Sivuja: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618955 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3735 : 08.09.2008 15:44:46 »

Fanittakaa mua.

Jotenki sellane "pakko päästä esiintymään" -fiilis ja tarve päteä vaan ei ole aikaa joten tulee paska fiilis mikä johtaa taas synkistelyyn jonka johdosta kukaan ei jaksa mua mikä meinaa tylsistymistä joka johtaa nukkumiseen. Syy ja seuraus.

Eiks oo tyhmää ku tuun tällee vaa rikkomaan keskustelua ja puhumaan omiani? Jos olisin joku teistä niin sanoisin mulle suorat sanat. Hah  Grin

Shoot me.  buck2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3736 : 08.09.2008 15:49:40 »

Tuo on kyllä ihan totta, että varsinkin naisilla se oma mielikuva ei ole aina kaikkein paras todiste omasta ulkoisesta olemuksesta. Eikä muuten aina toistenkaan esim. mun oma äiti ei ole ikinä sanonut mua kauniiksi, vaikka olen muilta saanut sellaista palautetta.  Cry Se on surullista mitkä kaikki omaan minäkuvaan vaikuttaa ja joskus todella haitallisesti...

Mutta mä oon jo tottunut siihen, että mun ulkonäkö ja olemus muuttuu ihan täysin mun mielialan mukaan.  Cheesy Grin Ainakin siis just omassa mielessäni...

Joskus tunnen olevani hirveän pieni ja sitten taas joskus jopa ihan normaalikokoinen. Joskus näytän mielestäni vanhalta (ja viisaalta)  Grin joskus taas kamalan nuorelta ja naiivilta.  idiot2

Mutta siitä huolimatta...  smitten Kai minä ihan ok olen tällaisena.

Mäkin oon tällä hetkellä jopa vähän innoissani tuosta omasta projektistani.

Taidan olla aika uskollinen (fanaattinen  Grin ) fanittaja kun mulla aika harvoin ne kohteet muuttuu kun kerran se fanius iskee.  Shocked  Wink Minäkin silti fanitan monia asioita.

Lionheart, minullekin tulee masennus jos joudun olemaan ikävällä tavalla ja en omasta halustani taustalla.
Täällä saat esiintyä ihan rauhassa niin paljon kuin sielu sietää.  Cheesy Wink Kiss

Ardith sinähän sen sanoit, iltapäiväkaffeen paikka! Nyt justiinsa. Ja ne pyssyt pois.

Missä se polizei on... tai se ketterä tyyppi...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3737 : 08.09.2008 16:04:30 »

Ihanat hiukset!  Cheesy Mä en vaan saa ikinä hiuksiani noin sekaisin kun ne on sen verran itsepäiset, että menee aina järjestykseen, vaikka mitä tekis. Hmph.  Sad  Grin

Jaa vaikee tosiaan arvioida, mutta haluan itse sitten ajatella olevani tuota tyyppiä. Mutta kun omasta mielestään ei koskaan ole tarpeeksi pieni tai tarpeeksi mitään... mutta sen kanssa vain on elettävä.

Mulle on vasta nyt tosiaan tullu mieleen, että ehkä mun äiti sitten oli kateellinen.  idiot2 Vaikka mun on kyllä vaikea sulattaa sitä, jos mun oma äiti on mulle kateellinen ja sen takia ilkeä.  Shocked Cry

Madonna on muuten kanssa tosi lyhyt. Kyllähän noita on. Ei kaikki todellakaan oo sellasia yli 180cm hujoppeja niin kuin Geena Davis.  Shocked

Juu me voidaan Lionin kanssa hymyillä typerästi ja kertoa, että meidän tulevaisuuden haave on pelastaa maailma ja saada tänne rauha.  angel  Grin

Tottakai poliiseille kans peace and luve!  police smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3738 : 08.09.2008 16:11:17 »

Ulkonäkö..........


Joo, tullut mietittyä elämän aikana paljon. Lopputulos: olen juuri tällainen kuin olen.
Tuunaan sitten sinne tai tänne niin samanlainen. Päätelmä: vaihtoehtoina joko olla suht tyytyväisestä tyytyväiseen tai sitten hakata koko loppuelämä päätä seinään että miks oon liian sitä tai liian vähän tätä..

Juu, taisin eilen hakata päätä seinään, mutta se johtui siitä että menin liian pitkälle vertailussa ja koin jotenkin että sellainen tietty piirre minkä näen itse naisessa kauniina puuttuu minulta tyystin.. Tai voinhan sen sanoa ja olen ennenkin sanonut, että olis kivaa jos olis vähän isommat tissit. No lohdutan itseäni aina sillä, että ne ei ole ikinä tiellä tai vaikeuta urheilusuorituksia, eivätkä koskaan ala roikkua.  Grin

Miten järjetöntä. So mindless...

Ikinä ei voi olla kaikille mieliksi, toiset tykkää tummista, toiset vaaleista, toiset lyhyistä, toiset pitkistä, toiset urheilullisista, toiset hyvin kurvikkaista... Toiset äideistä, toiset tyttäristä...

Ja pahin pelko mikä minulla liittyy ulkonäköön/naiseuteen, ei suinkaan ole se etten kelpaisi jollekin miehelle, ettei hän pitäisi minua hyvin kauniina. Minä pelkään enemmän naisia ja sitä miten he näkevät vartaloni, arvostelevat sitä.  idiot2 idiot2

Hmmm.. Pituuden suhteen minulla ei ole ikinä ollut "ongelmaa", minusta on hyvä olla 163cm pitkä... Smiley Eikä haittaisi yhtään olla lyhyempikään.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3739 : 08.09.2008 16:12:28 »

Mää oon pirun hyvä yhristelemähän nuita piuhoja dawnchild! Vaikka siis isse sanonkin..  :Smiley leijona

Fanipaloja.. mieleni tekee fanipaloja.. Mmmmmmh..

Ja juu, minähän esiinnyn koko ajan.  Grin

Pelastaa maailma ja saada rauha.. Njoo, oishan se kiva..  Ehkäpä suuntaankin politiikkaan. Tai missiksi. Njääähh.. Uhkapeluri ja huippi motocrosskuski on tän päivän suunnitelmat!  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3740 : 08.09.2008 16:21:09 »

80-luvulla ne osas laittaa hiukset.  Cry Grin 2funny
Juu mulla on varmaan liikaa pehkoo, ei taivu.

Hmm, mulle on ennustettu, että musta tulee sellainen todella naisellinen nainen ja alan käyttämään mekkoa ja korkokenkiä.  coolsmiley Kiss Sitä odotellessa...  Grin :Smiley Enkä minäkin sitten lähempänä 30 hommaan sen jakkupuvun ja oikein korkeat korkokengät.

Se on aivan kamalaa minkälaisia riittämättömyyden tunteita naisilla ihan yleisesti on.  Cry Huh Eikä tosiaan miehet naisia niin kriittisesti arvioi kuin mitä toiset naiset. Ihan kamalaa.  Shocked

Kamala jos itsestä tulisi sellainen katkera äiti, joka olisi teini-ikäiselle tyttärelleen kateellinen kun "ei mulla ollu poikaystävää ton ikäsenä, oot arestissa"  Shocked Huh buck2 idiot2 crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3741 : 08.09.2008 16:56:55 »

Ai että, olin kerrassaan fiksu äsken kun menin mukamas postiin hakemaan pakettia, mutta postin pihassa tajusin että eihän mulla ole puhelinta mukana, kun siellä on tekstiviestinä se tunnus... Hukkareissu.
Piti myös viedä roskat samalla, mutta näköjään nekin unohtuivat. Mä haluun uuden pään, jossa on vähän parempi muistijärjestelmä.

Muutenkin tää päivä on ollut jokseenkin ... No huomenna tulee uusi, ja ehkä mä saan vielä asennoitua itseni elämään loput tästä päivästä vähän onnellisemmin. Tuli vaan eilen ja tänään katsottua pari vuokraleffaa, jotka eivät olleet mistään kevyimmästä päästä. Itse asiassa itkin sen eilisen leffan ajan lähes koko ajan.. Se oli visuaalinen ja liikuttava, siinä oli paljon kauniita asioita, mutta esim. sellanen kohtaus missä isommat pojat hakkasivat ja raiskasivat pikkupojan... Ja se antoi sen tapahtua, koska puolusti ystäväänsä.. Ja se ystävä oli piilossa nurkan takana, eikä tehnyt mitään.



Tän päivän leffa oli kyllä kevyempi, mutta lopussa päähenkilö kuoli.  idiot2 Ja sit luin, että se perustui tositarinaan....

En ole mitään leffankatsoja-ihmisiä just sen takia, että ne on usein jollain tapaa liian voimakkaita mulle.
Silti valitsen aina kaikki ankeimmat ja traagisimmat ja syvälle menevät leffat.
Kun ei jaksa mitään Hollywood-kakkaa...

Mutta anime  smitten Sitä vois katsoa vaikka aina! Pitäis saada Liikkuva linna itselle...
Totoro mulla on, mutta se on muistaakseni exän kirjahyllyssä vieläkin.  idiot2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3742 : 08.09.2008 17:18:09 »

Pakana-äidit saattaa olla muuten vaan hankalia.  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3743 : 08.09.2008 18:33:37 »


Iltaa!!!

Ulkonäöstä? Oon 155cm  2funny "vanha" 39v. ja silmät on teetassien kokoset!  :Smiley
Olen päättänyt jo aikaa sitten, että olen pieni, mutta pirskatin sievä  angel
Eli omakuva suht Afro


Jupiterista.... mulla oli ainakin eilen menossa  merkurius venus mars aspect_con jupiter  Cheesy
tämän päivän tilannetta en ole tarkastanut.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3744 : 08.09.2008 19:18:24 »

Ai sinäkin olet ihailemaani pieni ja suuret silmät tyyppiä Smiley

Tarkoititkos minua.....kiittää hyvästä mausta. 2funny  smitten

Mutten tumma, vaan vehnänvaalea.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3745 : 08.09.2008 20:33:21 »

Mä tykkään mun naamasta muuten, mutta iho vois olla parempi..
Toinen juttu, silmien väri, ne on tosi vaaleat siniharmaat, joita reunustaa musta melko paksu rinkula.. Lisäksi mustuaisen ympärillä on kellertävä (okran värinen) rinkula...  idiot2 Tykkäisin vähän tummemmista silmistä..

Tumman vihreät silmät, ne on hienot..... Tai sitten vaaleat hiukset ja ihan vaalean mynthonin siniset silmät... :Smiley Sitten sellaiset vihertävän ruskeat silmät ovat myös kauniit.. Silmissä on paljon eri kauniita värimahdollisuuksia.. Tunnen erään, jolla on luonnostaan tosi tummat hiukset ja suomalaiselle tumma iho, mutta silmät ovat todella vaaleat oliivinvihreät.. Ne silmät on kyllä kiehtovat!  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3746 : 08.09.2008 21:05:18 »

Ai että... Unohdin kertoa mun viikonlopun kohokohdan.. Kun leiri oli ohi ja joimme kahvit ja saatiin/annettiin palautteet ja lopuksi jaettiin kaikille suorittaneille kortit, niin korttien jaon yhteydessä halattiin niitä lääkintämiehiä ketkä oli opettanut meitä...

Jo alusta alkaen katselin sitä tummaa parimetristä hieman tuiman näköistä miestä että iiihaanaaa..
Ja sitten sain vielä halata sitä, ai että kun oli mukavaa, se oli niin iso korsto... Siis ei lihava mutta sellainen miehekkään iso. Aijai!  Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Cheesy smitten Lisää tuollaisia halijoita mun elämään.  laugh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3747 : 08.09.2008 21:19:07 »

Ardith!! Mitkä on saturnuskasvot?  Shocked Shocked

Munkin naama leviää sellaset pari metriä kun hymyilen  idiot2, ja mähän hymyilen paljon....
Mä oon aina luullu että se on neptunusvaikutusta ( neptunus 1. huoneessa)

Mullakin on tuo  askendentti aspect_con saturnus ...

Vaikka oon muuten pieni, niin jos lihoon niin se näkyy kyllä ekana naamasta, mikä ei oo hauska juttu.
Mulla on ehkä vähän saman mallinen naama kuin Lindsay Lohanilla... Enkä nyt tarkoita samoja piirteitä vaan pelkästään kasvojen muotoa.. Smiley Poskiin tulee hymykuopat..

Äiti aina lohduttaa mua että mulla on söpö naama että oon onnellinen kun en oo perinut sen luisevaa naamaa... No en tiedä... Grin Vois mainostaa jotain pullaa tällä naamalla.  2funny Mutta siis ihan hyvä se on.

Niin ja mulla on korkea otsa, ja sillon kun oon vakava ilme naamalla, niin se näyttää aika pitkältä..

Kyllä naama on sitten kummallinen asia.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 21:22:49 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3748 : 08.09.2008 22:09:56 »

Mwah.. Mä en yhtään keksi ketään julkkiksia ketkä näyttäis keltään mun perheenjäseneltä... idiot2
Isä olis voinut olla joulupukki tai jotain sinne päin... 2funny smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3749 : 08.09.2008 22:32:00 »

Totta, valokuvaus ON ihmeellinen juttu...

En minäkään näytä yhtään siltä mitä olen tuossa kuvassa, siksi varmaan laitoinkin sen... coolsmiley

Minäkin ihannoin aina ihan eri näkösiä..

Yhteen aikaan oisin halunnut näyttää Tyra Banksilta...
Nyt tykkään Gwen Stefanista...

Juu ja se My so called life oli hyvä sarja!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: