Sivuja: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618824 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2745 : 01.08.2008 21:14:07 »

Meitsillä krapulan merkkejä on mm. se, etten kato ihmisiä silmiin ja jos katon, niin ne yleensä karkaa jonnekki kauas. Kaikki arkiset askareet ja asiat on ylitsepääsemättömän vaikeita (mm. tupakalle ulos meneminen ja tiskikoneen täyttö sun muut). Oon melko hiljainen myös kun darraa pukkaa  :Smiley Ja jos mä jotain puhun niin sekin on sellasta puoliks murinaa mistä ei saa mitään selvää..

Ah, nyt on hyvä fiilis kun muistin mitä hyviä puolia tässä kipsissä on. Kaikki passaa ja huolehtii musta ja mikäs ettei. Tämä leijona ei ainakaan pistä vastaan kun kerta huomion ja hoivaamisen keskipisteenä saa löhöillä  Cool

RV meilläkin ukkosti ja pariin otteeseen aika kovaakin iski salamat, vaikkei vettä niinkään tullut. Toivottavasti lapsellasi on kaikki kunnossa  Smiley Itekkin pitäs mennä kuvauttamaan vähän tuota sydäntä kun tuppaa välillä tekemään vähän temppuja.. Huolettaa vaan, että jos näin nuorena jo joku sydänvika todetaan, että miten se sitten vaikuttaa loppuelämään..  Undecided
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2746 : 01.08.2008 21:14:49 »

Niinpä... Grin Ollos hyvä vaan! On tääkin kun ei enää rajojaan tunne, kun sen verran on harventunut tuo juominen.. Meinasin kyl lähtee tänäänkin baariin ihan selvin päin, mutten sittenkään taida jaksaa.
Siellä olis ollu YUP... Ja Elvis asuu tien toisella puolella, olisin voinu pyytää sitä käymään pihalla tupakalla....

Katsoin Unelmien sielunmessun.. Jared Leto on kyllä söpö...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2747 : 01.08.2008 21:45:18 »

RV -hienoa kuulla, että pienesi voi paremmin... toivon tilanteen myös pysyvän niin  angel Ja hienoa, että isäsikin selvisi hyvin leikkauksesta, toipuminen on pitkä tie ja sitä kärsivällisyyttä kaivataan, jotta jaksaa vain pyytää apua kun tarvitaan. Tuo "avuttomana" oleminen ei ehkä ole kaikilla vanhemmilla henkilöillä hyveenä  Wink Onko näin teilläkin päin?  Smiley

Lionheard -piti jo aikaisemmin sinulle myös kirjoitella pikaisia toipumisia. Älä leiki sitten sinäkään sen toipumisen kanssa, jos selkärangassa on jotakin  police Nyt ei ehkä tunnu missään, mutta aikanaan ihan varmasti...

tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2748 : 01.08.2008 22:01:19 »

Lionheard -piti jo aikaisemmin sinulle myös kirjoitella pikaisia toipumisia. Älä leiki sitten sinäkään sen toipumisen kanssa, jos selkärangassa on jotakin  police Nyt ei ehkä tunnu missään, mutta aikanaan ihan varmasti...
Minäkin meinasin aikaisemmin tähän ottaa kantaa, mutta ihan pienesti eri kulmasta. Selän hiusmurtuma kannattaa toki hoitaa sopivalla levolla ja kunniottaa sitä kuten Lionheart varmaan malttaa tehdä, jos saa riittävästi "hoivaa".  Wink Minusta ois lisäksi kiva kuulla miten hiusmurtuma oireilee, koska itse tein upean stunttiloikan vajaa kuukausi sitten opetellessani moottoripyörän saloja. Ostin elämäni ekan moottoripyörän ja läksin opettelemaan ajamista liian pienelle parkkikselle. Kun en oikein vielä hahmota kaasun ja kytkimen käyttöä, niin vauhdilla kynnykseen ja hieno liito...  Huh Rintakehä oli kolme viikkoa niin p***n kipeä, että hengittäminenkin teki tiukkaa. Nyt onneksi jo helpottaa, joten tuskin kyse oli murtumasta. Onhan siinä pläjäystä, kun sata kiloa putoaa ketoon selälleen.  2funny  Oispa ollut videokamera mukana....   Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2749 : 01.08.2008 22:03:48 »

RV meilläkin ukkosti ja pariin otteeseen aika kovaakin iski salamat, vaikkei vettä niinkään tullut. Toivottavasti lapsellasi on kaikki kunnossa  Smiley Itekkin pitäs mennä kuvauttamaan vähän tuota sydäntä kun tuppaa välillä tekemään vähän temppuja.. Huolettaa vaan, että jos näin nuorena jo joku sydänvika todetaan, että miten se sitten vaikuttaa loppuelämään..  Undecided

Täällä satoi myös vettä aika paljon. Toivotaan, että sinullakin kaikki kunnossa.  angel

RV -hienoa kuulla, että pienesi voi paremmin... toivon tilanteen myös pysyvän niin  angel Ja hienoa, että isäsikin selvisi hyvin leikkauksesta, toipuminen on pitkä tie ja sitä kärsivällisyyttä kaivataan, jotta jaksaa vain pyytää apua kun tarvitaan. Tuo "avuttomana" oleminen ei ehkä ole kaikilla vanhemmilla henkilöillä hyveenä  Wink Onko näin teilläkin päin?  Smiley

Toivotaan...  angel Toipuminen on todellakin pitkä tie ja kärsivällisyyttä kaivataan etenkin äidiltäni.  Grin Isäni kun on aina ollut sellainen, että on komennellut ja äitini on häntä kiltisti "passanut". Eli tilanne ei siinä mielessä paljoakaan muutu toipilaanakaan.  Grin
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 22:06:40 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2750 : 01.08.2008 22:08:07 »

Mitä sinun pumppu touhuaa, Lionheart?
Atomi -saattaa olla että palleasi on saanut siipiinsä tai kylkiluurustot ovat päässeet liikkumaan rintalastaa päin. Kuvittelen selän hiusmurtuman oireilevan myös hermostossa... mutta jospa Lionheart valottaisi asiaa?  :Smiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2751 : 01.08.2008 22:21:59 »

Jippii!!!! Minä sain sen pusun, jota olen odottanut! Jumala on siis olemassa! Rakkaus on todellista! Elämä on ihanaa! Mie rakastan ukkoani!
smitten           smitten           smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2752 : 01.08.2008 22:53:02 »

Mitä sinun pumppu touhuaa, Lionheart?
Atomi -saattaa olla että palleasi on saanut siipiinsä tai kylkiluurustot ovat päässeet liikkumaan rintalastaa päin. Kuvittelen selän hiusmurtuman oireilevan myös hermostossa... mutta jospa Lionheart valottaisi asiaa?  :Smiley

Pumppu hyppii välillä kurkkuun ilman syytä, ääreisverenkierto (?) on aika heikohko ja joskus esim. koko jalka saattaa puutua yhtäkkiä ilman syytä. Joku epäili että vika olis syrämmes joten kai pitäs käydä kuvauttaan tai jotain..

Toi mun hiusmurtuma on todellakin niin pieni, ettei oireile luultavasti ollenkaan. Tosin, eilen kiskoin viinaa ja tää päivä on menty kipulääkkeiden voimalla niin ei voi tietää. Mulla on kerran ollut joku vähän isompi murtuma selässä ja se oireili sellaisena "säteilevänä" kipuna pitkin selkää ja joskus kun teki väärän liikkeen niin kipu saattoi yltää sormenpäihin asti, mistä ties että nyt pitää vähän hidastaa tahtia.

Rintakehä oli kolme viikkoa niin p***n kipeä, että hengittäminenkin teki tiukkaa. Nyt onneksi jo helpottaa, joten tuskin kyse oli murtumasta. Onhan siinä pläjäystä, kun sata kiloa putoaa ketoon selälleen.  2funny  Oispa ollut videokamera mukana....   Grin

Ja epäilen samaa kuin Jaspis. Tuli tosta mieleen kun olin pieni ja kaaduin elämäni kolmannessa crossikisassa niin, että oksensin verta sun muuta. Mut siitä en muista enempää enkä mä tiiä mikä mulla sillon meni rikki..

Kyllä elämä joskus kolhii. Tällasella tyylillä se kolhii tuplasti kovempaa. Grin
http://www.youtube.com/watch?v=xwuLfG4DFZI
Tulee muistoja mieleen  Cry smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2753 : 01.08.2008 23:37:05 »

Just like me Cheesy Grin smitten
http://www.youtube.com/watch?v=2ylLicYEclU&feature=related

Pidetään niin vaarallisena vaikka rinnassa sykkii lämmin sydän, joka kaipaa vaan vähän hellyyttä.. smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2754 : 01.08.2008 23:50:24 »

Terv viattomasta rannikkokaupungista,

huomasin että minulle taisi tulla viime suhteen kautta käsiteltävää liittyen tiettyihin maihin ja paikkoihin, vaikka olisin ennen elänyt niissä, jokin on epäselvää. Isoja asioita. Kansojen väliset suhteet ja minä kuvassa. Sama ajatus tuli juna-asemalla. Olin siis jossain elämässäni diplomaatti. Tilanne on varsin kiintoisa ja luin jostain, että olemme valinneet vaikeat kokemuksemme, että voisimme löytää niissä piilevän lahjan (ja kertoa sen muille).



Hän soittelee/sms joka päivä ja jatkuvasti yömyöhään, jos mieheni on minun
ja/tai lapsiensa kanssa tai ihan missä vain ilman juristi-ystäväänsä.
-ja aina valittaen/puhuen paskaa ihmisestä/ihmisistä,
joiden kanssa mieheni sinä aikana on

*Miksihän ympärilläsi on niin paljon draamaa ja vaikeita ihmisiä? Etkö saa heistä ollenkaan paussia, menemällä vaikka jonnekin kauniiseen maisemaan ja viipymällä siellä? Vai liittyiskö tuokin karmaan..

« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 13:58:13 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2755 : 02.08.2008 13:53:46 »

Huhheli huh,
miten ihminen voi samanaikaisesti olla onnellinen ihmisistä elämässään, suunnasta jonne elämä on menossa, ja tästä hetkestä ja samalla niin yksittäiseen hetkeen kyllästynyt, että voisi tökkiä kynällä itseään silmään...
 töks töks
ei tunnu missään.

Lionheat, (aha, keksin sulle uuden nimen...) heart--- oon kanssa ollut joskus paketissa kesän, eikä se herkulta tuntunut. Silloin kyllä huomasi, että ketkä pysyvät rinnalla ja keiden kanssa on kivaa, vaikka urheilulliset endorfiinit ei potki aivoihin. Mun tätini, joka on vyöhyketerapeutti, osaa aina löytää tällaisista tilanteista syyn ja seurauksen ja mielellisen tilanteen yhteyden.
"Mikä sulla meni?"
"Nilkka"
"Kumpi?".
"Oikea."
"Isän puolen nilkka, muistot, sieltä alkaa nyt tulemaan tavaraa ulos, laita unet ylös ja soita mulle, niin mietitään, että mitä ja miksi..."
ja sit mietitään. Sain viimeks tähän mun tappavaan närästykseen mielenhoidot, on se hienoa ja hämmästyttävää aina. Oon onnellinen, että mulla on tuollainen viisas tietopakettitäti! smitten
--- ja tämän opettavaisen pikkutarinan kerroin, jotta ehkä saanet jotkut epäkicksit ja löydät jonkun tarkotuksen hetken himmaamiselle---
Kaikki huono ei ole aina pahasta.

Töistäkin oon taas vaihteeksi nauttinut, koska seurani on niin hyvää. Olen joskus miettinyt, että
"vitsi, jos joku ajattelisi musta tälleen, tai sanoisi näin, tai synkkaisi silleen sanattoman sopimuksen kautta"
niin  vesimies mies antaa palaa.
Ihanaa, kun olen nyt viimein tajunnut, että miespuoliset ystäväni saavat olla vain ystäviäni, eikä mun tarvitse liimailla irtoripsiä ja pitsikoristeita jokaiseen tilanteeseen, jossa haluan nähdä potentiaalisen elämänkumppanin ilmenemisen. Tämä hellittäminen ja ymmärrys ja vahva tunne siitä, että sitten kun se elämän kumppani ilmenee, se ilmenee ja that´s it.
Meen tänään illalla rokkimaan, ulkoilmassa rokkia ja valssia:
joki ja jokeen painuvat katulamppujen oranssit valot, joen rannalla väki, perunajauhot tanssikenkien pohjassa ja toiset hikipäässä kellarinomaisessa punkmestassa. Kesäilma ja pyöräily yöllä kello neljä kotiin, kun sirkat sirittävät. Sirittäväthän ne vielä? Jooko?
Rentoutumista, se hetki kun sulkee silmät, kun musiikki tunkee ihon soluista sisään ja on minä, kun kaikki on yhtä, yhtä suurta olemista, vaikka luulevatkin olevan erillisiä, irrallisia. Vaan kaikissa virtaa veri ja henki kohisee ja saman elämänvoiman lapsia me olemme.

No nyt meni kyllä niin fiilistelyn puolelle. Toivottavasti kukaan ei ole puhunut mulle hetkeen. Olin niin omissa maailmoissani, että en ole ainakaan vastannut mitään.  crazy2 Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2756 : 02.08.2008 16:49:57 »

Näin lejjona-ystävääni pitkästä aikaa.. Ja vaikka häntä olen vuosia rakastanut niin kovin, niin ymmärsin että emme jatkossa enää näe paljoa, lopulta emme ole toisillemme muuta kuin muistoissa.. Koska elämä vie erilleen, muuttaa, saa suhtautumaan eri tavoin..

Hän sanoi että kauheaa kun asuin sen exän kanssa ja mulla oli niin suuret suunnitelmat ja sitten kaikki hajos ja vietiin koti alta ja kaikki.... Hymyilin ja sanoin että en ole ollenkaan pahoillani siitä nyt. "Mutta mieti nyt mitä sulla oli silloin? Kaikki oli varmaa. Nyt sä et tiedä mitä sä teet."

Jaa.. Noinko se on. Nyt muistin minkä takia en ole avautunut hänelle pitkään aikaan. Jos hän jaksaa hehkuttaa toisten onnea, niin myös kauhistella "menetyksiä"... Onneksi osaan itse suhtautua omaan elämääni hieman valoisammin.. Tai sillälailla että muutos on positiivinen juttu.

Elvis pyysi mua kahville, mutta en tiedä olenko menossa... Huh

Jotenkin haluisin nyt vaan käpertyä pienelle kerälle oman maailmani kanssa ja tuudittaa itseni jonnekin avaruuksiin, muihin maailmoihin, irti tästä kaikesta, itkeä ja nauraa, rakastaa, yksin..
Olla vaan, ilman mitään ja ilman ketään, ilman sitä tunnettä että "minun täytyy, minun pitää"..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2757 : 02.08.2008 17:04:53 »

pystytäänkö hampaita oikomaan yhtään näin aikuisiällä ilman leikkausta? taitaa riippua tosi monista asioista? rupes ärsyttämään ku en osaa pitää taas hampaita suussani oikeen ku joku hammas on vissiin liikkunu tms.. voi olla et se viisuri yrittää tunkea? mut ku mullon syvä purenta.. ääää, ilmeisesti joutuu kysyä siellä tarkastuksessa sit. mut rupeeks ne ees kunnallisessa oikomaan mitään tällasia?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #2758 : 02.08.2008 17:47:18 »

pystytäänkö hampaita oikomaan yhtään näin aikuisiällä ilman leikkausta? taitaa riippua tosi monista asioista? rupes ärsyttämään ku en osaa pitää taas hampaita suussani oikeen ku joku hammas on vissiin liikkunu tms.. voi olla et se viisuri yrittää tunkea? mut ku mullon syvä purenta.. ääää, ilmeisesti joutuu kysyä siellä tarkastuksessa sit. mut rupeeks ne ees kunnallisessa oikomaan mitään tällasia?

Pystyy, mutta kai ne viisauden hampaat pitää operoida ensin, koska ne painaa
purentaa ja muita hampaita vinoon. Wink
Mitä siinä leikkauksessa pelkäät? Sinne vain, niin sittenhän vaivasta pääset,
eikä tarvitse kitua ja valittaa (et siitä mitään hyvän ihmisen manttelia kuitenkaan saa)
ja suot mahdollisuuden oikoa ne hampaat ja purenta. Wink

Itselläni on leikattu viisauden hampaat pois. Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2759 : 02.08.2008 17:52:30 »

joo no se nyt tietysti, et nyt ku kerran nuo viisurit on näyttäytyny niin pois ne ensin. mut sit.. jatkossa. senhän mä tiiän, että syvä purenta voi aiheuttaa vaikka mitä vaivoja myöhemmin.. jättivät kesken oikomishoidon aikoinaan kun en pitäny niskavetoa tarpeeks.

kunpa saiskin oiottua ilman leikkauksia!!!! mut se ei kai oo mahollista.. Sad ainaki sellanen purentakisko mun pitää hommata yökäyttöön. puren hampaitani stressaantuneena.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: