Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619027 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2910 : 08.08.2008 21:31:01 »

Kuukko... 2funny

Noi mun heiluri-ennustukset alkoi meneen aika hurjiksi.

Kysyin että tuunko vuoden sisään raskaaksi, niin se oli kauan aikaa paikoillaan, sit se pyöri vähän ja lopulta heilui tosi pientä "kyllä" vastausta..

Sitten kysyin onko mun eka lapsi poika. Ei selvää vastausta, pyöri ympyrää.
Kysyin onko tyttö, sama juttu.

Sitten kysyin saanko kaksoset ja alkoi heti heilumaan voimakkaasti "kyllä"..

Pitää varmaan laittaa nämä kaikki ylös jonnekin.  Smiley

kengu tilaa kristalli vakka netistä! Maksaa jotain 3-4€.. Sen vaan pujottaa ohueeseen lankaan tai siimaan kuten äitini....  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2911 : 08.08.2008 21:39:02 »

Joo ja mustakin olis tullut kaksonen myös sanan toisessa merkityksessä, mutta mun veli ei halunnutkaan maan päälle... Where are you bro?  Huh

Tosin meistä piti tulla jellonia mutta synnyttiin pari kuukautta etuajassa, tai siis mä synnyin, toinen oli jo poistunut puoli raskautta sitten....

Miksen mä voinut vaan odottaa jellonaan asti? Olisin vähän kunnianhimoisempi...  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2912 : 08.08.2008 22:49:31 »

dawnchild, hyvä tässä vaiheessa vuorokautta julistaa minkälainen päivä tämä on... Wink
Tässähän on vielä tunti aikaa toteuttaa suunnitelma loppuun...

No joo, ja sen jälkeen odotamme vuoden, kuukauden ja päivän, että tulee 09.09.09 ... Wink
Tätä teemme aina vuoteen 2012 saakka, emmekä siitä voi enää jatkaa koska 13. kuukautta ei ole..!
Joten sinä vuonna todellakin on päätepiste jollain tapaa näissä numerosarjoissa ainakin.... :Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2913 : 08.08.2008 23:20:44 »

dawnchild! Tuosta leffasta tuli mieleeni eräs kirja (koska elokuva näköjään perustuu erääseen romaaniin). Oon huono lukemaan kirjoja, mutta tää vei mukanaan. Lopussa tuli tippa linssiin, vaikka olen huono itkemään enkä liikutu kovin helposti.
S.E. Hinton "Vampyyrin palvelija"
http://fi.risingshadow.net/index.php?option=com_library&Itemid=67&action=book&book_id=4562

Seuraava projekti voiskin olla jonkin tyyppinen vampyyri-novelli, löytyyhän multa mielikuvitusta.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2914 : 08.08.2008 23:33:20 »

Mä näin äsken mun isän hahmon selkäni takana peilin kautta. Kun ensin olin pitkään jutellut isän kanssa heilurin avulla. Huh..... Tätä harrastusta pitää jatkaa.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2915 : 09.08.2008 00:54:04 »

On tehnyt muistaakseni  Smiley

Mä tykkään lukea faktaa ja fiktiota. Fiktioista on kiva etsiä niitä piilossa olevia faktoja  Wink Mullakin ainekirjoitukset on aina ollu lähellä sydäntä ja oltiin äikän maikan kanssa niin samalla aallonpituudella, että.. noh, upea nainen  Smiley

Rakastin sitä hänen tyyliänsä opettaa ja sitä, kuinka hän osas käsitellä oppilaita. Rakentava kritiikki on asia, jolla mut saa toimimaan 100%, ja hän ties sen.  Wink Sama oli musiikinopettajani. Usein ennen musatuntia istuin jo valmiiks käytävässä tai menin luokkaan jos tämä musiikinopettaja oli siellä. Soitin hänelle pianoa ja hän korjaili siinä samalla kokeita ja teki mitä nyt opettajat tekee. Yhtäkkiä hän saatto vaan kysäistä, että mikäs nyt suututtaa/masentaa/on niin mukavaa. Kuuli sen mun soitosta.  Smiley Musiikillakin voi kommunikoida.. Huoh.  :Smiley Smiley

Mut nyt meen kommunikoimaan ton yhen kanssa untenmaille. Hyvää yötä  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2916 : 09.08.2008 09:39:52 »

ihmeellistä kengu, mies ehdotti selvittämistä. näkispä sellaisen ihmeen.

no on se tyven olo ilman suhdehäslinkejä, mut jos ap karttaan on uskomista, ei niitä ikuisesti voi karata. on ollut hauska miettiä suhteiden sisällöllistä merkitystä, siis noiden suhdehuoneiden hallitsijoita, järjestyksessä oinas kaksonen neitsyt vaaka, ja tulossa jousimies. jep ...kyllä nuo tavallaan pitää paikkansa.  jousimies olisi omaa itseä, ei tarttis niin erilaiseen teemaan taas.. no mutta niin oli  vaaka. erilaisuutta on ollut ihan ok ymmärtää.. sitä seuraisi  vesimies jos vielä..

tänään siis sporthenkinen päivä/ystäviä, joukkaribisnestuttu! .. ja sauna, nauttimaan.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 09:47:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2917 : 09.08.2008 09:54:02 »

Ja mitä h*n järkeä tässä nyt sitten on? Venäjä hyökännyt Georgiaan.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1567682

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1567695

http://edition.cnn.com/2008/WORLD/europe/08/08/georgia.reax/index.html

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1567755

*Mistä on kyse? Putin määräilee omiaan ja presidentti selittää omiaan?



 Venäjän joukkojen tunkeutuminen Georgiaan on kuin talvisodan toisinto, näin kommentoi Georgian presidentti Mihail Saakashvili perjantaina.

Saakashvili esitti kommenttinsa amerikkalaisen CNN-uutiskanavan suorassa haastattelussa.

Kun uutisankkuri kysyi häneltä, mitä hän toivoisi presidentti George W. Bushin tekevän Georgian tilanteen johdosta, Saakashvili piti ensiksi pienen tauon ja otti sitten esille Suomen.

- Me olemme nyt samassa tilanteessa kuin Suomi oli vuonna 1939, kun Stalinin Neuvostoliitto hyökkäsi maahan ja halusi alueita itselleen, Saakashvili sanoi.

- Näyttää siltä, että vaara on palannut takaisin. Näyttää, että vapaudet ja ihmisoikeudet ovat uhattuina jälleen, hän jatkoi.

Saakashvili kehotti myös koko Eurooppaa reagoimaan ja heräämään vihdoinkin tilanteen vakavuuteen.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 10:01:51 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2918 : 09.08.2008 09:59:16 »

^ mitä pahaa georgia on tehny? minä kun en oo pahemmin tietonen tuollasista jutuista.. mun kuvisopettaja yläasteella oli kotosin georgiasta. "minä en ole venäjältä! minä olen georgiasta!"
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2919 : 09.08.2008 10:01:14 »

Pojat tappelee vallasta, mitä ymmärsin niin Putin haluaa näyttää valtaansa, Huh huh. Onpas aikamoista, juuri kun olin koettanut ajatella positiivisesti itäisistä maista. Kyllä tulee nyt selkkausta. Ja kaikki tuon maan kansalaiset leimautuvat kaikkialla. Kait se on Suomella paras olla armeija vielä toistaiseksi! Ei ihme että on niin Länteen ja kapitalismiin suuntautunut maa, kuten myös Viro.. no niin valotyöntekijät, hoidelkaas hommat. Muistatteko kun oli Lähi-Idän sota ja diamond asustelee siellä. Onko ketään tuollapäin?

Oli tuolla kyllä muitakin uutisia, esim olympialaisista, mutta..



Ja nyt 8.8.2008 on tulossa merkittävä energiakohotus aalto joka asettaa tuntuvasti aistittavan uuden, korkeamman energiatason pysyvästi maapallolle.


Ennnenkuin koko maapallo kokee ja elää tässä harmoniassa, maapallolla menee hyvin sekasortoisia energioita ja tapahtumia. Ne, ketkä tahtovat pitää kovasti kiinni vanhasta, vellovat raskaissa energioissa ja maapallolla menee ihmisten/kansojen välillä hyvän ja pahan (kevyen ja raskaan energian) taistelut. Kuten myös yksittäisten ihmisten kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2008 10:46:35 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2920 : 09.08.2008 11:11:28 »

Harmoniaa.. Rakkautta.. Peace... Smiley

Hyvää huomenta, juon juuri luomuteetä luomumaidolla ja kylläpä maistuu oudolle kun en ole maitoa käyttänyt aikoihin.. Ihan lehmän maku...!  Tongue Mä tein itseni kanssa periaatepäätöksen että nykyään joka kerta kun käyn kaupassa, niin mun on ostettava vähintään yksi luomutuote, kun kyllä mun talous nyt sen kestää. Luomua pitää tukea!! Niin ne hinnatkin laskee ja luomuyrittäjät eivät mee konkurssiin... Kaikki tukeni heille. Hienoa työtä.

Oon ihan kummissani siitä että tänään on lauantai, koska luulin ja olin ihan varma,
että nyt olis perjantai... Joku päivä on jäänyt elämättä viime viikolla....  idiot2
Eilen oli hieno päivä..

Tänäänkin vietän varmaan melkolailla kotipäivän,
ohjelmassa pyykinpesua ja imurointia.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2921 : 09.08.2008 11:54:06 »

Huomenta  smitten
Tigris/Kaylee: ihmeellistä!!! Shocked Shocked Jotenkin eilen yöllä kun en saanut nukuttua kurkkuni
takia,aloin miettimään sua,tai siis sun nimimerkkiä ja että mikshän vaihdoit sen Kayleen ja milloinhan
vaihdat sen pois yms.. niin arvaa kuin yllätyin kun just olin sitä miettinyt ja nyt kun tulin tänne
niin oot vaihtanut sen  Cheesy Grin
Suihkussa ja lenkillä käyty,kohtapuolin kauppaan...
kivaa,tänään pääsee junaan. Cool
Tää päivä on selvästi eilistä parempi! angel
Hyvää päivänjatkoa!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2922 : 09.08.2008 12:07:59 »

Huomenta  smitten
Tigris/Kaylee: ihmeellistä!!! Shocked Shocked Jotenkin eilen yöllä kun en saanut nukuttua kurkkuni
takia,aloin miettimään sua,tai siis sun nimimerkkiä ja että mikshän vaihdoit sen Kayleen ja milloinhan
vaihdat sen pois yms.. niin arvaa kuin yllätyin kun just olin sitä miettinyt ja nyt kun tulin tänne
niin oot vaihtanut sen  Cheesy Grin

Voi miten hassua!  smitten

Niin, ei se ollut oikea nimimerkki minulle, mutta vaihdoin sen silloin eron jälkeen ollakseni "joku muu" hetken aikaa...
Nyt voin olla taas minä.  Smiley

Että sanokaa Tigris vaan, miau on vaan hölmö lisäke huvin vuoksi.  Wink

Minäkin voisin ottaa tämän saturdayn uudeksisyntymisen päiväksi tänään.  Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2923 : 09.08.2008 12:28:49 »

Meitsi hyppäs tähän maailmaan maanantaina, mut sunnuntai ( aurinko day) on ilmiselvästi mun päiväni  Smiley

Viime yönä näin hulluja unia, joista sain kaks eri vastausta yhteen kysymykseen  idiot2 I'm so confused right now.. Siis ne unet oli suoraan toistensa vastakohdat ja heräsin siinä välissä.

Ilmoittauduin taas elokuun lopussa pidettävälle koiraleirille. Sinne sitte dogeilemaan oikein urakalla! Ihanaa nähä tuttuja ja koirakavereita  Smiley Harmittaa vaan, kun Romeo on mun mielestä liian pieni vielä sellaisiin  Sad Joten pitää lainata tädiltä koiraa  Grin

dawnchild, mullekin tuttuja nuo tuollaiset sykroniat  Grin Sit tulee aina fiilis "damn.. toi ehti ensin."
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2924 : 09.08.2008 12:41:14 »

Ylisöpö ja yliäänekäs  buck2 sil on aina hirveesti asiaa.. Noh, kiva kun joku juttelee  Grin

Leireilystä tulikin mieleeni.. Pitäs alkaa kattomaan sitä motocross&fmx -leiriä.. Ens kesänä siis jenkkeihin, maybe maybe.. Nyt tekis kyl mieli johonkin lämpimään. Rannalle, turkoosin meren äärelle..  :Smiley

Onneks tänään on aikaa miettiä. Saan olla yksin koko päivän smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: