Sivuja: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618806 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2640 : 28.07.2008 22:44:07 »

Mä olen töissä just miettinyt tuota oikeassa olemista.. Meillä yks nuori  harka otti loparit kun se ei tullut toimeen yhden  jousimies kanssa.. No kukaan ei tule toimeen sen kanssa jos ottaa asiakseen loukkaantua sen sanoista.. Siinähän sitten on ylempänä kuin muut, aina oikeassa ja nostamassa haloon epäkohdista..
"ketä täällä on tänään ollut aamuvuorossa, kun on Kyllikillä tällainen vääränlainen paita puettu päälle, ei hyvä jumala, kun ei osata paitaa valita, kuka tämän on hoitanut?" (hakee syyllistä pikkuasioihin..) Tosin huomaan että se nyt laukoo mitä vaan ja kohta unohtaa koko jutun, muuten on rempseä ja mukava...
Vois se totuuden torvikin soida vähän kauniimmin joskus.....

Vanhemmilla hoitajilla on valitettavan usein sellainen putkinäkö. Eräs kauhisteli sitä että nuoret tytöt tulevat hoitamaan sairaita ihmisiä, vanhoja joilla on elämänkokemusta, että nämä nuoret sitten harjoittelevat sitä hoitamista ja tekevät mokia, eivät huomaa asioita, eivät osaa kohdata ihmistä arvokkaasti...
Bla blaa blaa sanon minä siihenkin, hän ei varmaan ikinä ole aloittanut uraansa alusta vaan syntyi valmiiksi hoitajaksi? Ja se ihmisten kunnioittaminen on omista arvoista kiinni, nuorilla on arvoja siinä missä vanhoillakin ja vanhoilla hoitajilla ei ole arvoja siinä misää ei nuorillakaan.. Kokemus tulee vain kokemuksen kautta, oikotietä ei ole...

Mutta en jaksa vaivata päätä.. hoidan niinkuin hoidan parhaani mukaan ja  jousimies kommenteille pääasiassa hymähdän.. Joskus puolustelen hänelle jotain toista hoitajaa, sanon että ei se niin vakava juttu ollut.. Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2641 : 28.07.2008 22:48:29 »


Blaa blaa blaa blaa!  uglystupid2 ***** on se vaikeeta jos pitää toisten valittaa siitä että joku jaksaa ihastua ja olla avoin ja uskaltaa kokeilla.. Omat ne pettymykseni ovat ja hienosti niistä selviän.  tickedoff Käy melkein sääliks niitä ketkä ei ikinä uskalla tehdä mitään ja pelaavat varman päälle joka asiassa .. Ei ihminen kuole pettymyksiin ja sydänsuruihin, pikemminkin kyynisyyteen ja rakkaudettomuuteen!!!!!!

Kellehän mä raivoan, kun kukaan ei ole edes sanonut mitään.....?  Huh

Noh, tuli vaan mieleen näin ohimennen... :Smiley


Ohimennen sanon tähän että Kaylee, sä SAAT uskaltaa.

Anna anteeks  2funny

Lainaus
Kun riidellään niin se pitää tehdä tyylillä! Eli siis vähintäänkin niin, että naapurit soittaa poliisit kun luulevat, että viereisessä asunnossa tehdään murhaa. Murrrrrh..

you would have loved my father then.... buck2 angel 2funny

Jaa mutsisi on  aurinko vaaka?

niinkuin Elwynkin puhui että ehkä merkki kertookin sen mitä pitää opetella...vaaka ja diplomatia

Onse juu  aurinko vaaka. Mutta huono oppimaan. Tai ainakin hidas.

Toisaalta mä kai olen sitten jonkinlainen koe sille tässä vaa'an diplomaattisuuden oppitiellä..  :Smiley Hmm..

Harva vaan uskaltaa olla enää avoimesti tunteva jos ympäristö tyrmää haaveesi..

Ratkaisu, tyrmää ympäristö. Grin

Jep, toisten tukeminen ei ole oikeen muodissa.
Paitsi täällä  angel smitten Thanks for that.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Atomi
Vieras
« Vastaus #2642 : 28.07.2008 22:50:40 »

Voi herttinen...katon taas varmaan viidennen kerran Bodyguardia ja se on NIIN liikkis!  Cry Täällä fiilistelen ihan 100%:lla. Oih! Ihana leffa! Voi Rakkautta! Voi intohimoa! Voi elämää! Ekö tää ole Aivan Ihanaa kaikki?   smitten   uglystupid2    Cry     coolsmiley     2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2643 : 28.07.2008 23:28:43 »

Lionheart..  Grin Joo ihanaa, mä HALUUN uskaltaa.... Kaikki SAA uskaltaa!  Cool

Kiitos Elwyn liikutusmusasta...  Cry Cry Yhyhyhyyy.. Ei vaan, ei jotenkin edes itketä yhtään.
Tylsää. Olisin halunnut vollottaa kuin pikkukakara.. (<--varmaan suomen kielen rumimmalta kuulostava sanayhdistelmä..)

Ja rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpana, rakkaus on ruma sana, runojen raiskaus...

Elvis tosiaan pudotti pommin.. no hyvä et välillä näin päin niin mäkin tiedän miltä tuntuu saada pakit..
Mähän oon tehnyt sen jo tässä 3 kertaa peräkkäin...
Kyllä mun vaisto taas toimi et jotain ei ollut kohdillaan, hyvä että kysyin suoraan ja sain suoran vastauksen.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2644 : 28.07.2008 23:48:36 »

 leijona leijona leijona There is no one (left) who wouldn't love me or my style.  leijona leijona leijona
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2645 : 29.07.2008 00:01:31 »

 leijona Cry leijona Cry

 2funny 2funny

Kommunikoin sujuvasti hymiöillä  Smiley Smiley Smiley Smiley Shoot me buck2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2646 : 29.07.2008 00:06:57 »

Musiikki-ketjuun viitaten..
police *takavarikoi dawnchildin punaviinit ja kiskoo ne itse*  police

Ja juu. Sweet sixteennn, ihaanata.

Ootteko MTV:llä nähny niitten amerikkalaisnuorien sweet sixteen -bileitä? Shocked Järkyttävän materialistista touhua ja varmasti saa iskän rahat kyytiä niissä bileissä.. Mut kelpais mullekki. :Smiley

EDIT: Maybe it's bedtime for me.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 00:10:08 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2647 : 29.07.2008 00:37:47 »

No mä ajattelin, ettäku on tietysti perinne vetää ne perseet ja olla seuraava viikko sängynpohjalla itsesäälissä kieriskellen, toistellen lausetta "mä en juo enää koskaan", niin sen lisäksi voisin ottaa vastaan ensimmäisen rekisteröidyn kevarini. :Smiley Ei ny sen erikoisempaa juhlimista.

Leila K / Marilyn Manson..  :Smiley ei paha.

Mut eiks kaikilla oo aina vähän huono itsetunto ja asiat pielessä kun on mun ikänen? Mä voin rehellisesti sanoa, että nää viimiset kaks vuotta on kyllä kasvattanu mua sen verran, että pystyn katsomaan peiliin huomaamatta niitä olemattomia läskejä vyötäröllä ja finnejä otsassa. Elämässä on suurempiakin murheita.  Smiley Mut oon iloinen, että joillekin ikätovereilleni se finni otsassa on se suurin murhe.

MTV:tä katellessa mulle tulee joskus sellanen olo, että hittoku olis siistii asuu tuolla jnejne, mut useemmin tulee fiilis "huh, onneks oon tässä". Grin

Alissa Quartin Brändätyt - Ostetaan ja myydään nuoria

Hmmm.. enpä oo lukenu. Pitäs varmaan.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2648 : 29.07.2008 00:50:25 »

Brändätyt on hyvä kirja, suosittelen! Yhteen aikaan luin paljon tuollaisia kirjoja.. nykyään olen keskittynyt lähinnä blogeihin ja perinteisiin naistenlehtiin :Smiley Ne kertovat kaikki omilla tahoillaan tästä elämästä ja yhteiskunnasta.. kollektiivinen tajunta jne.

Pitäisi taas suuntautua kohti kirjastomaailmaa mutta ei ole vielä iskenyt inspis uudestaan. Olen lukenut elämäni aikana tuhansia kirjoja eri kielillä joten kaipa se tauko tekee välillä hyvää crazy2



Blogit taitaa olla kans enemmän mun alaa kuin kirjat. Muutenkin tuntuu että tää netti korvaa paljon näitä "arkisempia" tapoja. Jos pitää tv-ohjelmatarjonta katsastaa niin en mä sitä hesaria etsi vaan klikkaan netin auki.. :Smiley

Mä oon huono lukemaan kirjoja. Mut jos löytyy joku oikeesti kiinnostava niin en pysty lopettamaan sitä lukemista  Cheesy

BTW, vetelin keväällä kymppejä yhtiksen kokeista avaamatta kirjaa kertaakaan. Koealueesta poimittujen avainsanojen merkitykset oli paljon helpompi wikittää kuin käännellä tuskaisesti kirjan sivuja  Grin

dawnchild, mä vaan odottelen sitä mun alamäkeäni alkavaksi.. Ja kun alaspäin mennään niin kovaa mennäänkin  :Smiley Mut oikeestaan on niissä huonoissakin ajoissa joku outo hohtonsa, näin jälkeenpäin ajateltuna ainaski  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2649 : 29.07.2008 01:03:43 »

nyt särkee jo päätä tämä koneen tuijotus, pitäisi varmaan luovuttaa ja mennä nukkumaan. helposti venyy valvominen liian pitkään....

Sama täällä, tuota nukkumista siis meinaan. Huomaa taas kui on tämä neiti väsyny. Normaalisti ihmiset sanoo, ettei niitten järki oikein juokse kun ne on väsyneitä, mut mun käy ihan ylikierroksilla. Tulkitsin tuon korostetun kohdan niin, että tietokoneesi tuijottaa sinua.

Ja voitte kuvitella kuinka kauniisti raikuu nauru tässä kuolemanhiljaisessa kämpässä.

EDIT: Hyvää yötä  Kiss  smitten
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 01:12:03 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2650 : 29.07.2008 06:56:32 »

Eikun huomenta.. otan sairaspäivän muodossa kuin marix, mutta antaa silmienkin levätä. Tosta Elvis-nimestä tuli mieleen se kun erään naisen kohdalla kävi niin, että "Elvikseksi" kutsuttu mies katosi 2 kk:ksi. Ajattelin että kauheeta, ei kai sellaista voi tapahtua. Mutta kyllä voi, juuri niin kävi. Ja silti.. me voisimme törmätä.. mutta nyt ei jaksa ajatella, nuori mikä nuori, vaikka viimeiseen asti lähdettiin yhdessä kemuista. Jotenkin kaikki aina aletaan alusta.. eli ei tule sellaista että tuntee jonkun pitkältä ajalta, yhteinen historia, se voi vielä tulla mutta silti alkaa alusta , no edessä on ihastumishuuma; jotkut sanovat, he ovat yhtä rakastuneita kuin alussa, joo. Taitaa olla vähän inflaatio tällä love-asialla meikälle..

siispä matkailu mieluummin tms.. joo Norjan vuonot.  venus onkin kolmosessani nyt mutta vitoseenkin menee muutaman v sisään
.

Ei silti, edelleen uskon että jotkut on sielukumppaneita ja saattavat olla kaksoissielujakin.. tms.

Taisin nähdä unta Islajasta, että meidän piti siinä unessa ystävystyä paremmin, heh? Good morning.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 07:40:36 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2651 : 29.07.2008 07:01:50 »

paitsi että mä en oo hakenu saikkua ainakaan vielä. ku en tiiä oonko terve vai en. kun kuumemittarikin näyttää näin aamusta vaan alle normaalilämmön.. olo nyt ei välttis oo ihan normaali, mut.. aattelin silti mennä töihin. pääseehän sieltä pois jos rupee hirveesti päässä heittämään. ja jos näyttäs oikeen surkealta koko ajan ni työkaverit voi ehkä tehä päätöksen mun puolesta Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2652 : 29.07.2008 09:43:38 »

Huomenta.. Smiley

Jääpä vähän omaa aikaa kun on paljon iltavuoroja peräkkäin.. Töidän jälkeen sitä vaan pitäs mennä äkkiä nukkumaan ja aamulla tulee nukuttua 8-9 ja sen jälkeen vaan istuttua koneella, käytyä kaupassa, suihkussa tms kunnes 12.20 pitää lähtee ajelemaan työpaikalle...

OOn töissä usein 30 min aikasessa, mutta tykkään vaihtaa vaatteet rauhassa ja istuskella ennen kuin alotan työt...

Pian pitää mennä taas partsille ottamaan aurinkoa..
Mussa alkaa oleen jo jotain väriä, jee... Smiley

Oon sitäpaitsi yön aikana toipunut Elviksestä.. Se soitti mulle yöllä ja selitti tilanteen ja sanoi silti haluavansa tutustua muhun edelleenkin, mutta nyt sitten kaverina.. Ja kyllähän se käy.. Mä vaan en tiiä mihin kohta tungen kaikki mun miespuoliset kaverit kun niitä on niin paljon.  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2653 : 29.07.2008 09:55:28 »

Osaatko muuten Kaylee olla itseksesi? Jääkö edellisestä päälle se tunne että heti seuraava? Ymmärrän koska itselle jää, muttei ole kiire..  smitten

Tajusin juuri että lähes kaikki miekkoseni on olleet hyvin urheilullisia. Sopinee joukkarille ja jotenkin on ollut oletus että minä filosofoin ja hoidan kauneutta ja harmoniaa ja he saa minut urheilemaan. No ei aivan jos omin laji on ratsastus eikä ne sitä ole harrastaneet. Yksi voitti koulussa yleisurheilussa melkein kaikki lajit (itsetunto-ongelma) ja yhdellä oli sentäs eräs urheilulaji, yksi halusi voittaa hiihtokisassa jne (no jokin saavutus tuli, mut kun en jaksanut olla kiinnostunut kun tunne-elämämme ei pelannut enää) ja yksi väitti ettei voitto tärkeä, silti voittivat monta kertaa, mut ei nyt mitään vakavaa kisaa. Hyvä, tiedän ainakin mikä vetää puoleensa. Jos olisi extreme lajin harrastaja, pitäiskö pelätä niiden hengen edestä. No ei se kiteboarding niin vaaralliselta näytä, jos on lihaksia, mikäs on roikkuessa leijan varassa ja aalloilla hypellessä.. jee.. joskus kokeilin mieskaverin kanssa watersport, lisää vois- ehkä kärpänen iskee perjantaina.. oli se purjehdusreissu silloin kerran -

joo


Your Lovescope - Tomorrow, July 30, 2008
There are times for endings, and times for beginnings. Today one particular ending may be the catalyst for a new beginning. It could be a rather intense encounter, which although platonic to start with, may become very involved. It seems that this could be a new development with real bonding power. You may feel as though you have always known each other, though you have only just met. > tolla ratkeaa se kun ei ole pitkää historiaa..

 


« Viimeksi muokattu: 29.07.2008 11:26:03 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2654 : 29.07.2008 11:23:43 »

anteeksi, en terrorisoi teitä näillä enää, löytyväthän ne linkeistä mutta jotenkin kolahtaa..

Korkeampi itsenne, sielunne päätti pelata fyysisen elämän peliä taas kerran, koska se ajatteli, että täällä olisi hauskaa. Peleissähän on lopulta kyse vain hauskanpidosta.
Tiesitte sen pikkulapsina. Olitte paljon viisaampia kuin useimmat teistä nyt.

Kyse ei ole siitä, että te ette ole luonnostaan viisaita - olette vain unohtaneet oman viisautenne ja voimanne.

Sitten kun alatte saada enemmän välähdyksiä tuosta viisaudesta ja voimasta - mikä on tavoitteemme tänään, auttaa teitä siinä - niin ette enää koskaan aseta alhaisia odotuksia itsellenne.

Ansaitsette kaiken, mitä olette koskaan halunneet. Maailmankaikkeus on pannut merkille jokaisen toiveenne - aina fyysiseen elämään syntymästänne saakka. Ainoa syy siihen, että te ette ole saaneet haluamaanne, on se, että te ette salli sen tulla luoksenne.

Asettakaa odotuksenne aina korkealle. Teidän ei tarvitse tehdä kovasti töitä ilmentääksenne halunne. Työskennelkää vaivattomasti tietäen ja luottaen siihen, että maailmankaikkeus toimittaa teille sen, mitä olette pyytäneet. Kenties ei juuri siinä muodossa, kuin olette kuvitelleet. Mutta jos ei, niin se on jotain paljon parempaa ja "suurempaa".
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: