Sivuja: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618823 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2850 : 07.08.2008 09:59:58 »

Ei vaan nyt musta tulee ekaluokkalainen.. Lukioooon  buck2 Pelottaa.

Ysiluokasta puolet lintsasin älyttömän stressin takia ja henk.koht. ongelmien vuoks niin saas nähä kui sujuu lukio kun on vielä enemmän duunia. Loppuunpalaminen on siis välttämätön paha meitsin kohdalla. Kunhan nyt keksis jonku terveellisemmän tavan lievittää sitä stressiä..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2851 : 07.08.2008 10:06:34 »

Joo ei se mitää.

Must tuntuu et aika kuluu ihan liian nopeesti. Mä en pysy perässä..  Sad
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2852 : 07.08.2008 10:23:48 »

Jos on 7 kaksoisliekkiä ja 144 sitä muuta porukkaa jne, niin eikö joku tai jotkut siitä ole rakastettuja? Ei kai ne kaikki jotain muita työpareja ole (Kayleelle kai tää)..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2853 : 07.08.2008 10:24:27 »

En nyt tiedä siitä kypsyydestä mutta laiska mä olen!  Grin Ja vallanhimoinen. En voi hallita aikaa.. vielä *evil laugh*

Mäki haluun johonkin osastolla. Mul on pirunmoisia traumoja näistä viime vuosista. Tai no, jos se lasketaan traumaksi, että en voi esimerkiksi käydä/ajaa edes ohi eräästä paikasta ilman kauheeta itkukohtausta jnejne.

Mustaki tuntuu että pitäs osata ja saavuttaa kaikki ennen sitä ja sitä ikää. Mut eihän se ole niin. Aion edelleenkin nousta motocrossin huippunimien joukkoon, vaikka mun kultakauteni oli joskus kolme-neljä vuotta sitten.

Pitää alkaa luomaan sitä omaa maailmaa, mistä jossain ketjussa puhuttiin. Lionland, here I come..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2854 : 07.08.2008 13:46:05 »

nyt sit ne olympialaiset. ja suunniteltiin jo seuraavaa matkaa vaihteeksi isän kanssa! sairaalaan katsomaan erästä toipilasta. korjaamossakin käytiin jne. kaupunkitarinoita, pastakauppa.. jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2855 : 07.08.2008 13:54:28 »

Kiitos Elwyn vinkistä.  Smiley Pari sormusta vois tilata.. Eikai niitä voi olla koskaan liikaa..?  :Smiley

Kohta meen käymään kotona pitkästä aikaa. Mutsi on onneks töissä. Vähän tuntuu tyhmältä kun jännittää omaan kotiin menemistä..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2856 : 07.08.2008 16:40:19 »

mullon nyt punanen väri päässä. nousuvaaka jahkaa vieläkin, että oliko nyt sittenkään vielä aika luopua blondista. myöhästähän se ny enää on..

mut enpä tiiä mitä tästä tulee. pigmenttiä pitäs siis takas saaha, että tähän rupeis sit jatkossa värit taas tarttumaan normaaliin tapaan. mutta koska mullon diili jupiterin kans ja mun kartta on niin onnellisten tähtien alla syntyny niin mä luulen, että tää mun hiusprojekti on ihan iisi juttu.

10 minuutin päästä meen suihkuun pesemään värin pois! sitten en koske näihin hetkeen.. kaveri saa sit viikon päästä laittaa punasta uusiks tai pelkästään mustia raitoja.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2857 : 07.08.2008 17:52:51 »

olipas outoa lukea "niinkin vanhaa kokemusta" kuin keväältä.. kun tunteet on irronneet, voi vain lukea mistä on kenties pitänyt.. ja mitä on hyväksynyt.. tosiaan ei aina ole pakko olla jonkun kanssa. mikähän sekin juttu oli.. olen jälleen oma itseni, olinko hänen kanssaan vähän toinen, vai..selvästikin halusin heittäytyä, kokea erilaista ja hän oli siihen tarkoitukseen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2858 : 07.08.2008 19:31:26 »

Hyvää iltaa... synkiöt.. Grin

Kertakaikkiaan blaah päivä. Mitä sitä kipeenä tekisi, oon vaan tuskaillut epäsiisteyttä täällä ja sain kyllä tiskattua jonkin verran mutta tein tiskejä saman verran lisää... +-0

Mun oireet matchaa myyräkuumeeseen, tosin se on varmaan vähän rajumpi.. Jos mä luulin vähän aika sitten olevani raskaana mutta en ollut, niin tuskin mulla myyräkuumettakaan on. Sitä on vaan kai pakko kehittää vähän draamaa tekemällä överi-diagnooseja..  Grin

Mutta en kyllä tajua mistä tällainen kuume ja lihaskivut tulee ilman varsinaisia flunssaoireita..
No jos jatkuu vielä monta päivää niin hakeudun lääkärille, muuten en.
Mulla on valkotakkikammo... buck2

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2859 : 07.08.2008 19:41:44 »

Ehkä tänään pitäis laatia se toivelista itselle kun en oo vielä sellaista tehnyt...

Ja aion ottaa vielä yhteyttä mun kruununchakrakissaan tänään. Otin eilenkin illalla ja nukahdin kehräykseen.  smitten

Kävin kirpputorilla tänään mutta en yksinkertaisesti löytänyt mitään. No yksi pikkutaulu neitsyt Mariasta ja Jeesuksesta, melko erikoisen näköinen, kaunis.. Mutta en ostanut sitä.. koska en olisi osannut laittaa sitä seinälleni. Pyrin pitämään sisustuksen yksinkertaisena ja neutraalina ilman mitään aatteellisia yksityiskohtia.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2860 : 07.08.2008 19:48:43 »

Kotona oli.. mukavaa. Nyt taas täällä. Jellona on jossain faijansa kans ja mä oon siis yksin. Jee.  buck2 Toi vesisade on kahlinnu mut tähän asuntoon, näitten tummien seinien sisälle.. On muuten hienot seinät, kolme punaista ja yksi musta, jossa on kultainen tiikeri. Ja minä maalasin. Ylpeä? Kyllä. Shoot me..

En tiä mistä täällä puhutaan, joten tämä viesti on suunnilleen.. turha. Selitän vaan jotain omiani.

Jatkakaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2861 : 07.08.2008 20:06:48 »

Mul on nyt joku luova tila päällä, inspiraatio vaan puuttuu. Ohoh, kuumemittari näyttää 38,3. Nyt oon siis virallisesti kipeä. Kuinka mukavaa. Kuumeeseen paras lääke on.. tehdä nettiostoksia jellonan piikkiin. Kyl se ymmärtää ja jos ei niin mä pistän sen ymmärtämään..

Haluun kirppikselle. Joku jolla on auto niin hop hop! hakemaan mut pienelle löytöretkelle kirpputorien ihmeelliseen maailmaan.

Sana ekosysteemi nosti ensimmäistä kertaa hymyn minun huulilleni.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2862 : 07.08.2008 20:26:53 »

Mulla ei oo kai kuin yhdet housut, yhdet kengät ja pari laukkua sun muuta pienempää kirpparilta. Toi yks läheinen kirppis lopetettiin ja sittemmin niihin ei oo koskaan ollu aikaa pysähtyä. Ainainen kiire päällä.. Miten voi olla kiire kun ei matkan päämäärääkään ole tiedossa..

Tää kuume tekee kummia mun tajunnalle.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2863 : 07.08.2008 20:44:35 »

Joo mulle tulee niitä kauhukohtauksia varsinkin kun pitäs nukkua. Pahentunu vaan iän myötä. Ja ne piikkisekoilut toi niitä myös, kunnon känneilläkin saa aikaan liskot ainakin pariksi yötä eteenpäin. Saan kylmiä väreitä jo pelkästä ajatuksestakin..

Voin tulla penkomaan ne vaatteet  Smiley Paitsi jos ne on väärän värisiä sulle (olettaen että väripainotteisuus menee tällä hetkellä suunnilleen niinku mulla, eli melko tummaa..) niin sitten ehkä mullekin.

Jep. Nykyiset uudet kengät saa hajalle alle puolessa vuodessa pelkällä keskimääräisellä kulutuksellakin, tai ainakin minä saan.

Tykkään vaatteista, joilla on oma historiansa.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2864 : 07.08.2008 21:18:25 »

dawnchild, kokeileppa sellane pieni ryyppyputki (vaikka kolme päivää väkeviä riittää, riippuen viinapästä). Ne liskot on sinänsä ihan jees kun jälkeenpäin ajattelee. Inspiraation lähteinähän jotkut taiteilijatkin kiskoo ties mitä. Ja kun sen kokee niin tietää miten sellasiin mielikuvituksellisimpiinkin teoksiin saadaan ne ideat .. (Nimim. Pari lentävää vihreetä tiikeriä käyny repimässä mut riekaleiks, sänky ollu tulessa ja raajat hieman epämuodostuneita eikä unohdeta niitä verisempiä näkyjä.. Kaikkea se alkomahooli saa aikaan.)

Elwyn, itekki harrastelen pimeessä kuvailua  Smiley Pitäski saaha uus kamera.. Ehkä synttärilahjaks? Eli.. Kymmenen päivää vielä. Siitä kolme päivää niin on mun ja jellonan suhteen kolmivuotispäivä. Kolme vuotta.. Jestas.. Niin ja jellonan synttäreihin on.. kuus päivää. Mun elämä on aika  leijona
« Viimeksi muokattu: 07.08.2008 21:26:41 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: