Sivuja: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618746 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4980 : 16.11.2008 14:02:05 »

Kiva kuulla LIONHEART että teillä taas sujuu jellonankans  smitten

Mä laitoin äsken viestin muutamille kavereille joita en oo vähään aikaan nähny että milloin
olis aikaa taas tavata... lähti viesti  leijona, jousimies, kaksoset ja  oinas:lle   smitten
Saas nähä.. huomenna meen varmaan ainaki psykiatrin jälkeen suoraan käymään  kaksoset:sella
kun se asuu siinä ihan sairaalan vieressä  Smiley
Muista en sit tiedä ku eivät oo vielä vastannu...
Pitää vähä elvyttää näitä kaverisuhteita ku alkaa kyllästymään näihin pelkkiin  leijona:niin
vaikkei niissä vikaa ookaan.. (paitsi sillä toisella heittää päässä  uglystupid2 )

Oli ihan kivaa eilen keilaamassa... Suklaasilmä otti sen yhden kaverinki sinne mukaan niin meitä
oli sit neljä kaikenkaikkiaan.. mulla lähti yhdessä vaiheessa se keilapallo väärään suuntaan
vierimään  Cheesy Grin
Otetaan varmaan uusiks ensviikolla... (taas on suunnitellu ensviikolla ties mitä kaikkee
ja torstaista eteenpäin pitäis hoitokoiraki hoitaa 4pvä... saan taas sen koko talon käyttööni
jos vaan haluan siellä olla  Cool)

Nyt syömään ja siivoomaan rekkatyyppien oleskelutiloja... en oo taas moneen viikkoon käyny siellä
siivoomassa.. voi olla aikamoinen sotku  knuppel2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4981 : 16.11.2008 17:17:11 »

Täälläkin tulee kunnolla lunta  Cool
Otin Routa rakkaan mukaan siivoushommiin (auttoikin paljon,meni heti roskikselle kurkkimaan josko olis
ruokaa  Grin) Mutta nyt on hyvä mieli kun sain siivottua...

Nyt voi vaan laiskotella loppuillan.. vois laittaa saunanki päälle hetken päästä  smitten
Nyt kuitenki lämmintä kaakaota ja paahtoleipiä! Tongue Hirrrvee nälkä!!

Joku leffa olis kyllä kiva kattoo mutta mä onneton en osaa ladata niitä netistä ku se koko ohjelma
on jotenki seonnu.. niin ainut vaihtoehto olis kattoo joku vanha leffa tuolta... hmm...
Suklaasilmä on saanu netistä Saw 5 :sen ja mä oon ihan hullu Saw fani.. mutta en millään jaksa
tänään enää lähtee kattomaan sitä sinne..
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 17:24:02 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4982 : 16.11.2008 19:06:08 »

Kuinka sattuki!  Grin Mä katoin Saw V:n just netist  Smiley Olihan se.. upea  Shocked Silti vähä meni jotai ohi huonon kuvanlaadun takia (kuvattu tietenki leffateatteris ja sit kamerasta suoraan koneelle suurempia korjailematta..)  Sad Mut ei parane valittaa  Grin

Tääl ei tuu lunta vaa vettä  tickedoff
Ja Jellonan kans menee loistavasti. I just.. love him  :Smiley smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4983 : 16.11.2008 23:17:48 »

Mä olin tänään töissä.. Soitettiin siinä varttia vaille kaks että täällä on katastrofi, pääsetkö iltavuoroon heti..
Mä sit juoksin suihkun läpi töihin, olin siellä 20min päästä soitosta (7km työmatka vielä)..
((joo en ajanut ylinopeutta))

Tuli sellainen olo, että olisin voinut jäädä sinne yöks vaikka aamukskin..


Mä vaan en kestä tätä tilannetta täällä..
Tai en tiedä onko mitään tilannetta olemassakaan, kunhan kehittelen päässäni draamoja..

En tiedä mitä teen. Se surettaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4984 : 16.11.2008 23:46:57 »

Joo...

Siis täällä tuulee niin pohjoisesta että huhhuh.....
Mä oon harrastanut rehellisyyttä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4985 : 17.11.2008 00:25:57 »

Helvata  Cheesy .. Siis mister Urakoitsija ei haluu enää olla tekemisissä, Elviksen kanssa välit myös viileni kun kerroin että mitä kaikkea tässä on ja sit oinaksen suututin muuten vaan, meillä oli ihan tajuton riita ja varmaankin sellainen ettei tarvitse enää olla tekemisissä..

Tässä mä sit vaan mietin että mitä ****ä ... Suututin tai sain kaikki pettymään..

Sitten  jousimies tulee meseen ja pyytää mua kanssaan leffaan..
Haha.. En päässyt vieläkään eroon kaikista miehistä.. Grin
(niin ja tää ei nyt ole se juopponarkkarirenttu  jousimies , vaan yks vanha opiskelukaveri)
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4986 : 17.11.2008 10:27:14 »

Kuulostaa hauskalta se sun pikkuikkuna, Saturnalia - ihan kuin jostain satujentalosta Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4987 : 17.11.2008 11:08:23 »

Huomenta ! Smiley
Kerranki ajoissa hereillä,jopa ilman herätyskelloa  Shocked Ehkäpä nuo multivitamiini tabletit vähä on auttanutkin!
Vitsi mua jännittää... miten uskallan mennä sinne psykiatrille... Lips Sealed KÄÄK !
No pitää vaan yrittää rauhoittaa mielensä..hyvin se menee..
Ja illalla Suklaasilmän luo katsomaan Saw 5:nen  smitten

Pikkusisko ( vesimies) oli eilen tullu junalla kotiin vaikka sen olis pitäny mennä perhekodille...
Kohtapuolin ne akat tulee autolla tänne ja hakemaan sen sinne..
Saa nähdä ottaako ne viimeisetki lomat siltä pois ku tekee tollasia
tempauksia  knuppel2

Vois kehitellä jotain aamupalaa. :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4988 : 17.11.2008 13:07:57 »

Saturnalia, tuosta tulikin mieleen, kun mainitsi nukkekodin. 80-luvun puolessa välissä esitettiin teeveessä Hiidenvirta sarja. Tämän sarjan muistaavat etenkin nyt 30+ vuotiaat. Jotain erikoista tuntui olevan sun talossa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4989 : 17.11.2008 14:22:15 »

tigrikselle edelleen.. elämää se on vaan..

oinasmiehen sanoin; miehet tulee ja menee

tajusin tossa erittäin kiireisenä, etten enää edes välitä ravusta.. miten voisi.. no hyvä, kun ei kenestäkään nyt just, eipä stressaa

siis Silleen välitä, muita ihmisiä piisaa

ihmiset on olleet tosi omituisia ympärillä, lupauksia, pettymyksiä, juonia, kaikkea. ei jaksais.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #4990 : 17.11.2008 14:36:29 »

 Huomenia, kauheata sähläystä heti aamusta. Tänään tulee vieraita ja pitää siistiä paikkoja, vauhti päällä... Keskiviikkona työhaastattelu ja Sopivasti  merkurius  aspect_opp MC transiitti tulee päälle  Grin, varmaan aika sanasekoilua saa kuulla. Yyh.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4991 : 17.11.2008 15:29:28 »

saisinko kysyä noin yleisesti, että miksi onni ja onnettomuus on niin kovasti riippuvainen siitä, että on rakastunut tms? vai onko? toinen nostaa ja laskee?? täällähän on mm mainittu, että se kestää noin 2v.

kun itse mietin, niin olihan se ihastus vuosi sitten aika olennainen tekijä siinä "huuma"-olotilassa. mutta kun eihän se kestä, vaikka itse haluaisi. toinen voi aina keksiä muuta.

siis ei huuma aivan pelkästään menestyksestä, matkoista tai henkisistä jutuista tule.. kyllä se toinen jotain siihen tuo. mutta mitä?

olen oikeasti sitä mieltä, että sielukumppanin tai kumppanin löytyminen ei tosiaan tarkoita mitään kestävää onnea. jos olisi, kai se olisi jo voinut tapahtua! kun rapu laittoi numeronsa, en ole vieläkään ottanut yhteyttä, koska kuitenkin muistin miltä tuntui kun hän katosi.

tuntui yhtä ikävältä kuin kauriin äkkimuutos; kesäkuussa oli hyvin outo tyhjä tunne, joka on sittemmin "täyttynyt".. olin valmis "johonkin" kesän alussa, mutta tuliko sellaista kunnollista? oinaan ehdotuksia..  coolsmiley

olen kuullut liikaa selityksiäkin siitä mitä on kun kaksoisliekki tai sielukumppani katoaa. näin muuten tosi painostavan unen kauriista, joka oli myös jonkinlainen sielukumppani. tapasin hänet taas ja hän eli jossain erakkokämpässä, rikkinäisenä sieluna, jossain kaukana, jonkun porukan kanssa. en ole edes koskaan toivonut että tapaisin hänet enää, oli pätevä jätkä tai ei. ravun kanssa, kun sain numeron, äkkiä tuntui että on ihan sama tapaanko. en ainakaan rupea samaan rumbaan. sitten aloin epäillä ettei se ole vieläkään valmis puhumaan mistään. no mitä se sitten olisi? mitä näille kuuluisi sanoa?

tai tehdä? oikeastaan mitään fyysistä en ravulta kaipaa.. en oikein tiedä mitä. he olivat vain jonkinlaisia ääriesimerkkejä.

tai kun oinas keksi haluta jotain suhdetta kanssani ja en ollut valmis, niin nyt kun voisi vaikka tavata sen, se ei oikein havaitse asiaa. ehkä olen niin laiska kaikkien suuntaan, oikeitten ja väärien. onhan sitä monia miehiä, kait, mutta on ollut ainakin niin tajuton kiire huomiseen asti, etten ole ehtinyt huomata. 25h vrk:ssa mennään

muuten kirjoitinpa listan, että jos meidän kaikkien välillä noiden kanssa, siis vaikka  jousimies  skorpioni  kauris  rapu olisi joku sielun  rakkaus ja mitä olisi se oppi, niin ANTEEKSIANTO .. koko ajan vain uudestaan.

miksi pitää oppia sitä NIIN paljon? (ilmeisesti ei täydy enää kun ei rakastu)

heti kun katsoo jotakuta, tulee enää mielen "jahas mikä läksy tällä kertaa"..

eri kielillä..

sieluryhmä.. läksyt.. Itselleen.. niin..

tietokoneet olleet tosi järjettömiä tänään ja myös hajoilleet viikon ajan, mahtaa olla Merkkari minulla jotenkin nurinpäin. siis myös tohon oinaaseen liittyen.
..
« Viimeksi muokattu: 17.11.2008 15:44:14 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4992 : 17.11.2008 15:47:54 »

Onnee Saturnalia!! Ihanaa kun oot in lööv... smitten smitten smitten smitten

Hei pliis..
Kuka vaihtais mulle autoon talvirenkaat, kun en yksin uskalla tehdä sitä vaikka luulen osaavani..??
(tai siis pelkään etten sais kiristettyä niitä tarpeeks)..


Voisko joku vaikka varastaa tuon auton multa, niin ei tarviis miettii enää kaikkia siihen liittyviä juttuja?
Se meinaan vie mun kaikki rahat.. En vaan tiä miten pärjäisin ilman autoa kun en oikeen oo mitään bussilla kulkevaa sorttia. Suoraan sanoen en osaa katsoo ees aikatauluja ja tajua yhtään mitään mistään kaupunkibusseista kun en oo niitä koskaan käyttänyt.. Hirveen rajottava ajatus, että pitäis mennä jonnekin jonkun bussin aikataulun mukasesti, eikä omalla autolla silloin kun huvittaa..

Ja mun käsittääkseni tuonne mun työpaikalle päin ei oikeen hirveessti kulje busseja.. Ei kauheen kätevä kun työmatka on jotain 7km...

Miten voi pärjätä ilman punasta pientä romua golffia?? smitten
Se on niin mun näkönen auto, pitää ihan kauheeta ääntäkin.. Grin NNNNÖÖÖÖÖ ... WROOOOM ...
Ja mikä kiihtyvyys!!  2funny

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4993 : 17.11.2008 16:01:08 »

varmaankin ajan takaa jotain energiatason juttua, jotain elämää suurempaa.. tällä kysymyksellä. jos kaikki on energiaa, ajatus, raha, ja ihmiset.

noin muuten kaikki tuntuu aika mekaaniselta edelleen.. (jopa talous ja sen astrolooginen tulkinta)

mutta tunne ja sielu olis niinkun jotain elävää, hieman arvaamatontakin.. ehkä rakkaus on luonteeltaan arvaamatonta, olin nuorempana ajatellut että näin ei olisi. ehkä käännekohta on ollut ne kaksoisliekkikokemukset, koska sen jälkeen Toinen ei tunnu (tosissaan) niin ratkaisevalta..

minkä jälkeen ajattelen, että arvaamaton asia ei voi olla niin tärkeä kuin esim työ ja raha, jotka ovat aika arvattavissa, ainakin itselläni.. jo monta vuotta.

ehkä rakkaus tai Toinen on se musta hevonen.

voi pettää tai joskus jopa olla positiivisempi kuin olettaa?

tai siis, koska olen NIIN syvällinen ihminen, ei keskimääräinen mies edes oleta minulta sitä, mitä voisin antaa, joten he eivät anna..

tms..

toisaalta

monia on tullut ja mennyt ..

meinasin alkaa kirjoittaa pitkän viestin Universumin rakenteesta, katsotaan teenkö sen, siis Homman pointti. kun alkusielu jakaantuu ja sielut tekee eri juttuja eri elämissä, sitten valaistutaan ja homma on ohi.. niin mitä sitten.. mitä täsmälleen piti tapahtua siinä välissä..

minun uusi tuttuni on kans autofani, istuin sport Mersussa tossa vkloppua ennen.. 
« Viimeksi muokattu: 17.11.2008 16:05:04 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4994 : 17.11.2008 16:04:28 »

Saturnalia, tuosta tulikin mieleen, kun mainitsi nukkekodin. 80-luvun puolessa välissä esitettiin teeveessä Hiidenvirta sarja. Tämän sarjan muistaavat etenkin nyt 30+ vuotiaat. Jotain erikoista tuntui olevan sun talossa Smiley

Siis luoja mä näin painajaisia siitä nukesta mikä siinä virrassa lojui!  Shocked Sarja oli niin jännä, etten tajua miksi sain katsoa sitä  Huh

Katoin tuon Hiidenvirran nyt menneenä vkonloppuna youtubelta. Ei se pelottanut entisenlailla kuin silloin pikkutyttönä. Eikä kyllä se musiikkikaan ollut painostavan tuntuinen. No pikkutyttönä sitä pelkäs tietty tuollaisia outoja juttuja kun ne olivat uusia ja outoja.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 331 332 [333] 334 335 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: