Sivuja: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618837 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2865 : 07.08.2008 21:47:39 »

Ne liskot on sinänsä ihan jees kun jälkeenpäin ajattelee. Inspiraation lähteinähän jotkut taiteilijatkin kiskoo ties mitä. Ja kun sen kokee niin tietää miten sellasiin mielikuvituksellisimpiinkin teoksiin saadaan ne ideat .. (Nimim. Pari lentävää vihreetä tiikeriä käyny repimässä mut riekaleiks, sänky ollu tulessa ja raajat hieman epämuodostuneita eikä unohdeta niitä verisempiä näkyjä.. Kaikkea se alkomahooli saa aikaan.)


Kertokaas nyt miten ihmeessä noita halluja voi saada aikaan
alkoholilla? uglystupid2
Tai ylipäätään millään aineilla? Huh

Meikäläinen, joka oli ongelmanuori ja veti muutamaankin otteeseen
itsensä sairaalareissulle viinan kanssa läträämisestä,
siis viinan, eikä viinin ja tullut vedettyä vahingossa
ja tarkoituksella muutamia yliannostuksia blah-blah
jutista ja niin, enkä nähnyt silloinkaan mitään,
kuin en myöskään "normaalissa" ja vähän yli,
muttei vakavasti läträämisissä, eikä mitään halluja koskaan. Huh

Olen nähnyt lapsena kovassa kuumeessa huoneeni hiukan vinoutuneena,
mutta siinä kaikki.

Onko se ihmistyyppi tai jokin ajatusmaailma kysymys?  Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2866 : 07.08.2008 22:00:05 »

Hyvä kysymys Sasha....

Itsekin olen joskus paljon alkoholilla lätrännyt, mutta en ole mitään hallusinaatioita saanut.
Olen poltellut eräänlaista kasvia, melko paljon, mutta sekin vain rentouttaa...
Lisäksi olen kokeillut kerran kahta vähän vahvempaa ainetta (utelias ja tyhmä ja helposti ylipuhuttava kun olen) mutta en niistäkään kokenut sen kummempia halluja. Mitä nyt jonkin verran vääristymää etäisyyksissä tms. mutta niinhän se alkoholikin vähän sumentaa näköä....

Tällä hetkellä mulla on 38.2 astetta kuumetta ja olo on lähes normaali, mitä nyt väsyttää ja palelee.
En kuumeisenakaan ikinä houraile...

Vai onkohan todellisuuteni niin harhaista jo valmiiksi, etten voi enempi sekaisin mennä?  Cheesy
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2867 : 07.08.2008 22:10:26 »

Riippuu ihan ihmisestä.  Smiley Kovemmalla toleranssilla niitä ei saakkaan ja kyllä munkin pitää melkein viikko ryypätä, että niitä alkaa ilmaantua. Ja ne tulee silloin, kun sen juomisen lopettaa, eli krapulan mukana, lähes poikkeuksetta öisin kun yrittää nukkua. Se on sellanen unen ja valvetilan välimaasto. Hereillä siis ollaan vaikkei uskotakaan Smiley Niistä muista aineista en viiti puhuakaan, mutta käyttää pitää enemmänkin kuin vain kerran kokeilla, jotta saavuttaa näitä "toisia maailmoita". Mut en suosittele kenellekään! Niillä ei ole mitään muuta ku negatiivisia vaikutuksia. Vierotusoireina kärsin niistä pelko- ja ahdistustiloista edelleen silloin tällöin.

Kuumeessa nää hallusinaatiot on asia erikseen. Oon huono ottamaan lääkkeitä ja mulla se kuume nousee aina vaan lisää, ellei sitä yritä hallita jonkin lääkkeen avulla. Eli sellanen tyyliin 39,8 -> niin pelkotilat, here I come!
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2868 : 07.08.2008 22:20:37 »

Niistä muista aineista en viiti puhuakaan, mutta käyttää pitää enemmänkin kuin vain kerran kokeilla, jotta saavuttaa näitä "toisia maailmoita".

Mitähän tällä tarkoitat?
Mielestäni sitä menee ihan samalla todennäköisyydellä yhtä sekaisin ekalla kuin toisella kuin kolmannella kerralla, ei se vaikutus voimistu, pikemminkin laimenee kun toleranssi kasvaa..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2869 : 07.08.2008 22:27:32 »

Niinno meinasin niinkus sellasta jatkuvaa tilaa.  Smiley Kai sitä voi ekastakin kerrasta (jos nyt oletetaan, että vedetty korkeintaan se yks annos) saaha pollan täysin sekaisin. Rippuu vaan aineesta. Ja toki käyttäjästä, onhan ihmiskehot sen verran erilaisia, että reagoivat erilailla.  Smiley
"Vaikutusten intensiivisyys ja kesto riippuvat kuitenkin annostuksesta, käyttäjän yksilöllisistä ominaisuuksista, sosiaalisesta tilanteesta ja ympäristöstä, jossa ainetta nautitaan."

Mutjoo. Puhun nyt siis vaan sen kannalta, mitä ite olen nähnyt ja kokenut. Ja mikä on jo onneksi takanapäin.

EDIT: Ja tarkoituksenani ei ollut pitää minkäänlaista huumesaarnaa teille Grin I'm sorry if u got it wrong  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.08.2008 22:33:15 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2870 : 07.08.2008 22:35:26 »

Jaaha jaaha..

No nyt en viitsi sanoa mitä tulee mieleen.. Tongue

Sillä samapa tuo minulle....
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2871 : 07.08.2008 22:54:19 »

Mut mulla se käyttö oli loppupeleissä sellasta, että oli pakko kun oli addiktoitunut ja ne pienetkin vieroitusoireet kävi aina ylivoimaisiksi. Ja kokemusta tasan parista ns. "keskitason" huumausaineista.

Nikotiinilla mennään nykysin. Senkin vois lopettaa pikkuhiljaa, melkonen rahareikä.. Ainakin mulle. Huoltsikkakäynnit on aina tuskasia kun pitää laskea paljonko sitä bensaa saa jotta jää rahaa askiin  :Smiley Onneks mun matikkapääni on suoraansanoen loistava. (vitsi)

Muuten, voiko toi (mitenhän sanotaan) helposti addiktoituminen näkyä kartalla?  Huh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2872 : 08.08.2008 06:08:22 »

Huomenta.
Poikkean näin aamusta. koska ajattelin jättää tänne pöydälle jättää pienen lapun ja pyytää teiltä tupalaisilta, josko ois mahdollista saada tälle päivälle mahdollisimman monta enkeliä matkaan ja mahdollisimman monta hyvää ajatusta?

Nyt kaatuu kaikki päälle ja se valo siellä putken päässä on himmennyt  Sad Olen uskomattoman väsynyt ja jotenkin tuntuu, kuin ympärilläni vellois jokin kuin sudet saaliin ympärillä. Papalla on jo tilanne paljon parempi, mutta minusta on imetty elämä  buck2

Kiitos etukäteen, jos joku auttaa  angel

Myöhemmin, voi kirjoitella mitä kaikkea onkaan sattunut... mutta en nyt, jokatapauksessa minuun ja ympäristööni liittyvää.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2873 : 08.08.2008 09:40:38 »

Voi JASPIS paljon enkeleitä ja rakkautta päivääsi  smitten angel
Enkelin viesti sinulle:
Hyväksyminen:
Hyväksyminen on pyyteetöntä rakkautta.Enkelit muistuttavat sinua siitä,että hyväksyt kaikki muut sellaisina
kuin he ovat tuomitsematta,syyttämättä tai haluamatta muuttaa ketään.
Kun olet täysin hyväksyvä,et kanna kaunaa tai ole vihoissa kenenkään tai minkään kanssa.
Hyväksymisen kautta saavutettu vahingonhaluttomuus on korkeavärähteinen olotila,jota ihmisten on vaikea
omaksua,sillä se on jumalallinen hyve.Enkelit pyytävät kuitenkin sinua kiinnittämään huomiosi siihen juuri nyt.
Sinua kehoitetaan myös hyväksymään itsesi.
Kun teet sen aidosti,tunnet olosi keskittyneeksi ja luottavaiseksi,ja jumalallinen minäsi näyttäytyy.

Sit sulle nousi myös ILO,että huomaa kaikki pienetkin ilon aiheet yms  angel

Tää päivä ei kovin hyvin alkanut  Cry Itkin heti herättyäni huonoa oloa pois,
ja vieläkin ihan flunssainen olo + sisko ottaa sen pyörän jolla mun olis pitänyt mennä siivoo yks
varasto joten nyt en pääse siivoomaan sitä vaikka niin on sovittu.. taidan vaan lojua koko
päivän kotona tänään tekemättä mitään. Tongue

KAYLEE,tossa miehessähän on aika paljon samoja merkkejä mitä siinä mihin mä
oon tutustumassa! Wink
 aurinko kalat  kuu vesimies ja  venus oinas   coolsmiley

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2874 : 08.08.2008 10:02:53 »

dawnchildille anteeksipyyntö kun olen taas puhunut ties mitä.

Jaspikselle hyviä ajatuksia ja enkeleitä smitten

Kaylee kalastelee  Grin

*pyyhkii kengun kyyneleet* noin.  Smiley

Huoh. Sataa vettä. Taas.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2875 : 08.08.2008 10:20:25 »

Good morning, täälläKIN sataa vettä!  Cheesy

Paljon enkeleitä Jaspikselle (meinasin kirjoittaa ensin Japsille  2funny)..
He astuvat auraasi ja tuovat siihen paljon rauhaa, rakkautta ja valoa... Et ole hetkeäkään yksin, sinua autetaan, sinua tuetaan, sinua ohjataan... Ei hätää.  angel smitten Kaikki järjestyy.  Smiley

Siitä miehestä. Se on aika tyypillisen hevarin näköinen mutta herranjumala kun se on sulonen oranssin partansa kanssa.. Sellanen 188cm nallekarhu... Runogootti, HMMM. Ei kai.. Grin Mutta animeleffoista se on innostunut.
Tuossa kaverissa ei ole ainakaan mitään pelottavaa tai epäilyttävää niin kuin niissä kahdessa  neitsyt -tyypissä...

dawnchild, seko ja höpöttelijä, kyllä. En tiedä, jopa liian.. Mutta tosi turvallisen oloinen kaveri...
Kieltämättä kalat kaksonen vesimies - ne kaikki merkit arveluttaa mua jotenkin.. Oonkohan turhan ennakkoluulonen?  Grin Mutta se oli sellainen, että vaikka se puhui paljon ja kertoi itsestään, niin ei liikaa. Antoi mullekin tilaa puhua... Ja osasi tehdä oloni mukavaksi ja arvostetuksi, sanoa kohteliaisuuksia ilman että ne olisivat tuntuneet liian siirappisilta tai epäaidoilta.

Mutta.... Tää nyt on taas tätä, tämä on vaan yksi tällainen uusi tuttavuus muiden joukossa......
Juunou. En odota mitään...


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2876 : 08.08.2008 10:42:45 »

veikataans kestoa.. Kaylee, hmm.. 1 kk= 2 vkoa? No ei se mitään.. hauskaahan se on kokea kaikenlaista.. sitähän täällä ollaan tekemässä. eikä sitä kokeilematta tiedä. no itse en ole nähnyt aikoihin ketään yhtään kiintoisaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2877 : 08.08.2008 10:46:05 »

Hmm, en tiedä millä huumeella ADHD:ta hoidetaan (no jokin rauhoittava ilmeisesti) mutta tuli vaan siitä ja huumeista mieleen, yksi tapa selvittää sairastaako ADHD:ta on kokeilla piriä, jos se ei vaikuta mitenkään, niin diagnoosi on varma. No tämä ei perustu mihinkään muuhun kuin siihen että eräässä vanhassa kaveriporukassani oli kaksi ADHD-tyyppiä, joille aine ei tehnyt mitään...

Mä en tajua kun jotkut ovat niin ylpeitä sekoiluistaan. Että tuntuu että pitää liioitella ja keksiä juttuja että kuulostaisi vähän coolimmalta. Käytän aineita, elämäni on sekaisin, bu hu huu... Draamaa ja tragediaa! No kai sekin on jotain huomionhakuisuutta ja eräänlainen hätähuuto... Mulla oli just joskus 15v.:na sellanen fiksaatio että halusin kaikkien luulevan että vedän jotain, enkä sitten loppujen lopuksi muuta kuin vähän pössytellyt vaikkei se tuntunut omalta jutulta ja äkkiä se loppuikin, tosin siitä on jäänyt tapa että polttelen 1-2v. välein jonkun kaverin seurassa ja totean uudelleen että onpa turhaa hommaa... Ei se vaikuta juuri mitenkään muhun.

Aika vaarallista leikkiä millään, mikä oikeesti voi laukaista psykoosin. Oon dawnchildin kanssa samoilla linjoilla siitä asiasta. Onko se ahneutta, kun haluaa kokea jotain vähän suurempaa ja laajempaa? Minä ainakin koin jotain todella henkistä silloin kun kokeilin kerran vauhtia. Se tosiaan avasi maailman, olin ihan selvä ja järjissäni mutta maailma oli viisi kertaa enemmän kuin nyt, olin 100 kertaa itsevarmempi ja seksikkäämpi ja rakastin kaikkia. Ja tunsin oikeasti oloni paljon selvemmäksi ja kirkkaammaksi kuin ennen aineen vetämistä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun puhuin syvällisiä asioita 3h putkeen silmästä silmään exäni kanssa. Minusta on säälittävää että meidän (tai lähinnä hänen) piti olla siinä tilassa että kykenimme puhumaan.

Kyllä minä ymmärrän miksi joku haluaa kokeilla sen uudelleen ja uudelleen. Mutta jokin tuossa kokeilussa pelästytti minut kovin ja vannoin itselleni että en enää ikinä tee itselleni näin.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2878 : 08.08.2008 10:49:31 »

Mä en ainakaan oo ylpee, mut en silti muuttas mitään. Tällainen musta tuli ja tällaisesta minästä mä tykkään.  Smiley Te ootte ööhh.. neljän ihmisen lisäks ainoot, jotka näistä mun piikkisekoiluista tietää.

Ja dawnchildille kiitokset tyhjentävästä tekstistä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2879 : 08.08.2008 10:50:04 »

Oho--

tästä aiheesta puhuin erään kanssa huhtikuussa enkä halua sitä juttua ollenkaan lähettyville, joten siinä kai yksi syy äkkiloppuun. Siis jos joku on sallivainen noiden suhteen. Vaarallista.

Näin on, ja ku se on laitontakin..

lasten ei pitäisi kuulla näistä yhtään mitään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: