Sivuja: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618707 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4380 : 14.10.2008 20:36:33 »

Paino on pysynyt samana mutta aloinkin treenaamaan puolimaratonille pari viikkoa sitten, mikä tarkoittaa hemmetinmoista liikkumisen määrää --> ei MITÄÄN verrattavissa siihen aikaan kun poltin....
Jos en olisi lisännyt liikuntaa, vois olla että olisin lihonut 3-5kg.

No, ehkä se ruoka vaan maistuu nyt enemmän, hajuaistikin parantunut. Ja joskus kun tulee himo mennä hakemaan kauppaan tupakkaa, niin korvikkeeks meen lenkille ja mässäilen sen jälkeen.  Grin

Ehkä se ei ole niin vakavaa jos vaikka lihoisinkin vähän.
Kun kuitenkin saan sen röökin pois elämästäni..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4381 : 14.10.2008 20:40:47 »

Hieno homma!  Smiley

Mun Rapu lopetti kans tupakan, ihan tosta vaan. No se nyt treenaa niin paljon muutenkin ettei se liho, mutta monet naiset lihovat kun ovat lopettaneet. Eikä se lihominenkaan ole niin pahasta...

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4382 : 14.10.2008 20:42:04 »

Niin ja eikä se tupakoinnin jälkeinen lihominen välttämättä johdu siitä, että söisi hirveesti aikaisempaa enemmän, vaan asia on myös niin että suolen toiminta laiskistuu ainakin joksikin aikaa.  Angry Nimimerkillä: ärsyttävä juttu muuten..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4383 : 14.10.2008 22:07:29 »

Mun  vesimies onkin  oinas !!!!!!!!!!  idiot2 uglystupid2 2funny 2funny

 aurinko merkurius mars - oinas
 askendentti jousimies
 kuu rapu
 venus harka

Että niinku sellanen... Ja siis mä luulin niin et se on vesimies!
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4384 : 15.10.2008 06:07:00 »

..ja taas töihin! kun saa tuon teen juotua ja silleen.. mut tänään tulee oleen taas erilainen päivä, riittää ohjelmaa nimittäin. töissä siis ainakin.

vapaa-ajan haaste on joka päivä se et saa ittensä lenkille. maanantaina ei tullu käytyä mut eilen sentään.. jospa siis tänäänkin?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4385 : 15.10.2008 09:34:49 »

hassua, olen huomannut alkaneeni epäillä melkein kaikkia henkisiä juttuja.. astrologiaa, ap karttoja, sielukumppaneita, vuotta 2012.- käytännön asiat kolahtaa enemmän. no sellaista. en esim mene hengen ja tiedon messuille, on muuta - (uimista, vesipuisto ja hauskaa seuraa) - enkä tunne että menetän mitään. joihinkin tilaisuuksiin menen.

into tulee selvästi enemmän erään firman kautta kuin henkisyys.. mikähän siinä on, henkisyyden piti olla suurin autuus tms. siis karma-käsitteeseen ja jälleensyntymään/ menneet elämät ja sielut, vielä uskon.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2008 09:43:03 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4386 : 15.10.2008 10:19:35 »

Taas kämpillä ryömi törkeän kokoinen torakka, suunnilleen kymmensenttiset tuntosarvetkin. :Smiley

Pääasia että rusketus on kohdallaan, ja Yaman henki tukevasti messissä. coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4387 : 15.10.2008 10:57:12 »

ei se tunnu mustalta, vaan en jaksa laskea elämäni asioita jonkun ap kartan mukaan (rajoitus) ja tiedän sielukumppaneista jo niin paljon käytäntöä ja teoriaa ettei jaksa.   Cheesy Cheesy

ehkä mietin henkisyyden "hyötyä"- (ei voi mennä pidemmälle jos ei halua haihtua täältä, enkä vielä halua)

se hyöty voisi olla tuo mielellä luominen ja aarrekartta tms.
  Kiss
« Viimeksi muokattu: 15.10.2008 10:58:55 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4388 : 15.10.2008 11:58:30 »

PANIIKKI PANIIKKI PANIIKKI PANIIKKI!!!

Kaikki valmista. Eikä ole. On. Mitä mä oon unohtanu?

Miten tän jännityksen saa kuriin? Aamulla heti herätessä iski niin kauhee paniikki et oksensin. APUA!?!

Pikku Lionheart ei hallitse tilannetta.. Kontrolli tänne ja heti!
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #4389 : 15.10.2008 14:18:14 »

Edelleenkin - reilua kahvitaukoa odotellessa!  Smiley

Hoi kahvi- ja teetupalaiset!

Heitän teille haasteen:

http://www.reilukauppa.fi/?280

 Kiss
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4390 : 15.10.2008 16:21:58 »

Joo, reilu kahvitauko kuulostaa hyvältä.
Toivottavasti joku on aktiivisempi kuin minä ja järjestää sellaisen.  Wink

Kukin tyylillään.. Ihailen ihmisiä jotka järkkää juttuja, mä teen vaan omiani.
Kuten että luovutan verta..
No oon sentään saanut muutaman tutun käymään luovuttamassa ees kerran..

Mua hämää nyt se että oon luullu sitä tyyppiä koko ajan  vesimies ksi vaikka se olikin  oinas...
No puhun tästälähin  oinas:sta ja se on sitten se sama tyyppi... Wink
Mä en tiiä mikä mun äitiä vaivaa mut se on nyt ihan innoissaan tästä tyypistä... Grin
(mun puheiden perusteella)
Voisko äiti tietää kuka mulle sopii?  idiot2 Grin

No se sano mulle viimesen eron jälkeen että hänellä oli jo sen jutun alussa sellainen tunne, että tyyppi ei tee mua ainakaan onnelliseksi.. Mutta ei sanonut mitään, koska halusi antaa mun kokea itse eikä puuttua.. Tykkään yli kaiken siitä, että äiti tajuaa pitää itsensä irti mun valinnoista, eikä ikinä tuputa mitään "hyvää tahtovia" tai ohjaavia neuvoja.... Sellaista äitiä en sietäisi sitten hetkeäkään. Eikä äiti ikinä jälkiviisastele tai sano että siitäs sait kun valitsit noin. Mun äiti on paras! Se ei hössötä eikä ole huolissaan!!  Smiley Smiley

Mikäs Lionia niin jänskätti... Joko on ohi ja meniks hyvin?  Kiss

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4391 : 15.10.2008 17:34:24 »


Tigru; äitit tietää kaiken.

Voi olla.. Ensin se hehkutti sitä että kivaa kun se on vesimies ja nyt kun kerroin et se onkin oinas,
niin kuulemma vielä parempi
(sanoo ihminen jolla on suurin osa koko kartasta oinaassa 12 huoneessa  Grin ) ...

Noh, äiti on äiti.  Grin Ihanaa kun on äiti ja siskoja!!
Vaikka ne aiheuttaa paljon tunteita laidasta laitaan, mut IHANAA kun niitä on!
Mä niin rakastan niitä.. Mun äiti on herkkä ja intohimoinen noita-soturi-intiaani..  Cheesy

Huhhuh, olenpa väsynyt...

Pitää varmaan mennä palauttavalle lenkille tänään vielä,
kun eilen tein sellasen reisi-pakara treenin että nyt niinku tuntuuuu.. (ai ihanaa, mun takapuoli on kohta terästä  2funny)
Ei vaan, ei se liian kovaks saa muuttua... idiot2 No tällä herkuttelutaipumuksella siitä on tuskin pelkoa.. Wink

Niin ja vielä yksi tärkeä juttu:

Terveisiä kaikille.. Tigrikseltä...!  Grin smitten

((ps. mulla on pimeä olo))
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4392 : 15.10.2008 17:36:29 »

Onnea Elwyn!!  smitten

 juno  <---onnitus-kukkanen
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4393 : 15.10.2008 18:35:32 »

Kiitos Tigris Kiss smitten

Enää kolme vuotta kolmekymppisiin.. aika kuluu nopeasti Tongue Joskus 10v sitten ajattelin että tän ikäinen on vanha kuin taivas mutta joo.. aika nuorelta tuntuu Grin

Hyvä kun selvisi kahdenkympin kriisistä niin kohta tulee se toinen kriisi 2funny

Tänne muuten avataan pian viinibaari jossa eräs vanheneva sivistynyt naisihminen ajattelee viettävänsä aikaansa aromikkaiden punkkujen parissa Wink

Hei "Elwyn"


Onnitteluni 27 v:lle nuorelle naiselle



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4394 : 15.10.2008 19:56:49 »

Mä tein kiintoisan havainnon tutkiessani äidin ja siskojen karttoja; me kaikki neljä ollaan plutonikkoja ja saturnikkoja... ***tu mikä perhe  Cool Isällä olikin sitten vaan nössöaspekteja.  2funny Ilmankos se lähti meistä ekana.  Grin Grin 2funny ((noniin, älkää nyt pahastuko tästä mun huumorista, voi se kuolemakin olla hauskaa..))
tallennettu
Sivuja: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: