Sivuja: 1 ... 285 286 [287] 288 289 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619071 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4290 : 09.10.2008 20:16:30 »

Hih... Jellona elää ihastuskautta... smitten
No sellainen on ihan mukavaa!

Olin ihan äimän käkenä kun yks miekkonen soitti mulle tänään muuten vaan... smiley6600

En muista oikeasti että koska viimeks olisin vetänyt näin paljon miehiä!
Mitä täällä tapahtuu - mua ei ees kiinnosta - sitäkö tää on!!  Grin

Viikonloppuna tulee toinen  vesimies varmaankin käymään, tein ihan jymykaupat ja myin mun tulostimen sille 20€:lla... Jee! Luulen kyllä että se vaan halus tulla käymään ja suostu ostamaan sen siksi... :Smiley Nyt pitää vaan varoo etten mee liian pitkälle  Tongue meinaan ei se ehkä oo ihan reilua huijata ketään ostamaan mitään kun on niin ihastunut että suostuu mihin vaan.. Mä vaan tykkään siitä vallan tunteesta minkä saan tästä...

 Lips Sealed

Mutta mä myönsin sen!! Niin kauan on toivoa kun huomaa omat pimeet puolensa!

Tiiän että mun  pluto aspect_tri mars ja  pluto aspect_opp venus ajaa mua välillä vähän väärille raiteille, oonhan söpö ja kiltti pieni tyttönen niin miesraukat ei tajua miten paljon piilotan manipulointia sen söpöilyn taakse.... (lilith aspect_con venus)

Mutta oikeesti luulen että olen kasvanut siitä piirteestä jo hyvin paljon yli..
Arvostan avoimuutta ja tasapuolisuutta, reiluutta ja PYRIN siihen.

Mutta silti olen sitä mieltä, että on ihan ok että nainen saa joskus jotain anteeks pelkällä hymyllä.  Wink
(kuten miksei mieskin voi saada!!)

Sain myytyä mun vanhan tietokoneenkin yhelle miespuoliselle kaverille vaikka se ei tarvinnut sitä.. Tarpeeks kauan keikistelin ja sanoin pliiiiiiiiiiiis.......

Oonko hei vähän inhottava.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4291 : 09.10.2008 20:31:37 »

mikähän "vaihe" minulla on kun ei oikeen kukaan kiinnosta.. eikä kiinnosta ratkoa ongelmiakaan.. katsoin miehiä rokki-Macdonaldsissa ja ne on kuin eri planeetalta.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2008 20:34:34 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #4292 : 09.10.2008 20:41:47 »

Tervehdys tupaan! Smiley

Ja ei taida kelvata kierrätykseen tuo Vaaka-mieheni.. Undecided
...shit...

Täytyy laittaa hänet tuonne varastoon odottelemaan parempia päiviä. :Smiley

Olen lähdössä viikon romanttiselle aurinkolomalle erään komean
Oinas-miehen kanssa muutaman viikon päästä. Cheesy

Tuttavuus on vanha, jo muutaman vuoden, mutta nyt se vain yhtäkkiä lämpeni ystävyyttä kuumemmaksi.
Mitään takeita ei ole, mutta kunhan nyt otan omaa aikaa itselleni
ja vapaata Vaa'an valituksista. Wink

Oinas-mies on samaa näköä ja tyyliä kuin Vaaka,
mutta enemmän jalat maassa kuin show-tyyppinen Vaakani. Enemmän varallisuuttakin. Tongue
Oinaalla ei myöskään ole lapsia, joten hän hyvin vapaa spontaaneihin ideoihin. Smiley

Katsotaan sitten myöhemmin, mitä elämä tuo tullessaan. Smiley

Minulla on kova tarve ja halu uudistaa elämääni jälleen uusille uomille
ja kaikin tavoin stressittömämmäksi. Tongue

Me Kaksoset... :Smiley Ei me voida jämähtää paikoillemme tai alkaa ahdistaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4293 : 09.10.2008 20:50:16 »

hei tämähän vaikuttaa yksinkertaiselta ja ymmärrettävältä. joko jonkun kanssa on, tai ei" koetin kiinnostua oinaasta kun minun astrologisesti "pitäisi" enemmän kuin vaikka ravusta, mut kun ei.

en tiedä miten arvasin tämän, että vuosia menee taas. joistain asioista saan lepoakin, toisista ei.

no mut hei, miksi pakottaa jos ei huvita, varmaan joku joskus vielä. sen sijaan messut, bisnekset ja lapseni, joka tarvitsee nyt tavallista enemmän tukea. nämähän sen ajan täyttääkin.  
« Viimeksi muokattu: 09.10.2008 21:07:58 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4294 : 10.10.2008 11:57:41 »

heh, radiossa  sanottiin että pitäisi löytää kumppaniksi mahdollisimman samanlainen, ja sovinnollinen ja mitä vielä tyyppi (sitten kestää) kuin itse on. päättelenkö tästä että tuli ja ilmamerkki, mutta mahd. vähän skorpparia tms ?

mitenkäs ne pisteliäät löytää samankaltaisen mutta sovinnollisen? eikös ne pyri pistelemään?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #4295 : 10.10.2008 12:41:57 »

Hoi kahvi- ja teetupalaiset!

Heitän teille haasteen:

http://www.reilukauppa.fi/?280

 Kiss
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4296 : 10.10.2008 12:45:49 »


Positiivista tässä kaikessa on ollut ambulanssin pojat  smitten Voi taivas ne heittää hyvää läppää ja miten ne on niin komeita?!?  Shocked :Smiley smitten


Hahaha..!  smitten

Mä seurustelin ambulanssimiehen kanssa 3v.... Grin

Ja sairaalalla kun pyörii niin mun silmät kyl kiinnittää heti huomion jos ne näkee edes sadasosasekunnin vilahduksen punasia housuja ...  Kiss Ja siellä ensiavussahan niitä näki koko ajan.. Ja baaristakin roudasin vahingossa kerran sellasen mukaan ja olen törmäillyt siihen töissä  2funny

Joo niissä on jotain,  Kiss
ne on yleensä tosi hauskoja ja rentoja tyyppejä ja älyttömän fiksuja..

Sellasia miehiä joilla on homma hanskassa
kun ovat tottuneet rauhottelemaan panikoituneita ihmisiä ja toimimaan kiireessä..
Kaiken lisäksi ne osaa ohjata ja opettaa tosi hyvin.

Muistan eka kesänä kun olin kesätöissä
ja sairaanhoitajat soitti ambulanssimiehet paikalle laittamaan tippaa yhelle,
jolla oli tosi vaikeet suonet..

Mä menin sitten katsomaan (siinä oli mun exän kaveri ja sen työpari)
niin ne pakotti mut kanyloimaan sen ja mä onnistuin kun ne neuvo tosi tarkasti.. Grin
Vaikka osaston sairaanhoitajat ei ollu onnistunu....
No me pidettiin se meiän salaisuutena, koska mulla ei tosiaankaan ollu sillon lupaa kanyloida... Grin

Mutta harmi vaan teille kaikille muille, että ensihoitajat heilastelee ja menee naimisiin melko usein lähi- ja sairaanhoitajien kanssa........... Grin Ainakin tiedän monta sellaista paria...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4297 : 10.10.2008 13:06:58 »

ensiapu, sairaala ja kriisimiehet on myös totaalisen out..

kuten tietty ravut ja futarit, huuhaat ja taiteilijat..

että miehet osaakin.. olla mieliksi, pitää yhteyttä kunnes.. ja sitten heille on ihan sama miltä tuntuu-

oinas ei vielä ole, siis kadonnut, on kertonut raha-asiansa ja naiset, mutta miks..
« Viimeksi muokattu: 10.10.2008 13:12:37 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4298 : 10.10.2008 19:22:40 »

piipaamiehet oiski nyt jees. tai joku semmonen joka vois kirjottaa mulle antibiootit.. on tuo viisuri sit kai tulehtunu tosissaan, ei vaan aamulla tuntunu ni en sit soittanu aikaa.. sit ku oisin ajan halunnu ni vitut täältä semmosta enää saanu. vitutti ihan aikusten oikeasti kaikki sit päivällä ni otin buranan ja menin nukkumaan!! 3 h nukuin tuolla ja nyt oon sit heräämässä uuestaan tähän päivään.. kirjottelin jo kauppalapun et kai mä sit lähen tonne puolen tunnin päästä shoppaileen.. oli kiva "työpäivä", sain työpuhelimen joka on nyt latautumassa tuolla ja totesin et mun pomossa on samoja piirteitä ku mun yhessä  vaaka exässä ja sit ku kuulin et on joko  vesimies tai  kalat niin mietin et ehkä enemmän kuitenki  kalat .. mut mut, onko vesimies ja kalat molemmat vesimerkkejä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4299 : 10.10.2008 20:23:14 »

marix, kalat on vesimerkki, mut vesimies ilman merkki....


Mä oon aina ajatellu että noi nimet on vähän hämääviä..

Esimerkiks mun mielestä kauriin, härän ja oinaan pitäis kuuluu saman kategorian alle ku ne on sarvipäitä.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4300 : 10.10.2008 20:24:45 »

Tervehdys tupaan! Smiley

Ja ei taida kelvata kierrätykseen tuo Vaaka-mieheni.. Undecided
...shit...

Täytyy laittaa hänet tuonne varastoon odottelemaan parempia päiviä. :Smiley

Olen lähdössä viikon romanttiselle aurinkolomalle erään komean
Oinas-miehen kanssa muutaman viikon päästä. Cheesy



 2funny uskomaton nainen  Grin Mites nyt vaaka noin alkoi ärsyttää?  Huh Vastahan hän oli niin ihana ja kaikkea.  idiot2


Niin sanopa se..!  buck2
On se edelleen peruskamaa parempi, mutta-mutta.. :Smiley

Kai tämä on minun tapani surra biologisen äitini kuolemaa? Cry

Kai se on monien osien summa..?

Ensin minua alkoi kiusata kaikki romantiikan vähyys,
kun lapset olivat meillä ja ne sattuneesta syystä oli joka viikko, ainakin nuorempi.

Sitten sitä aikaa ei ollut mihinkään enään
ja sen ikäisten lasten kanssa on hemmetin raskasta ja väsyttävää, vaikka toki nautin niiden seurasta,
mutta kun olen sitten ihan kuitti-loppu ja aina kun ne ovat meillä, niin emme nuku yhtään,
koska nuorempi haluaa nukkua vieressämme ja hän pyörii, kääntyilee ja käyttää molempia meitä tyynynään
ja Vaaka ei henno siirtää poikaa, vaan nukkuu sitten vaikka lattialla solmussa,
että pojalla vain on hyvät yöunet.

Sitten minua rasitti hänen eräs juristi-ystävänsä, joka oli aivan hemmetin läheisriippuvainen
Vaa'asta, siis todella kovasti läheisriippuvainen ja erittäin mustasukkainen minulle Vaa'asta
ja teki kaikenlaisia tyhmiä ja lapsellisia harmeja
-ja hän sitten on mies.

Sitten piste i:n päällä;  tickedoff
Vaaka alkoi valittamaan ja kiukuttelemaan,
eikä vain parista asiasta, vaan tuntui, ettei sillä ollut mikään hyvin ja eikä mihinkään tyytyväinen,
ja prkle!!! tickedoff  knuppel2 sitten läksi tämä nainen paremmille laitumille
ja eikä ole kaduttanut yhtään, vaikka kyllä sydämeen särkee. Cry

Tuli vain tunne, että minun pitää suoda itselleni aikaa ja tervettä itserakkautta
ja ennen kaikkea levätä!  Embarrassed

Olin valmis tekemään mitä tahansa päästäkseni
edes pariksi päiväksi olemaan ihan vain yksikseni hiljaisuudessa! Cry

Nyt tuli oikein vuodatus. buck2



tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4301 : 10.10.2008 20:31:46 »

Tarjoilen iltapalaa; kuivattuja viikunoita, manteleita ja intialaista teetä!  smitten


Juu, on parempi olla omassa rauhassa mieluummin kuin suhteessa, jossa on jotain liian hermoja raastavaa - vaikka päällisin puolin kaikki olis monella tapaa hienosti...

Mä ainakin NAUTIN nykyään!  smitten Ei haittaa olla sinkku, enkä murehdi löytyyks vai eikö löydy... Smiley

Mutta Sasha, yhtä asiaa ihmettelin tässä joskus, että minne se  harka katosi,
jäikö se kuvioista ihan totaalisesti.......?  idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4302 : 10.10.2008 20:57:47 »

Tarjoilen iltapalaa; kuivattuja viikunoita, manteleita ja intialaista teetä!  smitten

Nam! Tongue

Mutta Sasha, yhtä asiaa ihmettelin tässä joskus, että minne se  harka katosi,
jäikö se kuvioista ihan totaalisesti.......?  idiot2

No hän on edelleen tiukasti kuvioissa mukana, mutta hyvänä ystävänä. Smiley
Olemme viikoittain ainakin puhelinyhteydessä. Smiley
Hän asuu osan aikaa USA:ssa San Franciscossa töidensä vuoksi. Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4303 : 10.10.2008 21:02:13 »

no voi ny perse! olin kirjottamassa tänne ni mun kone jumiutu aivan täysin. sit ku sain sen sammuun ni herra ei enää halunnukaan käynnistyä. onpahan sit insinöörillä tekemistä ku tulee töistä tunnin sisällä. jippiiiiii!! ristus että mä vihaan toimimattomia asioita!!

sitä piti sanomani et toivottavasti se mun pomo edustaa ilmaa eikä vettä, koska ilman kans ois kivempi tulla toimeen! Smiley ja sitä paitsi oon pannu kerran kalamiehen kans Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #4304 : 10.10.2008 21:04:21 »

Sasha, kurja kuulla että menetit äitisi. Menetys mikä menetys, oli suhteesi häneen mikä tahansa.  Cry
Mutta että aina sinulle löytyy joku mies joka ostelee sinulle ihania asioita!! Minä tuun Itävaltaan  Sad

Thx.. kyllä tässä pitää oma surutyö tehdä, vaikka emme olleet kovin läheiset.
Biologinen on aina kuitenkin se biologinen.

Tule vain tänne! smitten On nämä keski-eurooppalaiset miehet hiukan eri puusta veistettyjä. Wink
En minäkään mitään koskaan saanut suomalaiselta miehiltä,
-hyvä jos edes kukkia syntymäpäivänä. Grin 2funny Cheesy

Täällä se on enemmänkin tapakulttuuriin kuuluvaa, että miehet kilpailevat sillä naisista,
että niin kusta kuka kykenee tarjoamaan naiselle eniten.. ei siis mitään erityisen erikoista käytöstä
-kyllä siihen tottuu kumman nopeasti. Grin 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 285 286 [287] 288 289 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: