Sivuja: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618602 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3930 : 15.09.2008 10:57:33 »

Huomenta  smitten
Mä oon herännyt jo aikaisin ja käynyt sossulla,kelalla,verotoimistolla...ärrällä... ruokakaupassa...
saanut vähän asioita etenemään  Smiley
Ja tänään pitäs tehdä niitä kouluhommiakin,mutta saas nähdä..
Nyt koiria lenkittämään ja illalla Suklaasilmän luokse katsomaan leffaa  Kiss Otan molemmat
koirat sinne mukaan yöksi,saa nähdä mitä siitä tulee kun tuo pentu ei vielä oo ihan sisäsiisti  2funny


Onneks olkoon LIONHEART  Grin
« Viimeksi muokattu: 15.09.2008 10:59:27 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3931 : 15.09.2008 11:32:05 »

Kiitos kiitos  Grin

Kuis vanha se sun pentu nyt on? Meillä poika oppinu jo suunnilleen sisäsiistiksi, mikä on mun mielestä ihan uskomatonta.  Shocked Romeo on muutenki kehittyny ja "oppinut koiraksi". Se on päivisin joskus jopa 8h yksin kotona ja osaa jo olla itekseen hyvin. Kasvanutkin se on ja vahtii pihaa jo niin hyvin, ettei naapuri uskaltanu tulla itekseen portista sisään  Grin Seuraava asia mistä pitäis ton koiran kans eroon päästä on pureminen ja ne hammaspusut..  :Smiley Eihän se sitä tahalleen tee mutta kyllä se välillä vähän kirpasee kun on pikkuiset hampaat kädessä kiinni..

Olis muuten kiva nähä kuva sinun pikkuisestasi, Kengu  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3932 : 15.09.2008 11:41:10 »

No Houru on kohta 5kk,ihan riiviö vailla mitään tapoja  Grin No ei nyt sentään (ihan)...
Mutta itseäni saan siitä syyttää kun en oo kerennyt/jaksanut olla ja kouluttaa sitä
niin paljon kuin se vaatisi  Undecided Sisäsiisteyden kanssa sillä on eniten ongelmia vielä,ja tosiaan puree
ja järsii kaikkea kun hampaat vaihtuu  Cheesy Mutta kyllä kaikki on sanoneet että on siinä nimensä veroinen
koira  2funny Mun pikku rakas  smitten Routa (whippet) oppi kans tosi nopeeta sisäsiistiks
ja muutenkin "kunnon koiraksi" mutta Houru on "houru" luukalloinen tapaus,haluaa vähän koetella mun
hermoja tai jotain  knuppel2 Grin
Yritän liittää tähän kuvaa...
No en näköjään osaa,no laitan sen kuvan joksu aikaa tohon mun avattareen  angel
(pitääkin ottaa siitä uusia kuvia tänään!)
« Viimeksi muokattu: 15.09.2008 11:44:12 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3933 : 15.09.2008 11:49:22 »

Onse niiiin suloinen  smitten

Kuulostaa ihanalta tapaukselta! Mieluummin riiviö kuin sellainen robottimainen "haluan vain miellyttää sinua"-koira  Smiley On hyvä että pikkusella on myös sinun lisäkses Routa vähän opettamassa tavoille.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3934 : 15.09.2008 11:53:04 »

niimpä  :Smiley Hourulla ei ainakaan oo liikaa miellyttämisenhalua  Grin Tekee asiat
juuri niinkuin itse haluaa (samaa luonnetta siis kuin omistajallaan  Lips Sealed)
Mutta on se niin ihana tapaus!
Routa on onneks sit rauhallisempi ja tottelevaisempi/nöyrempi koira  smitten
Koitan liittää tähän kuvia kohtapuolin kun saan eka tallennettua ne tonne johonkin..
Minkäs ikäinen Romeo nyt onkaan?

http://vuodatus-media-4.web-effect.net/g/41925/1908801.jpg
http://vuodatus-media-4.web-effect.net/g/41925/1908802.jpg

http://vuodatus-media-4.web-effect.net/g/41925/1908800.jpg

ja Routa  smitten :
http://vuodatus-media-1.web-effect.net/g/41925/1201348.jpg

  Cool
« Viimeksi muokattu: 15.09.2008 11:59:16 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3935 : 15.09.2008 12:38:42 »

On ne kauniita koiria molemmat  smitten

Romeo on nyt ööh.. pian 4 ja puol kk. Smiley

 2funny


23.7-22.8 RIIKINKUKKO
Olet kommia riikinkukko. Sää halut esintty ja ol huamio keskipisten.
Sää ole ylppiä ittestäs ja tekemisistäs. Et lainkka pyytel antteks sitä et Luaja o su luanu.
Imartelust sää kehrät ko katti.

tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3936 : 15.09.2008 13:40:24 »

Selvispä nyt tääkin miks mulla on olo niinku tokkurassa ja pää kipee  Undecided
Mullakin on kuumetta  buck2 Kouluun on silti vähän pakko yrittää mennä...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3937 : 15.09.2008 17:30:47 »

hmm.. maailmaa heiluttava pankkikriisi Jenkeissä siis alkoi asuntoluotoista ja oli kuulema annettu lainaa niille, joilla ei koskaan ennenkään ole ollut rahaa maksaa mitään takaisin. no näistäkö piti saada voittoa? miten ne on voineet ajatella sen noin, jos tää on tilanne. sinänsä kait ok idis laittaa rahaa liikkeelle, mutta ei se oikein noin toiminut.

edelleen vahvistuu että tietyt alat toimii, kun yhtaikaa jopa isot pankit menee konkkaan.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2008 17:39:26 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3938 : 15.09.2008 19:16:21 »

Selvispä nyt tääkin miks mulla on olo niinku tokkurassa ja pää kipee  Undecided
Mullakin on kuumetta  buck2 Kouluun on silti vähän pakko yrittää mennä...

mä sain saikkua just kaks päivää.. mut ei mulla taida kunnolla kuumetta olla. oon makoillu vaan sohvalla ja kattonu bb:tä. ja taidan jatkaa tota makoilua. ruokahaluakin ihan on.. että en mä kovin sairas voi olla. hoitsu käski vetää antihistamiinia, jos auttas noihin mun hengitysongelmiin töissä.. en tiiä sit auttaakse väsyyn ja pääkipuun jos semmosiakin oireita on. tosi ärsyttävä tää väsy kyl!! nytki ihan vetämätön olo.. oon ny viikon vasta vetäny monivitamiinia, mut luulis auttavan? enkä kai mä ny raskaanakaan..  idiot2

ois hienointa olla vaan aina terve. ja ois hienointa osata pitää kämppä siistinä ja järjestyksessä ja jaksaa viiä roskia roskiin kaiket päivät. miksei mussa oo enempää neitsyttä tai ees sellasia transiitteja tai mitään?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3939 : 15.09.2008 19:34:51 »

^ eti mulle mun kartalta päivämäärät koska meen kihloihin, naimisiin ja koska tuun raskaaks?! Cheesy haluisin tietää, mut ite ei jaksa Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3940 : 15.09.2008 20:37:27 »

Iltaa tupaan!

Viikonloppu meni töissä eikä vapaista tietoakaan, Huoh!

Mitenkähän Kaurisenergian ja Emelian irrrrrottelu meni? Tuliko paljon "vahinkoa"?  Grin

Iltatömpsyt ottaisin ja sitten nukkumaan.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3941 : 15.09.2008 21:12:44 »

HIH...  Mullakin meni viikonloppu töissä, mutta huomenna meen viihteelle.  Cool
Opiskelijan osa...

No ehkäpä viimenen tilaisuus jolloin saan sosiaalisesti hyväksytysti käyttää noita mun mustia
opiskelijahaalareitani..
Ekana vuonna niitä tulikin käytettyä varmaan 5 kertaa, viime vuonna kerran,
jos nyt sitten viimesen kerran ja sitten myyn ne eteen päin jollekin alottaneelle opiskelijalle...


Niin se aika kuluu.. Kuvitella että ala-aste on ohi, yläaste on ohi (sen en silloin uskonut tapahtuvan koskaan  Grin), lukiokin on ohi (senkin suhteen oli epäilyjä).. Ja nyt viedään viimesiä AMK:ssa........
Tai siis onhan tässä puoli vuotta, mut se on pikku aika se..


Mitä vanhemmaksi käy niin tuntuu ajan menevän nopeemmin.

Kohta on jo joulukin taas jälleen kerran. Sitten kesä ja synttärit, Juhannus.. Joulu... 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3942 : 16.09.2008 08:29:07 »

mietinpä tuossa että tapasinko aivan väärän henkilön silloin vuosi sitten siellä joogapaikassa? nyt kun on tunteet ja meno TODELLA laskeutuneet. olihan siellä ihmisiä. onhan ihmisiä ollut vaikka Ulkoministeriössä, meriretkillä, sirkuksessa, ulkomailla, futismatsissa (ja ne kiinnosti vähiten). kai se olisi joku tiedostava tyyppi kuitenkin paras, vaikka nyt on niin rauhaisaa ilman. no ei olisi järkeä sellaisessa suhteessa kuin viimeksi, vaikka kai sitä halusi kaikkea hauskaa.. ihana rauha.

3 viikon kuluttua muutama 5-huoneen asia muuttuu.  uranus

vaikka harvassa nuo siis ovat kiinnostavat.. kun ajattelee. no pitää keskittyä töihin jne, vaikka edelleen mietin kansainvälisiä. eläiskö ihan huviksi ap-kartan mukaan niin ei tarttis miettiä mikä kenties estää joitain asioita, tai edesauttaa? heh. mitäpä muita rajoitteita sitä on olemassa? siis jos ajattelee rahaa ja rakkautta. onhan näissä, ainakin materiaalisissa asioissa, taas eri tilanne vuoden kuluttua.

ei minua haittaisi jos menisi ap kartan painotusten mukaan vaikka 5v.. ?

olen ehkä nähnyt jonkinlaisen enneunen koskien sukuani pari pv sitten, muuttavat kaukaa ulkomailta. mutta miksi unissa exän vaimo ja matkat? ja aivan ihme miehiä - yleensä muusikoita, tai musiikkitapahtumia, kun en tunne kaipaavani?

ja ei ole virheitä sanovat eräät. voi että, kun sitä voi uskoa ihan mihin tahansa nykyään.. tehdä sellaisen maailmankuvan, mikä itselle sopii
.. oh dear. erään henkisen Mestarin visiitti tiedossa, mutta juuri siltä asialta en odota paljon.. ehkä siksi että on koettu ennenkin. tosin kuvittelin keväällä näyttäväni jutun eräälle; asiathan ei mene niinkuin luullaan.

ja loput voi näytellä, kukaan ei huomaa mitään..


 Cool
« Viimeksi muokattu: 16.09.2008 08:50:45 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3943 : 16.09.2008 09:27:29 »


  Cheesy

 Jospa Tigru toi leikkuri onkin myös sun paikka?  :Smiley
 Pärjäsit hyvin hoitsujen kanssa ja luulen että pitäisit siitä vauhdista.
 Sitten vielä tuo,että vaitiolovelvollisuutesikin varmaan pitää.
 Ainakin sinusta heijastuu sellainen kuva.  smitten

 Ja kun siellä kaikkien tulee tietää hommansa ja toimia teeminä,niin ei synny sisäistä hierarkiaa.
 Jokaisen panos kun on tärkeä ja yksikin puuttuva linkki huomataan.
 Ainostaan tuo poissaolo töistä on tosi hankalaa.Kipeenä ei saisi mennä,vaan ei voisi olla oikein poiskaan.
 Varalla kun ei juuri ole koulutettua (kokemusta omaavaa) henkilökuntaa.

 EA on varmaan siksi tuollaista,ettei siellä ehdi saamaan oikein kosketusta kehenkään. Undecided
 En ollut kuin pari päivää,vaan en kyllä tykänny.
 Synnytysosasto ja lastenosasto oli ne muut,missä tykkäsin olla.
 Synnärillä äitien ja vauvojen vuoksi ja lastenosastolla lasten.Vaan jälkimmäisen hoitohenkilökunnasta en
 tykänny.Olivat niin leipääntyneitä,että eivät ottaneet näitä yksilöinä,joiden läheisyyden tarvekin on
 erilaista.

 Mutta se tuosta maailmasta.Käyn edelleen miesgynellä,koska omani on ihana vaikka onkin entinen
 työtoveri. Grin
 Ei se ekan kerran jälkeen haitannut.Niin se oli kuin olisi korvaani tarkastanut.  Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3944 : 16.09.2008 09:38:29 »

hoitsut on käsittääkseni haluttuja vaimokandeja.. muuten en tekisi niin raskasta työtä.. onhan se hyvä, mikäli se tosiaan on kutsumustyötä. täällä on aika monta hoitoalan ihmistä astrossa?

kohtaako teidän mielestänne joskus palkka ja työmäärä tms? on kiva käydä hierojalla ja lapseni on tarvinnut monenmoista hoitoa. lääkärit on eri porukkaa kuin rekkakuskit ja ehkä muiden alojen jupit, ekonomit tms. lääkäribileissä olen ollut. lääkäri on kummi ja eno.

yhdellä exällä kun oli tämä hoito, ensiapu, sairaala, ambulanssikuskijuttu, niin olin aivan pihalla. osoittaa, että sielukumppanit tulee milloin mistäkin. ehkä siis ei ollut yhdistäviä tekijöitä, vaikka kemioista luulin ja sanoistaan. tosin häiskä heilui katoillakin. ymmärtäisin vaikka raksaduunaria paremmin? urheilua? heh. tai parhaiten ehkä luovaa-bisnes-

vai onko vaihtoehtona alkaa tehdä yrittäjänä hoitoja, energiasellaisia tms?

tai personal trainer?
« Viimeksi muokattu: 16.09.2008 10:53:34 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: