Sivuja: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618870 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3630 : 03.09.2008 21:22:26 »

Jos joku asia tapahtuu niin se tapahtuu vaikket mitään hakisikaan :Smiley
Tämä on sellainen havainto joka liittyy näihin kohtalonomaisuuksiin.. Joku asia tai ihminen todella on kohtalo.

Eli siis oikeitakin yllätyksiä on olemassa Grin

Elämä on aika ihmeellistä ja totuus tarua ihmeellisempää.

Siinä mielessä onkin aina yhtä kiinnostavaa että mitä elämässä tapahtuu eri ihmisille..
Tapaamiset ja muu.


Tämä on niin totta. Itsellänikin tämä suhde kaikkinensa tuon Pakistanilaiseni kanssa tuntuu niin kohtalonomaiselta monin tavoin.  smitten  Cry  angel

Tässä on illan runo, jonka kirjoitin äsken:

Minä pyysin muutosta
ja sain kuulla kuiskauksen:
jokainen joka haluaa muuttua,
ansaitsee mahdollisuuden.

Herään ja nousen;
muutos on edessäni.

Lennän taivaalla, kuin valkoinen puhdas joutsen,
olen tunteiden yläpuolella, vapaa manipulaatiosta,
kahleista.

Avaan itselleni uusia huoneita,
jotka tulvivat valoa.

Olen kuin lootuksen kukka,
joka avautuu kauniisti
paljastaen sen kaiken
kauneuden, rakkauden ja hyvyyden.

Olen asioita ja ilmentymiä,
joita en osannut koskaan edes kuvitella.

Kaiken tämän antoi minulle
armo itseäni kohtaan;
päätin olla kiitollinen.



Aivan ihana ja kiitos kun jaoit sen kanssamme.  smitten
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 21:24:07 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3631 : 04.09.2008 08:18:50 »

Huomenia!
Kuppi kuumaa ja saanhan laittaa kardemummaan kahveporojen sekaan? Onko moni maistanut, on hyvän tuoksuista  smitten

Nyt saa äimistellä... kouluni meni konkurssiin  Shocked
Enpä ois uskonu, mutta niin vain kävi  idiot2 idiot2 Nyt ollaan hieman pihalla, mutta uudet kuviot ovat minulla ainakin jo valmiina olleet ennen kuin oikeasti kävi näin. Oli vain NIIN huono olla koulussa ja olkapäällä jokin kuiski varoituksen sanoja... petasiin paikan toisaalle  angel

Tää maailma on ihan pimee paikka ja vielä täällä täytyis selviytyä täyspäisenä...  buck2
 2funny
Onneksi täällä on myös niitä enkeleitä ihmishahmoissakin olemassa  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3632 : 04.09.2008 08:30:29 »

korjaan yhden asian

ehkä kaikkeus ei ole pelkästään pila, ehkä se onkin esteettinen elämys. no sekään ei takaa noita muita asioita, mitä mainitsin.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 08:48:19 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3633 : 04.09.2008 10:56:10 »

 smitten 

 Huomenia!  Smiley

No niin!Nyt on kiukku poissa.Lähti kalamiehen mukana ja oli sen kanssa niiiiiiin hyvä olla!  smitten
Leirillekin olen taas menossa ja sain kuulla että vietämme siellä myös yhden pienokaisen kastejuhlaa.  angel
Eli pieni vauvakin! Cheesy
Onpas ihana ottaa pitkästä aikaa vauva syliin ja tuijottaa äärettömiin silmiin. smitten

Aamulla tajusin,mikä niin himputisti eilen kiukutti. knuppel2
Aikatauluttaminen!!!
Koskapa en tee mitään kelloa tuijottaen,vaan spontaanisti,niin ajatus siitä,että pitää koko viikonloppu elää kellon aikojen kanssa,sai aikaan kauhun tunteen.
Nyt otin eri vapauksia ja sanoin että tulen aamupalalle kun herään ja pitää vielä keskustella siitä,saanko välillä poistua omaan rauhaani,jos alkaa ahistamaan tuo meteli.
Uskoisin että se käy.
Eli ei sitten muuta kuin matkaan ja sillä mielellä,että mikä on tämän jutun tarkoitus,,, Cheesy
Mikä siellä minua odottaa,tai kuka?

Tuo vihan työstäminen on voimakas ja vapauttava juttu.Siksi itsekin pyrin nykyisin heti miettimään,mikä sen reaktion aiheutti.Juuri kiukun hetkellä en siihen kykene.
Ja anteeksianto on toinen.Onnistuu kyllä kun ei vaadi itseltään sen onnistumista heti.
Ajan kanssa ja siten,että sallii itselleen kaikki tunteet.
Ja mitäpä itseltään hyödyttäisi niitä kieltää,kun itelleen ei pysty valehtelemaan ja jos jotenkin pystyy,ovat ne siellä patoutuneina kuitenkin.
Ja ans olla ku purkaantuvat sitten joskus. buck2
Parempi vaan kun kykenee tunnistamaan tunteensa! smitten
tallennettu

Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3634 : 04.09.2008 11:16:10 »

Pientä päiväpostia tupalaisille otsikolla 50 biljoonaa Aurinkoa (enkuks)

http://www.dailygalaxy.com/my_weblog/2008/09/50-billion-suns.html#more

tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3635 : 04.09.2008 11:38:21 »

Olotila  knuppel2 idiot2 tickedoff syynä banaanikärpäset  Undecided

Miten saan kasvini takaisin? Suunnattoman ärsyttäviä nuo pienet oliot jotka valloittaa jopa aamukahvin  Cry
Onko pakko heittää pois kaikki kasvit? Eli apua tarvittaisiin, toimivia konsteja?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3636 : 04.09.2008 11:43:03 »

Based on this self-regulating maximum rate, scientists at the Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics, Massachusetts, and the European Southern Observatory, Chile, have calculated an upper limit for these mega-mammoth masses.  Fifty billion suns, that's 100 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 kg, otherwise known as "ridiculously stupidly big" and triple the size of the largest observed black hole, OJ 287.
 

smitten

Nää on aivan älyn mielenkiintoisa.

Idioottimaisen naurettavan iso....hetkonen siis musta aukko vai aurinko? luin liian nopeesti.... 2funny Tiedejututkin voi olla hauskoja Cool


edit. siis MUSTA AUKKO Cool Shocked





Black Hole Sun  Kiss

Siis totaniin pitäähän lapsilla olla leikkipaikkoja...

Ja toi juttu käsitteli tätä universumia missä oleilemme.. ja sitten jos se korotetaan potenssiin vaikka multimegaversum niin mitäs sitten....

*bling*


Tämmöstäkin ois helpompi käsitellä pelkästään 1 ja 0 merkintöinä niin vois mennä jopa jakeluun...  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 11:44:41 kirjoittanut Mio » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3637 : 04.09.2008 11:47:31 »

Olotila  knuppel2 idiot2 tickedoff syynä banaanikärpäset  Undecided

Miten saan kasvini takaisin? Suunnattoman ärsyttäviä nuo pienet oliot jotka valloittaa jopa aamukahvin  Cry
Onko pakko heittää pois kaikki kasvit? Eli apua tarvittaisiin, toimivia konsteja?

En oo ihan varma mut kokeiles laittaa tulitikkuja mullan päälle tököttämään niin vois toimiakkin..  knuppel2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3638 : 04.09.2008 12:07:06 »

Kiitos  Smiley
Ajattelin, että voiko noita kasveja hoitaa jotenkin niin ettei sieltä tule enää noita "pikkupiruja"?
Tuntuu kun asuisi epäsiistissä kodissa, vaikkei kyse ole siitä  Cry Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3639 : 04.09.2008 12:35:05 »

Olotila  knuppel2 idiot2 tickedoff syynä banaanikärpäset  Undecided

Luin tästä ensin 'baarikärpäset' ja ihmettelin.. Grin

Niin ja kai polttamattomia, eiväthän ne silloin olis purua vaan tuhkaa... Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3640 : 04.09.2008 14:00:28 »

Hihihihihiii.. Cheesy

Huomenna alkaa kenttälääkintäkurssi....
Ollaan kolme päivää siellä,
mua jänskättää sillai hyvästi.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3641 : 04.09.2008 14:11:58 »

Hei tyypit, tulkaa sinne astronaisten iltaan Helsinkiin.  Cheesy

Niin, tulkaa tyypit mukaan hauskanpitoon!

Tigris, dawnchild.. te lähiympäristön tyypit nyt ainakin! Saa Tampereeltakin tulla!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3642 : 04.09.2008 15:02:58 »


Ei voi mitään, mutta Kengun viime aikaiset tekstit on kyllä riipaisseet sydäntä. Ja jotenkin tuli paha olo tuosta kuvan alla olevasta tekstistä.  Shocked Hui. Koitahan Rakas Kengu nyt jaksaa äläkä tee itsellesi mitään pahaa.

Vaikka tietysti mulle taas suututaan kun puutun toisten elämään ja oon rasittava jne... En vain voi sille mitään, että tunnen voimakkaasti, jos jollain on paha olla.  Cry


En mä ainakaan sulle tuosta suuttunut  Smiley
Kyllä ihan oikein tunnet...  kuu kalat .... Ei mulla hyvä olla oo,mutta yritän päästä sen
"pahan olon" yläpuolelle etten vajoa siihen oloon koska siitä on taas vaikeaa päästä pois.
Perusolotilani on haikea/surullinen,vaikken ihan varma oo mistä se johtuu,
mutta oon päättänyt soittaa lääkärille ja sanoa että haluan alkaa käydä terapiassa/psykologilla/millä tahansa/jollain kenelle voin puhua aivan kaikesta  angel
Nyt yritän pitää itseni ihan normaalissa olotilassa ja puuhailla kaikkea... se on tärkeää
että on jotain tekemistä ja virikkeitä,tänään värjäsin hiukset ja kohta pitäs kouluun..
kengistä lähtee ihan just pohja irti,toivottavasti kestää vielä tän päivän ku ainoat kengät  Grin
Huomenna synttäri partyt... niitä odotellessa... pelottaa vaan että mitä niiden jälkeen
odotan?

Mulla pitää aina olla jotain mitä voin odottaa,että jaksan elää näitä päiviä
eteenpäin jotka tuntuu niin merkityksettömiltä muuten.
VITSILTÄ,kuten STAR sen sanoi.. (en osaa kirjoittaa koko
nickiä...)  Lips Sealed Millään ei oo loppujen lopuks mitään merkitystä kun kuitenkin
joskus kuollaan,mitä järkeä ihmisten on opiskella hurjan pitkälle ja sit käydä töissä,
tienata rahaa,elää vaan ja sit kuitenkin kaiken raatamisen jälkeen kuolla.Kaikki täällä pyörii
vaan rahan ympärillä.
Eikö pääsis helpommalla jos ei joutuis opiskella,eikä käydä töissä,eikä mitään muutakaan
velvollisuuksia,vaan kuolis ennemmin? Ei tarvis tuntea tuskaa,ikävää,häpeää eikä mitään muutakaan!
Nojoo,älkää ottako niin tosissaan.... mietin vaan usein... että jos ei täällä viihdy,
kuka mua pakottaa täällä olemaan.Ei kukaan.
Mutta en mä poiskaan viitti lähteä,en vaan jaksa enää ottaa mitään kovin tosissaan.
Riideltiin  kalat kanssa  knuppel2 No,se on kuitenki sovittu juttu nyt... Se varmaan luuli,
että mä oon niin KILTTI etten ikinä suutu mistään,kuten mulle joskus joku sanoi
"sä oot niin kiltti että..." Oon kyllä ollutkin aivan liian kiltti ja antanut ihmisten "kävellä päältäni",
mutta EN enää. Tais tyyppi vähän säikähtää että osaan mäkin
sanoa vastaan... Varsinkin jos pitää soittaa aamulla aikaisin ja ensimmäisenä alkaa
jauhaa jotain.... Nonii,
nyt menee taas jutut ihan ihmeelliseks tässä,en oikeen viitti kirjoitella tänne enää
kun tuntuu että kirjoitan liikaa ja liikaa jotenkin ihmeellistä tekstiä että parempi vaan
pysytellä sivusta seuraajana.Elämässä on pakko pysyä kiinni tai sitten ei ollenkaan,
ulkopuoliset asettaa niin paljon painetta ettei ne sitä edes ymmärrä,
mutta eihän ne voikaan jos en asioista kerro  Smiley
Nyt jätän hetkeksi rauhaan teidät,


 nyt syömään,hyvää päivänjatkoa kaikille teille  smitten  smitten Kiss

muoks. Onhan tässä elämässä se järki että ehkä seuraavassa elämässä pääsen
helpommalla  Grin Kun nyt koen kaikkea rankkaa... kun seuraa joitain,joille kaikki näyttää
olevan kuin kiiltokuvakirjasta.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 15:26:07 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3643 : 04.09.2008 15:33:22 »

Kenguuu..... smitten

No tuolta se tuntuu joskus, mutta ethän AINA ole ajatellut noin..? Ehkä vielä löydät sen merkityksellisyyden elämään. Hyvä kuitenkin, että aiot hankkia itsellesi apua, siis aikuisen neutraalin ihmisen kenelle voi puhua ja purkaa kaiken. Se on askel eteenpäin ja auttaa prosessoimaan asioita ja olo kevenee..

Muista ne enkelit!  angel

Hienoo  Angry

Tän siitä saa kun menee kerran sänkyyn jonkun miespuolisen kaverin kanssa..
Siis se  aurinko jousimies askendentti vaaka ...

Mä soitin sille eilen, että pystyiskö se millään tuleen asentaan ton mun lampun kiinni kattoon,
kun mä en ymmärrä noiden päälle. Se sano että joo, tottakai hän tulee.

No nyt soitin sille että ei tarvitsekaan, tässä on nyt siivoomista yms.
että vaikka ensi viikolla. Siihen se sano että voihan se tulla muutenkin kun laittaa lamppua.
Sanoin ei tänään..

Puhelun jälkeen tuli kohta viesti että voiko hän kuitenkin tulla, kun tekee mieli jotain aika paljon...


AAAARRGGH.. tickedoff

Luulin että oli itsestään selvää että se oli ainutkertanen juttu,
kun me molemmat oltiin vähän allapäin ja krapulassa ja kaikkea...

Ei mun tee edes mieli, ei yhtään..
Olla sellasissa tekemisissä "väärän" ihmisen kanssa.. Ei ei..

Tähänkö tää meni sitten, palvelus palveluksesta henkiseksi? spirit sex.. Cool

Mä laitan sun lampun niin sää annat mulle...............


Ain't gonna happen.. knuppel2


Juu.. Tuo teidän naistenilta kuulostaa hyvältä, eikä täältä Hämptonista sinne Tsädiin niin pitkä matka ole... Mutta en vaan ole nyt ainakaan vielä inspiroitunut niin paljoa, että olisin ihan lähdössä.
Vähän sama selitys kuin dawnchildilla. Olen kuitenkin aika epäsosiaalinen olento ja tarvitsen tietynlaisen hmm.. turvallisuuden tunteen, ennen kuin haluan lähteä jonnekin... idiot2

Vaikka TIEDÄN että varmasti olette mukavia ihmisiä ja voisin todellakin olla rento ja oma itseni..
Vaikea selittää..... Tarvisin ehkä kotikenttäedun.. Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3644 : 04.09.2008 17:55:39 »

Kengulle ja meille kaikille  smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: