Sivuja: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618623 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3750 : 08.09.2008 23:55:43 »

Kiva kuva Tigris.  smitten Olipas taas ihana viikonlopppu rakkaani kanssa.  smitten  Kiss Tässäpä tänne kahvitupaan hieman enkelijutskaa... Laitan sen nyt samantien tänne, enkä muuhun osioon.

http://www.youtube.com/watch?v=V4JPx0eZdJQ

To love
for the sake of
being loved is human,
but to love
for the sake of loving
is angelic.

 angel

-Alphonse de Lamartine-
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3751 : 09.09.2008 08:04:34 »

Huomenia tupahan  angel
Pihalla on NIIN kalsa, että viritämpä tulen tuonne tuvan takkaan  smitten

Vai ulkonäöstä täällä keskustellaan...
Ardith - mitäs söpöjähän  Angry ovat  angel ( Grin)
Itselläni on tuima ilme myös melkein aina, nätisti en kuulemma osannut katsoa nuorempan ollenkaan  :Smiley Eli saturnuskasvot myös  Cheesy
Nyt ollaan viimeksi kuultu veetuilua, että olen Tanja Karpela kiukkusena  Angry Ei siin, Karpela on kaunis nainen ja vaikka itse en allekirjoita... kelpaa  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3752 : 09.09.2008 10:13:58 »

Huomenta!!

Mun sukulaisissa on Paula Koivuniemen näkösiä naisia....

Isän puolen naisilla on kissamaiset silmät, nöpönenät ja muutenkin söpöt kasvot, äidin puolen naisilla taas pitemmät ja luisevammat kasvot..

Mun äidillä on inkkarinenä, muttei luonnostaan vaan se vaan on saanut siihen paljon iskuja.  uglystupid2

Kiitos RV.  smitten

Mun pitäis tästä lähtee raahautuun kouluun päin... crazy2

Ja *Kide*, thänx  Smiley hassua, meinasin myös jo aiemmin mainita että mua on sanottu Kate Winsletin näköiseksi...
Sillon oli samanvärinen ja pitunen tukkakin, silmät ja kasvojen muoto aika samanlaiset, mutta suu on erilainen...
Yks Paula Koivuniemen näkönen täti spekuloi kerran Jussi Lammen näköisen enoni kanssa että näytän yhdessä valokuvassa ihan Madonnalta.  2funny Mutta sekin johtui paljolti hiuksista...

tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3753 : 09.09.2008 11:55:43 »

Huomenta  Smiley
Mä oon ainakin täällä! Cool Tuli käytyä hammaslääkärissä... ai että... se sano se lääkäri että
"et sää varmaan mitään puudutusta tartte" ja alkoi poraamaan  Cry
AUTS!!! oli iso reikä hermon lähellä ja yhtä tuskaa kokoajan.. sit se vaan sano että
jos sattuu liikaa niin heilauta kättä,jolloin aloin nauraa ku muistin ku isi aikoinaan sano
kun sille oli sanottu noin että heilauta kättä jos sattuu niin se sano että
"no varmasti heilautan,nyrkillä päähän."  2funny
Nojoo,tulipa sekava selostus.. Vielä jäi 2 reikää hampaisiin,parin kuukauden päästä uus aika  Lips Sealed
Sitte kyllä vaadin puudutuksen! Mietin että näytänkö jotenki niin kovanaamalta kun se ajatteli
etten tarttis puudutusta  Grin  Hmm... Ikävä  kalat ..  Undecided Näen sen vasta illalla koulun jälkeen  Kiss
Yritän tässä suunnitella että käytäis sit abc:llä kahvilla ja otettais sisko ja sen poikkis mukaan
kans,kunhan sais vaan jonkun edes kiinni puhelimella  Cheesy

Ihmeen virtava olo! Pitkästä aikaa!
Ihana suklaapiirakan tuoksu kun äiti leipoo tuolla  angel harmi vaan että se piirakka
on menossa ihan muihin suihin kuin mulle  Cry  smitten

Ulkonäöstäkö täällä on puhuttu... Mä oon aika tyytyväinen mun ulkonäköön(naamaan),
pitkät,tummat ja paksut hiukset ja vihreät silmät jotka aika kaukana toisistaan. smitten
Niitä on usein kehuttu että kun on niin vihreät,samoin on mun äitillä.
Koulussa joskus kun opettaja puhui että jollain linnulla on niin pään sivussa silmät että se näkee
niillä joka suuntaan tjt.. niin joku tokas että "ai vähä niinku kengulla2funny
Ainut että ihossa on epäpuhtauksia,mutta nyt kun aloitan e-pillerit niin katsotaas
jos ne auttais ihon kuntoonkin jotenkin positiivisesti  Smiley
Ja ainut juttu mihin en oo tyytyväinen ihoni kunnon lisäksi on se että oon liian laiha,
kiloja sais tulla lisää  knuppel2 No nyt oon alkanutki syömään extra paljon ja lihonut
jo melkeen 3kg  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3754 : 09.09.2008 13:41:07 »

No kiitos kiitos  Grin  vai että musta gootti  2funny mustako musta gootti? Grin Nojoo...

Hmm... yks  rapu kaveri tuossa otti yhteyttä ja tulee huomenna käymään!  smitten
Tutustuin siihen Asikkalassa koulussa ollessani ja tultiin heti hyvin juttuun,mutta sit ku
lähdin sieltä koulusta pois niin eipä olla sen jälkeen nähty,melkeen vuoteen!
Jännä nähdä sitä huomenna...  Cheesy Sekin on jättänyt sen koulun kesken ja ei asu enää
hirveen kaukanakaan niin pääsee tulemaan.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3755 : 09.09.2008 13:54:09 »

miksi pitäisi kuvani olla astro-naisten syynissä?

eikö aihe liity paremmin.. hmm.. miesten kanssa touhuun?

joista ei siis ole tullut ketään kehiin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3756 : 09.09.2008 15:01:21 »

no ei ole minulle tärkeää tyydyttää uteliaisuutta vaan puhua asiaa.. muuten

muistin että rapu muuttui haluttomaksi sekä bisneksiin että fyysiseen kosket.

yhtaikaa, ei se mitään jos sitä henkeä olis ollut, mut kun ei.



jotain toki sanoo se ettei ketään muuta ole tullut.. se on outoa. olin samaisessa

juhlatilassakin taannoin kun missä olimme. kaikki alkoi 1v sitten...

Ardith sinullehan on tuolla annaelen lupaillut kovasti menoa.. 

ehkä tapahtuu jotain odottamatonta..
« Viimeksi muokattu: 09.09.2008 15:16:44 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3757 : 09.09.2008 16:09:06 »

Hihihii...

Oon kätevä, lukitsin itseni äsken ulos ja avaimet jäi siis luonnollisestikkin sisään.
En tiedä MIKSI tein niin, mutta onneksi mulla oli kännykkä mukana,
niin sain soitettua huoltomiehelle.  Grin

Joo, paloi taas vähän rahaa kaupungillakin,
enkä ostanut mitään kovin järkevää,
tai nimenomaan ostin järkevää, pari perus t-paitaa ja fleecetakin..

En osaa ostaa mitään trendikästä ja hienoo, ostan vaan tuollaista tavallista ja käytännön sanelemaa...
Kai se on tavallaan hyväkin asia. Se on kyllä hieno ja monikäyttöinen tuo fleecetakki, maksoikin hieman...

Sain taas kadehtia mun kaveria joka osti kaikkea super-naisellista..
Mun vartalo sanelee mulle että näytän hyvältä lähinnä sporttisissa vaatteissa,
tai sit niissä samoissa kuin ne tuhannet pikkupissikset..
Mutta kun en ole innostunut siitä tyylistä.  Grin

Tehtiin hei opinnäytetyötä taas 0 sivuu ja oltiin 2 tuntia koululla tekemässä sitä.
Tää tuntuu kertakaikkiaan hyvin luonnistuvalta projektilta.
Mutta en panikoi, kypsyttelen asioita päässä,
ennen kuin alan kirjoittamaan...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3758 : 09.09.2008 17:55:32 »

...
Mun äidillä on inkkarinenä, muttei luonnostaan vaan se vaan on saanut siihen paljon iskuja.  uglystupid2
...
Isälläni oli myös mitä kaunein inkkarinenä ja se oli syy äitini ihastumiseen ensisilmäyksellä. Voipi olla ettei mua edes olisi ilman isän nenää  laugh NIIN paljon äiti sitä kehunut ON  smiley6600
Todella, olisipa minullakin,,, eikä tällainen hyppyrinokka  Embarrassed

Ihan kiva höpöttää välillä jonninjoutavia  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3759 : 09.09.2008 20:07:41 »

Teinimetallia..  Grin Kuuntelin BFMV'tä pari vuot sitten ihan täysii, nykysin mulla pyörii pari biisiä listoilla ku niihin liittyy muistoja..  :Smiley Ja heti tuli mieleen "all these things I HATE revolve around me ME yeah YEAH.."  2funny 2funny

Tänään on ollu kiva päivä. Vaikka kastuin ku tulin koulusta  :Smiley Mut musamaikka oli taas niin.. mahtava. Ymmärrystä ilman sanoja, sitä mä kaipasinkin  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3760 : 09.09.2008 20:22:37 »

Nyt vasta tajusin miten koominen tuo punainen teksti tuossa on "Varoitus - sillä aikaa kun luit aihetta, uusi viesti lähetettiin siihen."

WARNING WARNING, new message!  Grin

Kävin äsken luontoretkellä sateisessa metsässä, kastuin litimäräksi ja oli kivaa..
Jee mulla on huomiselle hyvä goal, kun pitää siivota ennen huoltomiehen tuloa tänne.. Wink

Niin ja hei, toi lista tekee mustakin sitten gootin, tosin en angstaa paljoa ja ne suitsukkeet ovat vasta matkalla tänne... Wink

Mä en oo vaan jotenkin ikinä ymmärtänyt näitä kaikkia "ihmisen alalajeja"....  Grin

Oon yrittänyt olla juppi, hippi, punkkari, hoppari ja jonkin asteinen synkiö.. ja joo, ehkä mulla oli pissiskautenikin... Lips Sealed Sitten mä vaan tajusin että en oikeen oo mitään niistä... Tai siis en vaan voi tehdä itseäni jonkinlaiseksi.. Mä en haluu olla jotain... Mitään.. Kun mää oon jo tällanen... uglystupid2
Ja kukaan ei ikinä ymmärrä mitä mä ajan tällä takaa ja sit ne loukkaantuu..
En mä kritisoi sitä että muilla on joku tyyli, jos ne tuntee sen omakseen niin se on jees.
Se ei ole multa pois, ihailen sitä.
Mä vaan muutun koko ajan.... Hiuksetkaan ei tiiä minkä väriset ne olis tai miten pitkät ja suorat vai kiharat,
ne on käyneet kaikki värit ja pituudet ja kiharuuden eri asteet läpi...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3761 : 09.09.2008 20:36:14 »

Toteamus tähän väliin että mua ihmetyttää suuresti, kun katsoo tuota "mitä keskustelualueella tapahtuu" ja sitten huomaan että joku "vieras" katselee mun profiilia tai että joku "vieras" tulostaa aihetta Tule kahvi ja teetupaan... idiot2 idiot2

Olis hauska tietää että miksi joku tulostaa tällasia keskusteluita?? Musta se on vähän pimeetä,
anteeksi vaan..... uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3762 : 09.09.2008 20:44:34 »

Ai hitsin hitsi..!  Shocked

Tässä työskennellessäni mieheni läppärillä aukesi minulle jostain käsittämättömästä
syystä (virus tai haittaohjelma?!) mieheni toimiston Outlook Express päälle ensin ilman salasanoja
ja kaikkea ja yhtäkkiä sen jälkeen ponnahti pääsy mieheni yhtiön sisäiseen viestintään
ja pääsin mm. ihan kenen tahansa sähköpostiin. Shocked

Tosin olin kiinnostunut ainoastaan mieheni jutuista,
ja etenkin hänen kännykkänsä puhelin numero -ja puhelu-loki ja sms kopiosta,
jotka päivittyy automaattisesti koneelle. Tongue

Tosin ei kyllä ilmennyt mitään mielenkiintoista Angry
-ainoastaan kolmen eri naisen ruikutusta tapaamiseen,
joihin Vaaka ei ole vastannut mitään ja puhelu-lokikin
kertoi, ettei ole edes soittanut
ja joista yllä mainituista kaksi naista sittemmin lähettänyt hyvin vihaisia tekstareita,
kun hän ei ole soittanut/vastannut.  Grin Tongue

Niin ja sitten Vaa'an ex-vaimon kiukuttelua, kun se haluaa joko rahaa tai vapaata lapsista. Grin

En voinut vastustaa kiusausta kurkata! :Smiley Tongue
Hyi minua! Embarrassed

 -Sala police Sasha-  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3763 : 09.09.2008 20:48:00 »

minusta tulee nyt sitten ihan sikavetovoimainen (kaiken jälkeen) kun mars, venus ja merkkari menee vaakaan

syyskuulle ja lokakuussa venus jousimieheen. ihan varovasti ajattelin tänään, että mitäs jos joku.. ihan

varovasti.. mutta jos sen miehen pitäisi olla tiedostava, onko paikka siis.. todella joku.. spiritual place? vai

onko huono idea?

sitten vielä se jousimiesten joulukuu..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #3764 : 09.09.2008 20:51:14 »

Toteamus tähän väliin että mua ihmetyttää suuresti, kun katsoo tuota "mitä keskustelualueella tapahtuu" ja sitten huomaan että joku "vieras" katselee mun profiilia tai että joku "vieras" tulostaa aihetta Tule kahvi ja teetupaan... idiot2 idiot2

Olis hauska tietää että miksi joku tulostaa tällasia keskusteluita?? Musta se on vähän pimeetä,
anteeksi vaan..... uglystupid2

 Shocked Huh uglystupid2

Jollakin ei todella ole elämää...? Huh

 Cry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: