Sivuja: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618864 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3495 : 30.08.2008 12:10:07 »

No AUTTAAKO yhtään mikään vatvominen=?HuhHuh? Miksi täällä yleensä jauhetaan mistään?Huh?

Jos tällä palstalla ei niin missä, keskustella tuosta planeetan muutos/ kriisijutusta?

Mutta täytyy myöntää että nyt se pitkästyttää itseäni - kansainvälisyys ja matkustus ei kai.. voi olla että aina on hieman pitkästynyt ilman sielukumppaneita, ja niistä kun ei koskaan tiedä. Siis olin toivonut ihan muuta kuin rapu ja sitten se tuli ja meni. Omituista nyt sitten kun ei kiinnosta yhtään kukaan.

Ystäväni oinas ei ollut katsonut olympialaisia ollenkaan, eikä hänen miehensä! Ihmiset on todella erilaisia. Hän pitää minua aina jotenkin hyvin toimeentulevana?? heh..

mutta olen jotenkin pitkästynyt siis vain työ-rahakuvioon.. minkäs teet. Taidan mennä maalaismarkkinoille. Joku kyllästyttää, mikä se nyt täsmälleen on..

tällaisessa mielentilassa pitäisi aina katsoa kaikkea Alun ja Lopun kannalta ja seikkailun, ei kai tässä muusta ollut kyse?

Ei ainakaan kukaan ihminen tai teksti ole vakuuttanut minua mistään muustakaan, kuin että tämä on vain seikkailu ja ihmiset hassuja täytteitä siihen seikkailuun..
« Viimeksi muokattu: 30.08.2008 12:17:43 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3496 : 30.08.2008 12:20:03 »

onko muuten olemassa yhtään todellista, uskottavaa syytä sille, miksei vain voi olla helppoa, hauskaa, seksikästä ja niin edelleen jonkun kanssa, vaan kaikkeen pitää ympätä luopuminen, "oppiminen", karma jne??? siis että kun edes löytää jonkun, se ei voi vaan mennä jees?

vähän kuin ei tietäisi mitä sanoa jollekulle taas...

eilen kuulin että yksi pari on edelleen yhdessä kun ei muuta keksi, toisilla huomenna hääpäivä, eikä kumpikaan ainakaan itseäni kummoisempi.. mutta en tosiaan tiedä mitä ajatella aiheesta kaiken jälkeen.. yksi kaunotar oli löytänyt lentokapun, mutta mies joutui samantien sairaalaan 3kk.

tarpeeksi ei vielä ole koettu?

olisko tää politiikkaa sopivampi aihe?
« Viimeksi muokattu: 30.08.2008 12:41:30 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3497 : 30.08.2008 13:16:46 »

 
  Cheesy  smitten  Cheesy  smitten  Cheesy  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten

Voi mahoton mikä ilta ja yö!!!!!  smitten  smitten  smitten
Että tuo mies osaa yllättää. Shocked  Cheesy
Vanha kumppani,josta nyt löytyy ihan uusia piirteitä.

Oli niin hyvät ruuat meille valmistanut ja monen monta lajia.Kuskasi ne mun luo ja teki kaiken,kun itse makoilin sohvalla. smitten
Kyllä sen palkitsin sanoin ja elein. smitten

Meillä oli niin hauskaa,etten ole aikoihin itseäni niin paljon nauranut.
Se kun kyseli välillä missä mun kauhat ja muut on,enkä löytänyt mitään keittiövehkeitä,vaikka tiedän kyllä että niitä omistan joka lähtöön.
Ne löytyi laatikosta muuton jäljiltä.Muutin maaliskuun alussa,joten se kertonee kokkailustani. :Smiley Grin

Siinä on syytä rakastaa.Elää tässä hetkessä,iloita,nauraa ja tuntea saavansa myös toisen iloitsemaan.
Ei tarvitse miettiä pitääkö luopua,tai mitä kokea,vaan elää hetki kerrallaan.Ei sitäkään,mikä kumppani hän nyt sitten on. Huh
Minulle oli ainakin eilen mitä ihaninta seuraa ja tänään menen käväisemään ystävän luona.Mies meni minne meni,mutta kyllä se sitten taas soittaa.

Politiikasta,,, buck2
Enkä jaksa enkä halua miettiä enää koko asiaa.Sodista sen verran ja kaikesta kurjuudesta,mitä näen,tunnen kyllä suurta myötätuntoa niitä sieluja kohtaan,jotka ovat ottaneet osakseen poistua näin.
Luotan siihen että maailmankaikkeus tietää miten tämä homma viedään läpi ja että vielä pahenee.

Keskityn valotyöhön ja tuomaan osaltani niin paljon iloa ja rakkautta planeetallemme kuin kykenen ja sen kautta (kaikkien samoin toimivien) tulee muutos. angel smitten
Tämä on vain oma näkemykseni asiasta,mutta minä uskon siihen ja saan uskoa.

Nyt ystävää tervehtimään,,, Cheesy smitten
 
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3498 : 30.08.2008 15:39:21 »

ihana lätkiä kysymyksiä, joihin vastailu viipyy.. ehkä sitten tulee yhä parempia vastauksia. mutta olin koiranäyttelyssä, koko touhu nauratti ja hevostelussa.

minusta edelliseen kysymykseeni ei myöskään ole mitään järjellisiä vastauksia. ajattelin olla kotosalla ja välttää esmes yöelämää.. ei sieltä ketään tule, vai tuleeko. edes joogajuhlista löytyneisiin tyyppeihinkään kun ei voi luottaa. jos kukaan ei halua samaa kuin minä (mies) niin ei sitten.  Cool exä soitti, niin helppoa se VOISI olla että joku vain tulisi..  Wink

sotakysymyksellä tarkoitin juuri sitä logiikkaa - muuten Suomessa tuntuu tosi rauhalliselta, jopa autiolta - että miten paljon vapaata tahtoa pitää antaa, kun ihmiset ne vaan ampuu toisiaan joidenkin alueiden ja öljyjen takia.. energia- asiat voisi ratkoa jotenkin fiksummin muutenkin. ilmeisesti on tosiaan vapaan tahdon planeetta ja jos jotain "energioita" lasketaan, lopputulos on aika viipyvä. kuvitelkaa että olisikin yhteinen kieli ja hallitus. olisko se kivaa.. vai onko kivempi kuunnella eri kieliä..

pitäiskö mennä jonnekin huvin vuoksi jauhamaan jostain rauhanom. teknologiasta vai nauraisinko itselleni.


     Your Chinese Horoscope - Week of September 2, 2008

Early this week you may be able to help someone simply by being a sympathetic listener. If boring routines become an issue, look for ways to share the load or do things differently. Someone special may seem to be pulling away. Be patient and don't take another's problems personally. Gentle Goats have excellent taste. Take time this week to make your home or garden more beautiful and enjoyable. A tranquil weekend to rest and recover is recommended.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2008 16:10:03 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3499 : 30.08.2008 16:15:28 »

Chandraaaaaaa!

Säähän olet ihan sekasin, eikä ole edes kevät!  Shocked

Jotakin kyllä vähän kateeksi pistää, mutta en oikein tiedä mitä.  Tongue  Ymmärrätkö sinä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3500 : 30.08.2008 16:23:28 »

Chandran huushollissa on ollut maaginen ihanuus Wink

Voin tuntea tuon tunteen... Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3501 : 30.08.2008 16:37:01 »

 
  Grin

Niin onkiiii!!!Ja jatkui vaan! smitten
En kuule Esmiralda ymmärrä itsekään mitään enää,koskapa tein juuri kaupungilla jotain sellaista,mitä en ole tehnyt ja aina sanonut,että minä en ainakaan ikinä!!! police knuppel2

Tulin ystäväni luota.Siellä kun järjesteltiin 11v täyttävälle tytölle synttärijuhlia.Kummituspartyt ja hui miten olikin tytöt noitamaisen näköisiä. Shocked
Suloisia kumminkin,pikku noidat. angel

Siitä pyöräilemään asioille ja torin poikki yli kaarisillan.Silmani osuivat komeaan urokseen,joka rennosti käveli farkuissaan ja musta huppari päällä.Sellainen KIITOS huppari,jolla harrikkaporukka keräsi rahaa sotaveteraaneille.Pitkä oli mies.Farkut ja bootsit ja kalju.
Kun näin lähempää,niin höh,se oli mun oma sokerimuruni! laugh
Ja kuulkaas,oli niin syötävän suloinen,että pussata muiskautin sitä siinä keskellä kaupunkia! Shocked
Ja vielä toisenkin kerran lähteissä.

Älä Esmiralda suotta kadehdi.Etkä sinä oikeasti kadehdikkaan,koska et osaa. Grin
Hiljaisia kausia on ollut pitkään ja nyt osaan vain nauttia joka hetkestä.
Vielä se sinäkin joskus pussata muiskit sinne ja tänne!Nyt vaan tanssit sitä tunnetta siihen asti. smitten

Ja kiva että välittyi sinullekin Tuuli-Hiuksissa. laugh  smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3502 : 30.08.2008 16:40:57 »

Hm... Embarrassed Taisitpa ymmärtää, Chandra.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3503 : 30.08.2008 16:52:53 »


 Juu,ymmärsin kyllä Rakas Esmiralda!  smitten
tallennettu

T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3504 : 30.08.2008 17:09:45 »

Chandra, no välittyipä hyvinkin smitten

Vai että iha sokerimuru, no toivottavasti ei suudellessa osittain jo sulannut. Ei, en usko, sillä ei Chandran mies ole niin sulaa vahaa käsissä Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3505 : 30.08.2008 17:42:58 »

Mua on palellut ihan simona eilen ja tänään. Hyyrrrrrrr.... *kalikali*
Vaikka on villasukat jalassa!  Grin Makasin äsken täysi vaatetus päällä peiton alla puoli tuntia ja silti paleli!
Mutta ei kyllä kuitenkaan mitenkään kuumeinen olo ole...

Mitähän sitä tekis tänään?  idiot2  :Smiley

Olis kivaa mennä jollekin kaverille vähän istuskeleen...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3506 : 30.08.2008 18:15:38 »

Kiitos Ardith  Kiss smitten Kiss

Tervehdys vaan tupahan  Smiley Nopea silmäys kertoi, että olen pudonnut kärryiltä... nostaa peukun pystyyn ja toivoo parasta  Wink

On ollut todella rankkaa, sitä kautta äärettömän tylsää  Sad En muista koska olen viimeksi itkenyt näin paljon ja samalla tuntenut melkein pyhää vihaa  Cry
Joka yö unen tuloa saa odottaa ja joka yö olen herännyt klo:03  buck2 nukkuminen sen jälkeen on sellaista pinnallista ja huonoa.
Muilla vastaavaa?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3507 : 30.08.2008 21:14:47 »

Mä elän kaltaistani elämää....  Cool
Ei oo olemassakaan tän tämmösempää.  Cool

Lupasin itselleni, että en tee karttaa kenestäkään miehestä vähän aikaan,
mutta mun oli tehtävä kun se oli kiinnostunut astrologiasta
ja halusi että tulkitsen sille "jotain"...

Niin tällainen  aurinko jousimies ...
Hänellä on  askendentti venus kauris
ja  kuu mars saturnus jupiter kuunsolmu  neitsyt ...
 merkurius skorpioni ...

Hmmmmh.... Shocked Shocked

Miksi mä aina putoon tuolilta kun näen jonku "lupaavan" miehen kartan
ja sitten siellä on jotain tollaista?  idiot2
Ok, ei sais ja ei saa luokitella merkkien perusteella ihmisiä........
Mutta kun toivoin jotain.. kevyempää?  Tongue
Tai yhteensopivampaa oman karttani kanssa....

No ikinä ei voi tietää, meneehän meillä niin että sen aurinkomerkki on mun nousumerkki,
ja sen nousumerkki on mun kuumerkki....

Okei nyt mä teen sen tulkinnan sille ja lakkaan ajattelemasta mitään yhteensopivuus-juttuja..!!  knuppel2

Ei se kartta nyt saa vaikuttaa mun käsityksiin,
mä suhtaudun siihen iiiiihan neutraalisti... :Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3508 : 30.08.2008 21:42:48 »


  idiot2

En ymmärrä,,, Undecided
Miksi jättää joku tilaisuus käyttämättä,jos jotkut kartat ei sovi yhteen?
Katsokaa mieluummin sitten jälkeenpäin että miksi meni pieleen. Grin
Onhan ne kiinnostavia,mutta hieman sama,kuin ihmiset,jotka eivät halua /uskalla ottaa jotain haastetta vain siksi,että toiset ovat arvostelleet negatiiviseen sävyyn kiinnostuksen kohdetta.

Tigru!Elämä jää elämättä jos kaiken katsoo kartoista etukäteen. Smiley
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3509 : 30.08.2008 21:57:53 »

Juujuu.... Grin

Enhän minä niin teekkään (enpä  2funny) ...
No jokaisen kohdalla on aina hitusen verran ennakkoluuloja, katsoi sitä karttaa tai ei... Smiley
Kyllä minä annan ihan muiden asioiden päättää, kuin sen kartan... coolsmiley
Hän vain oli kiinnostunut astrologiasta....

No, pitää katsella että mitä tästä tulee, en ole vielä oikein mitään mieltä...  Smiley

Hän on vain aika paljon minua vanhempi, mikä tuntuu hassulta...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: