Sivuja: 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618779 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4575 : 25.10.2008 20:28:12 »


Rakkauden valo!  smitten

Ompa ihana kuulla kuulumisiasi...
Ehti tulla jo ikävä.  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4576 : 25.10.2008 20:50:12 »


Rakkauden valo!  smitten

Ompa ihana kuulla kuulumisiasi...
Ehti tulla jo ikävä.  Smiley

Voi... Minustakin on ihana olla täällä.  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4577 : 26.10.2008 13:26:51 »

Hei taas joku tulostaa tätä aihetta!  Grin Voikun hän ilmoittautuis jos on vaikka näkörajoitteinen niin tulis jutteleen mein kaa...  :Smiley
Huomenta tupalaiset  smitten
Siis mitä "tulostaa"  idiot2 Olenko kohmeessa  Grin
"näkörajoitteinen"  2funny ...ihanaa...  2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4578 : 26.10.2008 13:32:53 »

Sataa vettä, masentaa. Pitää koodata. Ei jaksa.

Jospa vaikka soittais pianoo. Ihastuin tähän http://www.youtube.com/watch?v=a9S0XvVZdEw&feature=related
 smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4579 : 26.10.2008 13:38:53 »

Oikeasti... en ole koskaan katsonut  Grin
Mitä joku tekee paperilla näillä höpinöillä? Vai onko se yleisesti ottaen tältä foorumilta? Onhan tuolla muissa osioissa tosi paljon asiaakin  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4580 : 26.10.2008 15:30:09 »

olipas hassua käydä lähellä itärajaa.. vähän tylsä kaupunki+vähän rankkoja miehiä, mutta hyödyllinen tilaisuus. aamu oli aurinkoinen. joka tapauksessa.. eräs tuttu aikoo ruveta oikein uskonn. aktiiviseksi, missä kohtaa huomasin, että tosiaan itämainen suunta olisi minulle.. tantra, meditaatio ainakin teoriassa.. ei kristilliset menot. no onneksi on paljon ihmisiä joiden kanssa toimia. onpa myrsky. rupesin ajattelemaan mitä ankara ilmasto tosiaan tekee pohjolan ihmisille. voi olla persoonakohtaista, mutta joissain tapauksissa tekee ehkä ihmisistä viileitä? tärkeää on että selviää..

ehkä sitten sinne joogapaikan luennolle.. joitain juhlia tiedossa..

etelä..

kaikki ok, jotain odotellaan..

lapseni tosiaan voitti lotossa, heh! mutta vain 4 oikein. lapselle sekin on ilo.

kyllä

olisi vaikea puhua miehen kanssa, joka ei ollenkaan pitäisi jälleensyntymää mahdollisena, mitens sitten selittäisi vetovoimaa.. muuten vaan.. yogassa se valaistuminen on kuitenkin itsessä, eikä ulkopuolelle kohdistuneena niin paljon (kristillisyydessä ei kai korosta yksilön valaistumista niin paljon kuin ulkoisia oppeja)..

kun sanoin ravulle, tutustutaanko, niin tutustuttiin. siinä sitten tietty näki mitä oli tai ei. on hyvä jos mies urheilee, mutta luulin myös tiedostavan-.  nuoremmilla ei taivasasiat luonnostaan ole niin paljon mielessä, kuin vanhemmilla, minkä siis huomasin sen rouvan kohdalla. onhan sitten se ilmiö, että ihmiset tekevät urheilusta tms uskontoaan..

« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 15:43:02 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4581 : 26.10.2008 16:23:33 »

Morjens.. Olipa myrsky aamulla kun lähti töihin! Sysipimeää, hurja tuuli vettä tuli kuin Esterin p*rseestä!!

Nyt olen ihan väsynyt TAAS viiden tunnin yöunieni kanssa.. Onneks sain sentään ylimääräsen tunnin..

Tappelin illalla puhelimessa oinaksen kanssa.
Ihan käsittämätöntä p*skaa. Se kyseenalaisti kaikki asiat mitä sanoin faktoina..

Sanoin ohimennen jääkaapilla käydessäni että mulla on vehnänalkioita jääkaapissa, niin se kysy jotenkin vihasen (?  uglystupid2) kuulosena että mitä h*lvettiä ne tekee jääkaapissa.. Sanoin vaan että niitä kuuluu säilyttää kylmässä niin se nauroi paskasesti että meneppä kauppaan katsomaan että ihan kuivahyllyllä ne ovat siellä. Daa, ne paketit on siellä kaupassa vielä kiinni! Sitten luin sille paketin kyljestä "säilytetään viileässä, mieluiten jääkaapissa".. Tyyppi vaihtoi puheenaihetta! Kohta taas se alkoi inttämään jostain ihme asiasta missä satuin taas olemaan oikeassa..

Se oli tosi ärsyttävä!! En aikasemmin tajunnutkaan miten lapsellinen se näköjään on, koska tohon kiukutteluun ei ollut mitään syytä..
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4582 : 26.10.2008 16:30:24 »

Eiii... ja mie just hehkutin toisaalle kuinka  oinas ovat niin upeita  2funny silloin kun itse tahtovat. Kun toi päivä on päällä, jätä rauhaan ja anna olla. Pahinta mitä voit tehdä, on selittää faktoja  Wink se vaan saa pässinpää olemaan kovemmin kannassaan, vaikka kuinka tajuais olevansa väärässä... ihania ihmisiä  crazy2

Mutta hei, ihan off... miten vehnän orasta vois kasvattaa ja käyttää? Jostakin syystä kiinnostaa, kun vihreä maksaa hunajaa kaupassa ja tekee mieli  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4583 : 26.10.2008 16:43:57 »

Musta on hölmöä ottaa asioita niin vakavasti ja huumorintajuttomasti että suututaan väärässä olemiseen.. Se on ominaista lapselle, mutta aikuisen tulisi ymmärtää, että hän itse ei ole kaikkitietävä ja ei ole kysymys mistään kilpailusta, että "se on paras joka tietää asioiden oikean laidan".. Pitää osata sanoa, että minä en ole tästä asiasta varma, mutta luulisin että.. Tarkistetaan asia jostain.. Okei, sä olit näköjään oikeessa, sori.. Ja tällaiset asiat voi jutella leppoisasti eikä vihasesti...

Mä en ikinä lähtis väittelemään mistään asiasta ellen olisi 100% varma siitä että olen oikeassa.

Mielestäni tempperamentti on hieno asia, mutta se yhdistettynä typeryyteen ja omanapaisuuteen.. crazy2

Eikä tämä siis ollut yleistys oinaista, vaan yleensäkin sellaisista ihmisistä jotka ovat "aina oikeessa ja aina väittelemässä"...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4584 : 26.10.2008 16:54:31 »

No, jos miehestä oli kysymys... niin eikös ne olekin hieman keskenkasvuisia yleistyksen tasolla?
Ymmärrän kiehuntasi ja allekirjoitan täysin sen, että pitää tietää ennen kuin alkaa inttään ja olla myös valmis sanomaan, etten tajunnutkaan, anteeks  angel

...vaikeita sanoja...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4585 : 26.10.2008 16:55:09 »

Luulisin että vehnänoraan kasvatuksen ohjeita löytyis googlettamalla? Tai purkin kyljestä?
Äiti tekee niistä aina lingolla mehua ja pakastaa kuutioiksi, juo joka aamu vehnänorasjuoman..
Olen kyllä miettinyt että pakastaminen kyllä tuhoaa osan arvokkaista vitamiineista,
mutta sanoppa tämä äidilleni.. Hänhän on aina oikeassa ja hänen tekemisiään ei kyseenalaisteta...

Muistelen edelleen naurettavaa väittelyä, kun äiti puhui jostain asiasta ja käytti sanaa "neutroloida".
Mä kysyin että niin, tarkoititko neutraloida tai neutralisoida.
Äiti nauroi että ei sellaisia sanoja ole olemassakaan, se sanotaan neutroloida.

Hain sanakirjan ja näytin äidille. Se ei sanonut mulle MITÄÄN, ja puhui kohta jostain eri aiheesta.. Mun mielestä tuollainen on niin ärsyttävää!! Äiti tekee aina noin.  Grin No mulle on ihan sama jos mun äiti tulevaisuudessakin neutroloi  Grin ei mua häiritse sanavirheet pakkomielteisesti ennen kuin joku väittää sitten vastaan kun kerron miten asia oikeesti kuuluu sanoa.. Mutta en vaan käsitä miksi pitää suuttua!! Itse ainakin tykkään että minulle huomautetaan jos teen jotain väärin tai käytän jotain ilmaisua väärässä paikassa tms.. Siitä oppii!!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4586 : 26.10.2008 16:56:03 »

edelleen kysyisin eikö ihmiset ja elämä teistä vaikuta napin painamiselta..

on melkein ennakoitavissa että joku on ärsyttävä, mutta mitä siitä, sitten ei olla sen kanssa.. eikä se painele nappejamme..

ärsyttihän rapukin minua eikä ehkä koskaan enää tässä inkarnaatiossa..

 Wink
« Viimeksi muokattu: 26.10.2008 16:58:44 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4587 : 26.10.2008 16:58:21 »

En minä muutenkaan ole pitkään aikaan odottanut oinakselta muuta kuin ystävyyttä,
päädyin ratkaisuun enne kuin hän edes alkoi ärsyttää.. Smiley

Mutta tuo ihme kiukuttelu kyllä varmisti mulle sen että hyvä valinta..
Mä en ala kuuntelemaan kenenkään uppiniskaisen ihmisen oikkuilua.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4588 : 26.10.2008 16:59:29 »

mitä merkkejä on jäljellä Tigru?

oikeasti oinaat ja leijonat ei ole täysin pilanneet mainettaan minulle vielä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4589 : 26.10.2008 17:01:59 »

Uusia sanoja... kiva  Cheesy no, kuhan tulee ymmärretyksi  angel

hmm... en löydä googlella kuin keskustelufoorumeita ja tämän  Shocked nyt tiedän miksi himottaa  smitten
http://www.tohtori.fi/?page=5184117&id=8050951
tallennettu
Sivuja: 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: