Sivuja: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619094 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #4710 : 02.11.2008 11:54:17 »

 Chandra! On sulla kyllä tilanne, ex-miehesi on kyllä aika temput tehnyt...
 
 Jaksamisia!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4711 : 02.11.2008 12:21:07 »

Chandra, meille varmaan näytetään nyt oikein urakalla elämästä sitä puolta, mitä on "epävarmuus"..

Tämä on osa sitä tulikoetta, jossa testataan luottamusta.

Tuo ex-miehesi toiminta kuulostaa kyllä täysin reiluuttomuudelta. Mutta juuri siksi kun sinulla on puhtaat jauhot pussissa, olet sen kaiken yläpuolella, etkä anna vetää itseäsi alas. Muistathan että paha saa aina palkkansa, joten henkilökohtainen kosto yms katkerat ajatukset ovat turhia. Maailmankaikkeuden energiat tasapainottavat tilanteen kyllä.

Mehän emme anna toivottomuudelle valtaa, emmekä kuuntele liikaa ihmisiä, jotka yrittävät tuoda lisää toivottomuutta (siis hassua, tarkoitan tällä sitä, että olen ainakin huomannut ns ystävieni kauhistelevan rahatilannettani niin että oikein yrittävät vetää minua alaspäin ja ovat ihan "toivottomia puolestani"..)

No, onneksi raha-asiat saivat paremman käänteen, nyt on sitten enää opinnäytetyö, rästitehtävät, valmistuminen, työt-pohdinta/stressi jäljellä....  Grin

Meinaan joskus aina stressata itseni ihan hengiltä.

Tiedän miten turhaa ja kuluttavaa se on, mutta kun se on vaan joku sisäänrakennettu järjestelmä, jota en aina pysty pysäyttämään kovin helposti.
Minähän elin koko kesän kuin jossain tuutilullassa, oli töitä ja vapaa-aikaa itsekseen, ei mitään huolenhäivääkään ... Se vähän enteili että alkaa tapahtumaan. Ja nyt mennäänkin sitten tuli perseen alla.. Grin Tällä hetkellä on menkat ja kuumetta ja kiiiivaaat tuntemukset joka puolella kroppaa .. angel uglystupid2 Grin No, minä en pienistä välitä. Särkylääkkeitä en omista, enkä sellaisia ole käyttänytkään ikinä ellei kipu joskus ole ollut niin kovaa että meinaa taju lähteä (kerran oli sellaista hammasvihlontaa, suuri reikä poskihampaassa suoraan hermoon  buck2) .. Minusta kivun pitää tuntua, jos sellaista kerran on.. Grin

Hyvää päivänjatkoa!!
Ihana auringonpaiste täällä....
smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4712 : 02.11.2008 12:56:57 »

Huomenia  smitten
Pikainen piipahdus tuvassa ja sitten kovaa kyytiä villasukka /kalsari kintut kumisaappaisiin ja kukkasipuleita istuttaan  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
KEVÄT TULEE KUMMINKIN  smitten
Tiedossa limen värisiä tulppaaneja, tuollaisia jättisipulin kukan näköisiä ja kevät tähtiä  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4713 : 02.11.2008 13:03:34 »

Voi kun *Kide* on reipas!! Ihania kukkasia.. smitten smitten

Ja Saturnalia.. Mikä se sellanen tyyppi on.. Mistäs se on tullut ja kerro kaikki... Smiley Cheesy

Tässä liitteenä teille kaikille pieni lahja.. Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4714 : 02.11.2008 13:17:16 »

Voi Kide miten ihania kukkia toit tullessasi! smitten
KEVÄT! smitten  smitten  smitten

Juup,en stressaa enää ex;n suhteen.Aikani vihoittelin kun jouduin tuohon ulosottokierteeseen,vaan eipä se sitä käteen jäävää rahasummaa suurentanut.
Kaipa sillä on sitten omat taakkansa.Suhteellisen neutraalisti ajattelen häntä ja on ainakin antanut mulle maailman IHANIMMAN TYTTÄREN! smitten

Ja jos kääntää asian positiiviseksi,niin eipä paljon lamat kosketa meikäläistä ja korkealta ei voi pudota. Grin
Myös se,että kun jotain joskus itselleni hankin,niin ai että se tuntuu ihanalta ja jaksan ihastella pitkään pieniäkin esineitä.Ennen ei niille antanut mitään arvoa kuin sen hetken kun kaupasta osti.

Ja ihania ystäviä omistan,kuten tuo vanha mies,joka heti apuaan tarjosi.Joku sielunkumppani tai sieluperheen jäsen hän kyllä on,sillä telepatia välillämme toimii moitteettomasti ja huumori on sama.
Ei ole helpolla päässyt hänkään ja tietää mitä käyn läpi.

Minulle opettaa tuo  kalat rajojen vetämistä.Sekä pe,että eilen yritti väen vängällä änkeä itseään tänne,kun ei ollut ottanut kuin muutaman oluen.
Tiedä häntä miten monta oli mennyt,mutta olen sanonut että EI YHTÄÄN ja se pitää.
Olen kuulemma nipo. crazy2
Nipo tai ei,mutta jokaisella on oikeus kyllä omassa kodissaan pitää tietyt säännöt.Arvatkaapa saiko poikani äsken kuulla hieman kovempaan sävyyn mitkä säännöt täällä on! 2funny

Katteli silmät pyöreänä jotta mitä hän nyt on tehnyt kun vasta tuli? Shocked
Ja lähti kavereitten kanssa ryyppäämään,,,
Muistutin mennessään että tänne ei sitten ole tulemista.Mutta jösses se jätkä veti energiani kuiviin.
Nyt itsehoitoon ja pienet tirsukat ja tyttärien kanssa syömään iltapäivällä. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4715 : 02.11.2008 14:06:53 »


En mihinkään tirsailemaan ehtinyt kun pitää mennä suihkuun ja laittaa hiukan meikkiäkin.
ELÄMÄNILO se eilen kyseli jotain noista häkkyröistä kartalla.
En tiedä kysyikö syntymäkarttaa,mutta mitään planeettaohituksia ei tuon antennin kohdalla ainaskaan ollut.
Ne osaan katsoa ja lukea. 2funny

Tämmöiset ohitukset ja  pluto kohdalla tähtiä turkasesti.
Eli  pluto aspect_squ  jupiter  pluto aspect_tri pluto ja  merkurius aspect_squ merkurius
 merkurius en löydä sekstiili merkkiä,mutta semmonen tähän tulee  pluto
Miltäköhän nuo hökkyrät näyttävät foorumilla. 2funny

Sen  uranus kohdalla ei oo mittään ja koska siinä ympyrässä ei ole edes huoneita,niin kattelin vaan että  kalat alla se on.
Jotta tällainen astrologian taitaja täällä. Cheesy
Nyt mars Chandra suihkuun!!!!!!!!!
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4716 : 02.11.2008 18:15:30 »

"Heissan!"
Huikkaa kurakontti punaposki, hiestä märkänä ja onnesta soikeana kun on myllänyt puutarhassa valosan ajan melkein kokonaan  smitten
On sipulit maassa ja toissa vuoden loppuun palaneet kompostin tuotteet penkkien päällä, viimiset kukan rippeet niitetty nurin ja jätetty maahan makaamaan suojaksi ötököille ja kukkien juurille, omena puut saivat jänis suojat ja pikkulinnut puhtaat, uusitut lintulaudat  siemieniä täynnöä ja talipallon kera smitten

Toissa päivänä, kun tuosta pihan läpi porhalsin matkoilleni, istuivat talitintit rivissä miun penkillä ja tuijottivat ihan varmasti vaativasti  Embarrassed olen hieman jäljessä perinteisestä aikataulustani ja arvatkaa vaan onko laudalla ollut nyt vilinää? Ihan siitä hetkestä kun otin metrin kauemmaksi siitä... oavt tuttuja kamuja, siksi eivät paljoa minua arkaile... hömötiainen saattais jopa antaa koskea, jos koettas ahkeraan  Wink

Voi kumpa, maailma vain hieman kuivuisi ennen roudan tuloa... ja kumpa se tulisi myös tänä talvena...  angel

ps.ihana kisu  smitten Osaavatko kissat hymyillä, vai onko kuvaa manipuloitu?  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4717 : 02.11.2008 18:36:18 »

Se kisu varmaan miukuu siinä vaativasti mutta näyttää hymyilevältä..
Olen ihan kissahöperöinyt koko päivän, katsellut vain kaikkia kissanpentuvideoita youtubesta.. Grin smitten

Nyt olen puoli tuntia laskenut lääkelaskuja.. buck2
Huomenna tentti. Vähän jänskättää, mutta nyt on vaan päästävä läpi siitä..
Mun on harjoiteltava nyt koko ilta näitä kaikkia ihania laimennoslaskuja..

Miten laimennat 20 ml 5-prosenttista Hibitane -liuosta 1-prosenttiseksi liuokseksi?

...

Sinun on valmistettava 5 litraa 0,5-prosenttista liuosta. Kuinka paljon tarvitset 2-prosenttista kantaliuosta liuoksen valmistamiseksi?

...

Kuinka monta grammaa glukoosia tarvitaan, kun halutaan valmistaa 0,2 litraa 0,5-prosenttista glukoosiliuosta?

..

Nämä ei ole vaikeita, mutta mun pää vaan ei jotenkin kestä numeroita ja jaksa ajatella asioita prosenteissa.. Olen ehdottomasti enemmän linguaalinen kuin matemaattinen.. 2funny
Tulevassa tentissä on siis kahdeksan laskua, tuntia aikaa eikä yhtäkään virhettä saa olla..
Mun tuurilla siinä ei ole yhtään laimennoslaskua kun nyt harjoittelen näitä..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4718 : 02.11.2008 19:38:44 »

Nyt alkoi pää hajota... Undecided
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4719 : 02.11.2008 19:44:13 »

Mä nauran täällä vaan ihan kuollakseni.. Kissoille.. Kun pitäis laskee...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4720 : 02.11.2008 20:44:24 »

oli hurja viikonloppu.. eläinnäyttelyä, mystikkoystävää, ex tempore reissu erääseen huvilaan jossa aina niin ihana regr terapeuttini.. mistä hän saakin sen ilon ja voiman, vilkkauden itseensä.. ihana tyyppi..

business event.. kaikkea hauskaa.. tuntuu että on kaikkea, jos on vaikka vain mahdollisuus olla jonkun kanssa fyysisesti.. mikähän siinä on. voi olla että rakkaus kärsi lopullisen inflaation ravun kanssa, siis sanotaan nyt että arvaisi mitä tapahtuu kun jonkun tapaa. no ei arvannut, siksi ei tavallaan etsi enää toisesta, ei todella, eli ei synny toisen kanssa mitään, vaikka ihmisiä tapaa. täytyy miettiä mitä tämä tarkoittaa, koska toisaalta uskon romanttisiin menneiden elämien tarinoihin (taas kuulin yhden teorian, heh) ja sielukumppaneihin. yhtä ja samaa..

jep..

mutta joo, koska miehet ei todellakaan osaa tarjota esmes rahaa noin vaan, paras luottaa itseensä vaan. tai voisihan sitä kokeilla.. kuulin että olisin ollut köyhempi tyttö itäisessä naapurissamme joskus, maybe mutta rromantiikkaa ei puuttunut.

yhtä asiaa jäin miettimään, kun näin taas tänään miehen joka tienaa n 800 000 eu vuodessa kansainväl. firmassa, miksi hän ei hymyillyt.. minua hymyilytti koko vkl
« Viimeksi muokattu: 02.11.2008 20:47:30 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4721 : 02.11.2008 20:53:44 »

Mulle riittäis nyt. Voisivat hakea mut täältä kotiin.  Undecided

Olet jo kotona, sydämessäsi.. smitten

Sinulla on vahva, kaunis ja oikeudentajuinen sydän.. Rakasta sitä, rakasta sillä ja asetu siihen kuin kotiisi..
Ja sitten huomenna tulet tänne ja mene puolestani tekemään lääkelaskennan tentin.. Jooko?  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4722 : 02.11.2008 20:57:23 »

jatkoa.. jännitystä vaan kaikille..

 Your Horoscope - Week of November 3, 2008
Expect plenty of mystery and magic and know that fate is at work in your life. A focus on your twelfth house indicates that you may not have as much control over events as you think. Life may appear normal, but anything could happen. Expect those events that may change your path and set you on a new road. There's a New Moon in Scorpio in the same zone, which is going to be quite dramatic and intense. If you've been thinking of starting any new spiritual practices, this is the moment to go ahead.


Cheer up  Today, the Wheel of Fortune and Death will enable you to meet some interesting new people, who will quickly make you forget your little misfortunes, or even some big disaster that you have not so far been able to put completely from your mind. But you will see that from today, your romantic life is off to a new start.  In your professional environment, you're about to rediscover your freedom to act. It's possible that a recent bad result has been limiting your options, but it's now time to start working your way back.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4723 : 02.11.2008 21:49:59 »

ajatellaanpa, jos jossain elämässä olet tuntenut tyypin, joka on moraaliton rietastelija. olet kuitenkin ollut suhteessa hänen kanssaan, etkä välittänyt hänen seikkailuistaan. ja kaiken lisäksi hän kuitenkin voi olla sielukumppani tai kaksoisliekki. minusta kaikki mahtuu kuvaan. näin minulle kanavoitiin ravusta, ja vähän niin se toimi, ei nyt aivan mutta kuitenkin.

se tuttuuden tunne hänessä oli vahva, kuten hieman oinaassakin, jossa samoja piirteitä. (kokea monia naisia, puhua pehmeitä, viehättyä minuun pitkäksi aikaa silti)

jollain tasolla asian voi hyväksyä niin, että ihmisellähän on oikeus kokeilla niin monia suhteita kuin vain, ennen kuin löytää jonkun tai sitten, joku ei oikein koskaan asetu. tai sitten olet itse ollut moraaliton jne. mutta nythän piti muistaa ne "olennaiset elämät"..  Cool

täytyy sanoa että kaikenlaista voi olla vielä tutkimatta omissa eri elämissä. että mistä ne rakkaat ja vihamiehet ja kumppanit oikein tulevat ja muodostuvat ja millaisia ovat nyt. samaa löytyy kyllä nykyisinkin eri maista, ei tarvitse menneisiin aikoihin katsoa.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2008 21:55:41 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4724 : 02.11.2008 22:07:47 »

olen alkanut uskoa että oinas ei välttämättä tuota minulle harmia, mutta eri asia miten paljon syvyyttä saan jutusta irti. aina pienet aatokset sielujen poluista luovat sen.. tarvittavan.. kemiat määräävät sitten lopun. vaikka tunnen itseni kovin viattomaksi.. jotain sellaista lapsekasta, ettei halua sellaista kuumaa kuin se. vaan siis olla kuin lapsi, tässä välissä..

mutta onhan miehilläkin lapsuus, lapsuuden stoorit ym..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: