Sivuja: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619115 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3885 : 13.09.2008 12:04:56 »

 No niin,nyt olen hieman rauhoittunut ja mietin tuota asiaa. Undecided

 DAWNCHILD sai kyllä kiinni siitä,mitä tuolla itsekseni mietinkin.
 Koska yleisesti pidän näistä ihmisistä ja olen siitä täällä usein kirjoittanut,myös mielenterveysongelmaisista.
 Onhan itsellänikin raju masennus tausta.En tuomitse mitään tai ketään,mutta omassa tilassa on rajat.

 Oikein tunsin miten rauha lähti ja kuin tumma pilvi olisi tullut sisälle ja kaikki energiani valahtivat nilkkoihin.
 On eri asia tehdä töitä tai olla ystävä jonkun mistä tahansa ongelmasta kärsivän kanssa,kuin jakaa
 oma tilansa,kotinsa heidän kanssaan.
 Kummasti ikään kuin kaappavat sen tilan itselleen ja tulin siihen tulokseen,että minulla on oikeus vetää
 rajat.
 Annan pojan nukkua nyt tuossa ja menen itsekin nukkumaan.Teen itselleni hoidon ja laitan Cecilia Healing
 Voicen taustalle soimaan.Ruokin matkamiehen ja annan mennä etsimään suuntaa elämälleen taas
 uudelleen.
  
 Täällä on yleensä sellainen rauha ja tyyneys kun vain kissani kanssa olen,tai hyvien ystävien,että ei
 kenelläkään ole oikeutta viedä sitä.Olkoon oma lapsi,mutta kun on jo aikuinen.
 Ja mitään sitoomuksia en ole  kalat kanssa tehnyt,joten muutan senkin ystävyydeksi takaisin.
 Yleisesti pidän kaikista vesimerkeistä.Ne suorastaan vetävät puoleensa,mutta itsehän se pitää sanella
 millä tasolla se suhde on.
 Minulla on ongelmia hänen ongelmansa kanssa ja silloin minun pitää se myös ratkaista.
 Joten annetaan nyt vaan vapaus molemmille ja itse elän omaa elämääni.
 Voi kuullostaa itsekkäältä,mutta en halua voida huonosti vain toisten töppäilyjen vuoksi.

 Tulipa kirjoitettua taas pitkästi,mutta minnekäs minä muualle puran kuin teille. smitten
 Kukaan ei kuitenkaan täällä joudu ottamaan henkilökohtaisesti toisen mietteitä.

 Kengusein! smitten
 Vietä hauska päivä suklaasilmän kanssa tai ilman!Ja kaikki muutkin! angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3886 : 13.09.2008 12:09:44 »

jees

siis en yritä väkisin mitään Yhdentymisproggista astrolaisten kanssa, enhän käy tapaamisissakaan, enkä ole kiinnost sulautumaan alkkisten kanssa. puhun yleisestä tietoisuuden tasosta. onhan ykseyden tunne aika hurja jossain jooga/ henkisessä tapahtumassa, kun taas tavallisissa vaikka ammattitilanteissa ei ole.

ja nämä joiden kanssa sen ykseyden tuntee, siis yleensä tiedostavat niin, ettei alkoholia tai aineita tarvita, vaikka siihenkin asiaan törmäsin viime suhteessa. en olisi tarvinnut sitä biletystä välttämättä, mutta ehkä hän.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3887 : 13.09.2008 12:30:46 »

Krapula. I feel so alive dead.  buck2

Iskin eilen jonkun 21v. muusikon. Jeah. Voi luoja.. "Oisko tulta?" ja siitä se lähti. Kysymys kuuluu: vastaanko tohon puheluun vai en?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3888 : 13.09.2008 12:48:20 »

...
 Saunassa käyty ja tuikut palaa ja sanoin  kalat ukolle että nyt kiitos haluan olla ihan yksin ja
 hiljaisuudessa tänään
.Eikä se edes suuttunut,vaikka yleensä nykyään,,, Undecided
On kait käymässä hieman liian tiiviiksi tämä. knuppel2
 Tai voipi olla että sen mieli tekikin kuppilaan ja tein sen helpoksi hänelle. Cheesy

....
 Ei ollut tuo  kalat mieskään mihinkään mennyt,vaan jutustelin kanssaan hetken.

 Tulee huomenna käväisemään,joten se taitaa olla totuuden paikka.
 Kuullostella tunteitaan,,,  Huh
 Jotenkin helppoa kun ei näe toista.Näkeminen ja siinä muodostuvat keskinäiset energiat tuovat sen
 vastauksen,eikä ole nyt juuuri sanoja,jos en enää tunnekkaan samoin. Undecided
 No,se on huomisen murheita.

Hei "Chandra"


Vähän samanlaisia tunteita on täälläkin myllertänyt.
Omaa tilaa, aikaa ja vapautta kaipaan itselleni
- nyt sitä on ollutkin jo toista viikkoa
- asuntoni myynnin peruin juuri tämän
oman tilani ja aikani suhteen
- kaikki omat juttuni jäivät tekemättä,
koska olimme liian tiiviisti yhdessä
Ehkä on hyväkin asua etäällä toisistaan
- molemmilla on tilaa hengittää

Koska molemmat olemme ilman merkkejä  vesimies ja  vaaka
tarvitsemme paljon ilmaa voidaksemme hyvin


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3889 : 13.09.2008 13:01:05 »

Jee sain Suklaasilmänkin ylipuhuttua keilaamaan  Cheesy hehee...
enpä oo pitkään aikaan keilannut.. saas nähdä miten menee ja kehen se keila lentää  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3890 : 13.09.2008 13:13:13 »

....
 Ensinnäkin en halua tavata nyt kalat ,koska tunnen nokassani jo muutenkin vanhan kaljan lemun.

 Ja nyt se tuotiin ihan konkreettisesti kotiini.Hitto että piti avata ovi. crazy2
Poikanihan sieltä tallusti ja kuinkas ollakkaan,onko ruokaa?Saanko nukkua pari tuntia?
...
Sanoin että nuku sitten pari tuntia ja sitten alat kalppia siitä.....

  buck2 ,Miten tolleen nyt raivostuin. Cry
...

Hei "Chandra"

Ei ole helppoa sinullakaan.

Oma  kalat pikkuveljeni aiheutti perheellemme juuri tuota samaa,
kunnes poistui tästä maailmasta oman käden kautta
- helpotus oli kaikille suuri  uglystupid2

Helläsydäminen äiti joustaa, auttaa ja koettaa ymmärtää,
kunnes mitta on täysi ja omat voimat lopussa

Toivon Sinulle Kaikkea Hyvää ja paljon voimia

Meitä koetellaan joskus liiankin kovasti,
mutta kaikella on tarkoituksensa.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3891 : 13.09.2008 14:28:43 »

Daidaidai... Smiley

Olipas kivaa olla töissä. Mä leikin koko ajan sellasta leikkiä, että oon suorassa TV-lähetyksessä, niin kaikki työt tuli tehtyä viimosen päälle kunnolla.. Grin

Mua mietityttää kovin se  vesimies ..
Me puhuttiin eilen illalla taas pari tuntia puhelimessa. Sen kanssa voi puhua mistä vaan. Naurettiin taas paljon. Se puhuu mulle niin lempeesti. Kyllä mä tykkään siitä. Se saa mut tuntemaan itseni hauskaksi ja ihanaksi.  Smiley Mutta en nyt kyllä suhtaudu tähän tän ihmeellisemmin. Tekis vaan ihan hirrrrveesti mieli kysyy se sen syntymäaika.. :Smiley

Mä VEIKKAAN et siinä vois olla  rapu kalat harka vaaka näitä...

Mä kysyn tänään! Ihan must...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3892 : 13.09.2008 20:49:05 »


Hei Ystäväin

Piitkästä aikaan kävin elokuvissa.
Kävin katsomassa Mamma Mia
- hauska musikaali-elokuva
Nauraakin sai oikein kunnolla


Klikkaa -  smitten


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3893 : 13.09.2008 21:21:39 »

Elwyn, omalla tavallani tuon asian läpi käyneenä: 2 telkkaria.
Jos TV:n ja leffojen katselu on molemmille tärkeää, ja on erilaiset mieltymykset.

Tuskin omassa elämässä enää niin aiheellinen kysymys tämän TV:ttömän kauden jälkeen.  Wink


Mulla heräsi suuri inspiraatio: haluan tehdä sellaisen "alttarin"... Tarvitsen jonkun lipaston, jonka päälle teen kokoelman tavaroista ja kuvista, jotka koen itselleni merkittäviksi. Heti saatuani tuon idean, muistin pienen ikonin Mariasta ja Jeesuksesta, jonka näin kirpputorilla.. Sitten sellainen aika massiivinen kynttelikkö, joka sopisi kattokruununi kanssa yhteen... Muutaman omaperäisen valokuvankehyksen hankin, niihin laitan kuvat siskoistani, äidistä, isästä ja edesmenneestä kissastamme. Ja sitten joku kaunis kasvi. Ja tottakai tuo musta-kultainen maatuskanukke, jonka isä toi joskus Venäjältä. Ja egyptiläinen suuri risti, jossa on turkoosikiveä..
Ehkä myös joku enkeli ja kristalleja.

Arvatkaa mitä. Minä nautin olostani.  Smiley En koe että jotain puuttuisi, olen päästänyt irti siitä yksinäisyyden illuusiosta. Ymmärrän nyt miten hienoa on se, että vain minulla (ja huoltomiehellä) on avaimet tähän asuntoon, eikä kukaan tiedä mitä teen täällä, saan olla mitenkäpäin vain omassa rauhassani! Ja kutsua tänne juuri ne ihmiset ketkä haluan.  Smiley Olen niin vapaa!  angel

Voin nauttia täällä kynttilänvalosta ja ihanasta hiljaisuudesta!  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3894 : 13.09.2008 22:28:20 »

 
 Ehtoota!  Smiley

 Tuota samaa rauhaa koin eilen illalla Tigru ja kuvittelin sen jatkuvan tänään,mutta,,,

 Mitä tästä opin,tai muistin?Elä kulloisessakin hetkessä ja nyt tuli suunniteltua kokonainen päivä
 etukäteen. Grin

 ELÄMÄNILO!  smitten
 Tuosta en tiennytkään,mutta uskon sinun kyllä tehneen oikean ratkaisun.
 Hienoa kun uskaltaa toimia,niin kuin itselleen parhaaksi näkee.Elämä helpottuu. smitten
 Kaikkea hyvää sinullekin ja taidetaan me vanhat rouvat kuulua jo tällaiseen avonaisempaan ja
 väljempään juttuun,kun siihen omaan rauhaan on tottunut. smitten

 Nyt vaan on niin,että päästin irti koko jutusta.En jaksa miettiä tuota alkoholi juttua.
 Sanoin että se on minulle liian vaativa juttu.En halua ja ollaan ystäviä.
 Lähti sitten vanha sielunkumppanikin samassa rytäkässä tänään.Tulipa sanottua tietyistä
 tavoistaan,joita en myöskään halua kokea hänen kauttaan.Koskee myös päihteitä.
 Hassua että alkuviikosta puhuimme niin paljon irtipäästämisestä,enkä vielä tiennyt,että näin isoja juttuja
 lähtee kaksin kappalein.
 Oloni on vain helpottunut nyt.

 DAWN!  smitten
 Tiedän tuon luurin läpi tulemisen ja usein jätän vastaamatta.Joskus viestittävät että ovat selvinpäin ja
 sitten vastaan.
 Sekin on hyväksytty että minulle ei juuri kannata soittaa humalassa tai muissa päihteissä.
 Tuosta  kalat reaktiosta en vielä loppuillasta tiedä,,,
 Yksi viesti vastaajassa,vaan en viitsi pahoittaa mieltäni kuuntelemalla sitä.
 Osaan sen jo melko varmasti ulkoa.
 Eli minä teen tästä liian suuren numeron,jos mies nyt raskaan työviikon jälkeen,,,PLAA,PLAA
 Olen tuota niin monen miehen suusta kuullut.
 Entäs nainen raskaan työviikon jälkeen? Huh
 Eikö nyt vaan voi reilusti sanoa,että tekee hemmetisti mieli!

 Nyt BB;n kimppuun. Grin
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3895 : 13.09.2008 23:38:07 »

...
 ELÄMÄNILO!  smitten
 Tuosta en tiennytkään,mutta uskon sinun kyllä tehneen oikean ratkaisun.
 Hienoa kun uskaltaa toimia,niin kuin itselleen parhaaksi näkee.Elämä helpottuu. smitten
 Kaikkea hyvää sinullekin ja taidetaan me vanhat rouvat kuulua jo tällaiseen avonaisempaan ja
 väljempään juttuun,kun siihen omaan rauhaan on tottunut.
smitten

Hei "Chandra"

Minusta on vähän hassua seurata
sinun elämäsi tapahtumia,
koska ne jollain tavoin käyvät yksiin omiini.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3896 : 14.09.2008 00:45:13 »


 Niin,joskus elämät risteilevät samoja latuja pitkin. Smiley
 Ja myönnän senkin,että olen joskus ajatellut,olisiko sittenkin ollut helpompaa,jos jokin yritys olisi hänelläkin
 onnistunut.Pojalla siis. Embarrassed

 Joskus pelkäsin tuota ajatusta.Mutta nyt kun olen seurannut veljeni vaimoa,jonka pojalle sattui ikävästi
 noin 3v sitten,niin tuntuu että sen pahimman yli päästyään elää nyt niin normaalia elämää.
 Toki se tyhjyys ja suru asuvat hänessä aina,mutta myös ilo ja rauha.

 Kaikkein lähimpien kohdalla ei aina akuutissa tilanteessa mieti mitään sielunsopimuksia,vaan on vain äiti
 ja poika.Jälkikäteen muistaa sitten.Mutta paljon voi silti itse tehdä muutoksen eteen.
 Ainakin sen irtipäästämisen,vaikkei toinen sitä ymmärräkään.

 Yksi ystävättäreni muutti juuri yhteen hyvin lyhyen seurusteluajan jälkeen.Heti tuli muutosta huonompaan.
 En oikein ymmärrä,mikä siinä ajatuksessa kiehtoo niin kovin? Huh
 Sitten ihmetellään ja harmitellaan,että miksi tein näin?
 Mutta kaikkihan on itse koettava.Ei toisten sanomiset paljon paina.

 Eletään vain ilolla.Hoivataan noita vanhuksia,joita minulla täällä nyt kaksin kappalein.
 Viikolla hoidin hamstereita kun eräs naapureista oli kuntoutuksessa.Ja mummoille korjailin
 lukkoa,kun kieleke oli jäänyt ulos,eikä saanut ovea kiinni.
 Tulivat pienet höppänät oveni taakse apua pyytämään ja kysyivät ensin onko minulla miestä. Grin
 Miestä heille ei siihen hätään ollut antaa,mutta pikku viat osaan kyllä korjata minäkin.

 Nyt taas nukkumaan ja en mieti vielä huomista.Hyvää yötä tupalaiset! angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3897 : 14.09.2008 09:33:39 »

 Sanoin että se on minulle liian vaativa juttu.En halua ja ollaan ystäviä.
 Lähti sitten vanha sielunkumppanikin samassa rytäkässä tänään.Tulipa sanottua tietyistä
 tavoistaan,joita en myöskään halua kokea hänen kauttaan.Koskee myös päihteitä.
 Hassua että alkuviikosta puhuimme niin paljon irtipäästämisestä,enkä vielä tiennyt,että näin isoja juttuja
 lähtee
kaksin kappalein.

*Juuri näin. Eilen kun tulin kaupungin läpi taas yöllä, oli sen päiväistä juomista. Nuorehkot ihmiset kulkee mikä missäkin kunnossa ja puhuu omituisia, naiset ja miehet. Ja mitä tarkemmin ajattelen asiaa, se oli yhtä hillumista, joskus mentiin 4 baaria läpi samana iltana. Onhan se tosiaan sääli jos sielukumppani ei pysty olemaan ilman sellaista, toisaalta itsen oli ihan kiva rentoutua.

Sitten aloin miettiä, eikö kaikki miehet juo?

Miten siitä pääsee, absolutistiko uskova pitää ottaa? No ei kai?

Kiva, näin yhden vähän komean miehen matkalla. Mutta katotaan nyt sitten.

Se vaan on niin että se erillisyys on sitä harhaa > tuo sotaisuutta  vaikka minua kiinnostaakin nyt sota ja sen historia, jotenkin. Eli erillisyys toisista, jne.. jep.

No nyt lepään ja ip pitäisi olla jotenkin terässä taas..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3898 : 14.09.2008 09:45:36 »

Huomenta  Smiley
Olipas eilinenkin päivä,tipuin hevosen selästä  2funny Oikeen sanoin siskolle eka että
"kato miten hyvin tää hevonen nyt menee" sit se ei heti katsonut niin  sanoin uudestaan että
"hei kato nyt miten tääääääääää..........!" ja siinä samassa olinkin ylösalaisin roikkuen hevosen
mahan alla  Cheesy Onneks ei käynyt kuinkaan kun hevonen ymmärsi pysähtyä ja tipahdin alas
suhteellisen pehmeästi.. Sisko ( vesimies) nauroi niin että kusi housuihinsa  Grin  idiot2
Illalla sit käytiin kattomassa leffaa Suklaasilmällä ja sain niskahieronnan,nyt on niskat ihan
kipeenä kun en oo tottunut hieromiseen vaikka hellästi hieroikin  smitten
Tänään katsotaan senkaa Dances with Wolves leffa  angel jee intiaaneja  smitten

Mutta nyt aamupalalle ja odottamaan että sauna lämpeäis ja sit saunaan rentoutumaan  Kiss
(tuli eilen riideltyä isosiskoni kanssa TAAS suklaasilmästä,kun se ei kertakaikkiaan voi
hyväksyä sitä ja laittoi illalla mulle vielä viestin että "kengu oot menny ihan pilalle"
arvatkaa tuliko tollasesta viestistä huono mieli  Cry
Kerroin sille kyllä niin ilkeästi kuin vaan ikinä osaan että antaa mun elää omaa
elämää eikä puutu mun asioihin mistä ei mitään tiedä,ja ei edes halua tutustua kunnolla
suklaasilmään niin pitäkööt sit turpansa kiinni! knuppel2
No en halua miettiä sitä nyt,omapa on heikkoutensa kun arvostelee muita. smiley6600

ihanaa kun on sunnuntai  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3899 : 14.09.2008 09:47:15 »

 
  Smiley Huomenta!  Smiley

 Juu,samma här!Eli itse tuli pilattua vielä suurempi osaa päivää,kuin mitä poikani kautta tuli.
 Olin kuin talviunilta ulos revitty karhu. Shocked tickedoff

 En myöskään yleensä pidä siitä,vaan nyt pidin,näin jälkikäteen ajatellen,,, Huh
 En siis siitä fiiliksestä kun piti raivota sinne ja tänne ja oli niin paha olla että ahdisti. buck2
 Ilman tuota kiukkua,en olisi saanut sanottua sitä,mikä niin pitkään jo on mieltäni painanut.
 Ja tuli tunne että ainakin yksi kappale jättää minut nyt rauhaan. smitten

 Kumma kyllä,nyt kun kirjoitan tätä,niin kiukku ja paha olo nousee taas. Undecided
 Ehkä kertovat sitten siitä,että onkin ollut isompi asia,kun itse olen tajunnutkaan.

 En tiedä DAWNCHILD miten koet tuon sielunsopimuksen,mutta siihen tuo kuninkaana tuleminen ei kuulu.
 Vaan se,että tietyt ihmiset tapaavat tietyissä tilanteissa ja siinä on haastetta,onnea,mitä ikinä onkaan
 sovittu.
 Mietin asiaa pitkään,etä voiko se olla näin?
 Vastauksen sain silloin ehkä 3-vuotiaan lapsenlapseni kautta.Oli äidilleen sanonut saunassa,että on kyllä
 nähnyt hänet enkeleitten maailmassa ja silloin valinnut,että tuo on minun äitini.
 Ei pieni lapsi sellaista keksi,mutta kovin tarkkaa selvitystä sille ei tietenkään saa.
 Aijemmin oli muita vinkkejä,joita ei sattumiksi voi sanoa.

 Eihän niitä tietenkään voi muistaa,joten sillä lailla avoimesti minäkin kuljen,että vastaan otetaan mitä
 annetaan.
 Se on sitten toinen juttu haluanko pitää sen elämässäni. Grin

 Mutta juu.Toki aiheesta keskustelen,vaan tänään en minäkään halua samaan mielentilaan.
 Enkä tiedä,onko niin väärin,vaikka koitkin sen noin.Onhan sinua kohdeltu väärin,jos lapsi elää
 maailmassa,jossa ei kykene puolustamaan itseään ulkoa käsin tulevalta riidalta sun muulta. Undecided

 Hitsit miten paljon on nytkin sellaisia lapsia joka puolella. Cry
 Näin aikuisena on paljon helpompaa.On oma koti ja täysi oikeus sanoa,että sinä et kuulu minun elämääni.
 Voi myös niin monin tavoin puolustaa itseään. knuppel2
 Mutta tuo yksipä nukkuu vielä tuossa sohvalla,joten nyt pitää miettiä,miten junailen hänet turvallisille
 vesille ja ulos.
 Minusta kun ei ole edelleenkään heittämään ketään ulos,jos ei ole paikkaa mihin mennä.
 Kauriitkin ovat empaattisia ja herkkiä,vaikka merkkiä niin paljon parjataan. :Smiley
 
tallennettu

Sivuja: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: