Sivuja: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618801 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #4935 : 13.11.2008 19:59:28 »

Tämmönen pikakysymys; voiko lemmikkieläimelle tehdä karttaa ja jos voi tulkitaanko sitä samoin kuin meidän emäntien? Koiralla esim tuo elinikä on huovattavan lyhyt ihmisiin verrattuna....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4936 : 13.11.2008 20:40:56 »

Miksi ei!  Grin

Meidän kissa oli  aurinko harka ja sen kyllä huomas.. Mukavuudenhaluinen, laiska ja hellyydenkipeä..
Erittäin tarkka ruoka-astioiden siisteydestä yms.. Pyöreähkö mutta hyvin kaunis.. Nariseva ääni..

(älkää nyt härät ottako pahalla tätä, mutta olen huomannut että monilla härillä on mielestäni vähän jännä ääni.. Käheä ja jotenkin vaikeasti ulos tuleva.. Ja monilla vaaoilla taas melko nasaali ääni.. Siis ketä nyt tunnen... Liittyykö ääni jotenkin venukseen??  idiot2 Ja onko muilla näitä havaintoja? )
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4937 : 13.11.2008 20:44:49 »

Ja lisää äänistä.. Monella tuntemallani leijonalla ja kauriilla on kova, kailottava ääni.. Sellainen että auts, ei mitään pehmeyttä ja sointia... Yritäppä sellaiselle sanoa, että sinä kyllä osaat laulaa, mutta laulaisitko please hiljempaa... Grin

No joo, mitäs mä täällä arvostelen muiden ääniä.. Itsellä on ehkä liian hiljanen ääni (en saa sitä helposti siis kuuluviin), tosin moni on sanonut, että sopisin hyvin johonkin erotiikkalinjalle tän ääneni kanssa.. Grin
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #4938 : 13.11.2008 20:50:34 »

Mun koirakin on näköjään jousimies ja mikä stellium!!!
Olenki ollut sitä mieltä, että tää mun moppe on varsinainen "minä itse"-tyyppi, ensin hän, 10 metriä tilaa, sitten mää, 20 metriä tilaa ->muu maailma....

Olikos täällä jossain jo oma topic eläinosastolle?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4939 : 13.11.2008 21:25:01 »

Tervehdys Tupaan - ihanhan täällä kotoisalta ja tutulta näyttää , viimekäynnistä kulunut joitain aikoja - vaan häliäkö vällä .... toin tälläsen biisin tullessani - olkaat hyvät  smitten

t. Aawiisunen

http://www.youtube.com/watch?v=cM3r1aJvKJE&NR=1
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4940 : 13.11.2008 22:58:51 »

KENGU voimia sinulle, äläkä hyväksy itsesi kaltoin kohtelua.  Huh smitten

Minulla on tänään iltasella tänne tullessa tämä astro toiminut ainakin ihan moitteettomasti. Heh, tänään tulee omaa elämää tavallaan aika läheltä liippaava elokuva. Ykköseltä nimittäin alkaa 23:20 elokuva Hellä suudelma joka kertoo Pakistanilaisen miehen ja englantilaisen naisen rakkaustarinan. En tiedä onko siinä välttämättä muuta yhteistä kuin että minunkin rakkaani on Pakistanilainen Grin Jokatapauksessa kiinnostaa ja pakko katsoa. Toivottavasti vain pysyn hereillä, kun olen herännyt tosi aikaisin ja viime yön nukuin vähän huonosti sen jälkeen kun heräsin siihen, että vanhin tyttöseni kävi aamuyöstä vessassa. Uni ei meinannut tulla millään uudestaan. buck2  idiot2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4941 : 13.11.2008 23:01:07 »

Ja lisää äänistä.. Monella tuntemallani leijonalla ja kauriilla on kova, kailottava ääni.. Sellainen että auts, ei mitään pehmeyttä ja sointia... Yritäppä sellaiselle sanoa, että sinä kyllä osaat laulaa, mutta laulaisitko please hiljempaa... Grin

Hih. Karkeasti karjumalla, mitä kovempaa ni sen parempi!  Grin Juuuuh.

Huoh. Ja puhelumaraton jatkuu..  buck2 Viides tunti lähtee.  smiley6600
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4942 : 14.11.2008 09:30:18 »

miehet on jotenkin niin hölmöjä kun ne ihastuu, ehkä onkin parempi että ne ei ihastuis.

sain kuitenkin ravun kanssa tietyn kokemuksen, joka oli kiva kauriin jälkeen. no en tiedä miten ystävyys onnistuisi, mutta jos sen näkis, saisi ympyrän kiinni - ja saisi kait nauraa. oinas sitten tulinen, mutta ei hänkään se mies, jos Sitä miestä nyt on olemassa. joka tapauksessa,

hauskaa. serkulla kiva oinas, mutta sukulaiset kamalia.. en puutu. niitä ei saa millään newage teksteillä mukaviksi..

onkohan yleinenkin tauti rikkailla. olen kyllä tavannut fiksumpiakin rikkaita..

jos esim rapu seurustelisi, miksi numero minulle.. kaverina, joo.. tai oinaan jutut.. jos miettii miehiä yleensä.. kai ne jakelee tietoa ja seuraansa vähän minne sattuu, ennen kuin kolahtaa ja nykytahtia, eikö aika monia käydä läpi.. mutta oli se varmaan aika ponnistus kertoilla itsestään  rapu lle.. mietin että jos me sit vaikka ollaan 2 liekkejä, mitä sellaisen kanssa tehdään.. samaa rumbaa ei aivan ku viime vuonna, menoa ja bilettä ja.. mikä se olisi,, kirja? täytyypä miettiä..

oinas kun ei ole tollainen, ei olisi niin hankalaa varmaan.. siis ei ole mikään ihme jumalainen säde.. on vaan käsitys että kumpikin on tunnettu ennenkin..

siis puolivahingossa nämä nyt opettaa miehistä, jos tulis herra Täydellinen joka paapoisi, montako se paapoisi sivussa. siis opetus ei olekaan että ollaanpa koviksia, vaan tämän kommelluksen huumori? joukkari taas soittaa usein vahingossa, heh.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 09:32:08 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4943 : 14.11.2008 11:06:24 »

Niin se mun kohdalla ainaki on varmasti että oon tottunut jo lapsesta pitäen
olemaan "huonompi kuin muut",ala-asteella koulussa tunsin itseni aina jotenki ulkopuoliseks
ja tyhmemmäks ja rumemmaks kuin muut,pidin muita jotenki arvokkaampana kuin itseäni.
Ja muut varmaan huomas sen koska en kyllä saanut ihan normaalia kohtelua muilta luokkalaisilta..Ylä-asteella myös.
Onneks mulla on kuitenki yks ihana kaveri ( kaksoset) jonka kans ollaan oltu kavereita 2vuotiaasta asti!
Ja se on aina ollu munkaa samalla luokalla ja samassa tarhassa yms  Cheesy
Nykyään ei kyllä vietetä aikaa yhdessä niin usein ku ennen kuin vielä asu naapurissa.. nyt on
muuttanu vähä kauemmas ja muutenki opiskelut menee ihan eri reittejä.. mut yhteyttä pidetään silti!
Taas joku päivä pitäis mennä kylään sen luo...  smitten
Ja ehkä kun meilläkin isi on hakannut meitä lapsia ja huutanut ja haukkunut niin
sit ei osaa vaatia sitä että mua pitää arvostaa ja kunnioittaa eikä kohdella kuin jotain
rukkasta  Undecided
Mutta kokoajan pikkuhiljaa nousen täältä suosta ylöspäin ja opin itsekin arvostamaan itseäni,
vaikka huono itseluottamus mulla on vieläki..

Mutta nyt vasta oon totaki  leijona käytöstä alkanu kyseenalaistamaan,koska se kaikkien mielestä
on niin väärin ja käsittämätöntä niin miks mä oon antanu sen vaan tapahtua aina... nyt LOPPU.

Mutta turhaa sitä menneisyyttä jää suremaan,suunta eteenpäin  angel
Mitähän sitä tänään tekis... Pitäis ainaki käyttää koiria pihalla ja raahautua suihkuun...
Sit vois ehkä soitella johonki päin tai möllöttää vaan kotona  Cool

Suklaasilmä oli laittanu mulle yöllä viestin että kuuntele heti ku heräät niin enkeleitä toisillemme
kappale  smitten ja kyllähän mä kuuntelin vaikka oon siihen vähä kyllästyny,
mut nyt se kuulosti sata kertaa paremmalta ku yleensä...  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 11:12:28 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4944 : 14.11.2008 11:53:19 »

hmm ja hmm

en oikeastaan halua antaa ravulle numeroani, kokeilen ensin sille pirauttaa, jos. en oikein hahmota mitä sen kanssa voisi tehdä. jos on kovin nuori sielu. tms. ehkä pitäisi siltä kysyä? opettajaksi en enää rupea ja ihan samat jutut ei enää naurata.. jos hänen mallinsa mukaan mennään, tehdään ihan mitä vain ja nauretaan. onko se vaihtelua omaan vastuullisuuteeni? vai järjettömyyttä? vai muistumia menneiltä ajoilta?

sama oinaasta.. koska näiden käytös on arvaamatonta.. no onhan minulla se  uranus vitosessa.. ilmeisesti minäkin saan olla arvaamaton.

kumma kun työkaverillakin on asettunut suhde aikoja sitten, no, tuleehan se Aurinko seiskaani 2010..

« Viimeksi muokattu: 14.11.2008 12:05:06 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4945 : 14.11.2008 12:05:39 »

minua ei kyllä todella viedä.. enkä yritä viedä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #4946 : 14.11.2008 12:19:22 »

Niin se mun kohdalla ainaki on varmasti että oon tottunut jo lapsesta pitäen
olemaan "huonompi kuin muut",ala-asteella koulussa tunsin itseni aina jotenki ulkopuoliseks
ja tyhmemmäks ja rumemmaks kuin muut,pidin muita jotenki arvokkaampana kuin itseäni.

Halusin vahvistaa tuon tuntemuksesi, koska olet siinä täysin oikeassa. Tuo tunne itse asiassa tekee sinut täysin tasa-arvoiseksi ja yhdenvertaiseksi ihmiskunnan kanssa. Totuus nimittäin on, että 99% ihmiskunnasta tuntee juuri noin ja loput ovat sairastuneet narsisimiin. Jos kuuntelet mitä ihmiset ympäristössäsi puhuvat tulet huomaamaan, että he kokevat loppujen lopuksi itsensä hyvin samalla tavalla vaikkakin ehkä eri asioissa kuin sinä. Mielestäni olet siis juuri tunnustanut olevasi normaali, terve ja inhimillinen ihminen, joka haluaa oppia tuntemaan itsensä kokonaisuutena hyvine ja huonoine puolineen osatakseen tehdä elämässään hyviä valintoja.  Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4947 : 14.11.2008 12:28:45 »

Katos Saturnaliaa.

*Ouh jeah, beibe* Niinkö nyt? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4948 : 14.11.2008 12:30:37 »

minua ei kyllä todella viedä.. enkä yritä viedä..

Mitäs sä C sitten oikeen meinaat? Ei saa kukaan viedä, etkä halua, että kukaan vie.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4949 : 14.11.2008 12:31:20 »

Katos Saturnaliaa.

*Ouh jeah, beibe* Niinkö nyt? Wink

mennään tonne oinaiden koloon kertoon salaisuuksia  Grin

Juu, mennään vaan. Sopii erittäin hyvin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: