Sivuja: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618613 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #3090 : 15.08.2008 02:41:26 »

Hyvä kysymys Sasha....

Itsekin olen joskus paljon alkoholilla lätrännyt, mutta en ole mitään hallusinaatioita saanut.
Olen poltellut eräänlaista kasvia, melko paljon, mutta sekin vain rentouttaa...
Lisäksi olen kokeillut kerran kahta vähän vahvempaa ainetta (utelias ja tyhmä ja helposti ylipuhuttava kun olen) mutta en niistäkään kokenut sen kummempia halluja. Mitä nyt jonkin verran vääristymää etäisyyksissä tms. mutta niinhän se alkoholikin vähän sumentaa näköä....

Tällä hetkellä mulla on 38.2 astetta kuumetta ja olo on lähes normaali, mitä nyt väsyttää ja palelee.
En kuumeisenakaan ikinä houraile...

Vai onkohan todellisuuteni niin harhaista jo valmiiksi, etten voi enempi sekaisin mennä?  Cheesy


Hassua, mutta olen myöskin miettinyt, että onko normaali valvetilani niin hemmetin harhainen,
ettei sekopäisenä enää saa niitä edes aikaan.. Grin 2funny

...vai onko se niin, että ne ei vain enään tunnu missään... Grin 2funny Grin 2funny

Joo lainaamatta enempää, niin olen samaa mieltä,
että noiden eri aineiden kanssa läträämisestä kasvaa vain toleranssi ja tarvitsee vain enemmän
ja enemmän joka kerta, mutta toisaalta, olen huomannut tuntemissani ja tietämissäni ihmisissä,
että jatkuva... öh.. crazy2 coca-colan käyttö on aika monella tehnyt ne aika vainoharhaisiksi
joka raksahdukselle, mutta onko se sitten siitä, että ko. aine tehostaa aisteja ja riski jäädä kiinni
ja/tai päätyä poliisin seurantalistoille...? Huh (vaikka ei ne nyt ole kiinnostunut yksittäisistä parin gramman
käyttäjistä, vaan niistä välittäjistä ja myyjistä).

Sillä ei kyllä yksistään päätään sekaisin ole vielä kukaan kait saanut,  idiot2
sehän ylipäätään vie uneliaisuuden pois ja selventää ajattelua, esim. humalatilan tunteminen katoaa,
mutta riski sydänpysähdykseen ja hengityksen halvaantumiseen yliannostuksenahan siinä se juttu on
ja tietenkin nenän limakalvothan siinä kärsii ja acneahan se tuottaa joillekin jatkuvassa käytössä.
Niin ja ne mielettömän isot pupillit! Grin

Tupakka on käsittääkseni paljon enemmän riippuvuutta aiheuttava
ja ""päätä sekottavampi" yhdellä käyttökerralla kuin kokaiini,
mutta tupakka, siis nikotiini on laillista vain siksi, että yliannostuksenakin
se aiheutta hitaampaa kuolemaa. Tongue

Siis näin olen antanut itseni ymmärtää, voin toki olla väärässäkin. Kiss


Äitini, joka on sairaanhoitaja ja työskenteli paljon ensiavussa (äännetään hullujenhuoneella)
ja hän sanoi, että alkoholistien viinapirut sun muut ovat hänen mielestään
sen ihmisen omia luomuksia, eikä viinan varsinaisesti.
Hän perusteli sen sillä, että usein alkoholistit pelkäävät kohdata ihan kaikkea normaalielämää
ja pakenevat alkoholin utuiseen olotilaan, mutta sitten viinapäissään ne arkielämän
"möröt" ovat suurentuneet, kuten moni kärpänen muuttuu härkäseksi humalaisten ajatuksissa
ja sitten ne laukkaavat sinne ajatusmaailmaan.

Hän kun sanoi, että ei välttämättä tarvitse olla ammatikseen alkoholisti, kun niitä jo näkee.
Riittää kuulema, ettei ole rahkeita kohdata mitään normaalielämää ja sen välttämättömiä kolhuja.

Tuolla selittyisi ainakin meikäläisen harhattomuus
-päätä on kolhittu seinään ihan urakalla, joten se siitä. Grin 2funny

Tosiaan, mikäli tämä todellisuuteni on nyt oikeastikin sitä miksi sen kuvittelen,
niin ainoa "harha" on tosiaan tuo kuumeisena lapsena koettu huoneen vääristyneenä,
siis huoneen vääntyneenä ympyräksi, siis aivan kuin olisi ollut pallon sisällä. Cheesy

Minusta oli lähinnä jännittävää ja olin hiukan pettynyt, että lääkkeen voimasta
kuume laski ja kaikki näytti normaalille
-lapselle kun on tylsää sairastaa ja maata sängyssä. Tongue
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3091 : 15.08.2008 07:20:58 »

 Smiley Huomenta! smitten

Kiitos vaan Kotkansilmä! Kiss
Korjailen sen verran,että ajatukseni olivat vain omasta elämästä,en kommentoinut kenenkään miesjuttuja,vaikka päällekkäistä kirjoittelua samansuuntaisista asioita kengun kanssa tulikin.
Mun pitää varmaan hommata promillemittari ovenpieleen ja päästää sen mukaan sisälle. Grin
Ei vaan,kyllähän sen äänestä kuulen,vaikkei olisi kuin kaljapullonkorkin avannut.

Mutta ihminen tosiaan voi olla onnellinen muistakin asioista kuin ikikiemuraisista suhteista. buck2

Ja vaikken pidä humalaisten seurasta johtuen siitä,että ollaan täysin eri aaltopituudella,niin näin perhepiirissä koettuna se on siitä helpottava asia,että selviää aamuun.Toista se on huumeriippuvaisten kanssa.
Varsinkin pirin olen huomannut aiheuttavan tuota harhaisuutta pitempään käyttävillä.Myös pinna tosi piukalla.Harhaisuus saattaa kyllä johtua myös pitkistä valvomisputkista,jolloin kenen tahansa pinna kiristyy.Ja ulkonäkö.Voi luoja minkä näköiseksi oli lyhyessä ajassa mennyt eräskin miespuolinen ystäväni.
Lakanan värinen ja muistutti kukkakeppiä,tai pikemminkin jo aikoja sitten kuolleelta.Juuri viikolla törmättiin.

Kuolemat ovat vähentyneet nyt kun heroiini on ollut poissa jonkin aikaa kaupungista.Tosin satunnaisia tapauksia on.
En kyllä suosi mitään ainetta vaarattomana,koska tuo kokeilukynnys seuraavaan aineeseen on kovin matala niillä,jotka helposti koukkuuntuvat ja ovat elämyshakuisia.Ja sitten tulee vielä nämä muut sairaudet päälle,kun porukalla touhutaan,eikä aina niin puhtailla neuloilla.C-hepatiitti on varsinkin hyvin yleinen ja monenmoiset tulehdukset milloin missäkin,kun suonia ei enää tahdo löytyä mistään.

Juu,itse olen kyllä koukussa tupakkaan edelleen ja sen lopettamista en ole harkinnut edes.Ehkä joskus on aika,ehkä ei.Mutta en ole huomannut harhaisuutta,paitsi tämä jatkuva syntymäharha. Grin
Ja silloin,kun yritin kerran lopettaa ja heräsin siihen että istuin sängyllä ja yritin napata kiinni ohi kiitäviä savukkeita. uglystupid2
Tyytyväinen olisin kyllä,jos en ikunansa olisi aloittanut!
Ja siitäkin,että silloin ei ollut näitä muita aineita,koskapa olin hyvin elämyshakuinen nuori ja melkeinpä voisin kuvitella itseni tuohon koukkuuntuja ryhmään.

Mutta nyt pois nuo surkiat aiheet jo aamusta.En jaksa niillä nyt enää päätäni rassata.Tulee vaan huonot fiilarit.
Sen verran DAWNCHILD,että jos haluat jotain tehdä,niin tutki vaikka syksyllä alkavia vapaaehtoiskoulutuksia.Jos sieltä jokin kolahtaisi omaksi jutuksi.Walkers-kahvilat tarvitsevat ainakin viikonloppuvapareita jos vaikka mihin eri työhön nuorten kanssa.

Ja TIGRU on ottanut sen mun "luoman" hiusmallin.Joskin en omaa ihan siilinlyhyttä toista puolta ja väri muuttui mustaksi taas.
Mitäs kenopäitä meistä on tullut? Shocked

Nyt loppuu jaarittelu taas ja pitäisi töitä jatkaa,,,
Kahvit teille keitin,vaan muuta ei ole tarjolla,kun en kykene syömään aamusta mitään.Sitä tupakkaa vaan,, Lips Sealed
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3092 : 15.08.2008 08:28:03 »

jaa että leijonan ulkopuolinen ihastus vielä sitten sekoittamassa tulista korttipakkaa?


 :Smiley

Jep.. Onneks tää "ihastus"  rapu asuu aika kaukana.. Ettei päästä siis ihan heti näkemään ja sillee. Paitsi että nyt en tiedä, onko asia hyvä vai huono..

Tänään en menny kouluun kun olo on vielä pahempi kuin eilen. Pitäs varmaan käydä lekurissa.. Vaaka näytti äsken 58.8, mikä on taas vähemmän kuin eilen. Eilen sentään paino oli vielä jokusen sata grammaa yli viisysin, mut silti kilon vähemmän kuin normaalisti. En voi ymmärtää mitä tää mun kroppani nyt yrittää mulle viestittää? Vai voiko tää johtua noista alkuviikon tapahtumista? Kun oon yleensä niin iloinen ja pirtee ja sitten kun vähänki masennun tai oon surullinen ni kas, kroppa alkaa protestoimaan?  Huh

Mutjoo. Mustikkakeitto menee jo ihan hyvin alas. Edistystä eiliseen vettä ja mehua -linjaan.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 08:33:09 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3093 : 15.08.2008 10:27:30 »

  Cheesy Haa! Cheesy

Homma valmis ja on todella ihana antaa tuo palaute iltäpäivän soittajalle. smitten
Tässä työssä on se ihanuus,että pääsee tutustumaan mitä erilaisimpiin ihmisiin ja oppii vaikeuksista,joita tuo toisten suvaitsemattomuus erilaisuutta kohtaan tuo. knuppel2

Kun nyt vaan jokainen pitäisi huolen omasta ulkoisesta ja sisäisestä maailmastaan,niin eiköhän siinä jo työtä kerrakseen.Mutta ei!Pitää päästä arvostelemaan ihmisen elämäntyyli ja tapa tietämättä asiasta tuon taivaallista.En itsekkään ollut ennen törmännyt kyseisten ihmisten maailmaan,mutta olen kyllä nyt kiitollinen,ettei minun tarvitse niin paljon taistella vain olemassaoloni vuoksi. Cry

Tämä asiakas herätti paljon tunteita ja avarsi jälleen maailmaani yhden ryhmän osalta.
Myötätuntoni on kyllä näitten kaikkien puolella,jotka joutuvat taistelemaan sen vuoksi,että poikkeavat valtaväestöstä.
Lisätkäämme suvaitsevuutta. angel smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3094 : 15.08.2008 11:26:32 »

Islaja: Mites nyt niin? Undecided

Mullakin on jotenkin alakuloinen fiilis mutta johtunee vaan väsymyksestä.. Ei tullut montaa tuntia
nukuttua,puhuttiin  kalat kanssa aika pitkään puhelimessa yöllä  smitten
Jänskättää vähän että mitähän tänään tuleman pitää kun nähdään... angel
Ainakin keskustelua siitä mihin yöllä puhelimessa jäätiin kun siltä loppui akku
puhelimesta ja multa loppui akku omasta päästä  Grin
Hoitokoiran jaksoin silti käydä jo lenkittämässä,oli vähän pakko...
Mutta nyt voi vaan istua ja kuunnella musiikkia  smitten
Pitäis kyllä muuttoa edistää ja silittää verhot ja käydä muutenkin siellä kämpällä siivoilemassa
ja laittamassa tavaroita paikoilleen,mutta tänään ei yksinkertaisesti huvita eikä jaksa. buck2
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 11:34:59 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3095 : 15.08.2008 11:50:20 »

Kaikki on kuten ennenkin? No ei.. california dreaming..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3096 : 15.08.2008 12:03:02 »

Heipä hei tupaan!  smitten Tänne on tullut poissaollessa taas niiiiiin paljon viestejä, ettei pysy perässä. Grin Vähän selailin kuitenkin viimeisimpiä juttuja läpi...

Kävin eilen kohta kolme vuotta täyttävän  aurinko neitsyt  askendentti jousimies pienokaiseni kanssa taasen sairaalassa kontrollissa. Häneltä otettiin verikokeet, ultrattiin jalat nivusten kohdalta ja otettiin vielä röntgenkin. Kaikki näytti hyvältä ja neste oli oikean jalan nivusesta poistunut, mutta... Tässä on se mutta että hän on edelleen ajoittain oireillut kipuillen jalkojaan niin, että käveleminen on ollut niin tuskallista ettei ole oikein onnistunut. Silloin kun kipuja on tullut, olen aina antanut sitä tulehduskipulääkettä jota hänelle reseptillä määrättiin ja se on onneksi hyvin auttanut, mutta nyt tässä mietityttää ja huolestuttaa se että mistä ihmeestä nuo kivut sitten johtuvat.  Undecided  Cry Lääkäri pohti samaa ja sanoi, että jäädään seuraamaan tilannetta pariksi, kolmeksi viikoksi jonka jälkeen saan soittoajan ja voin sitten kertoa kuulumiset. Jos tuo kipuilu vain edelleen jatkuu, pitää pikkuiseni laittaa jatkotutkimuksiin. Hänellä saattaa silloin olla jotain reumaattista ja lääkäri kysyikin onko meillä suvussa sitä ja tyttöjen isän tädillä on.  Undecided

Olen nyt rukoillut ja yrittänyt hoitaa pikkuistani muutenkin kuin lääkkeillä, mutta kun minusta usein tuntuu ettei lähimpiään ja itseään pysty samalla tavalla auttamaan, eikä jotenkin aina "annetakkaan" auttaa samalla tavalla kuin jotain vieraampia. Oletteko "kanssasisaret"/"veljet" huomanneet tämän saman seikan? Se on aika raastavaa...  Cry


Olen edelleen tuon kalan kanssa samanlaisessa suhteessa,vaikka tiedänkin jo,ettei tämä ole lopullista.
Ollaan nyt niin kauan kuin hyvältä tuntuu,mutta juominen häiritsee sen verran viikonloppu tapaamisia,että uskon tämän suhteen hiipuvan.
Ne hetket ovat hyviä,kun mies on selvinpäin ja hän on aivan ihana silloin,mutta,,,
No,ei sitä kannata surra sen enempää.Päivä kerrallaan.

Cheesy Hehee, meillähän menee niin usein yksiin nämä kuviot. Minä kun nimittäin olen nyt kuitenkin kaikesta huolimatta edelleen nähnyt muutamaan otteeseen tätä ulkomaalais  kaksoset  Embarrassed Silloin kun olen ollut vapaalla ja tytöt ovat olleet isällään. Tosin hänellähän ei ole kyse juomisesta, vaan siitä pystyykö hän pysymään ns. "yhden naisen miehenä", vaikkei kukaan ketään voi tietysti omistaa, eikä muuttaa, mutta tietänette mitä tarkoitan.  coolsmiley En ole koskaan ollut näin päättämätön kenenkään kanssa ja ei ole ollut tällaista soutamista ja huopaamista edestakaisin, tyyliin ollakko vaiko eikö olla. Mutta toisaalta ei ole ollut kenenkään kanssa tällaisia tunteitakaan.  smitten Cheesy Meillä on siis selkeästi vieläkin jotain kesken, kun tarinamme ei ole päättynytkään... Siltikin minulla on myös tunne, että tämä suhde hiipuu jossain vaiheessa... Nyt on kuitenkin hyvä näin, että näemme silloin tällöin kun minulla on vapaata.

Aikansa kutakin...

Esikoiseni aloitti ensimäisen koulutaipaleensa viime tiistaina. Tykkää käydä koulussa. Kuopuskin aloitti päiväkodissa hieman aiemmin ja nyt on jo tottunut siihen ja viihtyy hyvin. Voin sitten itse hyvillä mielin aloittaa oman opiskeluni ensi maanantaina.  Cheesy Suuria muutoksia kaikilla...

Aikansa kutakin...  :Smiley  angel
:



http://www.youtube.com/watch?v=ItB4RCas_kY

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
I'll cross the stream - I have a dream

 
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 12:10:54 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3097 : 15.08.2008 12:11:27 »

Minulla on selkeesti päättynyt KAIKKI kun ei ole mitääään tunteita kehenkään.  2funny 2funny

RV eihän kaksonen ees sovi härällee..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3098 : 15.08.2008 12:30:09 »

Pöh.. Kaikki merkit sopii kaikille, koska ihmiset on paljon enemmän kuin "merkkejä"... Ja mistäs tiedät jos tuo herra kaksonen on vaikkapa  askendentti harka .... Cool

En tiedä, kunhan arvuuttelen ja spekuloin... 2funny

Minun ja exäni juttu loppui aika seinään, vaikka jonkin aikaa mekin soudimme ja huopasimme...
Loppujen lopuksi aina kun sitten olimme nähneet niin minulle tuli pahoinvointinen olo ja sydän hakkasi hulluna ja kummallinen ahdistus täytti mielen.. Siitä huolimatta että niin rakastin häntä ja olisin halunnut että kaikki olisi voitu aloittaa alusta.. Niin tuo ahdistus-olotila oli niin voimakas, että ei se olisi enää toiminut.

No nyt en enää mieti moisia, en yksinkertaisesti kykene enää edes ajatuksissani seurustelemaan hänen kanssaan. Pieni kaupunki, ihme ettemme ole törmänneet.. Viimeksi nähty varmaan joskus melkein pari kuukautta sitten.  idiot2 Ei ollut oikein mitään sanottavaa. Se on kummallinen tunne...

Nyt olen pessyt pyykkiä ja kohta laitan orangen hiusvärin päähän. Tänään mennään yhen  kalat-ystävän kanssa humputteleen... Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3099 : 15.08.2008 13:17:25 »

joten, mitäpä sitä astroja kattelemaan .. paitsi että itse en ota rapua enää. eikä  kalat  kauris  skorpioni  harka  neitsyt kaksoset  -

joopa joo.. kun nuo sukulaiset selviäisi hengissä kriisistään, niin hyvin olisi.

no yksi hyvä puoli, mitään ahdistuskohtauksia ei viimeisen kanssa tullut jutun aikana.

oh well.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 13:23:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3100 : 15.08.2008 13:43:56 »

Pöh.. Kaikki merkit sopii kaikille, koska ihmiset on paljon enemmän kuin "merkkejä"... Ja mistäs tiedät jos tuo herra kaksonen on vaikkapa  askendentti harka .... Cool

En tiedä, kunhan arvuuttelen ja spekuloin... 2funny

Olen samaa mieltä. Tuon miekkosen astrologisia tietoja ei ole ihan tarkkoja, koska hän ei tiedä syntymäaikaansa, eli mihin kellon aikaan on syntynyt ja jopa syntymävuosikin on hieman epävarma. Isä kuulema valehdellut viranomaisille pari vuotta nuoremmaksi, mitä hän mummon mukaan oikeasti on. Pakistanissa hieman eri meininki...  Grin No selvitin kuitenkin niillä varmimmilla syntymätiedoilla mitä minulla on että hän olisi  askendentti neitsyt ja minähän olen  askendentti neitsyt myös.  coolsmiley Sitten kun katsoin noita muita merkkejä mitä hänellä on, niin arvatkaa vain rupesiko tämä kaikesta vakavuudestaan huolimatta naurattamaan:

Venus Kaksosissa

Sinä osaat ilmaista rakkautesi niin kauniisti ja koskettavasti ettei kukaan voi jäädä sille kylmäksi. Ongelmaksi saattaa muodostua se että tunteesi ovat varsin eläväisiä ja rakkauden kohde muuttuu joskus jopa päivittäin. Uskollisuus! Mitä se oikein on?

Että sellainen mies...  Grin

Minulla puolestani on:

Venus Kaloissa

Sinulla on hallussasi rakkauden suurimmat salaisuudet ja siksi rakastuminen on sekä sinulle että kulloisellekin kumppanillesi unohtumaton elämys. Eroottisuus tihkuu jokaisesta solustasi silloin kun olet rakastunut.

Että tämänköhän takia hän kaikesta huolimatta minussa edelleen "roikkuu" ja minä hänessä.  2funny
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 13:53:58 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3101 : 15.08.2008 13:49:37 »

mene Flowhun.. kuuntelen tuota nuorten menoa..

ja mitä väliä sillä on mitä joku on astrossa, kun et siis jatka?? RV??

miksi olen niin hyvällä tuulella ja huoleton? huolta vailla, voisin vislailla, muut saa kaataa huolet niskaani, minä vain katselen. elämä=vaihtelua. angel

olympiahevoset oli upeita.  
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 13:54:19 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3102 : 15.08.2008 14:43:01 »

morotus tupalaiset  Smiley

mitäs uutta tänne?
 kesäloma vetää viimesiään,mutta ei hätää, viimeinen työpäiväkin on maanantaina *tuulettaa*
eivät jatkaneet mun työsuhdettä kun oon muka "liian levoton".paskat sanon minä  knuppel2 ajattelin pyytää moisen syyn kirjallisena ja mailata sen ketjun johtoelimelle . mulle ei v****lla.

rv:t etenee hurjaa vauhtia, nyt jo 21+1 yli puolivälin ollaan, saa heittää veikkausta kumpi tulollaan  Grin maanantaina on ultra ja taas ajattelin kysyä että kumpi on (viime ultras ei näkyny kun tyyppi piti jalkoja niin tiukasti kii toisissaa  Grin )

on tää raskaus välillä yhtä helewettiäki, tunteet mtntt iha hippase ylös ja las, pariin otteesee meinannu mennä hopeet jakoon. miesten pitäs päästä oleen nainen perkele sillon ko jalat on nii turvonnu että varpaat ei ota lattiaan ja kaikki kiukuttaa ja dr.phil itkettää.

Koulutkin alko, ite alotin TAMK:n sisustussuunnittelun jatkokurssin, ennätän valmistua suht samaan aikaan kun jään äitiyslomalle.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3103 : 15.08.2008 14:58:07 »

Ihanaa kuulla sinustakin I-Ronia!!  smitten

Paras kuulemani syy ettei työt jatku... "liian levoton"!   2funny
Kiinnostaisi tietää kyllä mitä semmoinen käytännössä on?  Shocked

Onnea raskauden etenemiseen, sukupuolta en uskalla arvailla ja näkemisen lahjalla ei meikäläistä ole lätkäisty.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3104 : 15.08.2008 17:20:09 »

HMMH.. Cool

Mua hykerryttää.

Vaikka luulin aamusta että mua ei kiinnosta mennä mun  kalat kaverin kanssa terasseille ja katsomaan Paula Koivuniemeä, niin nyt on eri fiilis.

Mahdattekohan te edes tajuta mitä on kun  aurinko kaksoset askendentti jousimies pitää hauskaa?
Se on niin mieletöntä että kukaan ei pysy vauhdissa ja loppuillasta mulla onkin 10 uutta ystävää.. laugh
Ja aamulla lihakset kipeenä korkkareissa juoksemisesta, tanssimisesta ja melko usein myös kädenväännöstä..

Baila baila! Täältä tullaan!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: