Sivuja: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619020 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #3225 : 19.08.2008 16:25:51 »

Tietääkö kukaan mitä Elämänilolle kuuluu?  Smiley
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3226 : 19.08.2008 21:55:24 »

Anna aikaa.. ei sitä tiedä että miten tuossakin lopulta käy Cool Muista mitä mä sanoin; se on joku mikä pysäyttää tajunnan Grin Tästä ei voi erehtyä, lallatilaa..

No eh heh...

Jos ei voi erehtyä, niin olen erehtynyt jo... Ja tajunta liikkuu jotenkuten... Grin
Joten se ei ole tämä, ei niin mitenkään... Ainakaan en kauheesti usko..... Tongue

Itkin tajuttoman paljon äsken... Huh, tekipä hyvää.......

Huoh... Sad
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3227 : 19.08.2008 22:33:54 »

Niin.. Miten ihanaa onkaan kun on siskoja. Vaikka tuo toinen nyt on paljon läheisempi, niin on toinenkin omalla tavallaan.

Olen viime aikoina tajunnut että sisaruushan yhdistetään  kaksoset merkkiin.. Ja meissä kolmessa sisaressa on paljon kaksosta. Olemme aina riidelleet paljon mutta olleet hyvin paljon tekemisissä ja todella ymmärrämme toisiamme..

Sisaruus on jollain tapaa kenties maailman läheisin ja korvaamattomin suhde, silloin kun se on hyvin onnistunut.

Tuo sisko joka on mua pari vuotta vanhempi, on todellakin jollain tapaa paras peilikuva mitä minulla on ikinä ollut. Hänestä näen mitä inhoan ja rakastan itsessäni. Ja hänen kohdallaan olen opetellut paljon suvaitsevuutta ja anteeksiantoa.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3228 : 19.08.2008 22:38:24 »

Jaah, musta taas pitäisi tulla Ruusunen, koska mun etunimetkin on molemmat kukkia.... Cheesy

Yks kaunis sukunimi on Sydänmaanlakka!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3229 : 19.08.2008 22:41:49 »

Heipä hei taas kaikille!  smitten Täällä sitä on sitten aloitettu opiskelijaäidin elämä. Kivaa.  Cheesy Esikoinen on viihtynyt koulussa ja sen jälkeen iltapäiväkerhossa ja kuopus päiväkodissa.  Smiley Aikaisempien opintojeni ja työkokemuksen vuoksi valmistun näillä näkymin 2vuoden, enkä normaalin 3,5 vuoden päästä. Jos siis kaikki sujuu mutkitta hopsin eli henkilökohtaisen opetussuunnitelman mukaan... No ei ole kiire ja joustonvaraa on... Välillä tulee olemaan koululla pitkiä päiviä 9-16 ja toisinaan sitten vain pari tuntia tai ei ollenkaan ja ajoittain itsenäistä etätyöskentelyä kotona. Todella kiva lastenkin kannalta, että välillä on lyhyitä/etäpäiviä. Toki sitten on kuitenkin kaikki tehtävät ja tentteihin lukemiset.  buck2 Mitäs sitä kuitenkaan etukäteen murehtimaan. Pärjään kyllä ja tämä on kuitenkin juuri sitä mitä olen halunnut ja erittäin mielenkiintoista. T: Tuleva sosionomi-diakoni.  Cool Perjantaina näen muuten taas  aurinko kaksoset  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3230 : 19.08.2008 22:45:54 »

 2funny

Ardith, mutta Liljahan on myös hyvä etunimi *krhm* *öhm*  Wink

Salasuo.. Kuulostaa mystiseltä  Cool Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3231 : 19.08.2008 23:08:05 »

Siis se on toinen nimeni, ei etunimi.... Wink



Hohhoi... Kumma kun en tiennytkään miten paljon sisälläni asui surua, kunnes se yhtäkkiä pienestä kimmokkeesta päätti purskahtaa ulos....
 kuu on ihan fabulous... Cool Oon varmasti kuuhullu, siitä tämä vaan johtuu... Cry Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3232 : 19.08.2008 23:44:00 »

No  merkurius merkurius joo jooo joo  merkurius merkuriusGrin

Kyllä minä kaksosena ymmärrän mistä pätemisessä on kyse..... 2funny

Mutta kun ne kaikki eri ammateissa menestymiset ja urheiluharrastukset ja niiden palkintojen esittely jaja..
Elvis sitä, Elvis tätä, New York ja kyllä minä olen sellainen rock'a'billyboy et jeeesus!  Shocked Lips Sealed (anteeks, en tiiä miten toi rokkabili kirjoitetaan)

Okei, sillä on itsetuntokriisi koska se on laihtunut 50kg eikä enää tiedä kuka on kun ne kaikki läskit on poissa..
Oliko hyvä selitys?  coolsmiley

Mä annan sille armoa.. Koska mä päätin että aion vastaavaisuudessakin katsoa sitä hymyillen silmiin ja hymähdellä sen kerskailuille ja vaihtaa puheenaihetta... Sanon sille että nyt shhhh, ollaan hiljaa ja jätetään show-mies hetkeks taka-alalle.... Smiley

Mua ei haittaa lukuisat kiinnostuksen kohteet, mutta se että yltiöpäisesti puhuu koko ajan itsestään...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3233 : 20.08.2008 00:14:54 »

no joo ja lisää menestystarinaa, se joi pari vuotta joka päivä mut nykyään ollu monta vuotta absolutisti....

sehän siinä onkin kun sillä on tollainen elämä mistä riittää puhuttavaa....
herra johtavapalomiesradiojuontajakeittiöpäällikkömyyntitykki.... Karatekanyrkkeilijämaalivahti.....

HMPH...

Miksi mä oon niin fed up? k a i k k e e n ......

Rytmin käännös tekis juu hyvää itse kullekin.... Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3234 : 20.08.2008 09:40:20 »

onnea RV ! ja muut, lasten kanssa se on sumpliminen. Minulla tulee lapsen elämään muutoksia, mutta en ala yrittäjäksi kahdella eri saralla! huomenna meriretki akateemiset ja lapset, se on hauskaa, kivaan paikkaan. Nohh.. kaikkea pientä kivaa.

ja eilen eräs tärkeä henkinen nainen oli yht ulkomailta, tavataan pian koska haluan tietää seur. käänteet-

onneksi on töitä niin paljon, tuskin ehtii muuta ajatella ja tehdä..

vaikka kutosessa vain  neptunus  chiron , yhdessätoista  mars ja pian  saturnus .. töitä tuntuisi riittävän ainakin 2009-2010 ja bisnekset päälle.. 2011-2012 ne työn huoneet varsinaisesti on aktiivit, eli ei taida mikään "lama" itseäni heilutella. Kohta kokous. 
« Viimeksi muokattu: 20.08.2008 10:24:36 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3235 : 20.08.2008 10:44:13 »

Heipä hei taas kaikille!  smitten Täällä sitä on sitten aloitettu opiskelijaäidin elämä. Kivaa.  Cheesy Esikoinen on viihtynyt koulussa ja sen jälkeen iltapäiväkerhossa ja kuopus päiväkodissa.  Smiley Aikaisempien opintojeni ja työkokemuksen vuoksi valmistun näillä näkymin 2vuoden, enkä normaalin 3,5 vuoden päästä. ...

Hei "Rakkauden valo"

Onnea ja intoa uuteen ammattiin opiskeluusi.
- kiva kuulla, että kotiasiatkin sujuvat hyvin


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3236 : 20.08.2008 11:11:01 »


...
ELÄMÄNILO! Grin
Toivotinkin sinulle aijemmin ketjussa jo ONNEA! smitten
Mitä tulee minun rakkauselämääni,niin se toinen ehdokas oli se välivaihe ja tämä toinen on kokenut juuri samanlaisia kokemuksia kuin minäkin,joten katsellaan vaan,mitä se elämä eteen heittää ja miksi muokkaantuu.
Nyt on ystävätasolla,mutta komeahan tuo on ja helppo häneen on ihastua.Miellyttävä ja henkinen ihminen.

Hei "Chandra"

Enpä ole pitkään aikaan täällä kahvi ja teetuvassa käynytkään.

Toivottavasti elämäsi on tasapainossa.

Itse suunnittelen muuttoa pois kotikaupungistani.
- kaupunki johon olen muuttamassa on pienehkö.

Uusi kotini on hakusalla ja nykyinen myynnissä.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3237 : 20.08.2008 11:25:52 »

WS,En mä tiedä mitä mun ap kartalla on  Huh  ? en oo oikeen varma mistä sen näkee  2funny
Väsyttää ja tekis mieli itkeä,mutta eiköhän tää tästä helpota,rahaa pitäs tulla ainaki
enskuun alussa,siihen asti ku jaksais sinnitellä ja käydä kotona syömässä.
kävin jo eilen katsomassa toistakin kämppää,mutta se oli niin lahoamispisteessä että
sellaseen en kyllä muuta,laitan hakemuksia nyt kuitenki muualleki,
jos pääsis johonki missä vuokranantaja ei asuis ihan vieressä  buck2
 kalat lupas auttaa mua etsimään toista kämppää..  angel
Nyt syömään ja suihkuun. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3238 : 20.08.2008 11:41:55 »

Katso astro.comista Solar return chart, siellä näkyy kaikki teemat, mm romanssien alut.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3239 : 20.08.2008 11:46:01 »

  Cheesy  
 ELÄMÄNILO!!!  smitten  smitten  smitten

Onpas kiva kuulla sinusta. Cheesy
Jos olet tuon ajatuksen jo ilmaan heittänyt ja asuntokin myynnissä,niin kyllä se yläkerta hoitaa asian loppuun.
Taloyhtiösi varmaan tulee kaipaamaan ahkeraa pihan koristajaa.
Toivottavasti tilallesi tulee toinen samanlainen.
Olen ollut HURRRRRJAN utelias,jotta mistä sinä tämän rakkautesi löysit? :Smiley
Ei tarvitse vastata,jollet halua.Mutta ONNEA PALJON TEILLE JATKOSSAKIN! smitten

Onnea myös Rakkauden Valolle opiskelun aloittamisesta ja siitä,että ura tuntuu oikealta! angel smitten

SYDÄNMAANLAKASTA sen verran,että ei ole vain kaunis nimi,vaan nimensä kantajalla,Olavilla,on hyvin suuri sydän nuorisotyössä. Kiss smitten

Ja Elwyn!Mistäköhän se Juice sai lauluunsa sanat "Jonakin aamuna ennen sarastusta,huomaat että musta aurinko nousee."
On yksi parhaimpia Juicen levyjä minun mielestäni.

Jaa elämästäni kyselit ELÄMÄNILO. Grin

Vaaka kallistui tuolle alkuperäiselle miehelle,joka jo tuttu ennestään.Mutta kuten olen jo täälläkin kirjoittanut,tiedän ettei tämä ole lopun iän suhde.Silti menee ihan hyvin ja hän on muuttunut paljon sitten viime seurustelun vuosia sitten.
Toki olen minäkin.
Meillä ei suuria rajoja,vaan molemmilla omat menonsa ja ystävänsä,mutta viikonloput ollaan nyt melko tiiviisti oltu yhdessä.Tosin ensi vkl menee ainakin lauantaina kiihdytysajoihin poikansa kanssa.
Elämä on ihan kunnossa ja tasapainossa.Olen siitä hyvin onnellinen. angel smitten
« Viimeksi muokattu: 20.08.2008 12:02:40 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Sivuja: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: