Sivuja: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618770 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #2775 : 03.08.2008 20:57:45 »

Vaikuttaapa ihanalle tripille Aaviisuinen! Cheesy
Toivottavasti ilmat suosivat. Smiley

Ihanaa huomata, ettei kaikki forumilaiset roiku imemässä elämänsisältöä ja intohimojaan pelkästä
netistä, vaan uskaltautuvat tosi elämään ja kohtaamaan ihan oikeita ihmisiä silmätysten. :Smiley

Olen ihmetellyt useankin kohdalla, että miten hemmetissä voi olla
aikaa päivästä toiseen tuntikaupalla aikaa roikkua kirjoittelemassa,
jos pitää tehdä töitä/opiskella (vaikkakin koneella sekin, buck2 ainakin allekirjoittaneella buck2)
ja hoitaa sosiaalista elämäänsä, siis suhdetta, ystäviä, tuttuja jne ja kävisi ulkona,
vai onko joidenkin sosiaalinen elämä siirtynyt kokonaan nettiin, kun ei enään uskalleta
kohdata aidosti silmästä silmään muita haavoittumisen pelosta? Huh

Minä saan koko ajan kitisemistä läheisimmiltäni, jos roikun koneella sen sijaan,
että olisin oikeasti läsnä miehelleni ja hänen lapsilleen, Embarrassed
(työkin vie ihan hemmetisti aikaa!)
joten tänne kirjoittelemiset onnistuvat vain, jos he ovat kokonaan poissa
ja itsellä ei kertakaikkiaan ole parempaakaan tekemistä täski sunnuntai-illaksi, kuten nyt. buck2

Mieheni on lasten kanssa Croatiassa ja kait sinne pitää ajaa parin päivän päästä,
kun ei tästä touhustani tule nyt oikein yhtään mitään. Ulkonakin on liian kuuma. buck2 tickedoff

Moni kirjoittelija on täältä kadonnut toisaalta suruksi ja taas iloksi,
koska jos elämässä soivat muut asiat voimakkaampana kuin p*skanjauhanta netissä,
niin olen vain iloinen heidän puolestaan ja nyt hieman kateellinen,
koska olen tylsistynyt täksi sunnuntaiksi, enkä saa aikaiseksi mitään
-edes lähteä kaupungille. Sad Angry

Missä (jamassa) teidän elämänne on? Minulla iskee tylsyys, masennus, ikävä ja..ja.. tickedoff vtutus,
jos olen ilman ystäviä ja läheisiä ja menojani muutaman päivän.
 aurinko  merkurius kaksoset ja venus rapu...... :Smiley

Siis että inhoan itseäni, että valitsin tänään niin, että... olen täällä jauhamassa p*skaa,
kun voisi tehdä jotain muutakin... buck2

Mikä masennus...! Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2776 : 03.08.2008 20:58:42 »

grr

minulla on yhtä hyvät rakkauden rastit kartalla kuin vuosi sitten ja sama tilanne, että ei hajuakaan kenestäkään vaikka monia on katsellut. noh.. nyt on haju siitä mitä saattaa tapahtua; ainakin se että teemana on 3-huone, matkailu ja ilmaisu (ja tiedän millaisesta pidän).. olis kiva kun ne jäi vähän vaiheeseen yhden kanssa. seuraava on jatkumoa edelliselle. yhä vapaampaa toivoo. ja kun on vielä viime vuoden ap kartta yhtaikaa päällekkäin.. tulis nyt vähän syysmyrskyjä, silloin kynttilät kivoja.. ja lisää rantapaikkoja. niin se jokiretki ensin.

jaa, itse en todellakaan tarvitse sosiaalista kuhinaa koko ajan eikä pari sanaa tänne sitä mitenkään estä.. puhelimet kilisee, on kutsuja tapaamisia jne. mutta ei minua AINA masenna lukea juttujasi Sasha.  Wink

> green light
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 21:02:58 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2777 : 03.08.2008 21:18:15 »



jaa, itse en todellakaan tarvitse sosiaalista kuhinaa koko ajan eikä pari sanaa tänne sitä mitenkään estä.. puhelimet kilisee, on kutsuja tapaamisia jne. mutta ei minua AINA masenna lukea juttujasi Sasha.  Wink


Grin Pitääpä kirjoitella ikäviä enemmän tänne, niin porukat täällä Astrossa oikein piristyvät.  :Smiley Tongue

Minun erakkokausi loppui, kun muutin Suomesta pois. Täällä sellainen ei vain onnistu. Smiley
Olen armottomalla vtutuksella, kun pitäisi saada pari työtä valmiiksi, eikä se nyt tahdo tänään
luonnistua.
Sanoohan tuo Sepon viikkovillityskin tänään  aurinko kaksoset:lle, että...


Sunnuntai 03.08.2008

Kaksoset

Päivän mittaan saattaa joku työelämääsi liittyvä asia hermostuttaa sinua ja muuttua hyvin hankalaksi.
Kohtaat siinä tilanteessa itse asettamiasi vaatimuksia, jotka ovat liian suuria toteutuakseen.
Mikä estää sinua tyytymästä siihen mitä saat aikaan luonnollisesti, liikaa yrittämättä.


...joten harvinaisen oikeaan osui tällä kertaa. Angry tickedoff
Päätin jo, että lakkaan yrittämästä ja jauhan sen sijaan p*skaa,
koska ainoastaan siihen löytyy rahkeita tänään. Angry :Smiley Tongue

Sen puhelimenkin suljin jo aamulla, kun kuvittelin tekeväni töitä tänään. Angry

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2778 : 03.08.2008 21:32:11 »

Heh.. "Työ" jo sanana saa mut sulkemaan silmäni ja katoamaan jonnekin mielikuvitukseeni, etelän kaukaiselle rannalle, turkoosin meren äärelle.. Kirosin jo loman puolivälissä sen päivän, jona koulut taas alkaa. Hyvästi vapaus, hyvästi oma elämä ja tervetuloa arjen ahdistus ja ne masentavat syysillat kun hakkaan matematiikan kirjaa seinään kilpaa oman pääni kanssa. Armoton laiskottelija ilmoittautuu!  Grin

Oon jo vakavasti harkinnu pariin otteeseen meneväni tuonne autotalliin ja pistäväni tämän kipsin palasiks jollain sirkkelillä tms.. tickedoff Kettu sentään. knuppel2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #2779 : 03.08.2008 21:37:01 »

Ei täällä Sasha aina niin masentunut fiilis ole kanssasi ollut.  Smiley

Tämä ehkä yksi hauskimmista illoista  angel

Niin ja terve tupaan!  smitten


ps. Ei ole vielä tapiseeraus valmista. Mitenkähän Sashan remontti?  :Smiley

...voi prkle... buck2 Ei tule mitään! buck2
Sitä paitsi, minun remontti?! Vaa'an remontti se on!
Minun pitää vain siivota yksi bile-asunto remonttia varten! buck2

Koko taloyhtiö on remontissa ja asunto kerrallaan kaikki
remontoidaan! Kaksi ensimmäistä taloa on jo rempattu,
kaksi viimeistä jäljellä ja niissä molemissa on minun asunnot!

No.. on tässä koko yö vielä aikaa.. :Smiley
Taidan kutsua ovelasti proseccolle pari ystävää (jotka tietävät ko. sotkun). Tongue

Vaaka on työmatkalla, tulee ylihuomenna ja sitten pääsiäistä
viettämään.
Hän soittelee koko ajan kuinka siivousyritykseni sujuu.  :Smiley

Grin 2funny ...ja rommia ja...ja.. proseccoa pullo! 2funny

 :Smiley ...no se siitä.. Tongue

Laittaisi nyt jotain todella mega-lupauksia pöytään,
jos sitten vaikka innostuisi... buck2




Sasha makaa pian lattilla lököpatjan päällä ja nukahtaa. 2funny

Siinä sitten kannetaan tyhjentäjä ja tavarat ulos,mutta hyvästä yrityksestä saa kuitenkin palkkion! Grin smitten

Jep! Afro
...öh...! buck2
...juu... :Smiley saattaapi olla, että Viktor soittaa Vaa'alle,
että joo, me tyhjennetään nyt tämä asunto 23,
mutta mitäs me tälle tyttöparalle tehdään..? Grin 2funny

Ah..! Cheesy Väliaika-jonkinlainen-tieto-isku! :Smiley
Vaaka soitti tässä tätä kirjoittaessani ja valehtelin vettä pitävästi... :Smiley
...etttttä siivoussshh on kovashti niinkushta käynnisshä...! smiley6600

 2funny

Hän ilmoitti, että Viktoooriiilla on avvaimmet toisheen ashuntooni
ja hänellä määräysh kanthaa asukash rrremontin
alta omaan shänkyyn nukhumman! Grin 2funny



Me oooommee kaauneitaaa,,,rohkeitaaaa,,,vapaiiitaaa,,,
SYNTYNEET VOITTAMAAN! smitten

 2funny Cheesy Grin 2funny Cheesy Grin

.....JOOOOOOOOOOOOO.................!  Grin
Niiiiiiiin kusta kaaaaneita ja kaikkeeeeeee.... 2funny
...shynthytteneeeet voooooiiiiiiiiiiiitttthamman....! Grin 2funny

....ja rommia pullo....! 2funny


Jokos vaihdetaan iltateehen tai yömyssyihin?


JO VAIN!  Cheesy VIHDOINKIN! Cheesy
On tässä sitä jo odotettukin! 2funny


Sashalle vain vahvaa kahvia, ettei remonttimiehet joudu ensin siirtämään häntä ja sitten muita tavaroita. Grin

Johan tässä näitä KAHVEJA olen tarpeeksi nauttinut,
jos vaikka siirtyisin niihin MYSSHYIHIN..? Tongue

 buck2 ....muistin justiinsa taas jonkun ikävän velvollisuuden.... buck2

----------> raivaamaan sitä sotkua.... buck2



 smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #2780 : 03.08.2008 21:51:12 »

Ai hittolainen, että justiinsa sitten muistin, että tässä tuvassa on tuo kulmakaappi vielä olemassa
ja Vaaka täytti ennen lähtöään jääkaappini siivotessaan sitä Prosecolla ja valkkarilla! Cheesy
Oiva päivä kalsarikänneihin! :Smiley Tongue
Alkaisi taas tuo nuppi hellittää tiukasta pivosta. crazy2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #2781 : 03.08.2008 21:53:30 »

Kippis!

Otan iltatömpsyt kanssasi.  laugh
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2782 : 04.08.2008 00:23:30 »

 Cheesy
Voi miten heräsi ihanaisia muistoja Viisuisen kuvasta Sapokanlahdelta. smitten
Asuntoauto tuolla ja Kotkan meripäivät ja ihanalla porukalla.
En ikinä unohda sitäkään visiittiä.Ja miten valtavasti siellä oli liljoja! smitten
Käyhän tutustumassa ravinteli Kairoon niin näet nimmarini siellä. Grin
On kuulu vanha kapakka,jossa oli nimmareitä luvan kanssa seinät pullollaan ja meno oli tosi rentoa.

NEELA! Cheesy
Ilo nähdä sinua taas pitkästä aikaa! Kiss smitten

Ja SASHA  Grin
Ei tämä nyt vallan kauhea ja viimeinen paikka ole,mutta silti on kaikilla aikansa kirjoitella ja aikoja jolloin on sitten muuta.
Itse vetäydyn välillä pitkiksikin ajoiksi pois,mutta taas tulee aktiivisempia aikoja,koska tätäkin kautta on syntynyt ystävyys-suhteita ja koko porukka tuntuu jotenkin tutulta.
Ja missä saa paremmat väittelyt aikaiseksi? Grin
Toisaalta on sitten olkapäitäkin kun niitä tarvitsee,eikä halua rassata näitä live ystäviä ja perhettä.
Ja on todela se kaappi,josta ei juomat lopu ikinä ja siellä on kaikkea laidasta laitaan.Mitä vain kukakin haluaa juoda.
Mutta nyt sammuu silmät jo ilman juomaakin,jotenkas HYVÄÄ YÖTÄ TAAS! angel smitten
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2783 : 04.08.2008 08:28:50 »

Huomenia tupahan... voih, antaisin mitä vaan, jotta saisin eilisen vauhdin takas  Undecided
Eilen pistin koulu asiat järjestykseen ja millä tahdilla /tehokkuudella  Shocked Nyt istun täällää aamutakki päällä ja en saa aikaiseksi kahvikuppia kummallisempaa aamupalaa itselleni  buck2 Lapsukaiset toki ruokin ja eläimet  Cheesy
Tiedän tänään olevan "hankala" päivä ja joo´o, karttelen aloittamista...  Embarrassed

Tylsää...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2784 : 04.08.2008 09:27:09 »

hassua kun on tavallaan saanut jo elämästä mitä tahtoi, ehkä pari projektia voisi vielä toteutua. yksi alkaa just toteutua nyt kun työkausi alkaa. ehkä enemmän taloudellista vapautta ja uusi pitkä suhde.. vaikka pitkä suhdekin on koettu. nämä asiat selviää kyllä tiedän missä. se vois olla vaikka yks niistä kaksoisliekeistä - en tiedä mitä se viimeinen oli.

autettukin on. Lionheart, minäkin kysyn lääkäriltä kädestäni vielä, sitten harkitsen kyllä vaihtoehtohoitoja. ei innostaisi kipulääkkeet kun tuo vielä aika ajoin sattuu. kädet on tärkein työvälineeni.. mutta, tiedän jopa sokeita jotka tekee luovaa työtä.

jotenkin kuin pitäisi kehitellä jatko-osia maan päälliseen olemiseen vielä. en muuten osaa kuvitella sinua yhtään erakkona Sasha, usein vanhat sielut viihtyvät yksin, seuraksi kävisi parhaiten toinen vanha sielu. jos asuisit ja kirjoittelisit itseksesi jossain vanhassa huvilassa, pääsisit kaikkea "pakoon". jos ei tee itsestään niin tärkeää, ei mikään stressaakaan. itsekin voisin stressata bisneksiä, mut just määrittelin oman tahtini toimia. muut onneksi kannustaa, ei kiristä vaan tulosta.

kaikki on valintaa.

dokasko ne kovasti meripäivillä C? Turun saaristossa ei, vältin moiset.
.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 09:41:44 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2785 : 04.08.2008 11:36:17 »

Nyt JÄNNITTÄÄ  Cheesy Cheesy
Kala mies soitti äsken ja mulla on illalla treffit senkans  Wink Sovittiin et nähään
kaupungilla ja sit käydään varmaan vuokraamassa joku leffa ja silleen.
Jännittää vaan ihan hulluna nyt. crazy2
En kuitenkaan tiedä siitä juuri mitään eikä sekään musta,kun ei festareilla kauaa keretty jutella...

 smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2786 : 04.08.2008 11:59:45 »

Iloista mutta ehkä vähän nuhaista (?) huomenta täältäpäin...

Hihii Kenguu, hyvä tyttö! Pidähän sitten kivaa.  Smiley Äläkä jänskää suotta liikaa, ihminen se vaan on.  Wink

Mä oon ihan niinku halolla päähän lyöty.. Oon torjunut Elviksen kahvittelukutsun jo neljä kertaa, ja ollut muutenkin ehkä vähän mitäänsanomaton.. Sitten tosiaan eilen se pakotti mut töiden jälkeen raahautuun pihalle jutteleen ja sinnehän mä menin sitten niin räjähtäneen näkösenä että *KABOOM* mutta jotenkin en vaan jaksanu enää jänskätä niin puhuin ja nauroin paljon..

Then. No Elvishän kertoi tuossa vähän yli viikko sitten että hän on tapaillut yhtä tyttöä ja haluaa mulle sen kertoa että se tuntus olevan kohta jo seurustelun puolella.. Ja sanoi että voimme silti tutustua kavereina, mikäs siinä, jos vain haluan.
Nyt hän sitten illalla angstas mulle mesessä että hän on ihan sekasin, että ei ole enää yhtään varma haluaako sittenkään olla sen tytön kanssa, että on joku toinen kenestä se on kamalan paljon kiinnostunut ....  Shocked :Smiley

Mä sanoin sille että mä en taida suhtautua asiaan oikein mitenkään enkä ota kantaa,
mutta teki mieli jo eilen sanoa että vaikka tykkään susta niin unohda koko juttu..
Mua hämää tällaset tilanteet niin pirusti...  Tongue
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2787 : 04.08.2008 12:23:45 »

 Smiley
Huomenta tupaan! Cheesy
Voi Kengu! Cheesy
Kalamiehenkö sinäkin sieltä bongasit,tai sait koukkuusi paremminkin.Ovat ainakin tunteellista lajia,vaikka sitten KAIKKI tuntemani kalamiehet kyllä hukuttavat murheensa myös nestepuoleen. Undecided
Ehkä eivät kestä sitten elämän ajoittaista raadollisuutta selvinpäin.Vaan löytyhään sitä kaikkien merkkien alta,ei pidä yleistää. Smiley

WS  Smiley Oli sitä aikaa kun itsekin vielä otin jonnin verran,mutta rauhallisesti viikonloppu siellä soljui.
Kovasti ihmiset olivat iloisia ja paljon sosiaalisempia kuin meillä päin.En nähnyt yhtään sammunutta tai rähinöitsijää.Sellaista rentoa menoa se oli.Jopa niin että saattaisin mennä mukaan tunnelman vuoksi vielä nyt vesilinjallakin.Oltiin uimassahallissa polskimassa ja peseytymässä päivisin ja aurinkoa otettiin myös ja illalla ja yöllä katsottiin sitä elämää.Ihana ilotulitus päätti päivät. Cheesy smitten

Itseäni ei kyllä häiritse kenenkään netissä oleminen.Sekin on kunkin oma asia.Minulla on nämä ystävät,joitten kanssa ollaan naamat vastakkain ja sitten on nämä Astroystävät ja olen muutaman kanssa puhunut puhelimessakin.Tuntuivat niin vanhoilta tutuilta.
On arkoja ihmisiä,jotka mielellään ensin tarkkailevat toisten kirjoituksia ja deittailu taas saattaa johtua siitä,ettei halua etsiä kapakoista jos ei niissä viihdy.
Ja pyörivät minunkin ystäväni netissä,mutta SO? Huh
Jokaiselle on nyt onneksi kanavat,joiden myötä ei tarvitse olla ihan yksin,jos ei halua. Smiley

Minä pääsen huomenna vihdoin ja viimein eroon tästä hiuspehkosta!!!!!!!!!!! Cheesy
Kampaaja palasi lomalta.Nyt pitää miettiä mitä uutta pientä piristystä keksisi.Tänään muuttuu hiukset taas mustiksi,tai huomenna.Riippuu koska tytär ehtii piipahtamaan. Cheesy
Hammaslekurille vielä pitäisi soittaa,,, Undecided
Ei ole yhtä kiva paikka,ei.

Ja Kaylee,jos tuntuu että ei,niin sano vaan,ettei elätä turhia toiveita suhteesi. Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2788 : 04.08.2008 12:25:09 »

Pitääkin osallistua meripäiviin tms enemmän, seuraavaksi meen toiseen rannikkomestaan lokakuussa, mut ehkä kylpylään.

Joku kiehtoo nyt Pohjolan, viikinkien, Skandinaavien historiassa paljon ja suvussahan on paljon merikapteeneja, luotseja, kotonani on valtaisa Baltiasta tuotu matto jne. Yksi ravintolalaiva pk edustalla sisälsi mm kirjoja, joissa sukuni tarinoita. Omakin mennyt elämäni, joku. Viikingit on kulkeneet Välimereltä Espanjan ympäri Tanskaan (tai päinvastoin), Turkki-Ruotsi-väliä (Suomen kautta), Venäjällä ja Grönlannissa. Kreisiä kyllä jotkut futisjoukkueet on nimetty "vikings"..  Grin


www.supersaver.fi

(no smt myy kyllä ihan ok hintaa kans..)


http://www.rosala-viking-centre.com/gods.htm

http://www.keithv.com/cambridge/large/kj_vikings.jpg

http://www.ncte.ie/viking/map3.jpg
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 17:59:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2789 : 04.08.2008 13:13:17 »

Huomenta tännekin! Grin

Tänään menis lujaa ilman tätä kipsiä. Huomenna asemalle jutustelemaan että mitähän oikein tapahtuikaan.. En kyllä tajua, että miks siitä tulee nyt joku poliisijuttu. idiot2 Vapaa-aikana sattunu pieni onnettomuushan tässä nyt on kyseessä. Paitti että ne haluaa syyttää mua jostain ihmishenkien vaarantamisesta ja armottomasta koheltamisesta humalassa..  buck2 Uskookohan ku sanon, että ihan vaan kivunlievitykseksi otin VASTA kun OLIN kaatunut.. Ei tietenkään, rekisteri puhuu puolestaan.. Aika perseestä olla leimattu loppuiäkseen.

Mutjooooohh. Päivänjatkot. Pitäkää kivaa.

EDIT: Kiitti vaan WS.. Iski matkakuume Tongue
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 13:22:42 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: