Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619107 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2685 : 30.07.2008 20:22:10 »

Onnea marix.. olen jo käytännöllisesti katsoen terve.. ei yhtään vedä tapahtumaorganisoinnit enää, tosin hyvä muistaa mitä kaikkea vois tehdä. Jotenkin sellainen rauhaisampi juttu.. vaikka lifestyle lehden tekeminen, no toistaiseksi niitä tulee parilta suunnalta.

Tässä sitä vaan miettii lovea eikä toteuta. Lainasin 4 dvd ja kaikki jotenkin huonoja, pah, komedia trilleri ja draama ja vielä aika hyviä tekijöitä.. grr..

Tai miettii KOKO seikkailun merkitystä, siinähän olen hyvä, kun ei tavallaan mikään pelota, asioita vaan tapahtuu.. kaikki sitten katoaa jonnekin. Oikeasti.. no aikakirjoihin ehkä jää ja sieluun.. muttei paljon muualle.. (mikä saa kysymään onko kaikessa kyse oppimisesta vai kokemisesta, kun kuitenkin esirippu lasketaan aika ajoin)

niinkuin nämä vuodenajat tulee ja menee, biitsit on aina (tultiin ystävien kanssa rannalta, he menevät joka pv). Pitäisköhän taas jotain tapahtua. Jotain ihan hirveen dramaattista tms. Mutta kieltäytyisin pitämästä sitä dramaattisena. Voisin vaikka keikahtaa kanootilla ympäri ja sitten olisi sankari paikallaan.  coolsmiley

Ajatelkaa mitä Lähi.Idässä tapahtuu kun me vain jaarittelemme
.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 20:41:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2686 : 30.07.2008 20:45:44 »

Jee,löysin ehkä ihan hyvän kämpän mihin vois syyskuun alussa muuttaa. coolsmiley
Rivitalon päädyssä oleva yksiö,ainut miiiinus on se että siinä ei olis omaa suihkua,
et suihkussa pitäis aina käydä vuokran antajan luona,joka siis asustelee siinä samassa rakennuksessa..
No.. keskiviikkona käyn katsomassa millainen paikka on,ainaki olis hyvä kun koirat sais ottaa
mukaan  smitten
Oltiin siskon kans tänään pari tuntia rannalla ottamassa aurinkoa,sai taas vähän
lisää mitätöntä rusketusta. Grin
Sit kävin kaupassa ostamassa "vähän" herkkuja ja katsoin leffaa tässä
mut oli niin tylsä leffa että jätin kesken...

Vitsi mä ootan viikonloppua!
Ostettiin  leijona kaverinkans tänään jo ennakkoliput täällä järjestettäviin festareihin..
koko viikonloppu meinataan olla siellä. Cool
Ei mitään kovin hyviä bändejä kyllä tuu esiintymään mutta en mä ennenkään oo
festareille bändien takia mennyt  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2687 : 30.07.2008 20:46:19 »

Noh täytyy aina välistä päästää ylimääräiset ulos  Cheesy  Wink Hieman helppaa kun pistää kropan hommiin ja kiroo, kun pahainen murrosikäinen kakara  Shocked Ei ehkä vie muuta kuin puhdin pois ja aika hoitaa muut  :Smiley

Mutta silti mihet ovat mielestäni (ainakin tänään  Wink) itsekeskeisiä, ihailun kaippuussa eläviä, täysin koordinointi kykyä vailla olevia, ärsyttäviä, haisevia otuksia, jotka kuvittelee kaiken ja siis IHAN kaiken pyörivän vain ja AINOASTAAN heidän ympärillä  buck2 Odottavat naisilta vaikka mitä superhyper temppuja sisäisistä voimavaroista, että ulkoisista tekijöistä, vaikka itse olisivat mitä... tai sitten toinen ääripää ovat itse OLEVINAAN niin suurta, mahtavaa ja upeaa, ettää kaikkien pitäis langeta jalkoihin ja toteuttaa kaikki kivikauden naisen "velvollisuudet" ilman erillistä käskyä -siis omistaa vähintään ajatustenluku taito  buck2 Eikä missään tapauksessa saa silti olla viehettävä muiden silmissä tai ylipäätänäs olla missään kenenkään silmissä  Lips Sealed
Jos nainen toimisi kuin he, saisi hän elää elämänsä yksin ja kamalan ihmisen maineessa. Ja kun nainen tekee niin tai näin, aina on joku moittimassa...
*voisk tätä seuraavaa kirjoittaa tänne?*  idiot2 *muokataan se siistiin versioon*  Wink
TAHDON OLLA MIES!!!  crazy2

*menee hihittään omaa turhautunutta ärsyyntymistään tuonne tuvan nurkkaan*  2funny 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2688 : 30.07.2008 20:48:46 »

Riippuu miehestä.. tuo viimeisin oli hyvin puhdas ja siisti, siis pesi kätensä heh, siistit kuteet.. itsekeskeisyyttä.. hmm ehkä siinä mielessä ettei ajatellut miltä jotkut sanat+teot tuntuivat, kun otin hänet kuitenkin aika lämmöllä elämääni.. olen miettinyt itseäni kun olin kauan ennen häntä aika kovapintainen ja hän jotenkin herkisti, mutta voihan sitä olla taas kova ja bisnes. Eli joku hänessä vaikutti hieman tiedostavalta, jopa.. alussa kohteliaisuus.. ei tullut ylisanoja, sekin oli ok. Ja oli avulias. Oliko hänessä kovasti egoilua= ei jotenkin tuntunut, kun heitti kaikkea huumorilla ja otti sen urheilunsakin jotenkin (vaikka hulluna siihen) kevyesti. Ei sitä jokainen likainen lätkänpelaaja pukukopissa kolahdakaan. Siis voin sanoa että jotain siinä oli.

Onnistuu se naisenkin kropassa se kovuus tms.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 20:51:27 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2689 : 30.07.2008 20:53:52 »

itsekeskeisiä, ihailun kaippuussa eläviä, täysin koordinointi kykyä vailla olevia, ärsyttäviä, jotka kuvittelee kaiken ja siis IHAN kaiken pyörivän vain ja AINOASTAAN heidän ympärillä  buck2

..

tai sitten toinen ääripää ovat itse OLEVINAAN niin suurta, mahtavaa ja upeaa, ettää kaikkien pitäis langeta jalkoihin

Sounds like.. me. :Smiley

Kohta lähren lenkkeilemään tonne ihanaan auringonlaskuun.. Sitten tulee taas ah, niin ihana pimeys ja yö  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2690 : 30.07.2008 21:01:15 »

PAHINTA mitä voisi kuvitella olisi mies joka olisi samanlainen kuin minä itse 2funny

Vähänkö mä haluaisin tavata joskus miesversion itestäni  Cheesy Jumankaut tätä maailmaa olis enää pystyssä sen jälkeen..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2691 : 30.07.2008 21:04:07 »

Niinhän se riippuu WS, ja päivästä  :Smiley
Kovuus naisen kropassa tulkitaan vaan niin eritavalla kuin miesten kohdalla, mielestäni. Ensinnäkin ensin kysytään "onko sulla menkat?" tai jotakin muuta yhtä suloista. Sitten on lopulta kylmä akka  buck2

Ja oikeasti, olen huomannut joskus olevan tehokkaampaa heittää sellainen "olen heikko, hieman tyhmä nainen VAIN" linjalle ja kas, kummaa kun saa em. jotakin ihan älytöntä miehet tekemään. Toisaalta tämä linja myös joskus on antanut ns.etulyöntiaseman jostä sitten voikin potkaista vaikka vyön alle  Huh
Reilua? ...elämä on  Cheesy

Lionheart -nautinnollista reipailua  Smiley siellä on upea keli  smitten

Mie painun pehkuihin pihiseen hieman lisää ja YRITÄN nukkua  angel Keräsin muuten äsken ison kulhollisen ruusun terälehtiä ja asetin keskelle kämppää kuivumaan. Nyt alkaa huumaava tuoksu täyttää ilmatilaa... jospa se nostaisi hieman rakkaudellisia fiiliksiä taas kehiin  smitten

Ps.versio itsestäni miehenä? Uuuh  Shocked ehkä on ihan hyvä pysyä naisena...  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2692 : 30.07.2008 21:05:06 »

Olis joo ihan kivaa olla mies, koska tietäisin miten naiset hurmataan  coolsmiley Grin

Tosin en KESTÄISI sitä että jalkovälissäni olisi jotain mikä pitäisi aina asetella jotenkin sopivasti housuihin.. Tongue

http://www.youtube.com/watch?v=MQ4vmSvCVbc

Tässä on Björkkiä ihanalla kissavideolla..

Tylsää tosiaan kun se  kaksoset on niin ennalta-arvattava kummallisuuksineen.. En ollut mistään yllättynyt..
Pitää varmaan kysyy synt. aika jotta näkee oliko muuta yhteistä kuin aurinko..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2693 : 30.07.2008 21:08:59 »

Lionheart -nautinnollista reipailua  Smiley siellä on upea keli  smitten
Jeps  smitten

Lionheartille:

no ei varmaan 2funny

ehkäpä joskus kohtaat "kaksoisveljesi"...mutta pelasta maailma ja väisty, sulje silmäsi, ajattele isänmaata, laske kymmeneen, mitä vaan...pliis. tykkään tästä maailmasta!
2funny 2funny Yritän muistaa.

Olis joo ihan kivaa olla mies, koska tietäisin miten naiset hurmataan  coolsmiley Grin

Tosin en KESTÄISI sitä että jalkovälissäni olisi jotain mikä pitäisi aina asetella jotenkin sopivasti housuihin.. Tongue

No mutta pitäähän tissitkin aina laittaa niin että ovat mahdollisimman "edustavassa kulmassa" 2funny

Nyt tosissaan sinne lenkille Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2694 : 30.07.2008 21:11:16 »

http://www.youtube.com/watch?v=ONmhQJy1ViA&feature=related

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

Katsokaa toi, mä nauroin sille ihan kipeenä.. 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2695 : 30.07.2008 21:42:50 »

Hmmmmh, mun sydän pakahtuu..  smitten smitten jos haluutte tuntea ihanaa kissahempeyttä ja lämpöä sydämessänne, katsokaa toki tämäkin...
http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974&feature=related

Niin suloisia ihania rakastettavia!
smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2696 : 30.07.2008 22:20:03 »

taas meni vituilleen!! mies kysy multa parvekkeella et miks siellä on pitemmän aikaa jo ollu pari pahvilaatikkoa mun jäljiltä.. suutuin tietysti. kun se esitti sen kysymykseen taas siihen nalkuttavaan sävyyn.

vähän samaten ku te kaikki naiset nalkutatte ukoillenne et miks tää ja tääki sukka on taas tässä ja tässä kohtaa lattiaa..

noh kai tästä pääsee taas yli. kuumeisena ei oo vaan kovin kiva suuttua. ois tehny mieli paiskata ne laatikot parvekkeelta alas tai kuskata ne vihasena sit roskikseen mut ku ei vaan pysty nyt.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2697 : 31.07.2008 00:22:12 »

 
 Cheesy smitten

Pitkät päikyt,kolme puhelua,pyöräily (yksin) joutsenlammelle ja löysin sieltä vielä kukkivia valkoisia villiruusuja maljakkoon tuotavaksi.
Nyt silmät ristissä ja kohta unten maille.
Mutta parasta on se,että VIHDOINKIN HUOMENNA PÄÄSEN MP-KYYDILLÄ VILVOITTELEMAAN. smitten
Tuonne lähimpään kuohuvaan koskiseutuun ja sen varsille samoilemaan.Laavulle ja ikuisen tuntuisten puitten siimekseen.
Valoa suorastaan tulvii sekä minuun että ympäristöön. angel smitten
Joko se uusi nyt tulee. Cheesy
En tiedä,enkä jaksa edes pohtia,kunhan nautin! smitten

Kiitos teille onnittelijoille!Olette ihkuja kaikki! Kiss smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2698 : 31.07.2008 10:05:59 »

Luinpa Pleaidian agendaa ja se muistutti parista asiasta.

Eli aina kun joku osio elämässä tökkii, energiaa on kyllä vastapuolella. Siis minulla esim nyt itsessä+social life. Pluto se varmaan on joka ton 5 huoneen kanssa on sählännyt, mutta myös Jupiter. Ja nyt vielä Uranus ja Kuu jne tulossa. Asiat on mahdollista tasapainottaa.

Aloin miettiä noita  rapu ja kuunkiertoja, jos heillä tunteet syttyy ja sammuukin kerran kuussa? Miten niiden kanssa voisi ollakaan long term. Lisäksi että haluavat hellyyttä, flirtti ja uuden hakeminen - kenties paljastaa itsestä jotain uutta, jos paljastaa. Mutta olisko jotenkin lyhytjänteistä? En tiedä.

 kuu Kuu on kirjan mukaan osio Jupiterista  jupiter , joka siis sisältää ja heijastaa tunteemme ja toiveemme. Olemme täällä toteuttamassa toiveemme. Kun lähes kaikki on saatu, ei enää toivo paljon. Asiat saa just esim visualisoimalla. Kun luen omaa toivottujen ja saatujen asioiden listaa, se on todella pitkä, mukaan lukien asioita joita ehkä harvat saa.. (esim oma musiikkiklubi ja muita viihde-elämän juttuja)

Ja tämä että uuden kuun aikaan (Huomenna) voi joka kk, 13 kertaa kuussa putsata vanhat tunteet pois.


Ja minulle  oinas mies, koska ne on kuitenkin hulluina vaaka joukkareihin, heh heh.
  laugh
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 10:48:18 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2699 : 31.07.2008 10:14:22 »

nyt ois hyvää aikaa käyä kaupassa, mut en jaksa mennä. huoh Tongue sen sijaan lääkäriin oon menossa puolen päivän aikaan. että sit samalla kauppareissu.

olo on edelleen tyhmän hutera. nukuin viime yön ilman buranaa. voisin jo parantua!!

mietin viime yönä sitäkin, et entä sit ku pääsen tästä tulehuksesta yli niin voiko se uusia lyhyenki ajan sisällä? jos joudun kuitenki oottamaan pari kuukautta sitä leikkausta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: