Sivuja: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618942 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4950 : 14.11.2008 12:35:42 »

tarkoitin että kukaan ei tee tarpeeksi vaikutusta.. enkä jaksa tuhlata energiaa.

ravun voisi nähdä varmistaakseen, että mitään ei enää opita, jos toinen ei halua oppia.

oinas taas.. eiku joku leijona..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4951 : 14.11.2008 12:38:34 »

oinas on ollut hiljaa 8pv..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4952 : 14.11.2008 12:45:39 »

Höpö, höpö, sulle nyt C.

Uskallusta enemmän kehiin. Eikun vaan nyt vauhtia rattaisiin. Oinas voi olla hiljaa ja ties miten vielä. Oinasmies ei vehtailua katsele. Nyt kuule menoks, sanoo Annie Lennox Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4953 : 14.11.2008 12:55:41 »

Huomenta!!

Mä heräsin varttia vaille 11 kun kaveri soitti että lähtisinkö koululle syömään... En sit ihan jaksanut lähteä niin äkkiä..

Mulla on uskomattoman huippu olo kun sain eilen tehtyä kaksi kirjallista työtä.. Kehityshankkeista, esimiehen asemista ja päihdestrategioista työpaikoilla oli se ensimmäinen työ (tuli 9 sivua) ja toinen työ medialukutaidosta sairaanhoitajan ammatissa (sitä en jaksanut tehdä kuin 2 sivua).. Jes!! Nyt on nekin pois alta!!

Pitäis tehdä yksi 5 sivuinen tehtävä vielä ja kaksi itsearviointia.. Ooh mitä schaissea... Undecided

Sen jälkeen yksi kirja-analyysi (en vielä edes tiedä mistä kirjasta), lukee pari hoitotieteellistä tutkimusta ja analysoida ne, kirjoittaa masennuksesta ja eri hoitomenetelmistä sellainen aika kattava sepustus...

sitten olen videoinut kaverini kanssa tunnin mittaisen session, jossa hän esittää anorektikkoa joka on juuri hakeutunut terapiaan ja minä olen se hoitaja joka tekee hänelle tulohaastattelun, kartoittaa tilanteen ja käymme hieman "hoidollista keskustelua" ja minun pitäisi reflektoida nyt itseäni......

On tässä vielä pari hommaa!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4954 : 14.11.2008 13:05:24 »

pitäis kehittää libidoa uran keskelle.. kun sanoin oinaalle jes, se meni mykäksi. oliko se siis liikaa.

miehet, joo
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4955 : 14.11.2008 13:07:39 »

Tämä pässi lähtee tänään pääkaupungin humuun. Pikkujouluihin on tulossa vain 72 tyypiä joista oon nähnyt 22 valmiiksi.
Sydämeni pohjasta toivon, ettei tänään tarvi puolustautua/puolustella olemustani  idiot2.
Jännää ja tylsää et aina tulee nää samat jutut vastaan..

Miksihän se tuntuu olevan niin, että jos on esim. millisiili ja nainen on heti lesbo  uglystupid2.
Ihmiset on niiiiiiiin hassuja omien stereotypia ajattelunsa kanssa.
Kuinka paljon se voi oikeesti sattua jos avartaa mieltään edes millin  Grin Tongue
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4956 : 14.11.2008 13:30:43 »

Joo, mäkin olen kohdannut tätä lesboksi nimittelyä.. Tässä pari esimerkkiä, ei kaikki..

Tai kerran kun oli juuri tullut kampaajalta niin että toinen puoli päästä oli siili ja toinen puoli pitempi ja menin baariin.. Niin yksi puolituttujen tyyppien miespuolinen kaveri tuli kysymään multa että ootko sä kasvissyöjä, sillon olin ja sanoin että joo.. "Mä tiesin että sä oot just tollanen helvetin kasvissyöjä lesbo!!".. Sitten se aukoi mulle aikansa päätänsä ja mä pyörittelin silmiä päässäni ja naureskelin.. kohta sen tyttöystävä tuli siihen ja veti sitä turpiin, en tiedä miksi. Mutta jokseenkin koominen tapaus..

Sitten joku toinen kerta olin baarissa  leijona ystävän kanssa jolla oli päällä löysät housut, kauluspaita ja kravatti.. hengattiin koko ilta kaksin kunnes loppuillasta meidän seuraan lyöttäytyi yksi nainen ja kävi ilmi sitten että hän oli lesbo ja oli luullut että mekin olimme..

Kerran, kävelimme  leijona kanssa kaupungilla keskellä päivää kylkikyljessä, en muista oliko käsi kädessä, mutta joku ohikulkija sanoi kohdalla "v*tun lepakot!" ...

Joo!  Grin

No  leijona lla onkin vähän sellainen äijämäinen ja metroseksuaali tyyli ja ilmankos kun me ollaan aina niin läheisiä, meitä luullaan lesboiksi.... Mutta se on kummaa miten ihmeellisiä ja törkeitä kommentteja tulee! Miten ihmiset voi olla niin suvaitsemattomia?  idiot2 idiot2 Se on ihan tajutonta.. Että joku katsoo oikeudekseen huudella tai aukoa päätänsä..
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4957 : 14.11.2008 13:37:17 »

Viimeviikonloppuna ystävän synttäreillä yksi mulle tuntematon ihminen sanoi että näillä tisseillä ja lantiolla menen hukkaan lesbona-mutta hän voi uhrautua ja parantaa mut "normaaliksi".
Oli aika turha edes yrittää selittää mitään, joten vastasin vaan että uskoo unelmiinsa, koska kukaan muu tuskin tekee niin..
Kaveri oli suht kännissä ja kävi höpöttämässä vähän väliä samaa. Ja kun avo tuli paikalle sain jonkun kommentin et olinkin pihtari-huora-lesbo  uglystupid2 2funny

Joskus jaksaa selittää, mut ei aina..tänään olis se ei aina fiilis  police
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4958 : 14.11.2008 15:15:44 »

Mietin aivan samaa kuin Dawnchild tuota Postin tekstiä lukiessani.

Itse koen sekä huonommuuden että paremmuuden tunteet jotenkin vahingollisiksi ihmissuhteissa. Ne kun aiheuttavat toisaalta kateutta tai sitten alistamista/alistumista ja hyväksikäyttöä. Pyrkimys olisi nähdä kaikki tasavertaisina kanssakulkijoina itse mukaan lukien. Kukaan ei ole toinen toistaan huonompi tai parempi. Näin minulle on lapsena opetettu.

Mietin tuohon Kengun juttuun liittyen, että tosiaan... se on todella hankalaa lapsen tai nuoren ihmisen ymmärtää mikä on hyväksyttävää ja normaalia ja mikä taas ei jos kasvuolot on ollu ihan epäloogiset tai on jo pienenä tottunut huonoon kohteluun. Silloin olisi hyvä, jos elämässä olisi edes joku sellainen ihminen, joka käytöksellään ja olemuksellaan kertoisi lapselle tai nuorelle tai vaikka aikuiselle mikä on normaalia ja hyväksyttävää käytöstä. Mitä voi hyväksyä ja missä menee raja. Joskus se käsitys kun on ihan todella vääristynyt.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4959 : 14.11.2008 15:30:14 »

Sepä se, miten sen ketjun oikein saisi katkaistua? Jos en minä niin ehkä seuraavat sukupolvet??  Huh
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #4960 : 14.11.2008 15:36:45 »


Hei Posti, tarkoitatko sanoa, että se jos ei tunne itseään huonommaksi kuin muut, on jo narsismia?

Pitäisikö ihmisen tuntea itsensä huonommaksi kuin muut ollakseen hyvä ihminen?

Kirjoitan liikaa vain ohimennen eli yritän nyt selventää. Tarkoitan sitä, että itsensä tunteminen huonommaksi kuin muut on niin yleinen ilmiö, että sitä voidaan pitää normaalina ominaisuutena ihmisyydessä. Myös hyvin itsevarmat ihmiset tuntevat jossakin asiassa olevansa huonompia kuin muut. Minulla on aina ollut erittäin heikko itsetunto, mutta nyt keski-iässä olen huomannut että se on normaalia. Sen vuoksi en enää pidä itseäni muita huonompana vaikka tunnen edelleen olevani monissa asioissa muita huonompi. Toisin sanoen itsensä tunteminen huonoksi ei tee ihmistä huonoksi. Heikollakin itsetunnolla varustettu ihminen on tasa-arvoinen ja yhdenvertainen muun ihmiskunnan kanssa vaikka tuo tunne viestittää muuta. Tämän ajatuksen keksiminen omassa elämässäni vapautti minut olemasta liian nöyrä ja kiltti. Pidän sitä itseni tuntemisena ja hyväksymisenä sellaisena kuin olen. Mielestäni tuo tunne on meissä ihmisissä herättämässä ajatuksia. Jopa Dalai Lama niin ihana ihminen kuin onkin, tuntee hetkittäin olevansa huonompi kuin muut. Oivallus on siinä, ettei anna tunteen ohjata itseä. Tunteet ovat viestejä, mutta eivät läheskään aina suuria totuuksia. Tuntea olevansa huonompi kuin muut ei tarkoita, että on huonompi kuin muut. Jos siis en lainkaan näkisi ja hyväksyisi omia huonoja puoliani, olisin narsisti.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4961 : 14.11.2008 15:46:45 »

Hieno ajatus tuo tunteiden mieltäminen viesteinä. Eikä ehdottomina totuuksina. Hyvä pointti.

Tuosta ketjusta vielä... niin luulen että minulla taas on tehtävänä katkaista joku sellainen marttyyriketju mikä tulee äitini puolelta. Sekä sellainen päteminen työn kautta-ketju joka taas tulee isän puolelta. Isällä kun on kanssa aikamoinen sisarusparvi ja siellä on sitä kilpailua ollut ihan todella paljon.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4962 : 14.11.2008 15:57:36 »

Joo kyllä noita ketjuja on. Minullekin erittäin tuttu tuo "kaikki on mun syytä"-ketju...  Huh

mietin kans eilen kun näiden sivujen kanssa oli tosi paljon ongelmia että oon varmaan tehny jotain väärää kun en pääse tänne ja joku juttu tässä nyt on.  idiot2 buck2

Toisaalta ehkä ihan hyvä, että välillä noi tunteet muistuttaa itsestään niin sitten osaa taas miettiä sitä asiaa...  Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4963 : 14.11.2008 16:12:38 »

Munki isää on kans hakattu ja alistettu silloinku se oli lapsi... siirsi sen tavan sit omille lapsilleen  Cry
Sillä on 13 sisarusta ja mun äitillä on 10.. itselläni on 8 sisarusta..
(vanhemmat lestadiolaisia,kukaan lapsista ei)
Veljet: harka, harka ja  kauris
Siskot: harka, vesimies, jousimies, leijona ja skorpioni

kaikki yhtä rakkaita  smitten  tickedoff  smitten
Mutta onneks kuitenki kotosalla mun lisäks pyörii enää kaks  harka veljeä..
Oli se aikamoista tappelua ja huutoa aina välistä ku kaikki asui vielä kotona...
Mutta meillä on kyllä sisarustenkaa pysyny tosi hyvät välit!
Ainut että  skorpioni kans otettiin kerran kunnolla yhteen ja sen jälkeen ei oo oikeen
välit ollu senkaa samanlaiset.. muutenki meidän perheen "draama kuningatar" tämä skorpioni..
saa aina arvailla millä tuulella se on ja mitähän sille nyt uskaltais sanoa ettei se räjähdä yms..
Kaikki härät on pysyny aika tasaisina luonteensa puolesta..  kauris on eniten kärsinyt
isin pelleilyistä ja on joutunut jäämään jo työkyvyttömyyseläkkeelle yms.. mutta siihen liittyy monia juttuja
mitä ei tänne ihan viitsi kirjoittaa.

Kohta joulu ja kaikki kokoontuu taas yhteen  smitten


Hmm... pitäis keksiä illaks jotain tekemistä.. ehkä  kalat:n kans tehdään jotain  Smiley
Nyt oottelen et saan pepsiä ja vaaleeta leipää.. ah. smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 16:19:11 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4964 : 14.11.2008 16:25:00 »

Mä en pysty ymmärtämään lestadiolaisuutta vaikka kuinka yrittäisin... oikeestaan en edes halua
yrittää..  Angry  En vaan löydä siitä uskonnosta hirveesti hyviä puolia..
Puolet suvusta on lestadiolaisia eikä nekään suostu ymmärtämään niitä ketkä ei oo,
vaan kattoo nenänvartta pitkin... En siks hirveesti tykkää käydä sukulaisilla.. ne alkaa heti mäkättää
jostain meikistä tai hiusväristä tms..
Mua ainaki haukuttiin koulussa "lessuks" sen takia pitkään ja senki takia ehkä jonkulainen
viha koko lestadiolaisuutta kohtaan...
Eihän siinä mitenkään pysty kaikista huolehtimaan jos on lapsia tullut niinku liukuhihnalta.
Ei riittäny aina ruoka eikä vaatteet ja sit kuljettiin jollain samoilla vaatteilla viikosta toiseen
ja voi sitä riemua kun sattui joskus olemaan jotain parempaakin ruokaa kuin sitä perunaa
ja lihapullia,tai jos sai joskus jonku uuden vaatteen,ensin puolivuotta sitä kinuttuaan. buck2

Mutta onneks ajat on muuttuneet...  angel

DAWNCHILD: en loukkaantunut! Smiley Kyllä sisarukset on ihania mutta kyllä sitä nuorempana toivoi
monet kerrat että voi kun olis ainut lapsi tai että olis ees "normaali" määrä sisaruksia...
Mutta nyt vanhempana ku ei nää niitä kokoajan ja muutenki on oppinu arvostaa sitä että
on monta sisarusta.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 16:26:48 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: