Sivuja: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619115 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3450 : 27.08.2008 20:27:31 »

Oon mä sun sisko, ja Lionheartkin on meidän sisko.
Meidät vaan kaikki erotettiin syntymän jälkeen ja ripoteltiin eri puolille Suomea.  Cry

Onneksi meihin kaikkiin sisaruksiin on sijoitettu ihonalaiset mikrosirut, jotka ovat tässä viime aikoina aktivoituneet ja ne vetävät meitä kohti keskus-sirua, jonka yhteinen isämme piilotti aikojen alussa astro-foorumin ytimeen...... Shocked

Oikeastaan meitä sisaruksia on monia kymmeniä....

Ja nyt minä paljastin tämän salaliittoteorian!!
crazy2

MÄÄ TIESIN SEN! Woooooooou..  Shocked

Aika scifiä  Grin Let's make a movie!
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3451 : 27.08.2008 20:49:56 »

No kun mä puhun, tekstaan, puhun, tekstaan... Viimeks kun mulla oli just joku puhepaketti, niin se ylittyi aina ja laskut oli tätä samaa luokkaa... Ei auta ei...... crazy2

No joo nyt alan puhuun vähemmän, okei?  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3452 : 27.08.2008 22:04:38 »

Jos mä en puhuis enää ollenkaan puhelimeen, vaan istuisin koko aika kirjottamassa......
Niinkuin mä jo nytkin teen. Ja tässä on taas mesekin auki ja kolme keskustelua käynnissä,
alkaa jo mehut loppuu tässä näpytellessä...
Voi kun joku pelastais mut tältä kaikelta ja soittais mulle....  Grin smiley6600

Se on jännä juttu toi puhuminen, kun itse asiassa en live-seurana ole mikään mahdottoman puhelias,
oon jopa melko hiljainen.. Mutta puhelimessa oon puhelias ja puhun mitä vaan.. smiley6600
Usein oon nukahtanutkin puhelin käteen kesken puhelun...."Joo ei mua yhtään nukuta....ZzzZZzzz"

Mua aina huvittaa kun mun sisko on  kauris ja mä en saa siltä puheenvuoroo ollenkaan!
Se on sellanen höpöttelijä että moro!

Samanlainen yks mun  kauris ystävä joka tosin on nousu  kaksoset ....

Päläpäläpäläpälä.... crazy2 Ja hihihihi... 2funny (eli siis kertoo juttuja ja sit nauraa niille omille jutuilleen ja aloittaa heti perään uuden jutun ja nauraa taas sille... se on tolkutonta! Ne tosiaan höpöttää!  Grin)
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3453 : 27.08.2008 23:19:32 »

 
  Cheesy

Juu,Jellona on sisko myös ja moni,moni muu. angel smitten
Ai että m iten onnistuu saamaan 200 eken puh.laskuja? 2funny
Se on todella helppoa kun ei tartte meikata ja löhötä sohvalla,eikä lähteä mihinkään.Ja ystävä on siinä vieressä visuaalisesti.
Ystävättärelläni oli samaa luokkaa.Eihan ne kivoja ole,mutta on niin ihanaa kuulla läheisten kuulumisia.
Nyt kun auto on poissa,niin ei oikein pääse siskollekaan käymään ja sen kanssa menee aina pitkät tovit kun kertoo koko suvun kuulumiset.
En haluaisi luopua kännykästä!Olen riippuvainen siitä,,, Cry
Ennen saa sitten tietsikka lähteä.
Flunssa jatkuu,,,sohvalle takaisin,,, Undecided

Mutta hyvät yöt teille,joita väsyttää! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3454 : 28.08.2008 07:31:59 »

selvänäkijöille soittelemalla saa kyllä laskuja.. onneksi en ole aikoihin soitellut, mutta silloin joskus kun alkoi mennä henkisesti aika lujaa tai joku suhde heitti.. ei tiennyt minne homma jatkuu. paras kuitenkin pysyä maan pinnalla ja selvitä muilla keinoin, esim just regressio.. tänään menen sitten sitä Stubbia kuuntelemaan, ja kriisiä itäisten maiden kanssa, vaikka äkkiä tuntuu että k.o kriisi ei olekaan minulle akuutti.

minähän päästin jo irti! tietyistä karmoista kansojen kesken.. samalla tuli mieleen että kun on oltu lännen, pohjoisen ja idän poikien kanssa, olisko seuraava suunta tosta hieman etelään.. ainakin viihdyn noissa Suomen alapuolisissa maissa, spat ja rannat, ja sellainen ihmeen positiivinen meno.

täytyy katsoa onko kansainvälisyys siinä mielessä minulle kuitenkaan (kun töiden ja firmojen kautta tulee muutenkin kansainvälistä, matkoja), vai tuntuuko että sekin on ongelmanratkaisua. jos ei ongelmia ottaisi sydämelleen, sitten ehkä jaksaisi eri maiden juttuja. toisaalta Suomihan oli lintukoto?

tosiaan paljon kasataan töitä joita en pyydä.. mutta tuleepa töitä ainakin ja bisn. tilaisuus ok.. silti sielu ja keho lähettää viestiä kaikkeuteen, että jos se vastinkappale sieltä jostain.. mutta ei se puheluilla tai baareissa istumisilla tule, kolme kotimaanmatkaa tiedossa syys loka.. sitten aurinkoon..

tjoo..

outoa miten ne jotka on läheisimpiä, muuttuu yhtäkkiä olemattomiksi. miten se on edes mahdollista..

Tigris, sinulla on kovin erilainen isä kuin minulla.. haetko hänen kaltaistaan? Itse en hae  kalat  isäni kaltaista, ei luonteen eikä au merkin kannalta, aina erilaista.. rapu oli herkin, ja herkkyys on muuten ok milloin ei kovaa kuorta tarttis. Jos joku pystyisi olemaan vahvuutensa ja herkkyytensä kanssa tasapainossa? Jotenkin tuntuu että ne on aina liian kovia/koviksia tai liian pehmoja/herkkiä.


Varmalla ja lempeällä äänellään hän aloitti "rakas tyttäreni...."
ja sen jälkeen kertoi miltä hänestä tuntuu.. Ja minkälainen tämä maailma on..
Ja puhui universaaleista laeista ja ajatusenergialla luomisesta..
Ja karmasta... Ja siitä miten myös ilon kautta voi kasvaa.....
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 07:55:23 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3455 : 28.08.2008 07:55:05 »

Huomenta tupahan, pitkästä aikaa  smitten
Aamupalalla ollaan ja taitaa muodostua nopeaksi  Wink

Puhelinlaskuistako täällä on puhe? Lohdulista tekstiä teillä noista summista  2funny tykkää yksi suurpulisija  :Smiley
Nyt on sellainen hetki, jota vois kuvata sanomalla varpaat on yli reuna  Smiley täytyisi löytää jostakin hyvä/luotettava kirjanpitäjä. Jos joku on huomannut allekirjoitukseni ja käynyt sivuilla, niin nyt on kuviot sellaiset, että toiminta alkaa pyöriä  Cheesy
Oisko vinkkejä, miten eroittaa jyvät akanoista, eli tarvittavan kirjanpitäjän  Wink

Ai niin, enpä muuten pystynyt vaihtaa nikkiäni pelkäksi Kiteeksi  Sad On käytössä jo. Sovitaanko kavereiden kesken, että Kide vaan?  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3456 : 28.08.2008 07:57:09 »

ajatelkaa että olette valinneet tämän planeetan! ei vain vanhempianne. se oli jännä tunne kun tajusin.. olisin voinut mennä muualle, mutta koin että tämä on jännittävä paikka. ei ole regression jälkeen nuo sodat ja tankit olleet mielessä (mielikuvina), heh vaikka kovasti adventure päällä olin sinä päivänä.

noniin, liikenteessä minun edelläni oleva auto kolaroi rekan kanssa, lasit vain kilisi. joka hetki voi tapahtua..


Dalai-lama perui matkojaan uupumuksen vuoksi

Dalai-lama kietoi huivin Ranskan presidentin puolison Carla Bruni-Sarkozyn harteille. Kuva: LehtikuvaDelhi

Julkaistu: 27.08. klo: 22:51
Päivitetty: 28.08. klo: 08:57
Tiibetin hengellinen johtaja dalai-lama on joutunut perumaan lähiviikkojen ulkomaanmatkansa väsymyksen vuoksi.

Dalai-laman oli määrä matkustaa lähiaikoina Meksikoon ja Dominikaaniseen tasavaltaan. Lääkärit olivat kuitenkin suositelleet hänelle lepoa.

73-vuotias hengellinen johtaja palasi sunnuntaina kaksiviikkoiselta Ranskan-vierailultaan Intiaan, jossa hän asuu maanpaossa. Intiassa hän aikoo käydä lääkärintarkastuksissa ja levätä.

Dalai-laman avustaja kertoi keskiviikkona, ettei syytä huoleen ole ja että dalai-laman terveysongelmat johtuvat lähinnä uupumuksesta.

« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 09:53:49 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3457 : 28.08.2008 11:53:15 »

Minulla on tuhat sata viestiä tallella kaikkien 5 sielukumppanin kanssa meilissä! No  se sai nauramaan.. niitähän voi vielä analysoida vielä vähän.  buck2 angel crazy2 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3458 : 28.08.2008 12:38:48 »

Tigris, sinulla on kovin erilainen isä kuin minulla.. haetko hänen kaltaistaan?

No isä oli  aurinko neitsyt askendentti jousimies kuu rapu..

Ketähän mä tässä viime aikoina olen deittaillut? Tai yleensä?
 rapu kanssa pitkät suhteet, kahden  neitsyt kanssa yritystä mikä ei johda mihinkään (suoraan sanoen ovat liian analyyttisia ja kenties jopa laskelmoivia, kaipaan mieheltä enemmän rempseyttä ja suurpiirteyttä) niin ja kaksi parasta miespuolista ystävääni ovat sitten  jousimies....

Haen isäni kaltaista siinä mielessä, että isällä oli voimakkaat visiot siitä mitä hän halusi tehdä elämällään ja teki sen.. Oli pidetty ja kunnioitettu pomo työssään.. Oli hyvin huumorintajuinen ja lempeä lapsilleen.
Opetti henkisistä asioista ja paljon muutakin. Turvallinen, rauhallinen, mutta voimakas..

Haluan samalla tavalla laajakatseisen, huumorintajuisen ja turvallisen miehen kuin mitä isä oli.
Mutta saisi olla kiinnostuneempi fyysisen kunnon ylläpidosta kuin isä, joka oli 20kg ylipainoinen..

***Gem Star*** et kai oikeasti jaksa lukea niitä?  Grin

Minua kiinnostaisi kanssa matkustelu...
Olen kyllä ajatellut, että sitten kun joskus saan tän urakan valmiiksi, eli saan paperit käteen,
niin pitäis järjestää itsensä jollekin parin viikon aurinkomatkalle.  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3459 : 28.08.2008 12:50:13 »

Puhelinlasku 122,33 €  :Smiley Kyllä iskä nyt tykkää! ....

Juu ja mulla 200€..... On aina.  Tongue Joskus enemmänkin....

Hei "Lionheart" ja "Tigris~miau"

Kui ihmeessä saatte tollasia puhelinlaskuja  Shocked
- mun laskuni on alle 20,00 € kk:ssa.
- suurin laskuni ikinä on ollut ehkä 27,00 € kk:ssa,
joka oli mielestäni hirmu iso  :Smiley

Itse käytän paljon hotmail:in messingeriä
+ kuulokkeet ja mikrofoni = soitto ei maksa mitään
- kirjoittamiseen ei tartte edes kuulokkeita/mikkiä.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3460 : 28.08.2008 13:10:53 »

 
  coolsmiley Hyvää päivää!

Huomenia kun ei kehtaa enää toivottaa. Grin
Minä kyllä kunnioitan teitä 20 euron puh.laskujen saajat,mutten millään käsitä,miten ne ovat mahdollisia. Shocked
En tarvitsisi sitten enää kännykkää. idiot2
Tänäänkin on koko aamu mennyt siinä.Ensin hoitelin asioita,kun modeemi oli vaijennut. knuppel2
Suuttui kait kun eilen sanoin että kännykkä on tärkeämpi.Sitten jutustelin ystävän kanssa kun en eilen lähtenyt flunssaisena sinne meidän aloitus kokoontumiseen.

Täällä on niiiiiin syksyinen ilma ja pitäisi lähteä kaupungille fillarilla. Cry
Sataa ja on kylmä ja EN TYKKÄÄ!!!!!!!!!!!! tickedoff
Nyt ei varmaan sitten inkkaritkaan ole torilla kun ilma on tällainen.Liekö kilpikonnakorun myyjäkään. Undecided
Tulis vain jo ilta ja pimeä.Saisi sytyttää lyhdyt ja käpertyä sohvalle vällyn alle. smitten
House tulee sinne myös klo:21.Siis mun vällyn alle. 2funny

Isien horo-merkeistä.Vähän kaksimielinen sana,vaan käytän sitä aika yleisesti positiivisessa mielessä.
Mun isäni oli  rapu,joten eipähän tuo sitten ihme että häntä niin suuresti rakastin/rakastan. angel smitten
En tunne yhtään hankalaa rapua.Kivoja vain ja kilttejä,viisaita,tunteellisia,vaan ei ylitunteellisia,mystisiä,mukaan lähteviä,kauniita ja rohkeita! smitten  smitten  smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3461 : 28.08.2008 13:30:56 »

Nukuin kyllä taas myöhään.... Tongue

Jaa että mistäs ne laskut tulee, no soittamisesta perheenjäsenille, kavereille, ystäville, miehille....
No tuo viime lasku varmaankin sai extra-lisää siitä kun tekstailtiin ihan tuhottoman paljon sen  neitsyt -miehen kanssa... Se kyllä aina soitti mulle koska sen liittymästä oli ilmasta soittaa mun liittymään.. Yhtenä iltanakin puhuttiin 4 tuntia puhelimessa.... Ja sen puhelun aikana sain tiskattua ja käytyä kaupassa.. Grin

Nyt ei ole kyllä pariin viikkoon tullut puhuttua paljoo tai tekstailtua, itse asiassa mun kännykkä on rikki,
sillä ei voi lähettää viestejä. Pitää kohta kiikuttaa se huoltoon, mutta en ole pitänyt kiirettä just sen takia että on ihan hyvä olla välillä tekstailematta niin paljon.  Wink

Nyt tiedän kun ens viikolla aletaan kahden koulukaverin kanssa ponnisteleen meidän opintoja eteenpäin, niin niiden kanssa tulee soiteltua joka päivä että mennäänkö koululle tekeen tehtäviä vai jonkun luokse vai...
Ja sitten niille tulee soitettua sillonkin kun yrittää kotona yksin tehdä jotain tehtävää ja menee hermot, niin pitää välillä terapoida itseään "kohtalotovereiden" kanssa.... Grin

Niin ja äidin kanssa tulee soiteltua paljon, puolin ja toisin... Samoin yhden lapsuuden ystävän kanssa..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3462 : 28.08.2008 14:15:26 »

ei.. ja 1400 meiliä lisää yhden toisen kanssa..

mutta analyysi voisi opettaa jtn.

sainpa hieman lisärahaa.. tilauksesta.

TIGRIS ASENNA SKYPE! SUN on pakko nyt ja tutuille kans. tarvit netin ja mikrofonin. nollaa laskuja. tai msn

saako sillä muuten soittaa palvelunumerot, kaukopuhelut jne? täytyy selvittää kun asennamme. mutta puh laskut on olleet kalliita täälläkin päin, lapsen soittelujen takia siirryn noihin netti+mikkivirityksiin. 
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 14:23:32 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3463 : 28.08.2008 14:54:51 »

LOVE is all around us.. smitten smitten

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. - Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus."


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3464 : 28.08.2008 15:03:40 »

"Sisäisen rauhan merkkejä

Tätä vaarallista tautia tulee varoa. Sen nimi on Sisäinen Rauha, ja ellemme ole varovaisia, se voi saada laajat mittasuhteet. Sen merkit ja oireet ovat seuraavia:

   1. Halu antaa asioiden tapahtua itsestään yrittämättä ohjata niitä väkisin.
   2. Hymynväreet ilmestyvät usein suupielille.
   3. Yhteyden kokeminen muihin ihmisiin ja luontoon.
   4. Usein toistuvat kiitollisuuden kokemukset.
   5. Pyrkimys ajatella ja toimia spontaanisti mieluummin kuin vanhojen kokemusten ja pelkojen ajamana.
   6. Päivänselvä kyky nauttia joka hetkestä.
   7. Turha huolehtiminen häviää.
   8. Ristiriitoihin osallistuminen lakkaa kiinnostamasta.
   9. Muiden motiivien arvaileminen lakkaa kiinnostamasta.
  10. Muiden tuomitseminen lakkaa kiinnostamasta.
  11. Itsensä tuomitseminen lakkaa kiinnostamasta.
  12. Syntyy kyky rakastaa odottamatta vastarakkautta.

Jos sinulla on useimmat näistä oireista, saattaa olla jo liian myöhäistä. Jos tunnet jonkun jolla on näitä oireita, olet hänen vaikutuspiiriissään omalla riskilläsi, sillä se voi olla tarttuvassa vaiheessa.

Mutta ehkä sitä vastaan on rokote?"

-Saskia Davis, 1983

tallennettu
Sivuja: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: