Sivuja: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618553 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2700 : 31.07.2008 10:40:24 »

 
  Cheesy

Juu DOWNCHILD! smitten
Ny ruiskuun ja sitten kaivamaan nahkarotsia naftaliinista ja ja ja,,, Cheesy

He,hee! 2funny
Multa kysyttiin aijonko viedä nuo säilyketölkit kellariin talveksi.
Ne on täynnänsä tupakantumppeja,mutta olevinaan piilossa.En ole päättäny ilkeenkö tyhjentää vai vienkö roskiin.Purkit kun on kauniita.

Sanoin et juu,vienniin jouluun mennessä ne on muuttuneet taas poltettavaan kuntoon. Grin
En kyllä myös siedä että kukaan huomauttelee mitään,koska saan pitää täällä ihan mitä haluan ja missä haluan.
Taidan nostaa ne purnukat tohon pöydälle tänään. :Smiley Wink Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2701 : 31.07.2008 10:46:05 »

Jaspis, joo varsinkin rakkausmagiassa, ruusut ruusuöljyt ruusukvartsi.. kivaa..

Niin marixille sama kuin jollekin toiselle laitoin, jos työ ja terveys tökkii (6), energiaa on vastapuolella eli mahdollisuus valaistua, autuus ja ykseys (12). Et silleen. Ei mut tänään löytötavaratoimisto, kun matkalta tullessa hukkui kamaa sattuneesta syystä, ja ne löytyi, huomenna rannikolle. FRESH. En muuten haluaisi elää sisämaassa.. ainakin joku iso vesi hyvä vieressä. Autoilu rannikoilla ihanaa, mm Länsieuroopan Atlantin reuna. 
  angel
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 11:29:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2702 : 31.07.2008 11:28:05 »

vai niin Smiley

otin sit ja kävin kaupassa!! huikea saavutus!! päässä vaan heitti ja sit lopulta ku piti tavarat kantaa ni kauhee mikä hikoilu!! ei taida musta olla vieläkään ihmisten ilmoille.. nytki vielä pyörryttää. vai voisko olla et kärsin jo nestehukastakin? voisin koittaa juua tän päivän enemmän vettä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2703 : 31.07.2008 12:39:59 »

Ihanan helteinen päivä!  Cheesy

Tervehdys kaikille!!

Olen maannut kaksi tuntia parvekkeella ja juonut puoli litraa vettä ja puoli litraa vichyä.. Cheesy

Hitaasti hyvä tulee, olen nyt neljänä päivänä ottanut aurinkoa 1-2 tuntia enkä enää punoitu niin pahasti..

Poskipäät, nenänvarsi ja käsivarret täynnä pisamia,
joista olen oppinut iloitsemaan, ne ovat aika söpöjä..

Haluisin vielä ennen koulun alkua värjätä tukkani vaaleanruskean oranssiksi,
koska se ehkä sopisi mun ihonväriin paremmin kuin tämä tumma.


Isäni oli sellainen porkkanapää, että jotain sellaisia geenejä kyllä löytyy,
kun ihon ja silmien väri on ihan punapäille tyypilliset..

Juttelin eilen Elviksen kanssa kaksi tuntia puhelimessa ja hauskaa oli. Se ja sen paras kaveri ovat absolutisteja.. Kiintoisaa vaihtelua kaikenmaailman juopoille. Pyysi mua lähtemään baariin heidän kanssaan,
mutta varoitti että jos heidän vauhdissaan meinaa pysyä, pitää olla tosi vahva syntymähumala..
Haluun kokeilla tätä joskus, bilettää ihan täysillä selvin päin.
No tiedän kyllä että kykenen siihen, mietin vaan miksi ei ole tullut harrastettua sitä.  Smiley

Kohta pyykit narulle.. Sitten mietin menisinkö vielä aurinkoon vai olisko päivän saldo tullut täyteen.. Jos en mene niin suihkuun ja reilusti aftersunia joka puolelle. Sitten varmaan alankin soitteleen kavereille että olisko heillä tänään aikaa tehdä jotain.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2704 : 31.07.2008 13:31:46 »

Kiitos Chandra kommenteistasi.  smitten
Nyt on taas hieman "laskeuduttu" tuosta huumasta ja tullut ns. selkeämpi olo ja varmuutta siitä kuinka menetellä tämän miekkosen kanssa. En muista mitä unta näin, mutta jotain viestiä tähän liittyen sain, sillä aamulla herätessäni oli niin selkeä tunne siitä, että kyllä se meidän juttu todellakin on ohi ja kannattaa sellaisena pitääkin. On vain osattava päästää lopullisesti irti molemmin puolin ja jatkaa eteenpäin... Se rakkaus on kuitenkin meissä, eikä missään suhteessa.  smitten Uskonpa ja itseasiassa tiedän että olen opettanut hänelle paljon juuri rakkaudesta ja puolestaan hän on opettanut minua muissa asioissa...  Wink Tämä on selkeästi ollut jollain tavalla hyvin karmallinen suhde... Toivon nyt vain, ettei hän enää tulisi "sekottamaan pakkaa", tunteitani ja niinpoispäin haluten minua vieläkin takaisin tms. sillä sisimmässäni tiedän, että meidän on nyt aika ja parempi, että jatkamme omia teitämme... Olen ikuisesti kiitollinen hänelle kaikesta ja rakkaus säilyy silti.  smitten Toivon todellakin, että hänkin osaa nyt päästää irti ja voipi olla että tuo tapaaminen on jollain tavalla auttanut siinäkin asiassa vaikka tunteet roihusivatkin, mutta jotenkin energisesti ja alitajuisesti kuitenkin koen, että meitä autettiin ja autetaan...  Wink angel
 
En osaa kuvailla, mutta minulla on niin vahva tunne, että on joku jonka kanssa minulla ei ole enää noita läpikäytäviä "karmallisia sidoksia" ja, että hän ja tuo kohtaaminen alkaa olla hyvinkin lähellä...  :Smiley Vaikka en tällä hetkellä todellakaan kaipaa tai odota ketään, saatika etsi, pitäähän tästä entisestäkin ensin päästä täysin "yli".  Grin Silti minulla on tämä käsittämättömän vahva tunne/intuitio.  :Smiley Ystävieni kanssa olemmekin vitsailleet, että sieltä koulun penkiltä, jotenkin tuon opiskelun parista hän vielä löytyy... Ai vähänkö nauramme sitten jos näin käykin. Mutta päivä kerrallaan ja olen hyvin iloinen ja tyytyväinen näinkin... Ja onhan minulla eräs aina tuolla "taivahissa".  Wink smitten angel
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 13:36:18 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2705 : 31.07.2008 13:58:57 »

Just näin RV, minä kieltäydyn ottamasta karmallisia tms EDES hupijuttuja vastaan. Vain se täydellinen, harmoninen, onnellinen, sielujen ja kehojen sympatia, aivan kerta kaikkiaan autuaallinen, ja se tapahtuu 13.12. Jee..s

onkos kukaan seurannut noita lasten Habboiluja, siellä ei tapahdu muuta kuin että 8-15 v iskevät toistensa kimppuun ja sanovat "alaks". Sitten mennään "huoneeseen" ja ehdotellaan. Onko tämä nykyajan seksielämän harjoittelua. Kaikilla 5-10 tyttö ja poikaystävää.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 14:04:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2706 : 31.07.2008 14:23:13 »

Just näin RV

Wink

Minulla on naturellisti aikas saman väriset/oloiset hiukset kuin tuolla Muchan maalausten naisella. Kesällä minulle tulee tosi helposti sellaisia aurinkoraitoja, joista en itse kauheasti pidä... Pidän hiuksistani syksyllä/talvella enemmän kun ne ovat tummemman punaiset. Ja kesäaurinko tuo minullekin vielä entisestään lisää niitä pisamia, tai ne joita on tummuvat/korostuvat. Minäkin olen oppinut pitämään niistä iän myötä, kuten myös hiusteni väristä jota lapsena inhosin kiusauksen takia. Nyt olen tyytyväinen punapää.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2707 : 31.07.2008 14:59:57 »

Nyt kun meni näihin ulkonäkö asioihin niin... Minua on puolestaan kehuttu, että minussa on kuulema hyvin paljon samantyylinen olemus ja kroppa kuin Nicole Kidmanilla, varsinkin silloin kun hänellä on ollut punaiset hiukset.

http://nicole-kidman.topwomen.org/


En kyllä ole mielestäni todellakaan yhtä kaunis, mutta kropassa ja olemuksessa on todellakin jotain samaa...  :Smiley Minulla vain on vielä pienemmät rinnat ja silmät, mutta myös hieman tuollaiset aika "kissamaiset". Kasvojen muoto on myös jokseenkin saman tyylinen joo... Jotain samaa...
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 15:03:15 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2708 : 31.07.2008 15:11:38 »

anteeksi jos asenteeni oli ...ööö...asenteellinen, en tarkoittanut sinua vastaan....joo olin vähän määräilevä mutta tuskin pystyn sinua härkää määräämäänkään 2funny

Höpsis.  Grin  smitten Ja MÖÖÖÖ, et pystykään jos sille päälle satun ja olen päättänyt toisin...  Wink Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2709 : 31.07.2008 16:00:50 »

huh hellettä  Cool
Oltiin taas parisen tuntia rannalla.. ja kohta siskojenkans hevosilla maastoilemaan  smitten
Löysin paremman kämpän tänään,vaikka se on aika pieni,niin siinä on silti iso ikkuna
ja rauhallinen ympäristö vaikka onkin aika lähellä keskustaa... ja ja ja.. koirat saa ottaa mukaan
ja vuokra vaan 200e/kk johon kuuluu sähkö+vesi  angel
Ihanaa jos saan sen kämpän!!! Cheesy
Jännä ku just muutama kuukausi taaksepäin sanoin kaverille että "tossa talossa olis kiva asua ku
siwa olis heti vastapäätä.."  :Smiley
Ja aika varmasti saan sen kämpän. Syyskuun alussa olis muutto. coolsmiley
Toivottavasti vaan koirat sit sopeutuu sinne!

Lämmintä päivänjatkoa,syökää jäätelöä! Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2710 : 31.07.2008 17:45:04 »

Kengu kuulostaa kyllä hyvältä...
Oon itse harkinnut muuttoa jos vaan saisin vaikka koirankopin, kunhan siinä olis pienempi vuokra kun tässä, 450€ mikä ei ihan sovi opiskelijabudjettiin... Undecided

Loppujen lopuksi ei ole väliä minkälainen se asunto on, senhän saa tuunattua aina itsensä näköiseksi tavalla tai toisella.. Itse olin sen verran "turhamainen" että revin täältä kaikki tapetit pois ja maalautin seinät uudelleen.. niitä piti paikkailla ja hioo ja lopulta yks seinä jäi niin epätasaiseksi et siihen piti laittaa vielä lasikuitutapetti ja maalata uudelleen...

**** mikä homma! Kaikki "kaverit" paitsi mun uskollinen  jousimies poika-kaveri kaikkosivat omiin puuhiinsa...
Olin niin hemmetin vihainen että ne eivät vaivautuneet auttamaan muuta kuin yhtenä iltana...  jousimies tekikin sitten suurimman työn.. En aina ymmärrä miksi se on niin reilu, liiankin reilu.. Sillä on suuri sydän...
Kun ei mulla sen kanssa mitään sutinoita ole ollut eikä ole tulossa..

Siihen aikaan olin just eronnut, tehnyt muuton ilman kenenkään apua päivän varo-ajalla, kävin koulua ja töissä aina kun kerkesin.. Hei, elämä on vähän muuttunut.  Grin Ja kaiken sen keskellä, mulle oli tärkeetä saada siistit seinät.. Mitä naisellista priorisointia... 2funny

Se mun  jousimies-kaveri on  askendentti vaaka kuu neitsyt ...

Tuli muuten mieleen... Ehkä ideaalisin ja mulle sopivin poikakaveri, jonka kanssa oli tosi hauskaa, sai mut nauramaan, oli hyvä hmmmm ties missä ja keskustelutaitoinenkin, oli tällainen yhdistelmä:
 aurinko rapu askendentti leijona kuu oinas merkurius leijona  venus leijona mars skorpioni

Tuolla merkkiyhdistelmällä luulis jo että saattais olla vähän ylpeä tyyppi, mutta ei, mitä lämminsydämisin ja rohkaiseva, oman arvonsa tunsi hyvin ja oli määrätietoinen.. Silti hyvin pehmeä ja herkkä, tunteellinen, tunteellisempi kuin minä.....
Vieläkin hänen kanssaan soittelen, tosin hän on aina ajamassa ambulanssia kun soitan hänelle... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2711 : 31.07.2008 19:19:33 »

Juu, kaksio... Ja vuokraan sisältyy vesi ja autopaikka....

Mulle tuli nyt sellainen lievä jännityskohtaus...
Oon menossa sen  jousimies poika-kaverin kanssa terassille ja Elvis lähetti äsken viestin että jos satun palloilemaan keskustassa niin hän on kavereidensa kanssa heittelemässä frisbeetä eräällä kentällä (joka on juuri sen terassin vierellä minne oltiin suunniteltu menevämme)...

En ole kertaakaan nähnyt Elvistä..... Ja jos mainitsen asiasta  jousimies :lle se raahaa mut tukasta sinne nurmikentälle.. Hän alkaa epäillä jotain jos ehdotan jotain toista terassia.. Apua mä en tiedä mitä mä teen.. buck2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2712 : 31.07.2008 19:33:40 »

Rohkeasti vaan KAYLEE meet tapaamaan sitä Elvistä,mitä menetettävääkään sulla siinä on! Cool

Tosiaan ei sillä niin väliä millainen komero se kämppä on kun sen saa sisustettua mieleisekseen  Smiley
Tuskin maltan odottaa sitä kun pääsee asettelemaan kaikkia kukkia ja koristeita ja tauluja yms..
pitäis jostain löytää jotain enkelitauluja,oliskohan kirppareilla  angel
Ärsyttää vähän,tai aika paljonkin,kun harvoin käydään siskojenkans kolmestaan ratsastamassa,
niin nyt ku mentiin niin se yks heppojen omistaja lähti pyörällä mukaan ja hölötti
koko matkan omia juttujaan ja me oltiin vaan että just joo,siinä meni meidän lenkki pilalle  knuppel2
Nyt on maha täynä hyvää ruokaa,vois mennä kuuntelemaan jotain musiikkia ja rentoutumaan
että jaksaa huomenna lähtee sinne festareille.. crazy2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2713 : 31.07.2008 19:43:38 »

Plaah.. En tiedä, ehkä suurin pelkoni loppujen lopuksi on että exäni ja sen kaverit on siellä terassilla..

Pitäsköhän ehdottaa sille  jousimies :lle että lähettäiskö suosista Lahteen tai Tre:lle kun tää on niin pieni paikka että täällä on vaarallista liikkua kun voi törmätä ennestään tuttuihin ihmisiin... Grin

Niin, itseasiassa hän soitti minulle tuossa päivällä että lähtisinkö minä hänen kanssaan kun hän ei nyt varmaan siedä ketään muuta kuin minua, menettänyt hermot kavereihinsa.. Ollaan toisillemme pakovaihtoehto muista ihmiskontakteista.  Grin

En mä tiedä miks se Elvis jännittää niin paljon mua... Varmaan kun se sanoi eilen että mä olen liian kiltti ja asiallinen, että mun pitäis vähän rentoutua.. Inhoon kun uus tuttavuus sanoo noin, ton jälkeen en ainakaan voi rentoutua!  Tongue Ja miksi se soittelee mulle ja haluaa nähdä kun kerran on löytänyt jonkun.. Ärsyttää jos se nyt vaan haluaa varmistuksen vielä siitä että minä en mene tämän toisen yli.. En halua olla mikään paska kakkos-vaihtoehto... tickedoff

Helvetti!  Cheesy Grin Nyt se  kaksoset
tuli meseen ja kysyi mitä teen tänään.. Aarghh............ uglystupid2 2funny

Mikä päivä tää tällanen on.... uglystupid2
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2714 : 31.07.2008 21:08:42 »

Noni perkele. Päivä hospitaalissa takana, poliisiasemalla käynti ens viikolla. JUMANKAUTA!

Vituttaako ees? Ei toki, ei yhtään.

Crossiradalla oltii. Hyppyri + liikaa vauhtia -> alastulo "vähän" pitkäks -> käsi poikki ja selässä hiusmurtuma. Ja voitte kuvitella kuinka hitosti se sattuu niin sain siinä sitten vähän omanlaista kivunlievitystä, minkä takia sairaalassa luultiin että mä olin alkoholin vaikutuksen alaisena ollu ajamassa -> poliisijuttu ja vakuutukset vähän veitsenterällä.

Nii että päivää vaan. Saatana.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: