Sivuja: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619114 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3375 : 24.08.2008 12:42:48 »

Unohdin laittaa äskeisen viestin yhteyteen tämän kappaleen joka jostain syystä rupesi soimaan päässäni tässä kirjoitellessani. Ihana kappale muuten, kuten hänellä yleensäkin:

http://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHc

Niin ja ihanaa Kengururotta. Olen onnellinen puolestasi.  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 12:46:21 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3376 : 24.08.2008 12:49:55 »

Nyt rupesin tässä enemmänkin Juha Tapio fiilistelemään.  Cheesy Tässä häneltä vielä yksi niistä monista loistavista biiseistä:

http://www.youtube.com/watch?v=IK8R9eETE2w
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3377 : 24.08.2008 12:54:20 »

Ihanaa RV kun löysitte sen oikean sävelen, säteilet aivan  smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3378 : 24.08.2008 12:59:53 »

en ole varma enää onko noi olympiaurheilijat niin ihania, aika suorituskoneita. mutta niin kai niiden pitää olla. lisäksi en välitä mikä maa voittaa.. mutta tietty jotkut uimahypyt ja ratsastukset olleet katsomisen arvoisia.

noista suurista rakkauden tunteista, minulla se on kyllä aina vastavuoroisuudesta kyse. niin kauan kun MOLEMMAT antaa energiaa suhteeseen, niin kauan se on. sen jälkeen se saa mennä jonnekin muistoihin tai henkimaailmaan. miksi pitäisi rakastaa raivona jotakuta vain siksi, että oli suhde menneessä (elämässä)? onhan niitä ollut monien kanssa. tai sitten kai PITÄISI rakastaa kaikkia, vaikka sit noita suorituskoneita, mutta toistaiseksi en tunne mitään heitä kohtaan. energian kulussa pitää olla kaksi suuntaa- kuvittelin RV että minun ja erään "sopimus" oli menossa, mutta tais jälleen jäädä hommat auki. tavallaan se tarkoittaa kohtaamista joskus ja jossain. mutta pian kuulen keiden kanssa on mitä kesken.

tai sitten energian pitää itsessään, mikä on tietysti tehokkainta Itsensä kannalta. usein suhteet nimittäin menee niin, että mies kertoo merkittävät tekemisensä ja naisen pitäisi ihailla (ja sitten vielä se seksijuttu, kun luulen ettei kukaan oikeastaan ole osannut, paitsi yksi, mutta sano se sitten niille!). yksi väittää osaavansa, mutta kun en usko, en kokeile!  Grin miehen kropassa kai tyydytys on helppo. joku sanoi että mieheen voisi seksin takia jäädä koukkuun, mitähän se olis?  coolsmiley

sori, piti miettiä tässä koko skaala fyysisestä henkiseen tai vice versa
 
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 13:12:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3379 : 24.08.2008 13:10:15 »

Ihanaa RV kun löysitte sen oikean sävelen, säteilet aivan  smitten

Kiitos.  smitten

noista suurista rakkauden tunteista, minulla se on kyllä aina vastavuoroisuudesta kyse. niin kauan kun MOLEMMAT antaa energiaa suhteeseen, niin kauan se on.


Niin... Vastavuoroisuutta...  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3380 : 24.08.2008 13:13:01 »

eli tää sinua pettänyt hra siis nyt antaa jotain?

en oikein tiedä enää noista vahvoista tunteista, hm.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 13:18:19 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3381 : 24.08.2008 13:24:04 »

eli tää sinua pettänyt hra siis nyt antaa jotain?

Tottakai.  smitten Mutta ensinnäkin itsellä ensisijainen syy olla jossain suhteessa ei ole se, että saisin/hyötyisin jotain, vaan se että rakastan, että suhteessa on rakkautta.  smitten Kaikki muu vähemmän tärkeä tulee sitten luonnostaan sen ohella...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3382 : 24.08.2008 13:26:07 »

Minusta ensisijainen syy ei vaan koskaan saa olla se, että henkisesti kehittyneempi yksilö rakastaa ja sallii toiselle sitten kaikenlaista. Muuten minkäs luulet selittävän sen että k.o henkilö on tärkeämpi tai tuntuu jossain, eikä joku muu? Oma teoriasi?

Tai jos joku murhamies "tuntuisi ihanalta", riittäisikö se että on tunnettu aiemmin tms? No ei tarvitse olla pahis, mutta mietin vaan kun monilla on noita "voimakkaita tunteita" ties kenen kanssa, itselläkin oli ennen. Olen kyllä todella hidas oppimaan, kun vika suhteesta oppi vain että futis on tärkeetä hehhe enkä vieläkään uskonut.. vaikka matseissa kävin-  2funny 2funny 2funny koska en oppinut, kyseinen läksy varmaan toistuu  2funny

vaihda miestä, vaihdat lajia.
jaahas bisnespuhelu, jotain asiaakin voi hoitaa.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=24961.60

Your Chinese Horoscope - Week of August 25, 2008
It's important to reassess your plans early this week. Seek ways to cut the fat at home and work. Long-term plans, not impulsive desires, should drive your choices. Goats are extremely kind and sentimental souls. It's difficult to let go. This is true for material things and also people you love. Events midweek can help you focus on creating your own personal sense of security. Keep things simple this weekend. Don't worry about the future.

   
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 14:59:43 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3383 : 24.08.2008 15:49:30 »

Voi, pettämisessä on monta ulottuvuutta, josta olemmekin paljon keskustelleet!
Anteeksiannossa vain kaksi!

Hei! Maistuisikos jollekin joulutorttu?  Cheesy

Tyhjensin pakastinsa sulattamista varten ja löysin yhden torttutaikinan ja luumurasian. Sain tortut just uunista ulos. Aika hyvä tuoksu!!! Grin  Maistuu muuten syksylläkin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3384 : 24.08.2008 16:31:01 »

 Grin Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!  Cheesy smitten

*ottaa joulutortun ja niiaa kiitokseksi*

Apuva... Tongue Cheesy Mä en tiiä miks oon näin ilonen!!  idiot2 smitten smitten smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3385 : 24.08.2008 16:36:25 »

http://www.youtube.com/watch?v=r6qAEEJ1dgA&feature=related

hubba hubba zoot zoot!  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3386 : 24.08.2008 17:05:58 »

Hubba hubba zoot zoot  2funny 2funny

Määkin oon ilooonen  Grin smitten enkä tiiä miks MUT EI HAITTAA!  Grin

 2funny 2funny 2funny  crazy2 crazy2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3387 : 24.08.2008 19:39:06 »

 
  Cry  smitten  Cry  smitten  Cry  smitten

Katsoin äsken DIRTY DANCE leffan ja huh,huh!  smitten
Se oli niiiin itkettävän ihanan romanttinen että!Pitäiskö soittaa äkisti  kalat mies paikalle. Tongue Kiss smitten
Oli kuulemma eilen ollut ikävä,eikä suutahtanut vaikka sanoinkin etten jaksanut enää vastata.
Sanoi että joo,parempi kun nukuttiin yksi yö kunnolla. Smiley

Niin RV.Eikös olekin ihanaa kun saa yhdessä viettää yhtä juhlaa ja erikseenkin toisenlaista juhlaa? Cheesy
Eipä tule arki niin nopeasti ja molemmat pesevät itse likaiset sukkansa ja kalsarinsa. Grin

Tuosta rakkaudesta ja henkisyydestä.Ehkäpä henkinen ihminen (jos nyt joku lasketaan toista henkisemmäksi) pystyy näkemään asian laajemmin.Ja rakkaus on antamista ilman vastapalveluksen odotusta.
Mitä tulee sitten murhaajaan,tai vastaavaan,niin oikea rakkaus iskee jos on iskeäkseen vaikka siinäkin tapauksessa.Itse näen vain sen ihmisen silloin ja tunnen mitä sydämeni sanoo.
Jos on tuomionsa kärsinyt,niin pitääkö hänen lopun ikänsä sitten olla eristyksissä?

Olen kirjoitellut vankilaan erään miehen kanssa,jonka tunsin aikoja sitten.Näin hänet tv:ssä jossakin Mirja Pyykön ohjelmassa ja otin selvää missä vankilassa hän istuu.
Kirjoitin hänen kanssaan vuosia ja silloin sieltä tuli sellaista henkistä tekstiä,jota en itse vielä ymmärtänyt.
Hän oli pikaistuksissaan tehnyt tapon.Hetken suivaantuminen ja siinä meni kaksi elämää.Hänen ja sen toisen.
Kyllä rakastuin häneen ja olisin ollut valmis mihin tahansa,mutta joko hän ei tuntenut samoin,tai pitkän tuomionsa vuoksi ei sitonut minua odottamiseen.
Rakastan häntä yhä omalla tavallani,sillä olen nähnyt hänen sydämeensä.

ESMIRALDA! smitten
Nyt on kuule tarjolla niin ytyä juomaa,ettei tarvita enää sämpylöitä,paitsi jos tekee mieli napostella jotain.
Nyt syönkin yhden joulutortun.Kiitos! Smiley
Ostin perjantaina Super Greens jauhepurkin ja siinä onkin jos vaikka mitä vitamiineja ja hivenaineita.
Käykääs googlettamassa.
Nyt soittamaan kullalle! Kiss smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3388 : 24.08.2008 19:56:59 »


  Grin

Rakkaus ehtikin soittamaan ensin. smitten
Yövieraita tulossa ja lakanavalssia. Lips Sealed  2funny
Ei saa pahastua.Se on sellaista kun tanssitaan lakanat yllä.Toogabileet. Grin
Hyv yötä rakkaat tupalaiset!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3389 : 24.08.2008 20:41:48 »

Chandra ja Rakkauden Valo ovat niiiiin in lööv.. Ja kengu myös...
Ja miten se lionheart..krhm  coolsmiley Grin

Mulla ei ole varsinaista kohdetta, mutta elämä itsessään tuntuu piirtelevän sydämiä vähän joka puolelle
ja on sellainen melko hupsu olo - kollektiivista ihastusta ilmassa.....  Kiss

Jännää kun on niin VARMA olo siitä, että nyt ja tässä on kaikki hyvin.
En murehdi nyt juuri niin mistään, nautin vaan.
Puuhailen ja tykkään siitä mitä teen, tänään olen siivoillut musiikin tahdissa
ja käynyt parin tunnin kävelyllä tuolla iiiiiihanassa  smitten metsässä(ni)... smitten

Kyllä minä niin kovasti lähettelin ajatuksia puille, kiville, kukille, äiti Maalle ja elementaaleille,  smitten
että jos joku "ymmärtämätön" olisi voinut lukea mun ajatukset, oisin saanut passituksen pöpilään,
ainakin ajatustasolla.... Grin

Onneksi ihmiset eivät näe ajatuksiani!
Grin smitten

Onneksi voin olla juuri niin elämän ihanuudesta ja kiitollisuudesta pimahtanut, kuin haluan... 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 224 225 [226] 227 228 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: