Sivuja: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618551 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4680 : 31.10.2008 18:20:12 »

Mun mielestä elämä on aika liikuttavan onnellinen asia kaikkine tapahtumineen.  Smiley angel smitten

 Smiley Mäkin tulin iloseks tuosta tiedosta. Paljon onnitteluja  leijona-ystävällesi  smitten

Nyt menee hyvin.
..but there's always the shadow side of happiness and joy, lurking for those who fall..

Tuleepa hyvää tekstiä pitkästä aikaa! *painuu sanoittamaan ennen illanviettoon lähtöä* Laskuhumalassa syntyy muuten yllättävän itsetuhoisia ja synkkiä tekstejä, että ihan pelottaa lukea niitä sitten kun olo on normalisoitunu..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4681 : 31.10.2008 18:52:20 »

Mä en tiedä humalista enää mitään.. Viimesestä on jo yli kuukausi eikä seuraavaa näy..
Ei kiinnosta, ei tunnu tärkeeltä.  Smiley
Se on paljon kivempaakin ja juhlavampaa mennä vain "syystä" ja oikeesti sitten nauttia hauskanpidosta,
ettei ole mitään "pakollisia jokaviikonloppusia" kännejä..

Kukin tyylillään...! Miten parhaaks näkee kokee tuntee!  smitten

Miehet.. smitten

Yks mies (hoitajakaveri) soitteli mulle äsken että mites menee.. Sanoin sille et voisitko tehdä mun yhden koulutehtävän PLIIS ja se vastas "minkälainen ja mihin mennessä.. Joo käy.. Grin"
Noh, tämä ei liity sairaanhoitoon mitenkään vaan yleismaailmallinen turha viestintään liittyvä tehtävä, jonka kyllä osaisin tehdä itsekin, mutta en nyt oikein millään ehdi ja jaksais nähdä vaivaa kun on tärkeempääkin tekemistä (siis koulun suhteen)..

Mä tiesin että olin älykäs kun pari vuotta sitten kun tämä mun kaveri oli valmistumassa sairaanhoitajaksi ja hirveen rästitehtäväsuman alla, niin tarjouduin tekemään hänelle kaksi elokuva-analyysia ihan huvikseni (liittyen aiheeseen mielenterveys ja päihteet, tein trainspottingista ja kaltevasta tornista).. Nyt tulee sitten apu takasin, jee.. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4682 : 31.10.2008 19:10:49 »

en ole mikä lie

koettakaa nyt jo oppia vieraita kieliä

se mieshän jäi kuviosta aikoja sitten, ei niin että ketään parempaakaan olisi missään, siinä se ironia. vai onko? missä? mitä ne tekee? töitä? tässä on taas puoli vuotta katseltu. koska se on aina tällaista.. luulenpa ettei olisi ollut mitään säpinää ilman rapua viime talvena. vai olisko? eihän sitä tiedä.  :Smiley

http://www.pestanagrand.com/images/stories/spagallery/001.jpg

http://gc.astrology.com/p8/aa51_tower.jpg

Tunteet ovat vain väline, kehotalouteni tarpeiden säätelijänä ja niiden tuntemusten tuntijoita. Tunteet sinänsä eivät ole itsetarkoituksellisesti tavoiteltava olotila. Myöskään rakkaus ei ole tunnetta! Rakkaus on pyyteetöntä, eivätkä tunteet ole pyytettömiä.”
« Viimeksi muokattu: 31.10.2008 21:32:58 kirjoittanut **Tzultacaj** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #4683 : 31.10.2008 21:39:04 »

ohhoh, perjantai. Meiksi korkkaa kohta oluen.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4684 : 01.11.2008 01:08:29 »


  Cheesy

Heippa vaan taloon!  smitten
En ole ehtinyt juuri lainkaan käymään tupasen lämmössä,joten nyt saisi kyllä istua tässä yön jos mielii kaikkien tapahtumat lukaista.  Grin

SATURNALIA?ARDITH?  Huh
Ja avattaret taas vinhaa vauhtia olleet muutoksen kourissa.Pitää käväistä useammin että osaa yhdistää ihmiset.
Lasten kanssa jutustelusta ja touhuamisesta olitte puhelleet. smitten
Itselläni oli juuri nuo mamman pienet tyttöset käymässä ja tuli puhetta kuolemasta.6v mietti minne hän menee jos äiti kuolee? Undecided
Katsoi ensin minuun,mutta totesi kait että tuo on silloin jo aivan varmasti kuollut ja päätti turvautua siskoonsa.Sisko taas sanoi että kyllä me mamma tullaan sun hautajaisiin sitten.Puhuin polttohautauksesta ja siitä syntyi varsin mielenkiintoinen keskustelu kun ensin sain heille selitettyä että ihminen muuttuu enkeliksi sitä ennen.Se selitys tyydytti ja ilmeisesti saivat tyydyttäviä vastauksia,koska eivät olleet enää äidiltään kysyneet. Smiley

Lapsilla on kyllä niin ihanan oma maailmansa,että saan olla etuoikeutettujen joukossa kun pääsen heitä kuuntelemaan.Mutta samoin heille pitää puhella kuin aikuisillekin.Tosin ottaen iän huomioon,kuten joku jo mainitsikin. smitten

Nyt vähän lukemaan mitä olette touhunneet.Yhtenä iltana kävin täällä ja näin että prostituutiosta oli ollut puhetta.
Mietin sitä paljon jälkeen päin ja monelta kantilta ja anteeksi vain,mutta nostin sen omaksi aiheekseen,sillä se herättää melko ristiriitaisia tunteita.Mielenkiintoinen aihe ja SASHA jotain kirjaakin suunnitteli?
Mielenkiintoinen siitä varmaan tulee.Saako astrolaiset alennusta nimmarin kera? Cheesy Grin
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4685 : 01.11.2008 12:35:18 »

Hello ja hyvää huomenta!

Tuli tässä mieleen, että pitäisköhän mun muuttaa. Joo, en sais takuuvuokraa takasin kun oon asunut tässä alle vuoden ja uudesta pitäis maksaa takuuvuokra, joten ennestäänkin tiukassa tilanteessa mentäis vielä tiukemmalle. Ainakin taas hetkeksi aikaa.

On vaan sellainen olo, että jotain pitäisi keksiä että rahatilanne paranisi - tosin löysin vain yhden asunnon jossa on tätä alempi vuokra. Tämä on 46 neliötä 440€ ja se mitä katselin 22 neliötä 320€... Olisihan se satanen säästöä kuussa.

Kaverit ihmettelee mitä mä teen näin isolla kämpällä yksin, mutta kun nautin tilavuudesta.
En tiedä viihtyisinkö yksiössä,
täällä kyllä tunsin viihtyväni alusta alkaen.

Sanooko teidän intuitiot mitään?  idiot2
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #4686 : 01.11.2008 14:52:10 »

Hei Tigrix, tähän ei tarvita edes intuitiota!
On satavarmaa, että elämänlaatusi on parempaa siellä 46 neliössä kuin 22 neliössä. Ja jos ero on vaan satasen luokkaa, niin kannattaako?
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4687 : 01.11.2008 15:26:38 »

Aaahhahahhaa... Masokistinen nauru raikuu näissä tyhjissä seinissä ku meitsi potee ehkä elämänsä top5 kapulaa. Hajottavaa, mut ei voi ku nauraa. Tältä tuntuu kai elämä..

Täs vaihees kuuluis sanoo et "Ei koskaan enää", mut tiedän ettei se oo totta, koska illal pitäs taas mennä..

PARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTYPARTY
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4688 : 01.11.2008 16:16:31 »

Totta, tämä asunto on edullinen kokoon nähden..

No, tulin siihen tulokseen että asun tässä ainakin kunnes vuosi tulee täyteen ja saan takuuvuokrankin takasin kun muutan.. Eli maaliskuuhun asti ainakin. Sitten pitää löytää joku halvempi luukku, en jaksa enää tätä kituuttamista..

No joo, ei se kituuttaminen vuokrasta johdu. On vaan ollut paljon muita menoja, jotka sinänsä ovat oman typeryyteni aiheuttamia. No en viitsi hakata päätä seinään, koska menoja ei tule enää lisää. Onneksi minulla on enää vain kaksi laskua ja vuokra maksamatta (1000€)..  Wink Maksoin äsken kaikkia pikkulaskuja .. Sainpahan ne pois alta..
Enää pari päivää niin saan opintotuen ja 15. päivä tulee kuuden päivän palkka.. 30. päivä saan seuraavan kerran rahaa, millä pystyn tekemään jo jotain muutakin kuin maksamaan laskuja, joten sanokaa millä elän tämän kuun?

No en oikeastaan ole edes huolissani, ainoa asia mikä harmittaa että en pysty laittamaan tupakoimattomuusrahojani säästöön.. 2funny


Niin ja nyt en tosiaankaan kaipaa mitään kauhisteluja että miten joku osaa hoitaa rahajutut näin hyvin.
Tiedän sen kyllä. Mutta tiedän myöskin että ens kuu on jo paljon parempi.
Nyt vinkkejä kehiin, jos tulee mieleen.
Tekis mieli harrastaa dyykkausta.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4689 : 01.11.2008 17:13:18 »

Minulla on niin askeettinen elämäntapa, että en keräile ikinä mitään roinaa.. Minulla on tuskin paljon mitään ylimääräistä tavaraa, vaatteita ehkä tulisi kassillinen..

Olen aina heittänyt UFF:in laatikkoon vaatteet sitä mukaa kun en enää käytä..

Kaikkea "hyötykamaa" kuten astioita yms, minulla on juuri sen verran kuin itse tarvitsen.
Olen jopa vienyt osan takaisin kotiin kun vähempi parempi - ei pääse kertymään tiskiä.

Olen siis huono keräämään ylimäärästä roinaa.  Grin


Suurin osa keittiön kaapeista on tyhjää täynnä, samoin yksi vaatekaappi on ihan tyhjä.  Grin
Ainakaan mulla ei ole säilytystilasta pulaa.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4690 : 01.11.2008 17:32:13 »

Joo Tigris! Smiley
Synapsin kanssa olen aivan samaa mieltä että älä vaihda sitä asuntoa ja häviäisit vielä takuuvuokratkin!
Neuvo jonka olen useaan otteeseen kirjoittanut.
Marssi diakonia-toimistoon,hae ruokalappuja,joilla saat ostaa ruokaa kaupasta ja samalla he antavat myös ruokakasseja,jossa aika kattavasti kaikennäköistä aina eri puurojauhoista papusoppaan.Tonnikalaa,lihapyörykkäpurkkeja,näkkäriä,maitojauhetta,,,Riippuu varmaan hieman paikkakunnasta mitä kassi sisältää.
Täällä esim ruokakasseja saa hakea tarvittaessa ja itse ilmottauduin juuri vapaaehtoiseksi kassien jakajaksi.
Työpulan vuoksi on ollut puhetta että SRK joutuisi lakkauttamaan sen.Vapaaehtoiset osaavat kyllä täyttää ne kassit kun sisältö lukee seinällä.
Ruokalappuja kauppoihin saa 80euron edestä vuodessa yksin asuva henkilö.Lisäksi on mahdollista saada nk.joulupaketti,jossa pientä jouluista hyvää.

Älä ainakaan ylpeyden anna estää hakemasta niitä,sillä siellä ei juuri mitään kysellä työttömiltä,eläkeläisiltä ja opiskelijoilta.
Lisäksi jotkut kunnat jakavat muos EU-kasseja,jossa myös vastaavia tuotteita.
Tässä vaan yksi vinkki.
Olen itse ilmoittanut myös että asuntoni saa hätätilassa lyhyeksi aikaa vuokralle,kunnes uusi löytyy.Tämä lähinnä perheväkivaltatilanteissa.Kysyntää on,mutta joutuvat tarjoamaan eioota.Heti olisi ollut kaksi tarvitsijaa,mutta koska jätän kalustettuna ja en halua mitään häiriöitä täällä,niin heitä en voinut auttaa.
Itse pääsen siksi aikaa Nauvoon hirsihuvilalle luonnosta nauttimaan.

Ja pitäisikin nyt ottaa omakin vaatekaappi työn alle UFFI on ihan talomme vieressä.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4691 : 01.11.2008 17:53:14 »

Hmmh, mulle tuli yhtäkkiä parempi mieli.  :Smiley

Elvis lähetti mulle viestin että jos mä vielä sinkkuilen niin hänen asunnollaan olis tänään bileet..

Toi nyt kuulosti ihan siltä että se yrittää parittaa mua jollekin kaverilleen,
koska mulla ja sillä nyt ei oikein sitten sillä saralla ainakaan synkannut..

En taida olla menossa, mutta ihan kiva joskus saada tekstiviesti joltain muulta kuin parilta luokkakaverilta.. Grin
Mä oon nyt jotenkin liian ujo mennäkseni ihan uusien ihmisten kanssa bilettämään,
kun ei ole intoa, varaa eikä halua olla kännissäkään..

Jaa, diakonia-toimisto... Mulla on aika korkea kynnys tuollaiseen..
Mutta jos tulee pakkotilanne niin sitten mennään.
Sitä ennen kyllä syön kaapin tyhjäksi ja tällä hetkellä tilillä
on kyllä vielä 15€, josta aion tankata 10€ joten jää 5€ ruokarahaa!!  Grin
Eiköhän sillä pärjää kuukauden.. Wink Wink 2funny

Melkein ruokaa enemmän huolettaa bensatilanne, nimittäin duunipaikalle on 10km..
Ja nyt jos koskaan on tehtävä kaikki työt mitä tarjotaan..
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4692 : 01.11.2008 18:18:16 »

Hello ja hyvää huomenta!

Tuli tässä mieleen, että pitäisköhän mun muuttaa. Joo, en sais takuuvuokraa takasin kun oon asunut tässä alle vuoden ja uudesta pitäis maksaa takuuvuokra, joten ennestäänkin tiukassa tilanteessa mentäis vielä tiukemmalle. Ainakin taas hetkeksi aikaa.

On vaan sellainen olo, että jotain pitäisi keksiä että rahatilanne paranisi - tosin löysin vain yhden asunnon jossa on tätä alempi vuokra. Tämä on 46 neliötä 440€ ja se mitä katselin 22 neliötä 320€... Olisihan se satanen säästöä kuussa.

Kaverit ihmettelee mitä mä teen näin isolla kämpällä yksin, mutta kun nautin tilavuudesta.
En tiedä viihtyisinkö yksiössä,
täällä kyllä tunsin viihtyväni alusta alkaen.

Sanooko teidän intuitiot mitään?  idiot2



Hei "Tigrix"

Onpa taloutesi tiukalla.

- mistä voit tinkiä: auto pois vakuutuksesta/käytöstä

Jos sopimuksesi purkautuu alle vuoden sisällä
voit etsiä tilallesi uuden vuokralaisen
ilman, että sinua siitä "rokotetaan".

Ainakin jossain tapauksissa tällainen on mahdollista.

Voitko ottaa itsellesi "kämppiksen"
jakamaan asumiskuluja?

Sosiaalitoimistosta voi ymmärtääkseni
kysyä pientä raha-lainaa,
jonka lyhennys-ajasta/summista voi sopia
.

Toivon sinulle Kaikkea Hyvää


Iloa, Valoaja Rakkautta



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4693 : 01.11.2008 18:48:58 »

Kiitos vinkeistä..

Mutta... Grin

Minä en luovu autosta enkä ikinä ottaisi kämppistä,
näillä mennään, on asioita joista en tingi.

Ehkä minä itse sittenkin keksin ne keinot....

Minulla on jo yksi suunnitelma, mutta se vaatii vähän sumblimista..


tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4694 : 01.11.2008 19:22:06 »

Kiitos vinkeistä..

Mutta... Grin

Minä en luovu autosta enkä ikinä ottaisi kämppistä,
näillä mennään, on asioita joista en tingi.

Ehkä minä itse sittenkin keksin ne keinot....

Minulla on jo yksi suunnitelma, mutta se vaatii vähän sumblimista..

Hei "Tigrix"

Kekseliäs  kaksoset olet luonteeltasi.
- apu tulee kun sitä tarvitaan


Toivon sinulle Kaikkea Hyvää


Iloa, Valoa ja Rakkautta



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: