Sivuja: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618960 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4245 : 06.10.2008 17:58:06 »


Maanantai 06.10.2008 ***

Auringon ja perääntyvän Merkuriuksen neliö Jupiterille nostaa pintaan vahvoja tyytymättömyyden tunteita kaikissa, jotka ovat rakentaneet elämäänsä liian suurten odotusten varaan. Tällä viikolla rytisee niin yksityisessä elämässä kuin suuremmassakin talousmaailmassa, joten kannattaa varautua pieniin takaiskuihin joissakin asioissa. Oisko tämä nyt noita sinun ystäviesi tunnelmia ja sinun reaktioita siihen?

Kaksoset

Saat yllättävää tukea ja kannustusta jollekin tärkeälle suunnitelmalle. Varo menestyksestäsi huolimatta laittamasta kaikkea yhden kortin tai yhden ihmisen varaan. Laske kaikki sen mukaan mitä itse pystyt tekemään ja jätä kaikki muut lupaukset epävarmaan voittomarginaaliin, niin tappioita ei tule.

Tämmöstä Sepon mukaan sinulla tänään.  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4246 : 06.10.2008 18:43:48 »

No joo, tässä ollaan oltu varmaan pienessä konkurssissa itse kukin.. Ja aina ei jaksa kannustaa toisia silloin kun on itsekin suossa (opiskelu- ja raha-jutut)...

Mä haluisin lisää me-henkeä ja yhteen hiileen puhaltamista. Ja jos jotain haluaa, niin ei auta kuin alkaa itse panostaa siihen.

On totta että tunteakseen jonkun olevan tyytymätön minuun, minun pitää olla ensin tyytymätön itseeni, jotta voin tunnistaa sen tunteen niin vahvana. Nyt on vain ollut moni asia sekaisin.  Sad
Turhahan minun on kavereita syyttää, minä olen itse aiheuttanut kaiken sen paskan minkä keskellä vellon.  Grin

Mutta kyllä ne asiat alkaa vähitellen järjestyä, uskoisin.  angel
Hassu  vesimies :kin aneli multa tänään anteeksi niin liikuttavalla tavalla erästä asiaa,
että enhän mä voi muutaku hymyillä sille...
Hemmetin kohelo oli taas ollut hieman huolimaton, eli arvasin oikein. Oli hukannut kännykän....
Minä sitten pari päivää olin huolissani että mitä ihmettä sille on sattunut......
Eli kaikki hyvin.

Se vaan hakkas päätään seinään kun kerroin että olin yrittänyt la ja su välisenä yönä soittaa nähtyäni hirveen painajaisen, että tulisitko viereen nukkuun kun pelottaa...
Menetti tilaisuuden.  Grin

Toinenkin  vesimies soitteli, mutta jotenkin tajusin, että se ei herätä mussa ehkä yhtään niin paljon tunteita kuin toi toinen.. Eli asetelma on nyt kääntynyt päinvastaseksi...
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4247 : 06.10.2008 19:11:12 »


Minä en ainakaan uskalla alkaa taikomaan.  Wink

Mites kävi viimeksi, kun yritin  smitten lähetellä tupalaisille?  Grin
Taitaa Elwynin "tautikin" olla vielä samoja peruja.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4248 : 06.10.2008 20:17:32 »

toi on tavallaan hyvä jos olis kaksi miestä tarjolla. minulla on hyvin rauhallinen olo kun vain 1 ehkä kiinnostaa. ainahan joku tulee..

mutta hauska yhteensattuma se, että jos elin siellä maya kulttuurissa ja se mies, joka tulis jossain vaiheessa kuvaan, niin serkku on ihka oikean eteläamerikkalaisen oinaan kanssa ja tykkään tyypistä. samoin minua vikittelee oinas. ehkä tässä mennään jonnekin päin..

ja ne on vakavasti yhdessä ja se kundi tuli jostain tosi kaukaa Espanjan kautta Suomeen ja anoppikin nyt .
  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4249 : 06.10.2008 20:29:13 »


Minä en ainakaan uskalla alkaa taikomaan.  Wink

Mites kävi viimeksi, kun yritin  smitten lähetellä tupalaisille?  Grin
Taitaa Elwynin "tautikin" olla vielä samoja peruja.

Noh äläs nyt ota moista "kunniaa" itselles... Grin smitten


Ehkä meidän kaikkien pitäs tehdä nyt yhdessä joku taika??

Kävisiskö sellainen onnen, menestyksen ja rakkauden taika jokaiselle elämänalueelle??  smitten

Mä juttelin äsken  vesimies:n kanssa..
En tiä mikä tässä on niin vaikeeta pyytää se käymään..
Ja mitä tää nyt sitten on kun mukamas ei oo mitään ja sit puhutaan joka ilta pari tuntia..
Ja nyt ainakin sateli ihan mielettömän paljon kaikkia kohteliaisuuksia ja kivasti sanottuja juttuja... :Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4250 : 06.10.2008 20:37:14 »

Rakkauden, rahan, rauhan ja ymmärtämisen taika. Kadotetaan samalla välimatkat ihmisten väliltä, annetaan kaikille vapaus liikkua.. Oikeastaan taiotaan pois kaikki kahleet, joihin auktoriteetit ja ympäristö meidät kahlitsee..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4251 : 06.10.2008 20:41:15 »


Noh äläs nyt ota moista "kunniaa" itselles... Grin smitten


Ehkä meidän kaikkien pitäs tehdä nyt yhdessä joku taika??

Kävisiskö sellainen onnen, menestyksen ja rakkauden taika jokaiselle elämänalueelle??  smitten

Nooh! sattumaa, sattumaa!  Grin  angel

Tehdään vaan, jos kaikki toivoo onnea, menestystä ja rakkautta ei voi ainakaan pieleen mennä!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4252 : 06.10.2008 20:44:44 »

valtaa, rahaa, rikkauksia.. on se niin väärin.. sitä saa mitä tilaa.. pitää haluta kärsimyksiä, koettelemuksia ja kasvua..  :Smiley

tulipas vaurauden koodit aikaan tossa 44 44 = 8 ja 8
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4253 : 07.10.2008 12:13:17 »

Hyvää aamupäivää!!

Näin taas Jeesuksesta unta..
Puhuttiin puhelimessa  smiley6600
ja vähän niinkuin sovittiin treffejäkin..

Hän oli ihan normaali ihminen ja teki papin töitä nykypäivänä,
mutta tiesin että hän oli MYÖS kristus...

Hänellä oli aurinkolasit päässään,
ja oli muutenkin rock-henkinen (kuten isäni viime yönä  idiot2)
((niin ja tiesin miltä hän näytti, vaikka puhuimme vain puhelimessa))
Ja unessa oli myös pilvenpiirtäjiä...

No, uni oli kaikkiaan hyvin lyhyt ja yksinkertainen.


Olen aika iloinen nähdessäni näitä unia,
kun viime yönä minulle sanoi ääni pääni sisällä että "sinä olet jumalan siunaama"
ja sitten näin myös edesmenneen isäni...

Kiitos... Saa lähettää lisää vastaavanlaisia unia.  smitten


Ihanaa, nyt kaikki hymyilee.  Smiley Lapsuuteni paras ystävä soitti mulle  smitten Hän lupas tehdä mulle treeniohjelman sitä puolimaratonia ajatellen. Hän on nimittäin yleisurheillut lapsena/nuorena ihan sm-tasolla joten tietääkin asioista jotain.. Yritin vain selittää että laatii sen ohjelman niin että siinä otetaan huomioon että lähden liikkeelle melko rapakunnosta... Grin Ja heti sain noottia siitä että oon tehnyt omin päin kaikkia intervalliharjotuksia vaikka en jaksa ees ihan normaaleja lenkkejä tehä hirveen pitkiä.. Grin

Onneks mulla on noin ihana  aurinko neitsyt askendentti skorpioni kuu kauris ystävä joka on ollut uskollisesti mun rinnalla 4-vuotiaasta lähtien.... Tämä ihminen on hyvä esimerkki noista kolmesta merkistä, joista kuulee usein negatiivista nurinaa.. Ehkä pohjimmiltaan suvaitsevaisimpia ja suurpiirteisimpiä ihmisiä ketä tunnen. Ja ennen kaikkea uskollinen, luotettava ja rakastava. Yksi niistä kehen tosissaan voi luottaa.

Ei tosiaan mikään nuiva ja ylitarkka kostonhimoinen pessimistinen pingottaja.... 2funny ( neitsyt kauris skorpioni)
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4254 : 07.10.2008 14:57:01 »

No jospa ekana kävisit ihan pissaamassa sinne purkkiin niin selviää onko virtsatietulehdus..
Tuo on ihan tyypillinen oire nimittäin.

Ja se on sellainen vaiva mikä menee kyllä joskus itselläänkin ohi, mutta jos on pahentuakseen
niin tulehdus nousee virtsateitä pitkin munuaisiin, mikä onkin sitten sairaalareissu..

Mä sain kerran hirveen läksytyksen hoitamattomasta VTI:stä kun kerroin et ne oireet on jatkunut 2kk mutta mä vaan ajattelin sinnitellä että menis ohi.. uglystupid2

Joten lääkäriin, mars.. mars

Jo ei johdu siitä, niin hyvä kuitenkin tutkituttaa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4255 : 07.10.2008 15:12:07 »

Omasta kokemuksestani voi sanoa, että se "purkki" ei todellakaan aina kerro mitään. -Voi olla vaikka kuinka kivulias olo, mutta labrat ei näytä mitään, itse nappaan karpaloa purkista tablettina kun on pientäkin vaivaa ja heti auttaa. -Ei ole tuon takia tarvinnut lääkärissä käydä.

Minullakin virus päällä ja sairaslomaa, äänenkäyttö kielletty.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #4256 : 07.10.2008 15:14:14 »

meillä oli sellainen ope jonka mukaan nainen saa aina pissataudin kun se hommailee miehen kanssa Grin Siinä sitten mietittiin että kun ko. naisella oli jotain 4 lasta (eli lähes aina äitiyslomalla) niin kai sillä on sitten kovan luokan kokemus tuosta sairaudesta 2funny

Mutta tosiasiahan se on että seksi altistaa myös tuolle.. kuten sille toisellekin yhtä ärsyttävälle jota en tahdo enää kokea eli hiiva. Tosin hiivasta voi syyttää myös hormoniehkäisyä ja se on yksi syy sille miksi en ole enää e-pillereiden kannalla. Jos ei muuta keinoa ole niin putket kii tai oikea/vasen käsi käyttöön 2funny

Joo, mut kaikki hankaukset voi aiheuttaa tuota vaivaa!!  Grin Siis esim. pyöräily ja ratsastaminenkin!!!
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4257 : 07.10.2008 15:40:28 »

Hiivalle ja VTI:lle altistaa samat tekijät...

Ja niiden kotihoitoon käy ihan samat jutut, tuo karpalo on ihan oiva juttu. Jos ostaa mehuna niin ehdottomasti sokeroimattomana, muuten se menettää tehonsa!! Eli pointtina on myös sokerin välttäminen..
Ja luonnollisestikin; hiivan välttäminen.

Karpalomehun lisäksi voi nauttia sitruunamehua, eli puolikas sitruuna puristettuna lasilliseen vettä, vaikkapa aamuin illoin.

Tärkeää on juoda paljon jotta virtsatiet huuhtoutuvat, mielellään juomia jotka lisäävät elimistön emäksisyyttä, eli kaikki appelsiinituoremehut ja kahvit sun muut happamat pannaan. Sitruuna ja karpalo ovat emäksisiä, eivät happamia... Niiden lisäksi paljon vettä. Paljon juodessa tulee sitten muistaa syödä tarpeeksi suolaa.

Sitten suosittelen luontaistuotekaupasta: anti-WIR tabletteja. Tuhoavat haitallisia sieniä, mikrobeja, bakteereja, viruksia.

Ja tämän kaiken lisäksi myös HYVÄLAATUISTA maitohappobakteerivalmistetta. Sanon että ne 5€ maitohappobakteerit ovat repäisty ... jostain, en tiedä, mutta turhia ovat, vaan kannattaa sijoittaa kunnon probiootteihin, vaikka maksavatkin 20€+ koska ovat hintansa väärti.

Koko elimistön terveys kuitenkin lähtee suolistosta ja sen bakteerikannan toimivuudesta, joten oli tulehdus tai vaiva missä tahansa, niin probiootit auttavat!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4258 : 07.10.2008 15:43:51 »

Surkuhupaisaa tässä länsimaalaisessa lääketieteessä on se, miten näihin naistenvaivoihin annetaan heti antibiootti-kuuri, joka itsessään altistaa näille vaivoille yhä enemmän!

Joo tapetaan ne viimesetkin oman elimistön puolia pitävät hyvät bakteerit,
niin johan on kierre valmis.....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4259 : 07.10.2008 15:48:13 »

Mä haluaisin perustaa ihan uuden luontaislääketieteen alalajin!!!  Cool

Se perustuis siihen että kaiken voi hoitaa ruualla ja lisäämällä tiettyjä vitamiineja..

Okei, no ehkä tää juttu on jo keksitty.. Undecided
Mutta kun mä oon ihan itse kokeilemalla käynyt näitä juttuja niin paljon läpi ja intuitiivisesti suositellut ihmisille milloin mitäkin ruoka-ainetta.... Mun äidin ystävätär parani yhdestä vaivasta kun mä sanoin äidille että ehdotappa sille että juo punajuurimehua... Ja se auttoi!  Cheesy

Ja itseltäni oon parantanut vaikka mitä... Tuskin koskaan meen lääkäriin.. Cool
En ennenku on joku raaja irti tai vastaavaa..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: