Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618930 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2625 : 28.07.2008 18:10:42 »

voi jumaliste tämä päivä menee pilalle!!!!! kilahin äsken totaalisesti, ku mies lähti töihin ja jätti eteisen kaapin oven auki!!! toisen se sulki ku murisin tarpeeks. mut toisen jätti ihan tahallaan auki. itkin sit silmät päästäni. pyykit on vielä koneessa, mut ei vittu vähempää kiinnosta tehä yhtään ainutta kotityötä enää.. ku saa tommosta palkaks kaikesta. epäterveenä tein ruuat sille nenän alle ja tyhjensin astianpesukoneen sen jälkeen ku olin sen täyttäny ja sit nuo pyykitki..

en tiiä, ois pitäny lukea nää sepon jutut vähä tarkemmin:

Maanantai 28.07.2008

Kuun neliö Marsille tekee tästä päivästä hiukan tavallista aggressiivisemman ja siksi jokaisen kannattaa edetä mahdollisimman maltillisesti kaikissa tilanteissa. Kymmeneen laskeminen on hyvä sääntö tälle päivälle.

Jousimies

Olet melkoisen sotaisalla tuulella eikä kenenkään kannata tulla haastamaan riitaa kanssasi ellei halua maistaa häviön katkeraa kalkkia. Koeta säilyttää malttisi ja rauhallisuutesi, jolloin voitto maistuu vielä paljon makeammalta.

ja ylläri;

Leijona

Joku yrittää ehkä purkaa sinuun kehnoa oloaan päivän kuluessa, mutta koeta säilyttää rauhallisuutesi. Hänen kehnolla olollaan ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi ja riittää kun sinä tiedät sen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2626 : 28.07.2008 18:35:31 »

Angiina.. mistä ihmeestä sekin tuli.. no, kuuria.

Ehkei siis leijonamiestä minulle. Heh. Kaikilla nyt on joku skooppi kuitenkin.. kuu leijona voisi olla. Teoriat on hyviä entäs käytäntö. Miten ihmeessä sielukumppanuus voi vaan mennä jonnekin henkimaailmaan. Kysyn vaan.  Mutta, pian selviää vetovoimien salat.

Terveyttä kaikille, iskikö joukkarien 6 huoneeseen jokin. Mieluummin urheilisi kuin olis levossa!

marix miksi ihmeessä passaat miestäs noin.  Kohta tapaan sen naisen jonka mies ikävä, mutta pääseehän hänestä eroon.

Tunnen itseni laiskaksi kun luen Sepon kursseista heh! no ei aivan.. 
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 19:14:40 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2627 : 28.07.2008 19:16:50 »

no jos en pyykkää niin tulee kommenttia et ku ei oo puhtaita kalsareita ja sit jos en täytä astianpesukonetta ite niin mies pyörittää sitä lähes tyhjänä. ja ruokaa se nyt ei muuten vaan osaa tehä. jos mä en sitä tee niin se on kokonaan ilman.

mä vaan oon vissiin just se sepon tekstien leijonan vaimo, joka on kade leijonan rakastajattarelle. toivottavasti se ei koskaan hanki semmosta!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2628 : 28.07.2008 19:28:01 »

opetahan miestä painaa paria nappia. MUTTA tässä nämä jousimiesten tapahtumien ajat. Jos se kerran näin on. Kumma että toisaalta loka marras alkaa ja loppuu ja sitte taas joulukuu. Eli talvi, talvi, näinhän minä sanoin. No mut nyt lasten kestitsemistä.


Rakkaus:


Tänä vuonna Venus tulee merkkiisi 19.10 ja poistuu sieltä 12.11.2008. Tällä aikavälillä tapahtuu ainakin keskimääräisesti eniten sekä ihastumisia että lopullisia välirikkoja Jousimiesten parisuhde-elämässä.
Venuksen t-risti marraskuussa tarkkana vaikuttavalle Saturnuksen ja Uranuksen oppositiolle herättää niin valtavan vapaudenkaipuun, ettei mikään saa sinua pysymään ”aisoissa”. Liian sitoviksi muodostuneet kumppanuussuhteet herättävät armotonta ahdistusta, eikä sinulle jää muuta mahdollisuutta kuin lunastaa vapautesi tavalla tai toisella. Joulukuussa Venus tekee vielä yhtymää Plutolle ja tässä vaiheessa kohtaamiset sitten ovatkin varsin kohtalokkaita. Eroottista energiaa on Jousimiesten ympärillä valtavat määrät ja se laittaa kyllä asioita tapahtumaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2629 : 28.07.2008 19:53:45 »

Marix, kyllä leijona osaa jos leijona haluaa  Grin Ainakin meillä. Ja jossei osaa niin pistetään osaamaan, se on simppeli homma. Ja jos oikein törkeiksi mennään ni sanot vaan ettei tuu viikkoon ellei ala kotityöt hoitumaan.

Ainaki tol min jellonal on kova tarve alistaa ja omistaa (kuin myös allekirjoittaneella), mut sille ei vaan pidä antaa sitä vallantunnetta. Kohta pitäs mennä ottaan taas matsi, pieniä erimielisyyksiä ilmassa. Meitsi kyllä vie tän erän, jellonalla kun on jalka poikki jo valmiiksi  Grin Mut oon kyl vähän sitä mieltä, että kyllä leijonaleidi aina yhren lajinsa uroksen pieksee. Tämä ei kyllä taida päteä savannilla..  :Smiley Poikkeuksena tietty jos mää olisin sellanen iso kisu.

Hahhah joo naurattipa taas. Mutjoo, meen pieksee ton yhen (en fyysisesti! välttämättä).
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #2630 : 28.07.2008 19:55:00 »

tickedoff

Mieheni palasi reissusta kahden juristinsa kanssa.
Hain heidät ystävällisesti kentältä aamulla ja ei VTU!!!!! tickedoff heti kun olin ehtinyt
iloisesti suukottaa miestäni ja juristejamme, päässeet autoon,
niin eikö prkle ala Vaaka valittamaan ja nalkuttamaan joka vtun pikku asiasta
ja se on jatkunut tähän minuuttiin asti. tickedoff Angry

Siis tuollaista yleistä valitusta tikulla ja mikroskoopilla etsityistä aiheista,
ei siis mistään oikeasta asiasta. tickedoff Angry

Ja sitten alkoi kuulustelu, että mitäs sitten oikeasti teit matkani ajan ja kenen kanssa. buck2

Ja kuin pisteeksi i:n päälle, "molemmat juristit myöskin ihmettelevät tekemisiäni ja sanomisiani"

 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2

Niin vtu mitä tekemisiä ja sanomisia?Huh!!!! En juurikaan saanut edes puheenvuoroa
automatkan ajan Vaa'an nalkutukselta! uglystupid2

No paskapuhettahan tuo oli, kun sen pitää aina tehdä todistuksia,
kuinka muutkin ovat samaa mieltä hänen kanssaan.  Angry

Vaaka pyysi illalliselle kanssaan, mutta enpä tiedä jaksanko lähteä,
jos meininki jatkuu samana. Angry

So! Welcome home honey, it's so fucking nice to get you back! Angry

No ainakin seksiä sillä ei ole ollut matkansa aikana, kun se valittaa ja nalkuttaa niin paljon.
Vaa'alla kilahtaa korvien väliin  uglystupid2 aika nopeasti tauko seksissä.
Siitä tulee tosi riidanhaastaja ja vttumainen nipottaja, jolla ei ole mitään oikeaa ongelmaa,
mutta sitten tekee sellaisen jostain tikusta vääntämällä. Angry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2631 : 28.07.2008 19:57:20 »

Onkos hänellä tämän tyyppinen luonne, kun on ennenkin käyttäytynyt näin? Toivottavasti laantuu..

ei mutta nyt alan visualisoida sitä ihanaa nuorekasta jne.. vaalea ja pitkä, on muuten taas luvattu. Kumma jos vaaka on noin kiivas, minusta nousuvaa´at on olleet diplomaattisia ja kauneudenhakuisia..
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 19:59:41 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2632 : 28.07.2008 20:12:35 »

Onkos hänellä tämän tyyppinen luonne, kun on ennenkin käyttäytynyt näin? Toivottavasti laantuu..


No kyllähän jokainen ihminen riitelee ihan sillä omalla persoonallaan kuin myös rakastaakin. Wink
Se (rakkaus)elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista ja tänään on tälläinen päivä
-huomenna jo toinen.

Yksi huono päivä ei kerro kokonais-suhteesta vielä mitään.
Joten en koe, että asiasta pitää jokin ongelma kehitellä revittäväksi
-kuhan vain vtuttaa tänään ja se siitä. Angry
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2633 : 28.07.2008 20:28:37 »

mutta se "nalkuttava akka" on ihan puhdas myytti...


nimittäin todellakin....MIES osaa nalkuttaa ihan siinä missä nainenkin.

Samaa mieltä. Itsehän en nalkuta (ainakaan en myönnä).

Mikään ei varmaan ole yhtä rasittavaa kuin saada kuulla nalkutusta jostain mitättömästä asiasta.. Siinä touhussa kun syntyy usein kärpäsestä härkänen ja sekös vasta pistääkin kiehumaan.

Kun riidellään niin se pitää tehdä tyylillä! Eli siis vähintäänkin niin, että naapurit soittaa poliisit kun luulevat, että viereisessä asunnossa tehdään murhaa. Murrrrrh..

Turha myös luulla etteikö  vaaka osaisi olla hankala 2funny Meikäläisten tehtävä on oppia olemaan diplomaattinen vaikka mitä tulis tupaan..

Mutsin puolesta komppaan tätä täysin :Smiley Vaikka musta tuntuu, ettei sen asenteella kyllä mitään opita ja diplomaattisuus..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Atomi
Vieras
« Vastaus #2634 : 28.07.2008 20:52:21 »

Nalkuttava mies on tuttu juttu!  buck2  Ukko nalkuttaa ihan jatkuvasti, mutta ei kyllä myönnä tuota taipumustaan millään. Itsepäinen kuin kallio ja aina oikeassa kuin vain  vesimies voi olla.  2funny Usein tuo nalkutus saa  Angry:ksi minutkin, mutta minkäs teet, kun suurinta tässä suhteessa on Rakkaus.  smitten Jokaisella on  tickedoff päivänsä kun ihmisiähän me ollaan. Tuskin minäkään mikään 24/7 enkeli olen.  knuppel2 Todennäköisesti ukko sanoisi, että loppujen lopuksi minä olen se äikkäpäisin tässä suhteessa.  :Smiley

smitten             smitten             smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2635 : 28.07.2008 20:56:29 »

noh, nyt jännityksellä sit ootellaan et millä mielellä se leijona töistä tulee. sillä on kuitenki ollu siellä niin paljon silmänruokaa ja flirttiä et luulis olevan aurinkoinen ku mikä.. mut mua kohtaan joko nyrpeä tai yrittää hyvitellä.

ei voi mitään mut on mulla kyl fyysisesti nyt aika heikko olo. en tiiä sit miten töihin meno huomenna. tuskin aamusta se olo kuitenkaan ihan tällanen on. onneks tunnin päästä saa ottaa antibiootin. ja otan toisen puolikkaan buranaa ennen nukkumaanmenoa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2636 : 28.07.2008 21:26:41 »

Hmph....

Mä en y m m ä r r ä.... Mikä sitä Elvistä vaivaa, se ei oo tänäänkään ottanut yhteyttä.  idiot2

Ja tää yhteydenpitokatkos alkoi siitä kun se pyysi saada nähdä musta kuvia ja mähän laitoin sille jos jonkin näköistä ja kun kysyin että kestääkö ne katseen niin se vastas että kyllä ja vielä toisenkin.. Että ei tän nyt ainakaan mun ulkonäöstä pitäisi johtua.  uglystupid2

Mä olen viimeksi kirjoittanut hälle viestin ja siinä oli kysymys.. Kolme päivää ilman vastausta.

Nyt on jotain vikaa jossakin.  Sad

Olipa taas työvuorokin... Ja huomenna on kolmas iltavuoro peräkkäin, suostuin vaihtoon erään kanssa kun mulla olis oikeesti ollut huomenna aamuvuoro. Saanpahan nukkua..

Nalkuttavista miehistä.. Mulla ei ole ikinä ollut nalkuttavia miehiä, enkä varmaan sietäisikään semmoista.
Kaikki olleet ehkä enemmän sellaista möks-tyyppistä, että jos joku vaivaa niin ollaan hiljaa ja jos tarpeeks ärsyttää niin sitten voi sanoo jotain ytimekästä korotetulla äänellä..  Smiley

Eipähän tarvii tapella kenenkään kanssa, mutta silti mietin mikä Elvistä vaivaa..
Koska oon varma että se haluaa tutustua muhun, mikään ei ole voinut muuttua..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2637 : 28.07.2008 21:34:29 »

Olen huono vetelehtijä crazy2

Mä taas päinvastoin ehkä parhain siinä hommassa  Grin

Mutta nyt saan ehkä aikaiseksi ja käväsen juoksemassa tuon pikkuisen 7km lenkin. Tekee hyvää. Sitten sitä voiskin mennä nukkumaan.. Ehkä kotiin asti jos jellona on vielä kovin ärsyttävä.

Pimeellä sitten taas ajamaan, ehkä jopa radalle asti. Uus pyörä olis kiva. Hmm.. Honda CRF450R '08 kaheksan ja puol tonnia.. Saa hetken säästellä. Noh, tyydyn nykyseen Smiley Nyt lenkkeilemäääääänn ->

Kaylee, mulla on eräs nettituttu joka on ollu hiljaa nyt viimiset.. päälle neljä viikkoa? Meillä on aina ollu sellasta hyvää keskustelua ja must tuntuu, että hän kerjää vaan jotain huomiota näillä hiljaisilla kausillaan. Tai sitten sillä on elämässä jotain uutta. Tai sitten sille on sattunu jotain.. Noh, en usko. Odota vielä päivä, niin mäkin aina ajattelen  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2638 : 28.07.2008 21:53:11 »

AAAAAARRRRRRRRRRRGGGHH... tickedoff

Mä tiesin tän, tiesin että tässä on jotain pielessä!  Undecided
Joo sä oot mukava, ihana ja kaunis tyttö mutta mä en nyt sittenkään taida olla sinkku enää, sinänsä harmi kun ei juuri keretty tutustuun... JOOPA....

Nyt oon pettynyt ja mökötän.  Angry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2639 : 28.07.2008 22:12:13 »

Niin no eiköhän niitä tule kuin liukuhihnalta, se on huomattu, mutta.....  Sad

No se oli vaan mies se.  Cheesy Unohdan heti! Sitäpaitsi mesettelen tässä sen mun  jousimies kaverimiehen kanssa ja se kysy että oonko syöny tarpeeks jätskiä viime aikoina, että tois mulle jätskiä joskus ja katselis vierestä kun syön koko litran kerralla..  Cheesy

*syvä huokaus*

Tätä me aamulla äidin kanssa puhuttiin.. Että kun nykyään ei voi kavereille kertoa/puhua yhtään mitään miesjuttuja kun ne latistaa ja yrittää palauttaa maan pinnalle ja sit kun tulee pettymys niin "mähän sanoin!"

Blaa blaa blaa blaa!  uglystupid2 ***** on se vaikeeta jos pitää toisten valittaa siitä että joku jaksaa ihastua ja olla avoin ja uskaltaa kokeilla.. Omat ne pettymykseni ovat ja hienosti niistä selviän.  tickedoff Käy melkein sääliks niitä ketkä ei ikinä uskalla tehdä mitään ja pelaavat varman päälle joka asiassa .. Ei ihminen kuole pettymyksiin ja sydänsuruihin, pikemminkin kyynisyyteen ja rakkaudettomuuteen!!!!!!

Kellehän mä raivoan, kun kukaan ei ole edes sanonut mitään.....?  Huh

Noh, tuli vaan mieleen näin ohimennen... :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: