, saalistavia villi-ihmisiä. No pitäähän se paikkaansa, mutta ei ne mitään ihmispetoja ole eikä kyllä villejäkää. Kun syvällisemmin tutustuu niin tietää mitä tarkoitin tällä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5059 : 21.11.2008 16:46:42 »

Mä kävin ottamassa lävistyksen  Cheesy
Alahuulen alapuolelle.. ei keskelle leukaa vaan siihen sivulle,ja voi miten nätti! smitten
(varsinki sit ku saa vaihtaa normaalin korun...)
Syöminen on vaan tällähetkellä vähä kivuliasta ku se koru sit liikkuu siinä niin paljon.. aiaiai...
Nyt hoitokoiraa lenkittämään,onneks unohdin sipsipussin sinne niin meen vähä
normaalia innokkaammin sinne  knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5060 : 21.11.2008 16:47:12 »

Kiitoksia Saturnalia tuosta kaikesta infosta.

Meillä täällä pienessä suomenmaassa varmaan ajatellaan, että kaikki mikä on kaukanameistä ja on jotenkin poikkeavanlaista muualla, muihin kansoihin verrattuna, tuottaa jänniä mielikuvia. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5061 : 21.11.2008 18:17:25 »

Sinulla on sydän paikallaan, Lionheart Smiley
Kiitos.  Smiley

Kummallista.. Kun kirjotin tota viimisintä viestiäni niin itkin ja se itku ei loppunu viel sillonkaa ku lähin ulos. Ku kävelin sinne kallion päälle ja otin ekan kuvan ni se suru vaa hävis. Mä jäin sinne istumaan vielä senki jälkeen ku kamerasta loppu akku ja tuli pimeetä. Jouduin kävelee ton metsän läpi yksin pimeessä, ja vaikka pelkään pimeetä yli kaiken ni mua ei pelottanu äsken yhtään. Hymyilin vaa.. Ja nyt olo on ihan.. olematon. Ihan ku en olis tässä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5062 : 21.11.2008 18:33:21 »

Sinulla on sydän paikallaan, Lionheart Smiley
Kiitos.  Smiley

Kummallista.. Kun kirjotin tota viimisintä viestiäni niin itkin ja se itku ei loppunu viel sillonkaa ku lähin ulos. Ku kävelin sinne kallion päälle ja otin ekan kuvan ni se suru vaa hävis. Mä jäin sinne istumaan vielä senki jälkeen ku kamerasta loppu akku ja tuli pimeetä. Jouduin kävelee ton metsän läpi yksin pimeessä, ja vaikka pelkään pimeetä yli kaiken ni mua ei pelottanu äsken yhtään. Hymyilin vaa.. Ja nyt olo on ihan.. olematon. Ihan ku en olis tässä.

Sulla varmaan tuli sellainen kaipuu omaa "enkeliä" kohtaan. Voi kuule, itken se minäkin aina silloin tällöin. Itku kyllä helpottaa ja yleensä sen jälkeen on olo ihmeen levollinen. Hyvä on vaan, että on sulla tuollainen herkkäpuoli. Smiley

Minä muistan kun pikkutyttönä joudun menemään erään kaverin luo pimeää polkua pitkin. Pinkaisin aina kovaa vauhtia sen polun koska mulla alkoi mielikuvitus niin laukkaamaan että... Joskus poistin pelkoa viheltämällä ikään kuin pahoja henkiä pois, mitä mukamas mielikuvitus tuotti.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5063 : 21.11.2008 18:53:09 »

 smitten

Soitin oinakselle, eikä meillä näköjään enää ollutkaan mitään riitaa (mun riidat aina "katoo" kun vaan unohdan ne)  Grin ja sit se lupas tulla vaihtaan huomenna mun autoon renkaat..


 oinas oinas oinas oinas oinas jee!

Juuh, joskus vaan itkettää... Mä vuokrasin ärrältä Narnian samalla kun hain tuon mun housupaketin...
Katselin koko aamun Narniaa ja itkin varmaan kolmessa eri kohtaa ihan vollottamalla, eikä sille meinannut tulla loppua..
Mä oon just tällanen että itken kaikelle fiktiolle, mutta omille suruille ja murheille en kyyneltäkään. En vaan osaa surra mitään todellisia asioita, kun en ota niitä ehkä niin vakavasti.. Toisaalta itken kauneutta ja liikutusta, hyviä asioita, jotka nostaa pintaan herkkyyden..

Eilen itkin kun kävin metsässä kävelyllä ja siellä oli niin kaunista... Olin niin kiitollinen etten voinut kuin vuodattaa muutamia kyyneliä, ihan vain sen takia että se kosketti niin voimakkaasti... Luonto ja luonnon kauneus saa mut usein kyyneliin. Varmaan siksi että se ihmeellisyys ja kauneus on niin suoria ilmentymiä jumaluudesta.. Tulee täyteen toivoa ja uskoa siitä, että hyvyyteen ja rakkauteen voi uskoa, kun on olemassa vielä puhtautta ja viattomuutta.

Usein kun illalla on kävelyllä, niin oon ihan myyty... Myyty. En osaa edes kuvata sitä tunnetta. Kun hengitän keuhkot täyteen puhdasta ilmaa, kävelen metsässä, kuulen kun metsä huokailee ja elää.. Näen taivaan ja se syvän sininen väri uppoaa suoraan mun sieluun ja tähdet puhuu mulle kuin ne olisi eläviä. Mä koen sen kaiken niin suurena, jonain niin mahtavana ja eheyttävänä, että sanat loppuu...

Eikö elämä olekkin ihmeellistä?  Cry smitten smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5064 : 21.11.2008 19:11:55 »

Mä joskus häpeen omaa herkkyyttäni. Saattasko johtuu siitä, ettei meillä kotona koskaan itketä ja jos itkee ni mutsi tai faija huutaa vaan et "Lopeta tollane vollottamine! Ryhdistäydy!". Siinä kai syy, etten itke ihmisten nähden.

Sain just tietää et mummi on saanu sydänkohtauksen aamulla. Faija kerto siitä näin: "Onks kukaa käyny hakee postii? Mummi muuten sai sydänkohtauksen aamulla."

Mitä helvettiä maailmalla tänää tapahtuu? Mul menee ny ohi. Ehkä hyvä niin.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5065 : 21.11.2008 20:29:21 »

Mitä mieltä olette... Jos joku mielestänne ärsyttävä tyyppi ajelisi mielestänne typerällä autollaan pitäen aina älytöntä meteliä, niin tulisiko mieleen käydä kusemassa sen auton tankkiin ja puhkoo renkaat - ihan niinkuin vaan siksi että "ärsytti" ...  uglystupid2

Jos joku tekee näin, onko sillä kaikki ihan kohdallaan?

Mulle ei tulis mieleen hajottaa kenenkään omaisuutta, vaikka olisin mitenkä vihanen.
Se ei ole oikeutettua eikä ollenkaan reilua.... Ihan älytöntä.
Tai siis tulis ehkä mieleen, mutta en toteuttaisi ikimaailmassa, siis juuri siitä tämä juttu tuli mieleen.
Kerroin mister Urakoitsijalle, miten tekis mieli tehdä jotain, niin se kertoi tehneensä tuon yllä olevan jutun jonkin aikaa sitten ihan muuten vaan. Tyypille ketä hän ei edes tunne!  idiot2

Haloo  uglystupid2 Nyt mä muistan jälleen ne ajat, jolloin haukuin häntä tunnevammaiseksi narsistiksi.. Ja että häneltä puuttuu jokin empatialohko aivoista.. Nyt tajusin sen uudelleen.. Miten se silti osaa olla niin muka älyttömän miellyttävä ihminen?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5066 : 21.11.2008 20:43:52 »

Niin ja vielä se kun sieltä alkoi tulemaan ties mitä neuvoa ja vinkkiä...
Että sitten vaikka tekee vasaralla pari lommoa eri puolelle autoa yms yms....
No enpä itse olisi edes tajunnut että vasaralla voi tehdä autoihin lommoja.. 2funny
Kun en ole koskaan suunnitellut sellaista!

Ja jotenkin kummaa kun on mukatuntenut jonkun kolme vuotta ja sitten se yhtäkkiä kertoo tehneensä tällaista -- ja aika paljon kuulemma nuorempana....

Hohhoijaa.

Tekis mieli lyödä sitä vasaralla päähän.  knuppel2 ((mutta en lyö))  Grin
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #5067 : 21.11.2008 21:34:28 »

Joko joku jossakin on kysynyt, että mikä on syntymäpaikkakunta kun syntyy lentokoneessa kesken lennon? Näinhän kävi yhdelle typykälle eilenkös se oli. En selannut kaikkia topikkeja, joten vastaus on saattanut jo olla jossakin. Tietääkö kukaan?   Huh
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5068 : 21.11.2008 23:46:06 »

Kazakstanin yllä syntymä oli tapahtunut ja lapsi saa Ruotsin kansalaisuuden.
Näin kertoo ainakin Ilta-Sanomat.
Syntymäpaikkakunta, hmm...?
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5069 : 22.11.2008 01:54:01 »



                           coolsmiley


                 Kansalaisuus selviää, mutta syntymäpaikka on Bisnesss-luokka/ Finnair.


                                            angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: