Sivuja: 1 ... 287 288 [289] 290 291 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618945 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4320 : 11.10.2008 20:33:03 »


Sasha hyvä!

Kiitos rehellisyydestä tunnustaa/ tunnistaa itsensä.  smitten
Elämä on täynnä valintoja, joista jokainen meistä pyrkii valitsemaan sen omannäköisensä.
Minä en koskaa ole löytänyt rikasta miestä, joten tuo on vielä kokeilematta.  Wink Että hemmotellaan, panostetaan naiseen rahallisestikin rehennelty ylpeänä minusta on... kyllähän se mieltä lämmittää, kun oma mies on naisestaan ylpeä. Mielummin niin kuin, että häpeää/ vähättelee "akkaansa".  Smiley
Varmasti kokeilen, kun löytyy... jos ei sovi minulle... valitsen muuta.

Laittautuminen on POP!
Itsensä, kehonsa hoitaminen ja "kaunistautuminen" on rentouttavaa ja lopputuloskin kohottaa mielialaa.  smitten

 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4321 : 12.10.2008 12:00:08 »

Tidididiiittii..

Dunno what to say but.. I'll keep smiling  Smiley  Wink Grin Cheesy smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4322 : 12.10.2008 12:00:27 »

Jee pääsin hei eilen kahdelta nukkumaan ja heräsin neljältä, jonka jälkeen uni ei tullut ennnen seitsemää!! idiot2 Sitten nukuin viel kolme tuntia, mutta on kyllä jotenkin vähän hassu olo...

 vesimies oli eilen täällä...

 Smiley Smiley Smiley

Aika jännää.. :Smiley

Me vaan höpötettiin kaikkea ja se näytti mulle käsipainoilla uusia liikkeitä, käytiin lenkillä, sitten vielä illalla myöhään mentiin vähän ajelemaan..

Voi apua mitkä ruskeet silmät..................... Shocked
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4323 : 12.10.2008 13:41:15 »

Heissan tupahan  smitten
Eipä tainnut kelvata minunkaan, vaikka lahjoittaisin vallan pois... taidan heittää roskiin, mitä moista säilöön varastossa  :Smiley

Täällähän on vipinää... olen käynyt kurkkimassa vaan juttuja satunnaisesti. On tuota vipinää täälläkin... eilen tein 14h pitkän päivän  buck2 sen jälkeen vasta ehdin istuun hetkeksi alas ja ihme, kun alkoi väsyttään ja nukkuunhan sitä piti sitten mennä  Smiley Nyt paikkaillaan, kun kaikkea ei ehdi  buck2
Ostetaan
Lisää aikaa vuorokauteen. Tee tarjous!
Myös lisä vk.npv. kelpaa, eikä haittaa vaikka olisivat arki pv.tä  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4324 : 12.10.2008 15:15:34 »

Cheesy Grin

Heissan vaan Kide! Saat multa yhden vuorokauden 5€:lla
mut siihen kuuluu sellanen reunaehto,
että sun pitää käyttää se koko päivä pelkkään lötväilyyn.. Grin

Tulinpa just lenkiltä... Ensin lämmittelyksi 20min reipasta kävelyä ja sit 30min hölkkää..
Teki taas niiiiiin hyvää että en malttais tehä enää näin lyhyitä lenkkejä tai pitää välipäiviä...
Mutta kun vaikka tuntuu että kunto ja lihakset pysyy mukana, niin nivelten yms kannalta ajateltuna ei saa edetä liian nopeesti.. Ne tottuu hitaammin rasitukseen ku lihakset..


 vesimies


Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. Tongue :Smiley

Nyt mä sit vaan annan  vesimies :n ottaa muhun yhteyttä kun on ottaakseen.. :Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4325 : 12.10.2008 15:22:43 »


Turhaan siis hermoilit?  Smiley

Nyt kiinnostaa, että kumpi  vesimies tämä eilinen kaffittelija oli?  Cheesy

 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4326 : 12.10.2008 15:37:55 »

Joo hermoilu oli turhaa.. Smiley

No tämä oli se "symppiksempi" josta olin alun perin vähemmän kiinnostunut.. idiot2

Mutta nyt??

Kun en ole tavannut sitä toista vielä ollenkaan!!
Mä joudun ehkä vielä raapimaan päätä tän tilanteen kanssa, nimittäin olipa niin mukava ja rento tyyppi että tunsin kyllä oloni tosi luontevaksi sen seurassa...... Tämän siis olen nähnyt aiemminkin mutta vain ohimennen, joten en oikein tiennyt mitä olisin odottanut.. Vaikka puhelimessa ollaan puhuttu paljon niin näkeminen on aina eri juttu......

Hyvä ystävä siitä tulee jos ei muuta.

Se toinen taas asuu niin kaukana, etten oikeen tiedä miten senkin kanssa sitten treffais - jos nyt jaksaa mennä siihen asti... Pallo olkoon hänellä, jos hän kutsuu itsensä kylään tänne asti tullakseen kahville niin ok... Grin
.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4327 : 12.10.2008 15:58:27 »

kaupunkiin tullut isoja laivoja, vähän tuli matkakuumetta jonnekin. mutta jos kun menen rannikolle 2 vkon kuluttua ja vesiparatiisiin, kai se riittää.. ja sitten kauemmas, vasta. en ole päättänyt vielä kiinnostaako Norja tarpeeksi kohteena, kun nuo muut on tiedossa.. Virossa olis jotenkin hauskaa, ehkä hauskempi fiilis kuin keskimäärin.. sinnehän on iisi mennä, maisemakin aika sama kuin Skandinaavia..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4328 : 12.10.2008 16:58:02 »

Cheesy Grin

Heissan vaan Kide! Saat multa yhden vuorokauden 5€:lla
mut siihen kuuluu sellanen reunaehto,
että sun pitää käyttää se koko päivä pelkkään lötväilyyn.. Grin

Auts!  buck2 Pahat reunaehdot... ei taida olla varaa  2funny
Kiitos kuitenkin, ajatus on tärkein  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4329 : 12.10.2008 17:00:08 »


Ystävät ovat aina mukavia! Smiley
Vaikka kyllähän sen oman kullan löytyminen ja ihastuminen/ rakastuminen on niiiiin mukavaa!  Cheesy

Tottakai "tarkistat" sen toisenkin  vesimies jos vaan tilaisuus tulee.


Oih! Mun tekisi mieli matkalla..... Kaupunkimatkalla shoppailemaan ja istumaan kahviloihin ihmisiä tutkaillen.... siis toiseen maahan/kultuuriin.
Vaan lomasta ei tietoakaan saati ylim. rahasta moiseen.

.... ja talvella aurinkoon! Voi, voi!  angel

Kide; suosittelen lämpimästi pyjama-päivää!  smitten
Toimii hyvin ja seuraavana päivänä on taas tarmoa täynnä.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4330 : 12.10.2008 17:25:41 »

Mulla ei oikeen tahdo jalat pysyy maassa....... Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4331 : 12.10.2008 17:30:01 »

Mulla ei oikeen tahdo jalat pysyy maassa....... Grin

IHANUUS!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4332 : 12.10.2008 18:19:20 »

Neela -uskon  :Smiley Joskus oikein mietin tässä tahdissa, että kuinka kiva ois vaan olla. Mutta en tiedä teistä, mutta minua vaivaa eniten tekemättömät työt  buck2 Eli en osaa olla, jos jokin roikkuu...
Tuossa ennen kun tämä elämän rumba otti tahdikseen kiivaan ja tulisin, oli aikoja jolloin oikeasti pystyin ottamaan lunkisti ja oikeasti oli hetkiä, kun ei ollut roikkumassa mitään  2funny Se oli mannaa... no, aikansa kutakin ja nyt on tämän vuoro... nautin tavallaan tästäkin, eli valita en vaikka joskus väsyttää  Wink
Tänään kyllä istuin tovin isolla kivellä pihalla silmät kiinni ja nautin auringon säteistä kasvoillani. Kuuntelin ääni metsässä ja annoin tuulen hyväillä ihoani, kuin rakastaja  smitten Tuollaiset pient hetket ovat minulle sama kuin pyjamapäivät... uskoisin  :Smiley

Ainoa mikä harmittaa on, kun tänne ei ehdi  Angry Ystävät saa puhelimella kiinni vaivattomasti automatkoilla, mutta itse ajaessa netin käyttö on hieman niin ja näin  2funny
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4333 : 12.10.2008 18:41:56 »


Kyllä minua tekemättömät työt vaivaavat, mutta olen opetellut tervettä itsekyyttä muutaman masennuksen ja uupumisen kautta tähän asiaan.
Kun keho ja mieli viestivät väsymystä lepään, koska harva askare karkaa mihinkään sillä aikaa. Jokainen niistä odottaa tekijäänsä sen aikaa, kun minä lepään.
Olen myös opetellut delekoimaan asiat joita voin ja joita joku muu ehtii tehdä uupumatta.

Aluksi oli "pikkupedantille" vähän vaikeaa, mutta mitä pidempään otan näitä irtiottoja, sitä vähemmän ne työt vaivaa.  Smiley
... ja kaikki tulee silti tehtyä.

Yllätys, yllätys, näin se vaan on!
(yllätyin tästä aluksi itsekin)

Ylläolevalla tarkoitan niin ansiotyötä, kuin muitakin "töitä". Ansiotyöstä toki ei noin vain vapaapäiviä tietenkää oteta, mutta heti kun sellainen on pyhitän sen pyjamalle, jos tarve vaatii. Vaikeinta kai usein on tunnistaa se tarve ja pysähtyä.  buck2

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4334 : 12.10.2008 19:01:55 »


Kyllä minua tekemättömät työt vaivaavat, mutta olen opetellut tervettä itsekyyttä muutaman masennuksen ja uupumisen kautta tähän asiaan.
Kun keho ja mieli viestivät väsymystä lepään, koska harva askare karkaa mihinkään sillä aikaa. Jokainen niistä odottaa tekijäänsä sen aikaa, kun minä lepään.
Olen myös opetellut delekoimaan asiat joita voin ja joita joku muu ehtii tehdä uupumatta.


sä puhuit ansiotyöstä mut jos mä puhuisin kotitöistä --> mun keho ja mieli viestii väsymyksestä jatkuvasti ja lepään eli laiskottelen siis aina Cheesy ja tää on mulle ongelma Cheesy elän asenteella "teen mitä millonki huvittaa ja jos ei huvita ni sit ei tarvi tehä" Cheesy eli meillä on aika usein sotkusta.. mikä sit taas tuppaa ärsyttämään.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 287 288 [289] 290 291 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: