Sivuja: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618955 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4620 : 27.10.2008 23:43:50 »

Samaa mieltä, Tigrix sulla on ainakin pokkaa.  Grin ja hyvä niin!

Mulla on yks selitys just tollaselle käytökselle, siis tarkotan jotenki sellasta yleisäkäisyyttä ja huonotuulisuutta ja kireyttä. Ei oo mukava olla eikä oo kauheen ystävällinen toisille. Nimittäin:

stressi!  buck2

Mä en oo ollu viimesen vuoden aikana aina niin järin ihana ihminen.  crazy2 Lips Sealed Kun on oikeesti ihan stressaantunu ja ahdistunu joka asiasta ja itse tiuskii ja omasta mielestä muut on ilkeitä ja sitten tulee paha mieli. jne. jne.  Cry

Mutta nää stressivaiheet opettaa kyllä itsestä ja muista ihmisistä paljon. Joitain asioita voi jopa huomata silloin mitä ei huomaa kun itsellä on helppo ja mukava olla ja ei edes kiinnitä huomiota siihen, jos joku on joskus äkäinen. Ajattelee vaan että mikähän sillä oli. Mutta se on kuluttavaa huomata itsestään ja muista kaikenlaisia ikäviä piirteitä. Pitkään jatkunu stressi todella syö voimia eikä silloin enää tiedä edes että kumpi on muna ja kumpi kana puhumattakaan että kumpi tai mikä oli ensin.  crazy2

Kyllä se Tigrix menee ohi. Sulle tulee parempi olo ja jaksat olla toisillekin ystävällinen. smitten päästä nyt vaan höyryjä pihalle ja anna tulla niiden ikävien sanojen tai tunteiden ulos.

Toi sana muru ei muuten istu mun suuhuni yhtään.  Huh En tiedä miksi. Ei mitään sitä sanaa vastaan, mutta se vaan ei sovi mulle. Tuli vaan mieleen kun oon nyt jotenki tärmänny siihen. No siis facebookissa yks tuttu puhutteli omaa siskoonsa muruks. Olin ihan että...  Huh Grin 2funny

Nyt kun tulee juttua niin tulkoon... mulla on selvästi joku selvänäkö avautumassa tai joku sen tapanen.
 Huh Olin tässä joku ilta sellasen hihhuliseuran tapaamisessa ja siellä esitelmöi tällainen näkijä vaistoista. No jotenkin mulle tuli niin voimakkaasti sellanen tunne, että kysy tältä ihmiseltä, että onko se onnellinen. Se oli just menny kesällä naimisiin ja jos vaan kuunteli niin ok. Mutta se tunne mikä mulle tuli. Toinen mitä mun piti sanoo tälle ihmisille oli että ottaa rauhallisemmin. Mä sanoin tän kaiken ja se näkijä näytti hämmästyneeltä, kiitti ja sanoi että tietää mitä tarkoitan. Se oli jotenki ihmeellinen tunne.

kerroin tän ehkä siksi, koska mulle on Elwynistä tullu niin sellanen olo, että sen elämässä käy kohta pyöritys. Yritä nyt jaksaa arkista ja rauhallista menoo vielä hetken aikaa.  Wink

Kummallinen tarinatäti lopettaa, on iltatömpsynsä jo nauttinut ja menee nukkumaan.  Smiley

Tää "täti" muuten täyttää vajaa kuukauden päästä 26.  Shocked ei mitään järkee...  idiot2 crazy2 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4621 : 27.10.2008 23:56:51 »

Juu stressiä pukkaa.. Se tuntuu ihme kipuiluna myös oikealla puolella kylkikaaressa, siis tuossa rinnan alla..
Tulee aina sellainen ihme tunne siihen ja joskus se kipu on sykkivää mikä huolestuttaa mua (sisäelinkivut on usein sykkiviä) ja tuohan on about maksan kohdalla, jos nyt yhtään muistan ihmisen anatomiaa.. Huh

Muutenkaan tää terveys ei vaikutä järin hyvältä nyt, mutta luulen sen kaiken olevan lähinnä psykosomaattista..

On sitä ennenkin eletty vaikeita ja stressaavia kausia läpi, sen vaan tietää että tämäkin loppuu ja hellittää joskus, että nyt vaan koittaa ottaa rauhallisesti eikä ole hirveesti ihmisten kanssa tekemisissä sillon kun tuntee että päässä naksuu liikaa.  Grin

Wow, hienoa Lizzy että näkökyky alkaa pelaamaan!  smitten

Minun intuitiohäivähdykset ovat laantuneet, muutenkin tallustelen vaan jossain sumussa nyt ja kaikki on jotenkin tahmaista ja mitäänsanomatonta.  Grin Tosin tänään näin kaksi jänistä ja jänis on aina ollut minulle merkki rakkaudesta. En tiedä miksi, mutta näin vain on.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4622 : 28.10.2008 00:34:14 »

*ei malttanut mennä vielä nukkumaan*

Mulla oli kans pitkään sellasta sumua ja usvaa kun oli itse ihan kauheen stressaantunu. vaikka aikasemmin olin jotain pientä kokenu ton näkemisen suuntaan. Nyt jotenki se on näemmä tullu takasin ja vaikuttaa vaan vahvistuneen sillä välin kun oli poissa.  Huh

Enpä tiedä, mutta olen kovasti kiinnostunut kyllä kehittämään tätä ominaisuutta.

Ihanaa miten jokainen voi tavallaan luoda omia symboleita. Tai niitä vaan syntyy. Ja jos ne auttaa jaksamaan niin sitä parempi. smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4623 : 28.10.2008 06:47:16 »

Juu stressiä pukkaa.. Se tuntuu ihme kipuiluna myös oikealla puolella kylkikaaressa, siis tuossa rinnan alla..
Tulee aina sellainen ihme tunne siihen ja joskus se kipu on sykkivää mikä huolestuttaa mua (sisäelinkivut on usein sykkiviä) ja tuohan on about maksan kohdalla, jos nyt yhtään muistan ihmisen anatomiaa.. Huh
Niin ja kiukku lähtee maksasta  angel Oisko paikallaan pien puhdistuskuuri...? Ja toivotaan noiden jänisten merkkaavan jotakin  smitten
...mutta on sussa "munaa" ihminen... 500eur...  2funny ihana!  Cool

Niin huomenta vaan ja tuolla sivulla on kahvettä ja mansikkahillotorttuja, olkaa hyvä  Smiley
Mie lähden hommiin...  police
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4624 : 28.10.2008 14:28:15 »

Mun hiukset on kriisissä... Ne ei oo enää lyhyet mutta ei vielä pitkätkään.. Leikkaanko vai kasvatanko?  idiot2

Hiukset on joo ihan hyvä fetissi, mulle ne on kyllä jatkuva riesa oikkuutensa takia..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4625 : 28.10.2008 16:18:08 »

Mun hiuksista tuli muuten tosi kivat sen kampaaja käynnin jälkeen  angel
Pituudesta ei ottanut takaa kuin sen pari centtiä mutta sivuille jätti selvästi lyhyemmät kohdat
ja vinoa otsatukkaa  Smiley
Tänään sitte  harka isosisko kävi ostaa mulle pari purkkia punaista hiusväriä ja tässä nyt kirjoittelen
hiusvääri päässä  Cheesy vähä jännää millaset tulee... toivottavasti EI ihan kirkkaan punaiset  Lips Sealed  2funny
No ainaki vaihtelua...

Sattu muuten jännä juttu tässä yks päivä ku se mun isoveli joka on yrittäny itsaria niin on päässy
pari viikkoa sitte pois sairaalasta,niin yks ilta/yö sitä ei kuulunutkaan kotiin ja yleensä tulee aina
illalla kotiin tai edes ilmoittaa mihin menee ja vastaa puhelimeen.
No,kun kello meni jo yli keskiyön eikä mitään tietoa että missä se vois olla ja se ei vastannut
kännykkäänsä vaan se oli pois päältä ja sitte äiti löysi sen pyörän yhden rakennuksen
vierestä josta sit alkaa metsä ja tulee junarata siellä vähän matkan päässä...
kaikkihan meni ihan paniikkiin että nyt se on mennyt ja tappanut itsensä ja äiti
soitti poliisit ja isi ja veljeni kaveri käveli siellä metsässä taskulamppuineen kaatosateessa
etsimässä sitä...
Aika vaan kului ja mä ja  kalat oltiin meillä kotona hoitamassa koiria ja sit mä vaan sanoin yllättäen että
"ei sillä oo mitään hätää." ne sanat vaan tuli mun suusta enkä oikeen ymmärtänyt itsekään miten
ajattelin niin,ja kun äiti soitti mulle niin sanoin sillekin että "mulla on vahva tunne että elossa se on."

ja  kalat yritti selittää mulle että älä yritä kieltää totuutta että aika varmaahan se on että
se on menny ja tappanu itsensä...
Mutta mä vaan pysyin rauhallisena ja ajattelin että kaikki on ihan hyvin että mitä kaikki
säheltää.
Mulla vaan oli sellanen TUNNE... ja eipä aikaakaan kun veli käveli ovesta sisään ja ihmetteli
että mitä mä hereillä vielä oon  Grin Sit se selitti että oli ollu siellä ja täällä ja tuola ja kännykästä loppunu akku yms.. kyllä se ihmetteli ku sanoin että poliisit ja kaikki etsii sitä  2funny

Mutta kannatti vaan luottaa omaan intuitioon eikä alkaa panikoimaan kuten muut  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4626 : 28.10.2008 16:33:54 »

Hehe.. Kahvituvasta taitaa tulla kohta joku näkijöiden tupa.. Grin Kivaa!

Siis mua ihmetyttää!!

Maailmankaikkeus on reilu. Mä saan parin päivän päästä ilmaiseksi crosstrainerin, jota ei oo käytetty ollenkaan.  Grin

Hyvä vielä kun tein ihan järjetöntä treeniä tuossa ja vastasin puhelimeen hengästyneenä et "mitä asiaa, mulla on jumppa kesken".. "Aijaa sä jumppaat siellä, noh oisko crosstrainerilla kivempi treenata vaihteeks?".. Grin
Mulla ja mun exällä oli crosstrainer mutta se jäi sille..
Nyt mä saan sitten oman, ilmaseks.  Smiley Smiley

Jännää kun on huono rahatilanne ja sitten saan kaikkea tavaraa ihan ihme kautta..
Toisaalta sellasta mitä en niin kriittisesti tarvitse, mutta kivaa kuitenkin.  Smiley
Toissapäivänä ajattelin että mulla ei oo heijastinta ja mun kaveri antoi mulle eilen heijastimen.  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4627 : 28.10.2008 17:17:24 »

Kuu Kalat on luontainen "näkijä"  Smiley uskoisin, että just tällä kuumerkillä on herkästi taipumusta vaistota asioita ja näin siis myös "nähdä". kenties myös aurinko kaloilla, tai nousu-kaloilla tai sellaisilla, joilla neptunus on vahva... ? mutta tuo kuumerkki nyt tuli ensimmäisenä mieleen kun on itselleni tuttu. Luulen, että se on just se puoli mussa, joka vaistoaa niin herkästi.

Dawnchild, olen myös kokenut tuon saman tunteen aikoinani kun masennus pitkän ajan kuluttua helpotti. Se tuntui juuri siltä ihan kuin olisi yhtäkkiä avautunut kokonainen uusi maailma! Maailma, jossa on paljon ja kirkkaita värejä, tuoksuja, makuja...  Smiley Kamalan surullista oli se, kun tajusi miten värittömänä ja harmaana maailman oli nähnyt pitkän aikaa. Hienoa, että koet nyt tämän ilon ja onnen mikä syntyy siitä, että huomaa niitä kauniita asioita ympärillä.  Smiley

On maailmankaikkeus reilu, olen samaa mieltä.  Smiley Joskus vaan tuntuu ironiselta, että just kun olin selvinnyt siitä masennuksesta niin sitten jo kohta iskee stressi. Että ei nää oppitunnit tästä maailmasta lopu... *huoh*
 knuppel2

Mä pyörin kaupungilla ja jotenki tuli yhtäkkiä niin skorpioni fiilis ja muistin, että no niinpä kuu tais just mennä
 skorpioni hauska shoppailla skorppari kuulla. Mustaa mustaa mustaa...  :Smiley Vaikka sittan hanskat ja korvakorut.  Grin Niin ja noi Elwynin saapikkaat on upeet.  coolsmiley Kiss
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4628 : 28.10.2008 17:40:25 »

Todellakin tuo kokemus opetti käytännössä itselleni sen mitä olin paljon henkisistä kirjoista lukenut. Että oma suhtautuminen vaikuttaa siihen miten asiat näkee ja kokee. Ikävä kyllä muista myös sen, että en olisi millään patistamisella voinut nähdä asioita eri tavalla silloin kun olin masentunut vaan se piti itse oivaltaa ja ymmärtää. Tuosta omasta pahimmasta masennusvaiheesta on jo sen verran aikaa, että en meinaa aina enää muistaa millainen se maailma on ja sitten yritän vain piristää ja patistaa. *huoh* se on muuten turhauttavaa kun itse näkee jotain mitä toinen ei millään näe eikä voi kokea.  Huh Opettavainen kokemus sekin. Molemmin puolin.

yksilöllistä läpinäkökykyä...  2funny 2funny Tuosta tuli mieleeni se kuu kalat kielteinen puoli, joka varmaan on aurinko kaloillakin, että on joskus vähän liiankin "näkymätön" ja persoonaton. Pienenä sitä ei ymmärtänyt eikä pystynyt käsittelemään, mutta nykyään kyllä iskee kiukku, jos joku pitää minua läpinäkyvänä tai ei usko, että minulla on ihan oma persoonallisuus ja mielipiteet ja tunteet ja ajatukset.  knuppel2 coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4629 : 28.10.2008 18:05:21 »

Luulen että tuo läpinäkyvyys ja persoonattomuus koskee myös muitakin muuttuvan laadun merkkejä.
Minun kartassani  aurinko askendentti DC  mars merkurius chiron ceres juno uranus ovat muuttuvan laadun merkeissä.. Koen usein hukkuvani massaan.. Jotkut raivostuvat siitä että olen välillä hyvin ympäripyöreä ja minulle käy miten vaan ja kaikki on ihan sama ja olen avoin kaikille ja pidän asioista jotka ovat "vastakkaisia" ilman että kokisin ristiriitaa..

Harvemmin alan erittelemään kellekään mikä on lempi leffani, lempibändini tai lempivärini, koska en oikein itsekkään tiedä.

minä en vaan tykkää ajatuksesta että olisi liian ehdoton ja valikoisi..
Vaikka kyllä minulta mielipiteitä löytyy.  Smiley

Masennus.  Embarrassed No, nyt en kyllä ole ehkä masentunut, mutta usein allapäin, enimmäkseen vaan kovin stressaantunut. Onneksi osaan välillä sulkea kaiken pois mielestä ja tanssia kuin sekopää yksin täällä asunnossani, kaiken ihan järjettömän mauttoman musiikin tahtiin. Tein äsken niin ja ajattelin että "tätä minä rakastan"..

Mutta kaikki ei ole vain omasta itsestä kiinni. tai on, mutta elämässä yksinkertaisesti on helpompia ja vaikeampia kausia.
Jos vaikka opiskelee niin aika usein viimeinen puoli vuotta on helvetillisen stressaavaa. Jos on hermoheikko ihminen niin sellaisissa elämäntilanteissa käydään aina äärirajoilla, kunnes opitaan elämänkokemuksen kautta hallitsemaan paremmin stressiä. Itse olen oppinut sen että stressi ja alkoholi ei sovi yhteen, joten olen vähentänyt huomattavasti. Olen yrittänyt panostaa ulkoiluun, koska happi tekee hyvää aivoille.  Grin Kaikkia tällaisia pikku juttuja. Ennen kaikkea yritän olla olematta liian ankara itselleni, vaikka olen kykenemättömyydessäni tarttua asioihin lykännyt niitä aina vain eteen päin. Ei se ylenmääräinen itsensä haukkuminen ainakaan paranna asioita.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4630 : 28.10.2008 18:28:14 »


yksilöllistä läpinäkökykyä...  2funny 2funny Tuosta tuli mieleeni se kuu kalat kielteinen puoli, joka varmaan on aurinko kalukset.oillakin, että on joskus vähän liiankin "näkymätön" ja persoonaton.

Tää on kyllä ihan totta...  knuppel2 Mukautuu joskus kaikkeen ja menee muiden mukana siinä huomaamattaan... joskus meen vahingossakin liikaa vaan muiden ehdoilla että ihan sama minne mennään,
sinne minne TE haluatte niin kyllähän MÄ seuraan. 2funny Joskus oikeen ihmettelen
miten jaksan olla niin "kiltti" vaikka kyllä musta luonnetta löytyy jos sille päälle satun  Cool
Vieläki joskus pitää oikeen pinnistellä että USKALTAA ja YMMÄRTÄÄ sanoa sen omankin mielipiteen
esille,ei siihen kuole vaikkei aina ookaan niin vaatimaton.
Monesti vaan pääsee helpommalla kun antaa muiden päättää asioista jotka ei kuitenkaan niin tärkeitä
loppujen lopuks oo..

Vitsi mun tekis mieli lähtee johonki matkalle,oon niin kyllästyny olemaan täällä.
Mutta mihin sitä vois mennä? Varsinkin kun rahaa tulee enskuun alussa 140e niin ei sillä
kyllä hirveesti juhlita mutta kai sillä jonku reissun heittäis... Mietin et ottaisin  kalat:n mukaan
mutta sit toisaalta kun eilen molemmilla meni jotenki hermot toisiimme niin ajattelin että ehkä lähdenkin
yksin että saan olla ihan rauhassa ja irti kaikista ja kaikesta. Mietin monesti että haluaisin ainaki
viikoks johonki,MUTTA MIHIN IHMEESEEN VOISIN MENNÄ???  ?
pääasia että pois tästä kaupungista ja eroon kaikista tutuista hetkeks. :Smiley
Ehdotuksia kehiin! Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4631 : 28.10.2008 18:47:24 »

Niin jos se läpinäkyvyys ja persoonattomuus on ihan aitoa eikä aiheuta itsessä ahdistusta niin eihän siinä silloin mitään väärää ole. Silloinhan se on tavallaan osa persoonaa se tietty muuttuvuus. Smiley pointti olikin juuri se, että jos sinulle asiat eivät ole ihan sama, mutta muut jotenkin haluavat kuvitella, että sinulle aina on. niin... ongelmia.  knuppel2 Mulla on kans ollu joku ihme pelko, että siihen suurinpiirtein kuolee, jos joskus sanoo jonkun oman mielipiteen.  Huh Olo on niinku kuolemantuomiosta armahdetulla, jos toinen sitten kuunteleekin tai peräti arvostaa sitä mielipidettä. Ei oo kivaa.  knuppel2 Hyvä että kuu kaloissa on sitten hyviäkin puolia ton vastapainona.  Smiley Se on ihan hirveen vaikeeta ollu mulle oppia tai opetella ilmaseen omia mielipiteitä ja tunteita ja ajatuksia, mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa...  Wink

Mulla alkoholi ja stressi ei oo niin paha yhdistelmä.  Grin Mutta masennus ja alkoholi. Voi kauhea.  buck2 Se oli ihan tuhoon tuomittu sekoitus minulla ja piristyin aivan silminnähden heti kun lääkkeiden myötä lopetin alkoholin käytön kokonaan joksikin aikaa. Se oli aivan mahtavaa. Olin melkein pari kk ihan selvinpäin en juonut tippaakaan. Se oli todella pitkä aika se siihen aikaan... Uskon, että lääkkeet oikeasti vaikuttivat, mutta luulen että tuolla alkoholin pois jäämisellä oli myös iso osa asiaan. Se oli yksi selviytymiskeino, joka tuli esille siinä tilanteessa.

Tietysti elämässä tulee vastaan kaikenlaista, eikä kaikki todellakaan siinä mielessä ole itsestä kiinni mitä elämässä tapahtuu. Mutta se on kyllä aika pitkälle itsestä kiinni, että miten näihin kaikkiin elämän heittämiin asioihin suhtautuu. Useimmiten sitä ensin ahdistuu tai lannistuu, jos on vaikea tilanne, mutta sitten alkaa etsimään niitä selviytymiskeinoja. Miten selviän tästä masennuksesta tai stressistä tai mitä sitten elämä tuokaan. Juuri noita asioita, että huomaa ahaa alkoholi ei nyt sovi tähän olotilaan, vähennän käyttöä tai ulkoilen enemmän, huolehdin että nukun tarpeeksi.. Varmaan yksi iso syy siihen miksi kohtaamme ongelmia tai vaikeuksia on juuri se, että oppisimme keksimään tai löytämään keinoja selviytyä ja ajatella että hei selvisin tästäkin! Hienoa.  Wink

Voi mikä saarna taas... mutta toivottavasti vilpitön ajatus sieltä nousi esille.  Smiley

Hei mulla kans aivan julmettu matkakuume.  Undecided TAHTOO!!! mutta rahatilanne eikä velvollisuudetkaan oikeen vielä anna myöten... (syyllisyys, huono omatunto vs. vapaudenkaipuu...)

Hemmetin Uranus ja Saturnus jotka kiusaa muuttuvia merkkejä kun toisaalta on velvollisuuksia ja toisaalta aivan kamala vapaudenkaipuu.  aarg.  knuppel2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4632 : 28.10.2008 19:21:49 »

Rapu-mieheni soitti että hänen autonsa oli sammunut Helsingin keskustaan, kysyi mitä tehdä kun moottori reistailee. Käskin ottaa rauhallisesti.  Cool Näin vastaa Kauris.

Mutta vettä tulee kuin esterin p..seestä ja itse olen iloinen koska olen kotona kuivana.

Minulla on aivan hassu fiilis. Päässäni soi ikivanha ralli:

http://www.youtube.com/watch?v=lKudwSJWocs&feature=related

Ja tämä kaikki tuli mieleen Kuu Kaloista (poikani ja mieheni ovat  kuu kalat)

* muoks. niin Lizzylle piti kommentoimani että  askendentti rapu ja  kuu kalat on niin tunteellinen yhdistelmä että varmasti välillä tekis mieli tehdä vaikka mitä, mutta tuossa yhdistelmässä luovuus on myös hyvin vahva. Ja kuka se sanoikaan että luovilla ihmisillä olis helppoa?  Wink
« Viimeksi muokattu: 28.10.2008 19:28:16 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4633 : 28.10.2008 21:41:06 »

Mulla on huomenna koulua ja meen yksin sinne,
kun ne kaks mun parasta kaveria menee eri sivuaineen tunneille kun mä
ja mun ryhmän paras kaveri ei tule..

Jotenkin tunnen itseni aina käsittämättömän heikoksi siinä ryhmässä, en tiedä miksi.
Minulla ei ole mitään sanottavaa ja perusteltavaa.
En ole ihminen joka kertoo mielipiteet ääneen jollekin luokalle
ja kun ne meidän tunnit on aina keskustelua ja kuvitteellisten ryhmien vetämistä..
"tyyliin pidänpä teille luokkakaverini nyt tällaisen ryhmän jossa te olette yläastelaisia ja minä annan teille huumevalistusta".. Ensinnäkin se tilanne ei ole millään tavalla aito, koska en tosiaankaan osaa eläytyä enkä pistä todellisia taitojani peliin kun vedän tuollaista puolitutuille, joissa on yksi ihminen kenestä en tykkää..

Haluaisin opiskella muuten kuin käyttämällä persoonaani työvälineenä, koska minun persoonani ei todellakaan kuulu kenellekkään jos en sitä halua paljastaa.

Tuntuu että toiset osaa ottaa osaa keskusteluun ja olla aktiivisia hirveen pinnallisilla, mutta hyvältä kuulostavilla kommenteilla.. Kun mä sanon jotain niin se on aina jotain henkilökohtaista tai syvälle menevää..
Ja mä en tuollaisessa tilanteessa kestä, että joku sanoo eriävän mielipiteen sellaisella äänensävyllä ettei kunnioita jotain minkä olen kokenut tai jotain mitä tunnen. Siksi olen mieluummin aina hiljaa..

Mä olen liian herkkä. Tuntuu että varsinkin koulussa olessa jonkun tarvii vaan vaikka katsoo mua vähän väärällä tavalla ja mulle tulee olo, että haluun lähteä kotiin itkemään..
Miten se on mahdollista?? Kun tuntuu että oon ihan väärässä paikassa niiden ihmisten seurassa..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4634 : 28.10.2008 21:54:42 »

Ehkä todellisuus on karu, mutta musiikki on niin kaunis asia! smitten

Tää tuhlaajatyttö palasi kotiin.  Grin Äläs nyt Moralia, mun ja Elwynin kaltaiset pitää tällä hetkellä taloudesta huolta.  coolsmiley

No joo en ymmärrä taloudesta mitään, enkä välitäkään, mutta oon löytäny tänään vaikka mitä sellaista, joka on ihastuttanut elämääni. Varsinkin musiikkia. Taas se  venus varmaan... ja mulla oli just Venuksen paluu. Malja sille.  smitten En siis ole kovin vakavalla tuulella ja maailma saa mun puolesta pelastaa itsensä ihan itse. 2funny angel smitten smitten

Kaurisnergiaa, kyllä todellakin tuolla yhdistelmällä haluaa vaikka mitä. Onneksi Jousimies stellium ja 6.huone painotus ja mars kauriissa saa muhun vähän ryhtiä. Aloin miettiin, että Jousimies voi vaikuttaa joissain tapauksissa aika vaeltelevalta tapaukselta ja haihattelijalta, mutta tulimerkeillä ainakin jousimiehellä on aina oltava jokin päämäärä mihin tähdätä. Oli se sitten urheilijanura, toimistusjohtajan virka, valaistuminen... tai vaikka opiskelupaikka, matka... Jotain pitää olla mikä sytyttää ja saa innostumaan ja polttaa eteenpäin. Jotain konkreettista tai jokin henkinen ajatuskuvio tai tavoite tai joku...
Sillä sitä jaksaa ja kuu kalat antaa intuitioo mihin päin seuraavaks tähdätään ja nousu rapu reagoi, tunteella.
Siinä mun kartta.  Smiley crazy2 smitten

Dawnchild, mulla on kans sellanen olo, että oon vasta syntymässä nyt ollu 25v. Mikä ihanan kipeä ikä.  smitten Mutta en koe, että se olisi jotenkin kamalan surullista vaan päinvastoin nautin täysin siemauksin joka hetkestä, jolloin minusta tulee enemmän minä.

 smitten

Kummallisissa tunnelmissa tänään. Mun pää suodattaa kaiken ikävän pois ja ottaa vaan kaiken luovan ja positiivisen vastaan.  Kiss

Tigrix, tiedän todella hyvin mistä puhut. Mulla on ollu yliopistolla viimeset 5 vuotta ihan samanlainen olo. Mutta mä oon aina menny takasin kotiin, itkeny jos on itkettäny ja kun olen taas saanut olla omassa maailmassani niin jaksan olla muiden kanssa. Ihmisten, joiden kanssa en tunne mitään yhteyttä ja paikassa joka tuntuu täysin turruttavan ja puuduttavan tutulta ja samalla itselleni ihan vieraalta ja merkityksettömältä.

Tällä hetkellä mun silmät syttyy kun ajattelen, että en oo siellä enää kauaa ja sen jälkeen VOIN TEHDÄ IHAN MITÄ VAAN!!!! Koita jaksaa! Ei sinullakaan ole enää pitkä matka siinä paikassa. *halaus*
tallennettu
Sivuja: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: