Sivuja: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619064 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3675 : 06.09.2008 11:32:48 »

Kiitos kaikille onnitteluista!!! smitten Kiss angel

Olipahan bileet  Cheesy 2funny  knuppel2
Porukkaa tuli ihan kivasti kämppä täyteen ja siinä sitten vietettiin iltaa kunnes yhdessä vaiheessa
tämä  leijona kaverini jolle oon aina kertonut kaikesta kaiken,kertoikin kaikille (no yhdelle ja se yks kertoi
toiselle ja se toinen kertoi kolmannelle...) siitä  kalat miehestäni että kun se on käyttänyt niitä
huumeita.. no siitähän soppa syntyi kun kaikki alkoi niistä jauhamaan ja mun isosisko
alkoi itkemään kun se järkyttyi niin jotenkin  Huh kun sai kuvan että tämä  kalat käyttäisi
edelleenkin huumeita.. Kyllä sit alkoi nuppi kiehumaan itse kullakin epäselvyyksien ja väärinkäsityksien
takia ja noin puolet porukasta lähti sitten menee ja tilanne vähän rauhoittui ja itsekin aloin
itkemään kun tuntui että kukaan ei hyväksy tätä mun ja poikaystäväni suhdetta  Cry
Piristyin sit loppuillasta ja mentiin baariin pyörähtämään  Cheesy

Mutta voi että mua ottaa päästä  tickedoff knuppel2 tickedoff tickedoff uglystupid2
tuo  leijona "kaverini",ei näköjään voi luottaa enää siihenkään eikä kertoa sille mitään!! tickedoff
En todellakaan olis halunnut että kaikki sais tietää tämän  kalat:n menneisyyden  Undecided
Ja millaiseen ahdinkoon sekin joutui siellä kun kaikki alkoi kyselemään ja ihmettelemään...
Sain siltä lahjaksi punaisen ruusun ja sit oli tehnyt mulle kappaleen (soittaa kitaraa)
mutta ei sit kuitenkaan vielä soittanut sitä mulle,ja oli myös kirjoittanut runon mutta
hukkasin sen johonkin  Embarrassed

No onneks mulla on vielä edes yksi luotettava ystävä,sekin myös  leijona ... kohta
lähdetäänkin senkans lenkille juoruamaan illan tapahtumista  :Smiley

^^^mīla sztár^^^: Mä tiedän ainakin yhden ihmisen jonka mielestä kaikki astrologiassa
on jotain "huijausta/väärää tietoa" ,kun kysyin siltä sen horoskooppia niin se vaan tokas että mitä
väliä sillä on,ei se mitään kerro. (selvis kuitenkin että  vesimies se oli)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3676 : 06.09.2008 11:35:34 »

niin sepä siinä juuri on

kumppaneissa ei saisi olla puutteita muiden mielestä, eikä nykyisin itsenikään

olen nyt huojentunut kun ei tarvitse miettiä erään tilannetta, ehkä hän oli viimeinen lajissaan jonka juttuja

katsoin sormien lävitse.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3677 : 06.09.2008 12:35:26 »

onko kaikessa välttämättä tarkoitus? esim kun aina sanotaan että jossain suhteessa oli?? tms

tai voihan tarkoitus olla vain huvittelu, kai sekin on tarkoitus, vaikkei syvällinen
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3678 : 06.09.2008 12:50:58 »

Ilotulitukset oli hienot kuten viime vuonnakin. En juonu paljoa, sain uusia ihania ystäviä, näin vanhoja tuttuja parin vuoden takaa, näin mun iki-ihanan  vesimies-ystäväni ja ja ja..  kauris kaverini.. Mulla on ollu niin ikävä sitä poikaa, niin ikävä. NIIIIIIIIN ISO IKÄVÄ, ettei sanoiksi saa. Kun mä näin sen ja halasin sitä.. Halasin niin pitkään.. Se katto mua niinku aina ennenki. Just se viekas hymy ja se nauru.. Tuli mieleen kaikki ne yläasteaikaiset jäynät mitä se teki maikoille ja muille oppilaille ja kuinka mä istuin joka luokassa sen lähettyvillä ja näin aina kun se puuhas jotain omiaan, tein sen tehtäviä kun se ei osannu ja sillee.. Sen kanssa me salatupakoitiin ja jäätiin kiinni yhdessä, istuttiin yhdessä jälki-istunnossa ja yhdessä kaahattiin kotiin välittämättä joistain typeristä liikennesäännöistä. Pahikset  Grin Haaah.. Nyt istun krapulaisena kotona, silmät verestää ja päätä jomottaa. Mut oli se sen arvoista.

 smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3679 : 06.09.2008 17:31:33 »


Heippa tupaan!

Jinx, en ole mikään kunnon kutoja ihminen, mutta saan just lapaset ja sukat kudottua... ja olen joskus tainnut paidankin neuloa.  Wink
Mutta...
kauan tavasin noita ohjeita ja, jos oikein ymmärsin tarkoitus on siis kaventaa työtä hihoja varten niin,että.
Kavennat kaksi silmukkaa kummastakin päästä neulomusta joka toinen kerros (= 4 s joka 2.krs) kunnes olet ohjeen antamassa silmukkamäärässä. Esimerkiksi koossa 180cm kudotaan puseron alaosaa 114 silmukalla ja hihojen kavennus lopetetaan kun silmukoita on jäljellä 98.

Näin minä sen (lopulta) ymmärsin, mutta odottele vielä hetki, jos joku muukin varmistaisi, että päätelmäni ovat oikein.  Smiley

Minä en vaan jaksanut lähteä "tulitusta" katsomaan.... oli raskas työviikko ja mehut vex.  Sad
Nyt virkeä ja hyvä olla, kun univelat on kuitattu.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3680 : 06.09.2008 18:15:01 »


Kiitos Elwyn!

Unohdin nim. tuon ensimmäisen: kummastakin päästä toin 4s ja vasta sit ne kaksi.  Grin
... että sellainen kutoja-/neuvojaihme täällä.  buck2

ps. mtv3n Helmessä oli testi, millainen elokuva elämäsi on.... Kauhuleffa!??  :Smiley Tuli tuosta Hellboysta mieleeni.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3681 : 06.09.2008 18:32:49 »

Ja elämähän on vasta aika alussa :Smiley


Joo Cheesy Ehtii muuttua vielä farssista draamaan ja scifiksi.  2funny
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3682 : 06.09.2008 19:34:11 »

*jää punnitsemaan*

Vaakapaikka 666  Smiley

 2funny 2funny 2funny anteeks.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3683 : 06.09.2008 19:45:07 »

Olitkos dawnchild muuten eilen ilotulituksia seuraamassa?  Smiley Olivat melko hienot ja ainakin tämän leijonaneidin makuun.

Se väkipaljous oli.. Ihanaa. Ihmisiä, ihmisiä, ihmisiä.. Ah, rakastan stadia tollasten tapahtumien aikaan  :Smiley Näin niiiiiin paljon tuttuja ja tuntemattomiakin. Mahtava ilta.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3684 : 06.09.2008 19:46:37 »

Hmmm, natsi-aihe?

Minä olen lukenut siitä paljon romaaneja tositapahtumiin perustuen ja elämänkertoja. Niin saksalaisten (natsien osa heistäkin mielestäni "uhreja") kuin heidän uhriensakin näkökulmasta. Mitään todellista tutkittua analyyttistä tekstiä en ole lukenut, eikä esim. Hitler henkilönä/ ihmisenä kiinnosta yhtään. Vaikea suhde minullakin tuohon aiheeseen.

Kamalia angsteja en saa  aurinko neitsyt, mutta koen käsittämättömänä miten tuollainen ideologia levisi niin laajalle. Kuinka se saatiin "myytyä" totena?  Shocked Ihan oikeasti osa porukasta uskoi vilpittömästi olevansa hyvällä asialla  Shocked Enkä lakkaa hämmästelemästä varmaan ikinä.  Cry
Jollain tavalla tunnen myötätuntoa myös Saksalaisia kohtaan joilla ikään kuin ei ole oikeutta surra menneisyyttään, katua sinisilmäisyyttään, niin hirvittäviä olivat sen ajan teot.

No ei kai paljon auta aiheesta kommentoida, kun juur mitään ei tiedäkään.

Ja dawnchild, älä itseäsi aiheella riko. Se on mennyttä, toivottavasti siitä maailma jotain edes oppi ja katse eteenpäin eheytymiseen ja parantumiseen.  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 06.09.2008 19:50:44 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3685 : 06.09.2008 20:01:41 »

Tervehdys tupahan  smitten
Oliskoos tuolla kuumaa vettä? Oikeasti, nyt taitaa olla niin... tissuttelen kolmatta iltaa peräjälkeen  buck2 Pistänpä räkätaudin tai stressin piikkiin... huonoa selittämistä, eikö? Jos joku tahtoo, täältä lähtee strohia ja hunajaa kuuman veden sekaan  angel

Kävin tänään lasten kesävaatteet läpi, osa pois ja osa talteen ensi vuotta odottamaan. Sen jälkeen syyskamat tilalle ja sama rumba. Lista, mitä puuttuu ja HUPSIS kauppaan uppos 200eur.  Shocked
Halpaa on... mutta onpa nyt kultaisillani hyvät ja kestävät kuteet syksyn kylmiin ja märkiin välitunteihin  Wink
Niin ja maittakoon, ettei mamikaan nyt ihan vaille ostoksia jäänyt... ostin punaiset pitsi hipsterit  Cheesy :  smitten
Tosi syksy kamaa... villasukkien kera varsinkin  2funny
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3686 : 06.09.2008 20:37:55 »


Yksi juttu mikä tässä natsivaltio-jutussa on: Se vie hirveästi HUOMIOTA ja se huomio on poissa joltain sellaiselta, jota tapahtuu NYT tässä maailmassa.......on niitä vääryyksiä meneillään maailmassa nytkin, mutta yhä vaan jaksetaan jauhaa jostain NATSEISTA idiot2 idiot2 idiot2

Jospa niistä jaksetaan jauhaa siksi, että vieläkin pelätään jos samanlainen/vastaava voisi maailmassa tapahtua? Onhan noita diktatuurivaltioita vielä vaikka kuinka ja siellä johdon oikut ovat kansan laki. Ettei enää ummistettaisi silmiä, ettei luultaisi jonkin olevan niin hirvittävää ettei se voi olla totta. Tai jotain, en osaa selittää  crazy2

Sinisilmäinen minäkin.... ja vaaleahiuksinen ja kalpea. Enkä aio minäkään häpeillä  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3687 : 06.09.2008 20:41:54 »

Niin ja maittakoon, ettei mamikaan nyt ihan vaille ostoksia jäänyt... ostin punaiset pitsi hipsterit  Cheesysmitten
Tosi syksy kamaa... villasukkien kera varsinkin  2funny

Mikään ei piristä syksyn sateissa ja pimenevissä illoissa niin kuin iloisenväriset (alus)vaatteet.... ja tietysti yhdistettyinä kunnon villasukkiin. Afro

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3688 : 06.09.2008 20:46:15 »

Ja varmasti tulee, kaikesta jauhamisesta huolimatta  Cry

Jenkkilässä on tieteellisesti todistettu ihmisen olevan tottelevainen, eli tottelevaisuuskoe. Tässä koehenkilön käskettiin antamaan sähkösokkeja rangaistusvangille. Tämä henkilö oli kuitenkin näyttelijä ja ei oikeasti saanut sähkö kuin sen määrän, että tiesi koehenkilön vääntävän vipua. Joka ainoa koehenkilö oli valmis antamaan tappavan määrän sähköä koska hänelle oli kerrottu henkilön tehneen kammotavia tekoja ja olevan ihmisenä kaikkea sitä mitä koehenkilö pelkää /inhoaa yms. Eli tausta oli hallussa ja joka koehenkilölle kerrottiin eri tarina sähkö saavan henkilön taustana.

Olemme hyvin herkkiä auktoriteetien manipulaatiolla  Cry Cry

Hih, Neela  :Smiley eikös vaan... hop, hop lapset nukkuun...  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3689 : 06.09.2008 21:37:44 »


Lainaus
Jos Hitler oli saksalainen, se ei tarkoita että jokainen saksalainen on yhtä kuin Hitler

-kukaan NYKYISISTÄ saksalaisista ei ole ollut tekemässä niitä rikoksia.


NEIN!!!!!!!! knuppel2 police

Hitler oli itävaltalainen! police
Hän syntyi Itävalta-Unkariin, Braunau am Inniin.

Koetettuaan elää Wienissä taitelijana ja saatuaan hylkäyspäätökset monesta wieniläisestä yliopistosta,
läksi hän Itävaltalaisiin syvästi pettyneenä ja katkeroituneena Saksaan asumaan
ja meni sitten siellä saksalaiseen armeijaan ja sitten loput tiedämmekin.

Täällä Wienissä moni miettii, että oli se vaan vähän liian erikoinen tapaus tänne Itävaltaan,
ja sopi ihan hyvin saksalaisille si(j)oille.  :Smiley Tongue

Tosin facta on, että hänellä oli tosi kova elämä Wienissä
ja esim. joutui "kerjäämään" rahaa kadulla tehden maalauksia ihmisille
-siis katutaiteilija.
Häntä ei hyväksytty ainoaankaan yliopistoon täällä, eikä hän tahtonut saada töitäkään.

Urbaanilegenda kertoo, että tuo katkeruus synnyin maahansa säilyi hänellä
loppuun asti ja siksi hänellä oli niin kovat otteet Itävaltalaista maanjohtoa kohtaan,
kun Saksa miehitti pikkuisen Itävallan, joka oli juuri kriisissä muutenkin, kun
Itävalta-Unkari keisarikunta oli hajotettu vähän aikaisemmin useisiin valtioihin Saint-Germainin sopimuksella.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: